//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Suussss Vanochtend is hij geleverd. Ik ontdek nu net pas dat ik de 32 GB heb gekregen ipv de 16 GB. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 24-07-10, 19:33
Xionax Xionax is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suussss Bekijk bericht
Vanochtend is hij geleverd. Ik ontdek nu net pas dat ik de 32 GB heb gekregen ipv de 16 GB. Er zit een brief bij dat dit is gedaan omdat de levertijd langer was dan normaal. Echt super!
Hoi Suus,

Hoe lang heb je op je iphone moeten wachten??

Groet Xionax
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 24-07-10, 19:39
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Wauw, echt helemaal top die service van iVoordeel! Geweldig! M'n iPhone 32GB [!] ligt hier al lekker informatie te verzamelen aan m'n PC. Ben helemaal in de wolken met dat ding Awesome!
  #123  
Oud 24-07-10, 20:01
Iphonenatic Iphonenatic is offline
• iOS 4.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xionax Bekijk bericht
Ik vraag mij af wat de gemiddelde doorlooptijd is van ivoordeel.nl. Kan iemand mij dat vertellen?
Bij mij 13 dagen en ja ik kreeg ook een 32 gb versie
  #124  
Oud 24-07-10, 20:44
SusanneSt SusanneSt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

@ Suus: heb je een nieuw abonnenment afgesloten met een nieuw nummer of heb je met nummerbehoud? Ik heb nl. de 15e mijn iPhone besteld, maar nog niets gehoord. Ben benieuwd

@Iphonenatic: waren dat 13 dagen of 13 werkdagen... ik wacht nog steeds

Hebben er hier mensen ervaringen met de levertijd met nummerbehoud? Ik heb het idee dat dit erg lang duurt in vergelijking met zonder nummerbehoud
  #125  
Oud 25-07-10, 02:02
Suussss Suussss is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xionax Bekijk bericht
Hoi Suus,

Hoe lang heb je op je iphone moeten wachten??

Groet Xionax
Ik heb hem maandagavond 12 juli besteld. Het gaat om een verlenging van mijn huidige Vodafone abonnement. Dat was een bel+sms abo en ik heb nu een bel+sms+web abo. Als je twijfelt....gewoon even bellen.
  #126  
Oud 25-07-10, 08:23
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SusanneSt Bekijk bericht
@ Suus: heb je een nieuw abonnenment afgesloten met een nieuw nummer of heb je met nummerbehoud? Ik heb nl. de 15e mijn iPhone besteld, maar nog niets gehoord. Ben benieuwd

@Iphonenatic: waren dat 13 dagen of 13 werkdagen... ik wacht nog steeds

Hebben er hier mensen ervaringen met de levertijd met nummerbehoud? Ik heb het idee dat dit erg lang duurt in vergelijking met zonder nummerbehoud
Het duurde bij mij ook redelijk lang hoor. Ik zou nog even afwachten
  #127  
Oud 25-07-10, 12:27
Iphonenatic Iphonenatic is offline
• iOS 4.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SusanneSt Bekijk bericht
@ Suus: heb je een nieuw abonnenment afgesloten met een nieuw nummer of heb je met nummerbehoud? Ik heb nl. de 15e mijn iPhone besteld, maar nog niets gehoord. Ben benieuwd

@Iphonenatic: waren dat 13 dagen of 13 werkdagen... ik wacht nog steeds

Hebben er hier mensen ervaringen met de levertijd met nummerbehoud? Ik heb het idee dat dit erg lang duurt in vergelijking met zonder nummer behoud
13 dagen dus geen werkdagen en ik heb ook nummer behoud, ik hoop dat je hem snel krijgt.
Wat nog wel grappig is dat mijn telefoon totaal vastgelopen is bij de update naar 4.01, uren liggen *****n maar daarna itunes op mijn laptop geïnstalleerd en toen ging de update wel goed btw itunes was eerst op mijn pc geinstalleerd en die heeft Vista...ik raad je aan om het op xp te doen.
  #128  
Oud 26-07-10, 16:21
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Ik heb net met Ivoordeel gebeld en te horen gekregen dat de Iphone afgelopen vrijdag weer was binnen gekomen. Ze vertelde mij dat de nieuwe aansluitingen voorrang hadden op verlengingen. Ze hebben een achterstand met de leveringen. Aankomende vrijdag gaan ze weer een voorraad Iphones binnen krijgen. De witte zijn voorlopig niet leverbaar.

Ik hoop dat ik deze week nog iets hoor van ze.
  #129  
Oud 26-07-10, 16:44
ParoXysm ParoXysm is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Ook 12-7 besteld, vandaag binnen, een 32 gb, met nummerbehoud, en verlenging.
nette service, al vond ik het ook wat lang duren... Per mail regelmatig status opgevraagd, en toch dezelfde dag al antwoord.

een witte btw, hebben ze vorige week binnengehad.

Laatst gewijzigd door ParoXysm; 26-07-10 om 16:46.
  #130  
Oud 26-07-10, 18:26
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Ik heb inderdaad ook een witte (:
  #131  
Oud 26-07-10, 19:50
Xionax Xionax is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 34
Standaard

Vandaag opnieuw contact gehad met de klantenservice van XL Voordeel (I voordeel)
ze gaven aan dat ze de achterstand tot 15 juli hebben weggewerkt, ik heb mijn Iphone 17 juli besteld, dus moet nog 5 tot 10 werkdagen wachten.
De nieuwe voorraad iphone's komt deze week weer binnen. Nog even afwachten duss!
  #132  
Oud 27-07-10, 14:38
SusanneSt SusanneSt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik kreeg vandaag weer een heel ander verhaal te horen. Had eerst gemaild en kreeg het volgende te horen:

"Wegens onverwachte drukte zijn de toestellen van 16GB helaas op dit moment niet op voorraad. We verwachten de toestellen zo snel mogelijk weer binnen, een exacte levertijd is op dit moment nog niet bekend. Wij hebben vanaf morgen wel nieuwe aanbiedingen live staan op onze website. Dit betreft de iPhone White en Black van 32GB en 8GB alleen in de kleur Black"

Toen gelijk maar even gebeld. Nu blijkt dat de 16GB niet meer beschikbaar is voorlopig en dat de bestelling van de witte iPhone tot 13 juli zijn bijgewerkt. (ik heb de mijne 15 juli besteld) Ze adviseerde me te wachten tot einde van deze week; dan hebben ze beter inzicht wanneer de nieuwe order binnen komt. Andere mogelijkheid: 32GB bestellen, extra kosten: 150 euro of een 8GB bestellen, kosten: niks. Maar de 32 GB is nu ook niet beschikbaar en wordt wrs later deze week geleverd. Voor mij echter geen optie, want ga geen 150 euro bij betalen...

IK baal ervan, maar ja dan toch maar weer een paar dagen wachten... gaat wel erg langs duren allemaal.

Iemand anders nog recente ervaringen?
  #133  
Oud 27-07-10, 14:45
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Dit antwoord kreeg ik vandaag na me bestelling van gister:

[FONT=&quot]Geachte meneer Hermens,

Wegens onverwachte drukte zijn de toestellen helaas op dit moment niet op voorraad. We verwachten de toestellen zo snel mogelijk weer binnen, een exacte levertijd is op dit moment nog niet bekend.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Lesley de Winter
Klantenservice XL Voordeel BV.

[/FONT]Mooie misleiding dan....: Altijd op voorraad
  #134  
Oud 27-07-10, 15:00
Bart2073 Bart2073 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik ga mijn bestelling annuleren, ik bel graag met Vodafone maar ik wacht nu ook al 2,5 week..
  #135  
Oud 27-07-10, 15:24
elektroshokk elektroshokk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik overweeg mijn 16GB bestelling om te zetten naar een 8GB, is er tussen die toestellen, behalve de opslagcapaciteit nog andere verschillen?
  #136  
Oud 27-07-10, 15:39
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

De 8gb mist geloof ik de GPS functie
  #137  
Oud 27-07-10, 15:44
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhermens Bekijk bericht
De 8gb mist geloof ik de GPS functie
Nee hoor
  #138  
Oud 27-07-10, 16:26
eddie7325 eddie7325 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 34
Standaard

zoek eerst eens op vodafone voordat je iets zegt. als je bij vodafone zoekt op iphone, dan linken ze je door naar deze site, dus waarom zou dat zou zijn?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xKocer Bekijk bericht
Jullie zijn echt dom bezig als jullie in dit soort ongein intrappen. Denk aub logisch na voordat je iets bestelt. Dit is overduidelijk een vorm van oplichterij. Trap hier aub niet in. Ik kan er simpelweg niet tegen als mensen bedonderd worden.
  #139  
Oud 27-07-10, 16:29
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Ik heb ook lang moeten wachten voor m'n iPhone, maar onderhand heb ik er wel een. Ik snap dat wachten niet leuk is, maar wie wat wil die moet geduld hebben. Er gingen laatst ook al verhalen rond dat de vorige levering 3GS van iVoordeel de laatste zouden zijn, wat dus schijnbaar ook niet waar is anders had mijn iPhone ergens anders gelegen dan naast me (':
  #140  
Oud 27-07-10, 16:34
Iphonenatic Iphonenatic is offline
• iOS 4.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thirs. Bekijk bericht
Ik heb ook lang moeten wachten voor m'n iPhone, maar onderhand heb ik er wel een. Ik snap dat wachten niet leuk is, maar wie wat wil die moet geduld hebben. Er gingen laatst ook al verhalen rond dat de vorige levering 3GS van iVoordeel de laatste zouden zijn, wat dus schijnbaar ook niet waar is anders had mijn iPhone ergens anders gelegen dan naast me (':
ik heb een Iphone besteld met nummer behoud en heb 13 dagen moeten wachten, als troost heb ik een 32 Gb versie {i.p.v 16 GB}gekregen voor hetzelfde geld, dus prima service van Ivoordeel
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 12:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.