//

iVoordeel (.nl)

iVoordeel (.nl) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) tja ik ben echt right now aan het bellen, heb alles uitgelegd en de telefoondame vroeg of ik even kon wachten.. ik wacht nu al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 11-08-10, 17:39
Daniel777 Daniel777 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 9
Standaard

tja ik ben echt right now aan het bellen, heb alles uitgelegd en de telefoondame vroeg of ik even kon wachten.. ik wacht nu al 5 minuten...

Laatst gewijzigd door Daniel777; 11-08-10 om 17:41.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 11-08-10, 17:47
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Wat een zooitje, echt.

Mijn klachten mail is in behandeling bij de manager zeggen ze. Ik wacht nu al een week.
Ach, ze komen er vanzelf achter als er ineens een aangetekende brief binnenkomt. Kijken wie er dan het hardste lacht.
  #343  
Oud 12-08-10, 08:42
to_Erik's schermafbeelding
to_Erik to_Erik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar to_Erik
Standaard

YES!!! Eindelijk... Me Iphone 3Gs 16GB is gisteren om 19.30 uur afgeleverd. Gelijk aan de pc gehangen en hij werkt prima. Internetten was ook zo geregeld. Zit alleen een Italiaanse gebruiksaanwijzing bij, maar dat boeit niet. Ben al lekker bezig met apps downloaden en zo. Ik ga hem nog niet updaten naar 4.01. Eerst maar is afwachten of die makkelijk te jailbraken is. Heeft iemand daar ervaringen mee?
  #344  
Oud 12-08-10, 12:31
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door to_Erik Bekijk bericht
YES!!! Eindelijk... Me Iphone 3Gs 16GB is gisteren om 19.30 uur afgeleverd. Gelijk aan de pc gehangen en hij werkt prima. Internetten was ook zo geregeld. Zit alleen een Italiaanse gebruiksaanwijzing bij, maar dat boeit niet. Ben al lekker bezig met apps downloaden en zo. Ik ga hem nog niet updaten naar 4.01. Eerst maar is afwachten of die makkelijk te jailbraken is. Heeft iemand daar ervaringen mee?
Dat niet.

Over geen gebruiksaanwijzing; als je in safari naar de bladwijzers gaat, staat daar de gebruiksaanwijzing tussen. Heel handig wel, als je het weet *lol*
  #345  
Oud 12-08-10, 13:54
to_Erik's schermafbeelding
to_Erik to_Erik is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar to_Erik
Standaard

Daantje, thx!! gevonden
  #346  
Oud 12-08-10, 14:22
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Alstuu!!
Veel plezier trouwens

....

Ik wacht nog steeds op antwoord van de manager
  #347  
Oud 12-08-10, 14:47
elektroshokk elektroshokk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Heb 'm net binnen gekregen, een poolse versie.

Kan echter niet vinden hoe ik 'm aankrijg. De batterij is leeg en na een kwartiertje in de oplader is 'ie dat nog steeds... help?
  #348  
Oud 12-08-10, 15:09
JanmetdeiPhone JanmetdeiPhone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Telefoon besteld op zondag 23 juli en binnen gekregen op 6 augustus. Levering liep soepel en volgens afspraak. Nu al een week veel plezier van de iPhone. Wat mij betreft een aanrader..
  #349  
Oud 12-08-10, 15:11
SusanneSt SusanneSt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elektroshokk Bekijk bericht
Heb 'm net binnen gekregen, een poolse versie.

Kan echter niet vinden hoe ik 'm aankrijg. De batterij is leeg en na een kwartiertje in de oplader is 'ie dat nog steeds... help?

Ow jee... ik had ook een Poolse... hoop dat je niet hetzelfde probleem hebt als ik... die van mij is alweer onderweg terug naar i-Voordeel. Hopelijk heb ik snel een nieuwe... pffff inmiddels ruim een maand geleden en nog geen werkende iPhone in handen...

Let me know als ik je ergens mee kan helpen!
  #350  
Oud 12-08-10, 23:52
Emaz Emaz is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Zow de iPhone 3Gs van mijn vrouw is ook eindelijk binnen.

Op 22 juli besteld en na exact 3 weken geleverd. Ging om een witte 16GB maar uiteindelijk een 32GB gekregen voor het lange wachten. Is een italiaanse want er zit een normale lader bij en is simlockvrij.

Tot op heden doet alles het zoals het zou moeten.
  #351  
Oud 13-08-10, 00:06
EssieW EssieW is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had mijn 3GS 16GB wit op 19 juli besteld, tijdje niets gehoord. 5 augustus heb ik ze een mailtje gestuurd om te informeren naar de status en een dag later keurig antwoord, dat mijn bestelling in behandeling was en in de loop van deze week gebeld zou worden voor de afleverafspraak. Afgelopen maandag ben ik gebeld en dinsdag middag is de koerier langs geweest. Ik heb ook de 32GB gekregen ivm het lange wachten. Gebruiksaanwijzing zit er bij mij gewoon in het Nederlands bij, alles stekkers doen het en ik heb tot nu toe alleen maar plezier van m'n nieuwe speledingetje. Ik heb wel standaard het stekkertje in mijn tas zitten, zodat ik 'm op 't werk aan mijn computer kan opladen, want de batterij gaat geen dagen mee bij mij ;-). Al met al, ben ik wel happy met hoe het is gelopen.
  #352  
Oud 13-08-10, 00:55
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Heb de mijne ook binnen.

Nadat ik mijn contract op 31 juli bij TM heb laten ontbinden dezelfde dag bij de Vodafoneshop een abbo met iPhone genomen.
Levertijd van nog geen 2 weken dus dat was vlot.
Alleen nu blijkt dat ze hun beloftes dus niet nakomen,alle iPhone's zouden simlockvrij zijn via i-Voordeel,maar niet heus!!
Hij gaf geen service aan dus toen maar mijn TM sim erin en jawel hoor,verbinding!
Als ik kijk naar de bijgeleverde handleiding zou het een Italiaanse iPhone moeten zijn en die zijn,volgens mij,standaard simlockvrij.
Wat heb ik nu aan een iPhone met TM-lock op het Vodafone-netwerk?

Heb nog de unlock-procedure van de eerste keer en die ga ik nu proberen,maar ik vindt dit je reinste oplichting.
Mocht dit niet gaan lukken ga ik morgen i-Voordeel en Vodafone bellen en dan gaan ze maar zorgen dat ik rap een andere,simlockvrije,iPhone krijg.
Ben het nu wel een beetje zat,eerst dat gezeik met TM over het slechte bereik en nu dit weer.
Denk dat ik maar overstap op een Android toestel ofzo.

Edit:

unlockprocedure werkt dus niet @#$%
Wordt een hete vrijdagochtend voor i-Voordeel en Vodafone.

Re-Edit:

Het probleem ligt niet bij i-Voordeel,maar bij TM en Vodafone.
Door de contractontbinding en het late terugsturen van de iPhone mijnerzijds is de simkrt. van Vodafone nog niet geactiveerd.
Nu is het allemaal geregeld maar duurt het tot 5 werkdagen voordat het nummer geporteerd is.....
Dus geen slecht woord (meer) over i-Voordeel
__________________
Standin' my ground

Laatst gewijzigd door Nicky75; 13-08-10 om 10:19.
  #353  
Oud 13-08-10, 12:47
Xionax Xionax is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 34
Standaard

Volgens mij heeft iedereen die een witte 16g heeft besteld een 32g gekregen!! Dusss
  #354  
Oud 13-08-10, 12:54
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xionax Bekijk bericht
Volgens mij heeft iedereen die een witte 16g heeft besteld een 32g gekregen!! Dusss
Dus krijgen ze met mij een nóg groter probleem dan ze al hadden
  #355  
Oud 13-08-10, 20:57
Xionax Xionax is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daantje86 Bekijk bericht
Dus krijgen ze met mij een nóg groter probleem dan ze al hadden
Heb jou verhaal niet helemaal mee gekregen :s Wacht je al zo lang dan?? Hoop dat je snel een reactie krijgt!!
  #356  
Oud 16-08-10, 17:15
SusanneSt SusanneSt is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

het schiet lekker op met die club daar... wat een amateurs! ik heb op 15 juli mijn iPhone besteld, 6 augustus pas gekregen: een niet-simlock-vrij ding... moest hem terug sturen en nu nog steeds aan het wachten tot ik weer een nieuwe in ontvangst kan nemen. Echt geen service! betaal nu al bijna 2 weken een duur abbo waar ik niks aan heb... Op dit forum alleen nog maar positieve berichten gezien (behalve het lange wachten dan) volgens mij heb ik dus gewoon pech... Maar ja, weet dus niet wat ik verder nog kan doen. (heb nu geen iPhone en wel een duur abbo) pfffff
  #357  
Oud 16-08-10, 17:37
mhermens mhermens is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Beuningen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SusanneSt Bekijk bericht
het schiet lekker op met die club daar... wat een amateurs! ik heb op 15 juli mijn iPhone besteld, 6 augustus pas gekregen: een niet-simlock-vrij ding... moest hem terug sturen en nu nog steeds aan het wachten tot ik weer een nieuwe in ontvangst kan nemen. Echt geen service! betaal nu al bijna 2 weken een duur abbo waar ik niks aan heb... Op dit forum alleen nog maar positieve berichten gezien (behalve het lange wachten dan) volgens mij heb ik dus gewoon pech... Maar ja, weet dus niet wat ik verder nog kan doen. (heb nu geen iPhone en wel een duur abbo) pfffff
Probeer bij vodafone je abo te bevriezen tot je je goede telefoon hebt. Als je je verhaal uitlegt zullen ze misschien niet moeilijk doen.
  #358  
Oud 16-08-10, 17:40
Daantje86 Daantje86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xionax Bekijk bericht
Heb jou verhaal niet helemaal mee gekregen :s Wacht je al zo lang dan?? Hoop dat je snel een reactie krijgt!!
Nou laat ik het er even op houden dat ik door een werknemer daar ben voorgelogen, zowel telefonisch als via de email.

*er stond mij bij dat ik dit al gezegd had, volgens mij heeft iemand mijn bericht verwijderd?!...*


@SusanneST ik weet niet waar jij hebt gelezen, maar er zijn hier veel meer negatieve verhalen, wat betreft opladers, niet simlock vrije toestellen etc. Zelfs afgelopen week hoor
  #359  
Oud 17-08-10, 16:26
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Gisteren een afspraak gemaakt met de koerier. Had hem besteld op 7 augustus. Dus al met al mag ik niet mopperen.Morgen word hij als het goed is geleverd.
Hopelijk kan ik er dus vanaf morgen probleemloos mee werken.
  #360  
Oud 18-08-10, 21:12
thirs. thirs. is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Harderwijk
Berichten: 60
Standaard

Vraagje tussendoor; Iemand die nog meer last heeft van opeens spontane BTW kosten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iemand ervaring met ivoordeel.nl antwan iPhone algemeen 0 14-09-10 13:02
verlengen met ivoordeel op vodafone olgrr Koopinformatie Nederland 0 23-05-10 17:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.