iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   mijngsmwinkel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/60492-mijngsmwinkel-nl.html)

tomth 27-05-10 16:17

mijngsmwinkel.nl
 
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken voor een iPhone 3GS met minimaal 16GB die ik zonder problemen kan gebruiken i.c.m. mijn KPN-abonnement. Via een vergelijkingssite kwam ik op deze site:

Mijn GSM Winkel ::

De site lijkt me wel betrouwbaar, maar heeft iemand hier ervaring mee?

Mvg,

Tom

wouter1981 27-05-10 16:27

Ze hebben er een origineel simlockvrije 3G 16GB staan voor 600 euro. En ook een 3GS 16GB origineel simlockvrij voor 599 euro...
Buiten het feit dat de 3G 16GB al bijna een jaar niet meer in retail te krijgen is vind ik het ongeloofwaardig dat er geen prijsverschil is.

saeg20 27-09-10 14:15

Mijn GSMWinkel.NL
 
Hoi,

Hier mijn ervaring met deze gasten,

Ik heb op 13 september 2010 een order geplaatst en betaling direct verricht. Er werd aangekaart dat het vandaag bestellen morgen in huis is. Het is nu 27 september en vandaag nog kunnen ze me niet vertellen wanneer ik het zal ontvangen.

Ik heb viermaal contact gehad met de klantenservice en vier verschillende excuses te horen gekregen. Elke keer heb ik weer een datum te horen gekregen dat het geleverd zal worden, tevergeefs. En nu krijg ik te horen dat ze aan het wachten zijn op een nieuwe partij. Zelf weten ze niet wanneer deze partij binnen zal zijn. Dat is toch vreemd. Als professionele bedrijf heb je toch je voorwaarden goed ingeregeld. Je kan toch niet aan een klant vertellen dat je het zelf niet weet als bedrijf zijn.

Neem het voorwaarden goed door, daarin hebben ze het nadruk gezet op de aflevering, door andere lettertype en andere letter grootte te gebruiken. Richting de klant hebben ze zicht goed afgeschermd met voorwaarden maar richting de leverancier kunnen we dit niet zeggen.

Mijn advies aan anderen is ga er maar vanuit dat het binnen 3 weken niet geleverd zal worden,

markos21 06-05-11 19:50

Hey saeg20,

ik heb mijn iPhone 4 ook besteld bij mijngsmwinkel.nl. Bij kieskeurig gekeken. Ze hebben een gemiddelde cijfer van 7,4 en een Q-shop keurmerk. Dus heb ik het besteld bij mijngsmwinkel.nl. Nu lees ik overal wisselende recensies. Sommige mensen zijn wel tevreden en sommige mensen weer niet. Mijn vraag aan jou is. Heb je wel uiteindelijk je iPhone gekregen.

Groetjes Mark

saeg20 09-05-11 09:39

Ik had ze telefonisch gesproken en ze konden me geen datum opnoemen wanneer het geleverd zou kunnen worden. het kon een 1 maand of nog meer duren. Ze waren afhankelijk van de leverancier. Vervolgens heb ik een mail gestuurd richting Q-Merk met een klacht dat deze webwinkel het niet verdient om een keurmerk te dragen.

Vervolgens kreeg ik een half uur later een telefoon van webwinkel met het verzoek om het geld terug te storten en of ik mijn negatieve review wou terugtrekken.

Ik heb mijn geld weer terug ontvangen maar review heb ik niet verwijderd. Het is nu al meer dan een jaar verder. Je kan het proberen misschien hebben ze het nu wel ruim voorradig.

Ik heb mijn geld terug gekregen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.