iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/61118-iphone-4-a.html)

apotheosis 07-06-10 23:42

Iphone 4
 
Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan.

In welke landen kan je deze los kopen (dus zonder abo) en zonder je deze moet gaan unlocken of heb je geen andere mogelijkheid dan te unlocken dan?

En als je deze los kan kopen maar moet unlocken; hoe zit dat dan als er bv een nieuwe update komt? Ben je alles dan terug kwijt van je apps ofzo en moet je terug gaan herbeginnen ofzo met te unlocken ofzo?

Ik heb daar niet zoveel ervaring mee dus een beetje extra uitleg zou helpen.

Ik erger mij enorm de iphone in belgie mss maar eind juli uitkomt,ppfff.

En dan is het ook nog de vraag hoe je er aangeraakt in bv duitsland of frankrijk ofzo?

iMario 07-06-10 23:48

In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.

apotheosis 07-06-10 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 461053)
In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.

Oke, dat op zich vind ik niet zo erg zenne, das meestal niet zo belangrijk vind ik op dringend maar wat ik wil weten is het volgende; hoe kan ik deze bv het beste bestellen in bv frankrijk ofzo want ik vrees deze daar snel zal uitverkocht zijn en kan je deze er los kopen dan?

Mijn andere vraag is; dat unlocken; als je dat altijd moet doen als er een nieuwe update is; hoe zit dat dan? Ben je al je apps kwijt, moet je deze er terug allemaal opnieuw gaan opplaatsen dan?

Ik koop wel al m'n apps origineel en zet deze voor alle zekerheid wel altijd op een externe harde schijf.

dtroxx 08-06-10 10:27

Ik dacht dat GB en DUI hem los verkochten???

Bomans 08-06-10 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 461055)
Oke, dat op zich vind ik niet zo erg zenne, das meestal niet zo belangrijk vind ik op dringend maar wat ik wil weten is het volgende; hoe kan ik deze bv het beste bestellen in bv frankrijk ofzo want ik vrees deze daar snel zal uitverkocht zijn en kan je deze er los kopen dan?

Mijn andere vraag is; dat unlocken; als je dat altijd moet doen als er een nieuwe update is; hoe zit dat dan? Ben je al je apps kwijt, moet je deze er terug allemaal opnieuw gaan opplaatsen dan?

Ik koop wel al m'n apps origineel en zet deze voor alle zekerheid wel altijd op een externe harde schijf.

Daar dient een backup voor in iTunes. Gewoon backup terug zetten en nieuwe update van het iOS en je hebt alles terug (behalve je unlock en jailbreak natuurlijk).

SeeSee 11-06-10 00:27

Is er al een indicatie van wanneer hij in nl uitkomt?

apotheosis 11-06-10 01:46

28juli maar of dit werkelijk zo zal zijn??

Geronimo85 11-06-10 14:07

Er zijn inderdaad geruchten die wijzen op een lancering op 28 juli, maar er is nog niets officieel, en misschien klopt deze datum ook helemaal niet. We zullen moeten afwachten tot wanneer Mobistar officiële informatie geeft.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:43.