iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/61118-iphone-4-a.html)

apotheosis 07-06-10 23:42

Iphone 4
 
Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan.

In welke landen kan je deze los kopen (dus zonder abo) en zonder je deze moet gaan unlocken of heb je geen andere mogelijkheid dan te unlocken dan?

En als je deze los kan kopen maar moet unlocken; hoe zit dat dan als er bv een nieuwe update komt? Ben je alles dan terug kwijt van je apps ofzo en moet je terug gaan herbeginnen ofzo met te unlocken ofzo?

Ik heb daar niet zoveel ervaring mee dus een beetje extra uitleg zou helpen.

Ik erger mij enorm de iphone in belgie mss maar eind juli uitkomt,ppfff.

En dan is het ook nog de vraag hoe je er aangeraakt in bv duitsland of frankrijk ofzo?

iMario 07-06-10 23:48

In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.

apotheosis 07-06-10 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 461053)
In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.

Oke, dat op zich vind ik niet zo erg zenne, das meestal niet zo belangrijk vind ik op dringend maar wat ik wil weten is het volgende; hoe kan ik deze bv het beste bestellen in bv frankrijk ofzo want ik vrees deze daar snel zal uitverkocht zijn en kan je deze er los kopen dan?