//

Iphone 4

Iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan. In welke landen kan je deze los kopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-06-10, 00:42
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Iphone 4

Het toestel komt op 24 juni uit in vijf landen: de VS, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannie en Japan.

In welke landen kan je deze los kopen (dus zonder abo) en zonder je deze moet gaan unlocken of heb je geen andere mogelijkheid dan te unlocken dan?

En als je deze los kan kopen maar moet unlocken; hoe zit dat dan als er bv een nieuwe update komt? Ben je alles dan terug kwijt van je apps ofzo en moet je terug gaan herbeginnen ofzo met te unlocken ofzo?

Ik heb daar niet zoveel ervaring mee dus een beetje extra uitleg zou helpen.

Ik erger mij enorm de iphone in belgie mss maar eind juli uitkomt,ppfff.

En dan is het ook nog de vraag hoe je er aangeraakt in bv duitsland of frankrijk ofzo?

Laatst gewijzigd door apotheosis; 08-06-10 om 00:47.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-10, 00:48
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 08-06-10, 00:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
In die landen zit er een simlock op, dus bij elke iOS update zul je het geduld moeten hebben om te wachten op een nieuwe unlock.
Oke, dat op zich vind ik niet zo erg zenne, das meestal niet zo belangrijk vind ik op dringend maar wat ik wil weten is het volgende; hoe kan ik deze bv het beste bestellen in bv frankrijk ofzo want ik vrees deze daar snel zal uitverkocht zijn en kan je deze er los kopen dan?

Mijn andere vraag is; dat unlocken; als je dat altijd moet doen als er een nieuwe update is; hoe zit dat dan? Ben je al je apps kwijt, moet je deze er terug allemaal opnieuw gaan opplaatsen dan?

Ik koop wel al m'n apps origineel en zet deze voor alle zekerheid wel altijd op een externe harde schijf.
  #4  
Oud 08-06-10, 11:27
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Ik dacht dat GB en DUI hem los verkochten???
  #5  
Oud 08-06-10, 12:09
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Oke, dat op zich vind ik niet zo erg zenne, das meestal niet zo belangrijk vind ik op dringend maar wat ik wil weten is het volgende; hoe kan ik deze bv het beste bestellen in bv frankrijk ofzo want ik vrees deze daar snel zal uitverkocht zijn en kan je deze er los kopen dan?

Mijn andere vraag is; dat unlocken; als je dat altijd moet doen als er een nieuwe update is; hoe zit dat dan? Ben je al je apps kwijt, moet je deze er terug allemaal opnieuw gaan opplaatsen dan?

Ik koop wel al m'n apps origineel en zet deze voor alle zekerheid wel altijd op een externe harde schijf.
Daar dient een backup voor in iTunes. Gewoon backup terug zetten en nieuwe update van het iOS en je hebt alles terug (behalve je unlock en jailbreak natuurlijk).

Laatst gewijzigd door Bomans; 08-06-10 om 12:24.
  #6  
Oud 11-06-10, 01:27
SeeSee SeeSee is offline
• iOS 9.2.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 34
Standaard

Is er al een indicatie van wanneer hij in nl uitkomt?
  #7  
Oud 11-06-10, 02:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

28juli maar of dit werkelijk zo zal zijn??
  #8  
Oud 11-06-10, 15:07
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Er zijn inderdaad geruchten die wijzen op een lancering op 28 juli, maar er is nog niets officieel, en misschien klopt deze datum ook helemaal niet. We zullen moeten afwachten tot wanneer Mobistar officiële informatie geeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:13.