//

Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe?

Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga toch ook eens kijken in Belgie dan. Heb ook een belgische kaart die sinds deze week op Mobile Vikings staat zodat ik ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 09-06-10, 20:06
JPstyle JPstyle is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik ga toch ook eens kijken in Belgie dan. Heb ook een belgische kaart die sinds deze week op Mobile Vikings staat zodat ik ook daar kan internette. Maar met de samsung star (voldoende was voor bellen) is het een ramp om te internetten...

Dus dan kan ik de 4 mooi voor de NL kaart gebruiken en die 3GS unlocken en voor de belgische gebruiken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 09-06-10, 20:32
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geronimo85 Bekijk bericht
Ik denk niet dat de iPhone 4, in eender welk land, te koop zal zijn bij Fnac of MediaMarkt of dergelijke, toch niet in het begin. Eerdere iPhones waren ook niet vanaf dag 1 bij deze zaken te koop, correct me if I'm wrong.
Mobistar en alsook mediamarkt verkochten deze van dag 1. (in belgie).
Ik weet niet of er nog andere waren maar van deze 2 ben ik 200% zeker.
  #43  
Oud 10-06-10, 10:35
RunningArchie RunningArchie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
en ik woon niet bepaald vlak bij de grens :S
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
En das ook direct mijn probleem.
Hier kunnen we vast wel wat mee organiseren.
Ik heb ook een afstand-tot-belgië probleem, maar Vroomshoop-Almelo en Enschede-Almelo valt best te combineren.
Op een mooie zaterdag kunnen we samen eens gaan shoppen in België.
  #44  
Oud 10-06-10, 11:00
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Woohoo! De IPC-shoppingdag in België (Antwerpen)?

Ik ga wel niet mee, aangezien ik reeds in België woon ;-).
  #45  
Oud 10-06-10, 11:26
master master is offline
• iOS 7.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 204
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RunningArchie Bekijk bericht
Hier kunnen we vast wel wat mee organiseren.
Ik heb ook een afstand-tot-belgië probleem, maar Vroomshoop-Almelo en Enschede-Almelo valt best te combineren.
Op een mooie zaterdag kunnen we samen eens gaan shoppen in België.

heb het zelfde probleem , maar voor de iphone 4 heb ik het wel over
om naar belgie te gaan
  #46  
Oud 10-06-10, 11:34
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

Hoe komt het eigenlijk dat jullie zo per se die simlockvrije willen? Enkel omdat T-mobile de partner is en daardoor misschien niet ideaal en wat duurder is? of zijn er nog andere redenen?
  #47  
Oud 10-06-10, 12:09
mathijsdb mathijsdb is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 96
Standaard

Ik heb nu een ge-unlockte en gejailbreakte iPhone. Om een simlockvrije te willen, zijn een paar redenen:

De belangrijkste(maar dat kan ook met een gejailbreakte/unlockte iphone): T-MOBILE SUCKS

Aangezien ik al die onzin als Cydia en andere meuk niet gebruik(alleen bossprefs en lockscreen, maar zonder dat werkt 'ie ook prima), heb ik veel liever een simlockvrije. Geen geklooi met niet-updaten en unlocken na een update.

Daarnaast heb ik 't idee dat 'ie trager is dan de gelockte iPhone van m'n zwager.(maar dat kan ook door bossprefs of lockscreen komen)

En... Als je gewoon een leuk bonnetje erbij krijgt, is de belastingdienst mijn vriend en kan ik 'm lekker afschrijven...
  #48  
Oud 10-06-10, 13:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Als dat dan toch zo zou zijn dat het maar eind juli in belgie zou zijn dan ga ik toch mss proberen om deze in frankrijk ofzo te gaan halen; maar nog steeds weet ik nauwelijks er wat van; waar moet ik gaan dat dichtste bij de grens is of eventueel voor kan bellen en het is dus met een simlock maar die kan je hier nu al unlocken heb ik begrepen? En dan is het natuurlijk de vraag, verkopen ze der de iphone 4 dan los of niet?

Is er echt niemand hier die dit weet?
  #49  
Oud 10-06-10, 13:24
Tok Tok Tok Tok is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Wat ik me herinner van de iPhone 3G, die ik toen de tijd ook heel graag wou hebben, is dat Belgie en Italie de enige landen waren waar je de iPhone sim-lock vrij kon kopen.

Ik kan ernaast zitten, maar dat is wishful thinking denk ik.
  #50  
Oud 10-06-10, 14:42
RunningArchie RunningArchie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Als dat dan toch zo zou zijn dat het maar eind juli in belgie zou zijn dan ga ik toch mss proberen om deze in frankrijk ofzo te gaan halen; maar nog steeds weet ik nauwelijks er wat van; waar moet ik gaan dat dichtste bij de grens is of eventueel voor kan bellen en het is dus met een simlock maar die kan je hier nu al unlocken heb ik begrepen? En dan is het natuurlijk de vraag, verkopen ze der de iphone 4 dan los of niet?

Is er echt niemand hier die dit weet?
De iPhone 3Gs werd in België ook verkocht zonder SIM lock. Deze werkt prima in Nederland.
Het was wel even zoeken om een een winkel te vinden waar hij op dat moment op voorraad was.

Laatst gewijzigd door RunningArchie; 10-06-10 om 14:47.
  #51  
Oud 10-06-10, 14:46
RunningArchie RunningArchie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Almelo
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
Hoe komt het eigenlijk dat jullie zo per se die simlockvrije willen? Enkel omdat T-mobile de partner is en daardoor misschien niet ideaal en wat duurder is? of zijn er nog andere redenen?
Voor mij is de reden heel simpel.
Ik heb een SIM van de baas (met Internet) en wil deze graag met de iPhone gebruiken.
Als ik hem koop met een T-Mobile abo, dan ben ik initieel wel goedkoper uit, maar gerekend over 2 jaar is het gewoon (veel) duurder.
Bij m'n vorige tel. (HTC) ging het gemakkelijker. Die heb ik met een abo gekocht. Abo naar mijn vrouw en SIM-van-de-baas in mijn tel.
Helaas (?) heeft mijn vrouw nu ook een abo + tel van de baas.
  #52  
Oud 10-06-10, 14:57
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Kun je de iphone 4 reserveren in belgie dat ik hem in ergens juli ga ophalen? Ik kan mn vriendin in belgie dat wel vragen te doen..als ik weet dat dat mogelijk is...
  #53  
Oud 10-06-10, 16:36
Mausse Mausse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard Frankrijk / Duitsland /engeland

Waarschijnlijk kan je hem daar los kopen maar betaal je 900 of misschien wel 1000 euri...zucht..
  #54  
Oud 10-06-10, 17:17
justme justme is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik ga 23 juni naar Parijs, 24 juni komt ie volgens mij in Frankrijk uit. Zou ik hem daar simlockvrij kunnen halen ergens?
  #55  
Oud 10-06-10, 17:38
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme Bekijk bericht
Ik ga 23 juni naar Parijs, 24 juni komt ie volgens mij in Frankrijk uit. Zou ik hem daar simlockvrij kunnen halen ergens?
Goed opletten; in frankrijk ofzo gaan ze evenzot zijn hier als bij ons en ze beginnen daar vanaf 15juni met wachtlijsten dus de fransen gaan op 15juni de iphone 4 al reserveren, als wij niet weten waar en het hoe en of deze los te koop is of niet, dan zal je er volgens mij naar kunnen fluiten.
Er zou een simlock opzitten en als je deze dan toch kan bemachtigen zit je met het probleem deze moet unlockt worden en die zal er denk ik de eerste dagen of wie weet zelfs weken niet eens zijn tenzij ik mij zo vergis?
Dusja, het is een gok natuurlijk en er is blijkbaar niemand die echt weet hoe het zit.
  #56  
Oud 10-06-10, 17:48
justme justme is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Goed opletten; in frankrijk ofzo gaan ze evenzot zijn hier als bij ons en ze beginnen daar vanaf 15juni met wachtlijsten dus de fransen gaan op 15juni de iphone 4 al reserveren, als wij niet weten waar en het hoe en of deze los te koop is of niet, dan zal je er volgens mij naar kunnen fluiten.
Er zou een simlock opzitten en als je deze dan toch kan bemachtigen zit je met het probleem deze moet unlockt worden en die zal er denk ik de eerste dagen of wie weet zelfs weken niet eens zijn tenzij ik mij zo vergis?
Dusja, het is een gok natuurlijk en er is blijkbaar niemand die echt weet hoe het zit.
Was ik al bang voor
Dan wordt het toch een e.r.
  #57  
Oud 10-06-10, 18:06
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

als ik dit allemaal hoor lijkt me de beste optie gewoon een power seller van ebay... en een losse sim-only. maar dit is alleen een optie als geknipte sims werken.
  #58  
Oud 10-06-10, 18:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
als ik dit allemaal hoor lijkt me de beste optie gewoon een power seller van ebay... en een losse sim-only. maar dit is alleen een optie als geknipte sims werken.
In belgie hebben de meeste providers als microsim kaartjes dus dat zou geen probleem mogen zijn dan.
Mobistar heeft er allesins al.
  #59  
Oud 10-06-10, 19:44
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
In belgie hebben de meeste providers als microsim kaartjes dus dat zou geen probleem mogen zijn dan.
Mobistar heeft er allesins al.
Ik ben geen belg(helaas). Ik wil em misch uit belgie halen.
  #60  
Oud 10-06-10, 20:06
Yannickjee. Yannickjee. is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Breda
Berichten: 27
Standaard

Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen van iphone4 niet nodig zoals mappen maken. of front camera. kan ik dan mss toch beter voorde 3gs gaan ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock agbulut Unlock 19 26-10-11 12:47
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? iDavid iPhone algemeen 25 24-03-11 13:36
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? bilal2307 Archief 11 18-08-09 10:29
iPhone kopen - Wat, hoe, waar enzovoort Ruben. Archief 2 13-02-08 01:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:41.