//

Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe?

Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Yannickjee. Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 10-06-10, 19:23
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannickjee. Bekijk bericht
Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen van iphone4 niet nodig zoals mappen maken. of front camera. kan ik dan mss toch beter voorde 3gs gaan ?
Mappen maken zal je met iOS 4 ook op de 3GS, en ook op de 3G, kunnen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 10-06-10, 19:25
Tok Tok Tok Tok is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen van iphone4 niet nodig zoals mappen maken. of front camera. kan ik dan mss toch beter voorde 3gs gaan ?
Zou je niet eerst is met een wat "normalere" telefoon beginnen... Je lijkt me erg jong om met een iphone rond te lopen.
  #63  
Oud 10-06-10, 19:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannickjee. Bekijk bericht
Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen van iphone4 niet nodig zoals mappen maken. of front camera. kan ik dan mss toch beter voorde 3gs gaan ?
Mocht ik al kinderen hebben dan zouden deze een iphone op die leeftijd mogen hebben als u maar deze zouden de iphone niet overal mogen meenemen zoals oa op school of op schoolfeesten, no way, to dangerous, ik weet hoe het gaat, hadden vroeger op school sommige gasten op zo'n moment al zo'n gsm dan zouden er bij zijn die gepikt zouden werken en bij anderen zouden ze het uit je hand slaan (gewoon omdat sommige je totaal niet afkunnen).

Mijn jongste broer is het zelfs tegen gekomen mee z'n kameraad, die jongen kwam uit de cinema en had z'n gsm in de hand en zonder enige reden stampte er een andere snotter de gsm uit z'n handen= kapot.
Het probleem is op zo'n moment ze met een man meer waren en sterker waren etc....Konden ze dus weinig beginnen want de vogel was toen al gaan vliegen ook.

Waarom heb je een iphone nodig dan? Wat wil je er allemaal mee doen?
  #64  
Oud 10-06-10, 19:47
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Koop een ipod touch
  #65  
Oud 10-06-10, 20:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
Koop een ipod touch
Hm, toch niet vind ik want als je nog effe wacht dan zal die iphone 3gs voor mss 100-150 euro meer te koop zijn en je kan meteen bellen en smsen enz.....
Iphone is gemakkelijk als je alles in één wilt en geen 2 toestellen wil gaan meesleuren .
  #66  
Oud 10-06-10, 21:05
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannickjee. Bekijk bericht
Ik heb een vraagje. ik ben 13 jaar oud. & wil graag een iphone, maar ik heb de meeste dingen van iphone4 niet nodig zoals mappen maken. of front camera. kan ik dan mss toch beter voorde 3gs gaan ?
Ik zou als ik jou was eerst beginnen met een iPhone 3G of 3Gs. Ik snap best dat het heel cool is om op school te komen met zo'n mooie 4G, maar de kans dat er iets mee gebeurd is groot. En dat zou heel erg zonde zijn!

Of kijk of je 2e hands een iPhone kan bemachtigen.
  #67  
Oud 10-06-10, 21:09
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 Bekijk bericht
Ik zou als ik jou was eerst beginnen met een iPhone 3G of 3Gs. Ik snap best dat het heel cool is om op school te komen met zo'n mooie 4G, maar de kans dat er iets mee gebeurd is groot. En dat zou heel erg zonde zijn!

Of kijk of je 2e hands een iPhone kan bemachtigen.
Em zegt in feite zelf al em beter een 3gs zou kopen en mss is dat idd het beste voor hem want software matig zal er volgens mij niet zoveel verschil opzitten tussen de 3gs en de 4g, tis alleen hardware dat bij de 4g beter is maar voor hem zal dat niet nodig zijn.

Dat'em wacht tot wanneer de prijzen binnen een dikke maand zullen verlaagd zijn en dan eentje koopt (een 3gs).

Een 3g kopen is dom omdat er geen multitasking op zal komen en voor bepaalde games en dergelijke meer stokt het apparaat dusja, minstens voor een 3gs dus gaan .

Die jongen een 2de hands laten kopen lijkt me ook niet meteen slim, wij kennen de iphone van binnen en vanbuiten en ik weet wat ik zeker moet nagaan en moet testen dus mij gaan ze zo snel niet in de zak kunnen zetten .
  #68  
Oud 10-06-10, 21:44
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Em zegt in feite zelf al em beter een 3gs zou kopen en mss is dat idd het beste voor hem want software matig zal er volgens mij niet zoveel verschil opzitten tussen de 3gs en de 4g, tis alleen hardware dat bij de 4g beter is maar voor hem zal dat niet nodig zijn.

Dat'em wacht tot wanneer de prijzen binnen een dikke maand zullen verlaagd zijn en dan eentje koopt (een 3gs).

Een 3g kopen is dom omdat er geen multitasking op zal komen en voor bepaalde games en dergelijke meer stokt het apparaat dusja, minstens voor een 3gs dus gaan .

Die jongen een 2de hands laten kopen lijkt me ook niet meteen slim, wij kennen de iphone van binnen en vanbuiten en ik weet wat ik zeker moet nagaan en moet testen dus mij gaan ze zo snel niet in de zak kunnen zetten .
Nou ik denk dat heel veel mensen binnenkort hun 3G(s) verkopen voor de nieuwe 4G. Dus zou deze jongen misschien zo een kunnen kopen van iemand. Misschien zelfs van een bekende.
  #69  
Oud 11-06-10, 21:51
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Ik heb hier even een vraagje over, Ik kom uit nederland Alleen als ik een iPhone uit belgie mee neem, hoe zit het dan met de garantie etc? en als ik het hier in nl zou willen verzekeren kan dit? Moet ik bij elke garantie naar belgie?
  #70  
Oud 11-06-10, 21:55
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan Bekijk bericht
Ik heb hier even een vraagje over, Ik kom uit nederland Alleen als ik een iPhone uit belgie mee neem, hoe zit het dan met de garantie etc? en als ik het hier in nl zou willen verzekeren kan dit? Moet ik bij elke garantie naar belgie?
Volgens mij heeft Apple wereldwijd garantie, maar dit weet ik niet zeker.
  #71  
Oud 11-06-10, 21:59
SPehlivan SPehlivan is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwin85 Bekijk bericht
Volgens mij heeft Apple wereldwijd garantie, maar dit weet ik niet zeker.
Zijn dr hier geen mensen die een iPhone gebruiken die van belgie is maar dan in NL gebruiken? Hoe gaat dit precies met garantie en verzekering etc.
  #72  
Oud 11-06-10, 22:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Hm, toch niet vind ik want als je nog effe wacht dan zal die iphone 3gs voor mss 100-150 euro meer te koop zijn en je kan meteen bellen en smsen enz.....
Iphone is gemakkelijk als je alles in één wilt en geen 2 toestellen wil gaan meesleuren .
Dit is dus grote onzin. Voor 100-150 heb je net een originele (2007) iPhone.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #73  
Oud 11-06-10, 22:54
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

Mijn ouders gaan in begin juli nr Hong Kong. En deze zou ook in juni gelanceerd worden? Deze zou ook simlockvrij zijn hoop ik?
  #74  
Oud 12-06-10, 01:09
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik wil dus ook een losse iphone 4 gaan aanschaffen en hij mag voor mijn appart gewoon een t-mobile simlock hebben, aangezien ik er nog 2 jaar aan vast zit. Is dit mogelijk om in Nederland een iphone 4 in met t-mobile simlock te kopen? Zo ja, waar? En hoeveel zou de 16/32 gig kosten? Ik ben namelijk bereid een aardige som neer te leggen voor het toestel, maar dan wil ik wel dat hij het gelijk doet, zonder poes-pas. Iemand een idee?

tnx
  #75  
Oud 12-06-10, 10:29
Anfroy Anfroy is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 99
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjeppi Bekijk bericht
Ik wil dus ook een losse iphone 4 gaan aanschaffen en hij mag voor mijn appart gewoon een t-mobile simlock hebben, aangezien ik er nog 2 jaar aan vast zit. Is dit mogelijk om in Nederland een iphone 4 in met t-mobile simlock te kopen? Zo ja, waar? En hoeveel zou de 16/32 gig kosten? Ik ben namelijk bereid een aardige som neer te leggen voor het toestel, maar dan wil ik wel dat hij het gelijk doet, zonder poes-pas. Iemand een idee?

tnx
Dit is sinds een tijdje mogelijk bij de Media Markt met de 3GS. Ik vermoed zelf echter dat dit gedaan is om de oude voorraden van de 3GS zoveel mogelijk weg te krijgen voor de introductie van de 4.

Of dit met de 4 dan ook mogelijk is? Hoop van wel en dan het liefst op de dag van de launch
Ga hier echter niet vanuit.
  #76  
Oud 12-06-10, 10:36
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

grrr ik denk dat het echte probleem de voorraad kast gaat worden. Dan wil ik er een met abbonement maar dan zijn ze allemaal uitverkocht
Ik wil er een voor 20 Juli!
  #77  
Oud 12-06-10, 11:25
tjeppi tjeppi is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Ik wil er een voor 20 Juli!
Mijn deadline is toch echt 5 juli En ik zag ergens anders op een forum dat de iphone 4 in een onlineshop te zien was die hem los verkocht met prijzen, maar die gaan mij wel een beetje erg ver. Ik bedoel 899,- euro voor een telefoon... Ik ben bereid om aardig wat centen neer te tellen, maar je kan ook te ver gaan.
  #78  
Oud 12-06-10, 12:28
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjeppi Bekijk bericht
Mijn deadline is toch echt 5 juli En ik zag ergens anders op een forum dat de iphone 4 in een onlineshop te zien was die hem los verkocht met prijzen, maar die gaan mij wel een beetje erg ver. Ik bedoel 899,- euro voor een telefoon... Ik ben bereid om aardig wat centen neer te tellen, maar je kan ook te ver gaan.
word nog een lastige deadline voor je.
Dan zal ik nu bestellen alvast op een of andere site, en nog eens een gok nemen dat geknipte sims werken.

Ik heb veel meer eisen. ik wil een jailbreakbare iphone 4, en dat hij of komt met een micro sim, of geknipte sims accepteert, en ik wil absoluut de 32gb zwart, en met geen 2-jarig contract. 1 jaar vind ik wel prima.
  #79  
Oud 12-06-10, 19:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Dit is dus grote onzin. Voor 100-150 heb je net een originele (2007) iPhone.
Ik heb het over de 3gs en deze is vorig jaar uitgekomen en dat is 2009.

De 3g kopen is dom omdat er bepaalde zaken bij zijn die stotteren om het zo te zeggen en er ook geen multitasking zal zijn en noem maar op.
Ik spreek ook niet over een abo, ik spreek over los kopen.

De 3gs zal sowieso in prijs zakken, kan toch niet anders als die iphone 4 zal uitkomen?
  #80  
Oud 13-06-10, 03:08
tijn89 tijn89 is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb het over de 3gs en deze is vorig jaar uitgekomen en dat is 2009.

De 3g kopen is dom omdat er bepaalde zaken bij zijn die stotteren om het zo te zeggen en er ook geen multitasking zal zijn en noem maar op.
Ik spreek ook niet over een abo, ik spreek over los kopen.

De 3gs zal sowieso in prijs zakken, kan toch niet anders als die iphone 4 zal uitkomen?
Jullie zij dwazen. Die jongen zal dom zijn als die een iPhone zal kopen. Hij moet gewoon een iPod touch kopen. Is die 1 veel goedkoper uit, 2 heeft die een veel handzamer product en 3 bellen en sms'en en internet is op die leeftijd nog niet zo interresant.

Hoe ik dat weet? Broertje van 15 zijn vriendjes die hetzelfde heeft en ik ook bovenstaande zie.

Dus yannick, koop gewoon een iPod touch. En als je toch perse een telefoon wilt hebben met een aanraakscherm enz. kijk dan naar een HTC legend of touch of iets in die richting. Maar die zijn minder interresant dan een iPod touch, omdat er daarvoor minder spelletjes enz. zijn en die ook minder werken dan op de iPod.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock agbulut Unlock 19 26-10-11 11:47
Hoe weten waar iPhone vandaan komt? iDavid iPhone algemeen 25 24-03-11 12:36
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? bilal2307 Archief 11 18-08-09 09:29
iPhone kopen - Wat, hoe, waar enzovoort Ruben. Archief 2 13-02-08 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.