iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 micro sim? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/61347-iphone-4-micro-sim.html)

Lunatic 10-06-10 16:32

iPhone 4 micro sim?
 
Ik ben van plan om de nieuwe iPhone 4 icm met een Hi 25 abonnement te kopen via Phoneshop.nl.
Hier moet ik dan €484,- voor bij betalen (een hoop geld maar goed...)

Mijn vraag is nu, hoe zit dat met die micro-sim??
Als ik via deze site mijn abonnement verleng zou ik dan van hun een micro sim krijgen? of kan in de iPhone 4 ook een gewone simkaart?
Heeft Hi uberhaupt wel een micro sim?

Ik hoop dat jullie mij meer opheldering kunnen geven!

mathijsdb 10-06-10 17:18

Waarom bel/mail je hen niet gewoon... :confused:

Lunatic 10-06-10 18:05

Had ik inderdaad al een paar keer gedaan, maar kreeg geen gehoor.
Ook op de email kreeg ik geen bericht.
Dus dacht ik om het hier te vragen.

borgqueenx 10-06-10 18:43

Ik heb ze gebeld. Je krijgt geen micro sim maar een normale...dus dan neem je de gok dat geknipte sim kaarten werken.

Lunatic 10-06-10 20:06

Ok...
Kort nadat ik mijn post had geplaatst heb ik ze telefonisch te pakken gehad.
Maar tegen mij hebben ze gezegd dat ik WEL een micro simkaartje krijg...
Ik moet zeggen dat de dame in kwestie niet erg snugger over kwam, maar ik hoop niet dat ik vals ben voor gelicht, want ik heb de iPhone hierna wel gelijk besteld...

Ze nemen nu niet meer op, maar ik hang morgen gelijk maar weer aan de telefoon.
:(

Lunatic 11-06-10 15:28

Vandaag nogmaals met de Phoneshop gebeld, maar ik krijg echt te horen dat je er gewoon een micro-sim bij geleverd krijg...

borgqueenx 11-06-10 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lunatic (Bericht 463494)
Vandaag nogmaals met de Phoneshop gebeld, maar ik krijg echt te horen dat je er gewoon een micro-sim bij geleverd krijg...

nou ik weet zeker dat ze tegen mij wat anders zeiden.
Moet je eens wat doorvragen mischien. zeg eerst dat ej vodafone in combinatie met iphone 4 wilt, maar benieuwd bent of die simkaart wel gaat werken met de nieuwe iphone omdat die micro sim gebruikt. en of ze garantie geven dat het werkt als ze ja zeggen.

Lunatic 11-06-10 17:03

Ja ik heb het precies zo gevraagd! (2x gebeld)
Ik vroeg of ik een micro-sim erbij kreeg van Hi omdat die alleen wordt ondersteund door de iPhone 4. Zowel gister als vandaag hebben ze gezegd dat dit zo was.

Ik hoop dat die micro-sim er ook echt bij zit!

Ik had hem trouwens gister besteld op Phoneshop.nl en als ik had gewacht en hem vandaag had besteld dan was ik alweer 50 euro duurder uit :s

wouta 12-06-10 12:15

Ik heb een Iphone 4 besteld met een vodafone abbo bij phoneshop. Ik moest ze nog wat gegevens mailen vroeg ook naar de micro sim hoe dat zou zitten. Ik krijg het volgende antwoord:

Citaat:

Vodafone gaat inderdaad ook de nieuwe microsimkaarten leveren als ik het zo even uit mijn hoofd goed heb. Ander hebben wij een andere optie om u toch een microsimkaart te leven met uw vodafone nummer.

borgqueenx 12-06-10 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouta (Bericht 463877)
Ik heb een Iphone 4 besteld met een vodafone abbo bij phoneshop. Ik moest ze nog wat gegevens mailen vroeg ook naar de micro sim hoe dat zou zitten. Ik krijg het volgende antwoord:

en hun zijn betrouwbaar?
ze kunnen wel zeggen dat vodafone dat gaat leveren, maar ze zeggen niet dat je het samen met jou aankoop krijgt. dat staat nergens op die pagina.
Je koopt op die pagina 2 aparte producten zeg maar.

Tegen mij zeiden ze echt wat anders, ik zal ze maandag nog eens proberen te bellen.

wouta 12-06-10 13:36

Ik zie het probleem niet zo als het niet zou werken. Als het niet werkt hebben hun toch een probleem en niet ik aan gezien hun verplicht zijn iets bruikbaars te leveren (lees wat samen werkt).

Ik maak me er allemaal geen tel zorgen over. Ik geloof dat alles gewoon goed gaat komen. Ik heb eerder zaken met ze gedaan en ze weet wel waar ze het over hebben...

P.S. ze zeggen niet dat ze zeker weten dat Vadofone een microsim gaat leveren

vasco 13-06-10 13:30

Afgelopen week belde Vodafone me op. Mijn contract is al een tijdje afgelopen en heb die tot nu toe gewoon laten doorlopen. Ze hadden al een paar keer gebeld, iedere keer was mijn antwoord dat ik een abbo wilde hebben met iPhone. Nu boden ze me een iPhone 3gs aan, mits ik zeker wist dat ik geen andere smartphone van hun wilde hebben (waren ze verplicht te vragen). Toen ik vroeg of ze straks ook de iPhone 4 konden leveren, was hun antwoord nee en probeerde ze me de 3gs aan te smeren. Heb nu met hun afgesproken dat ik de iPhone 4 straks los ga halen in België en dan bij hun een nieuw sim-only afsluit, ze zouden ook zorgen dat op de datum die ik koos een werkende micro-sim zou hebben die dan direct werd gekoppeld aan mijn telefoonnummer. Op dat moment kon ik wel mijn oude simkaart niet meer gebruiken.

peerke2 13-06-10 17:43

Ik denk dat je pech hebt.Elke Iphone 4 word geregistreerd en alleen verkocht MET een nieuw abonnement.
Dus ook in Belgie worden de telefoons voorlopig niet los verkocht.

vasco 13-06-10 20:07

Ik heb er al 2 gereserveerd en aanbetaald.
En ik heb geen mobistar abonnement.
Vroegen ze ook niet naar.
Het enigste wat verplicht was er een accessoire set bij te nemen.

Denk dat je niet goed geïnformeerd bent..
Koppelverkoop is nu wel toegestaan in België mits ze ook los verkocht worden!

peerke2 13-06-10 20:15

wat kosten ze daar dan los?Dan ga ik ze daar ook bestellen.Scheeld me weer een abonnement

vasco 13-06-10 20:18

De prijs is nog niet bekend. Ik heb ook een formulier moeten tekenen waar dat op staat.
Op Gratis GSM, Sim only aanbiedingen - Phoneshop zijn ze trouwens ook los te koop of met een abonnement bij Vodafone, KPN of T-mobile

wouta 14-06-10 00:52

Wat mij op valt bij Phoneshop is dat de ook de prijzen hebben aangepast. Als ik nu het zelfde selecteer als ik afgelopen week heb besteld is de prijs op eens ruim 50 euro duurder. Vermoedelijk zijn ze nog niet zo zeker van de prijs ?

Ik heb overgens geen formulier moeten tekenen over de prijs....

Lunatic 14-06-10 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouta (Bericht 464497)
Wat mij op valt bij Phoneshop is dat de ook de prijzen hebben aangepast. Als ik nu het zelfde selecteer als ik afgelopen week heb besteld is de prijs op eens ruim 50 euro duurder. Vermoedelijk zijn ze nog niet zo zeker van de prijs ?

Ik heb overgens geen formulier moeten tekenen over de prijs....

Dat was mij ook al opgevallen, ik had hem een dag er voor al betaald en als ik een dag later was geweest moest ik inderdaad 50 euro extra betalen...

borgqueenx 14-06-10 11:14

ik heb hem nu ook besteld bij phoneshop.nl kan hem toch makkelijk annuleren omdat ik eerst het contract moet tekenen aan de deur. dan zeg ik gewoon nee, als ze bijv. een normale simkaart geven of hij nog niet te jailbreaken is.

Ik heb de 32gb zwart besteld, plus t-mobile relax online 35 met sms verdubbelaar en web n walk plus. lekker snel internet :) ik heb nu telfort surf en mail wat maximaal 128kb is per seconde.

BT73 14-06-10 16:32

Zie volgende post...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:22.