//

Levering Iphone 4G "2e rangs" landen?

Levering Iphone 4G "2e rangs" landen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu de 4G schijnbaar alle verkoop verwachtingen weer te boven gaat, vraag ik me af hoe het gaat met de introductie van landen zoals België, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-10, 21:03
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard Levering Iphone 4G "2e rangs" landen?

Nu de 4G schijnbaar alle verkoop verwachtingen weer te boven gaat, vraag ik me af hoe het gaat met de introductie van landen zoals België, Italië e.d.

Gaat daar de introductie verschoven worden, of is er ook voor die landen al een voorraadje gereserveerd?

Ik heb de mogelijkheid om óf in de UK te bestellen, óf in Italië.

UK schijnt al vertraging te hebben => levertijd eind juli.
Dus vandaar eventueel kopen in Italië waar die volgens mij 1 juli uitkomt?

Hoe ging dat vorig jaar met de 3GS?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-10, 14:27
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Niemand info?
  #3  
Oud 20-06-10, 19:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tis om te beginnen geen 4g , maar gewone iphone 4.

Wat bedoel je met hoe ging dat vorig jaar?
Vorig jaar kwamen ze allemaal ophetzelfde moment uit.
  #4  
Oud 21-06-10, 10:52
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

THX Apotheosis, je hebt gelijk, de 3GS was overal te koop op 1 juli, ik de mijne later gekregen.

Maar krijgen die landen als Italië wél Iphone 4 ter beschikking ondanks tekorten elders is mijn vraag?
  #5  
Oud 21-06-10, 11:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat is een vraag waar momenteel niemand kan op antwoorden vrees ik (tenzij je in de toekomst kunt kijken ...)
  #6  
Oud 21-06-10, 11:30
kogel kogel is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 78
Standaard

Ik moet even iets kwijt. Een bedrijf als apple maakt mooie producten vind ik. En naar het schijnt ook anderen want ze verkopen nogal snel en nogal veel dus ik ben niet de enige. Het is in mijn ogen niet meer dan logisch dat je als bedrijf keuzes maakt in de fasering van het op de markt zetten van je product. Dat geldt dan de laatst tijd nogal voor de IPAD en nu ook voor de IPHONE 4. Ik vind het een beetje negatief dat er in allerhande fora wordt afgegeven op deze keuzes van apple en als je naar de ipad kijkt wordt er met regelmaat negatief gedaan over de duitse winkels.

Kom op jongens, een beetje volwassen is niet erg. Ook ik ga zsm een iphone 4 kopen en ik doe dat zodra ik er ergens mijn hand op kan leggen binnen een redelijke afstand (belgie dus). Tot die tijd is er gewoon even niets aan te doen. Hetzelfde gold voor de ipad. Gewoon besteld en ik had hem binnen een week. Dat is dus mazzel en het had net zo goed langer kunnen duren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.