//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Colin. Zojuist met T-Mobile klantenservice gesproken vanwege evt. contractverlenging. Daar wist de jongeman mij te vertellen dat de nieuwe iPhone4 24.07 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 14-07-10, 14:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colin. Bekijk bericht
Zojuist met T-Mobile klantenservice gesproken vanwege evt. contractverlenging. Daar wist de jongeman mij te vertellen dat de nieuwe iPhone4 24.07 uit komt..
Tja... Zou kunnen. Zaterdag is wel een ongebruikelijke dag voor een lancering. Maar zolang T-Mobile niks officieel bekend maakt weten we niks zeker.
Als het inderdaad de 24e wordt dan verwacht ik dat ze (eind) deze week wel met informatie naar buiten komen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 14-07-10, 14:42
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Heb net ook even naar de klantenservice gebeld voor een verlenging van de iPhone 4. Deed net of ik niets wist. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon wist mij te vertellen dat er nog niets bekend is over de levering van de iPhone 4, omdat Apple geen informatie vrij laat! Het wordt steeds leuker.
  #183  
Oud 14-07-10, 15:45
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Het wordt ook steeds leuker hoor. Eigenlijk zou je een stuk of 20x de klantenservice moeten bellen, hetzelfde verhaal ophangen, en turven wat iedereen zegt. Kijken wat het meest wordt gezegd, als de datum 24 juli vaak valt, dan kan je daar deels van uit gaan lijkt mij?
  #184  
Oud 14-07-10, 15:46
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LennartD Bekijk bericht
Het wordt ook steeds leuker hoor. Eigenlijk zou je een stuk of 20x de klantenservice moeten bellen, hetzelfde verhaal ophangen, en turven wat iedereen zegt. Kijken wat het meest wordt gezegd, als de datum 24 juli vaak valt, dan kan je daar deels van uit gaan lijkt mij?
Goed plan. Ga in het keuzemenu voor verlengen, en vraag of je met de iPhone 4 kan verlengen. Zo nee, vraag vanaf wanneer er wel met de iPhone 4 te verlengen is.

Ben benieuwd?!
  #185  
Oud 14-07-10, 16:25
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NiekR Bekijk bericht
Goed plan. Ga in het keuzemenu voor verlengen, en vraag of je met de iPhone 4 kan verlengen. Zo nee, vraag vanaf wanneer er wel met de iPhone 4 te verlengen is.

Ben benieuwd?!
Ik ben zelf nog geen klant bij T-Mobile, dus voor de optie verlengen kan ik niet gaan .

Trouwens, even een update. Op de website van T-Mobile is de advertentie met de iPhone 4 weg! Zou dit iets te maken hebben met dat de iPhone toch later dit jaar (augustus) in Nederland verschijnt?
Website T-Mobile

Laatst gewijzigd door LennartD; 14-07-10 om 16:28.
  #186  
Oud 14-07-10, 16:33
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Denk dat ze gewoon bezig zijn met de (algemene) website. De iPhone 4 site is nog gewoon in de lucht.
  #187  
Oud 14-07-10, 16:47
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Net iets van 5x gebeld met T-Mobile, verschillende mensen aan de lijn gekregen, en me gewoon dom gehouden door te vragen naar de status van de reservering van mijn iPhone. Daarnaast heb ik ook direct gevraagd wanneer de iPhone 4 bij T-Mobile beschikbaar zal zijn.

Ik kreeg 1x de reactie dat dit nog niet bekend is, de andere 4x dat ik gebeld had kreeg ik de reactie dat dit verwacht werd rond midden juli (zoals voorheen), maar dat dit niet is gelukt door de grote vraag naar het product. De levertijd in Nederland is volgens de Klantenservice eind juli/begin augustus. Een exacte datum kon men niet vertellen.
  #188  
Oud 14-07-10, 17:16
humphrey humphrey is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

ben net gegaan naarr t-mobile shop in de stad en ze zeiden dat ze de prijzen niet wisten maar de zelfde abos doen en levering weten ze ook niet
  #189  
Oud 14-07-10, 17:36
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

@LennartD er is jou 4 keer verteld dat er door de grote vraag van het product, de Iphone 4 het niet mogelijk is om de iphone 4 midden juli te leveren !? Ik neem aan dat dit wordt bedoeld wereldwijd ? omdat de vraag in Nederland niet bekend kan zijn ! want je kan nergens reserveren (Tmobile) dus weten ze de grote van de vraag ook niet!! naar mijn mening.

Nu heb ik gelezen dat Italie morgen 15juli start met de preorders en de 23ste gaat uitleveren! en dat de kans groot was dat dit in meerdere landen zou gaan gebeuren!
Maar ja.......

Als zij nu weten te vertellen dat de levering naar begin aug. zal gaan moeten zij de prijzen ook al weten ! het lijkt mij niet dat een bedrijf als Tmobile de prijzen niet voor handen heb liggen....... En dat in een week tijd even gaan beslissen.

Wat ik ook raar vindt is dat de klantenservice niet allemaal het zelfde verteld zo krijg je helemaal scheve gezichten en dan vooral van je vaste klanten.

Het enigie wat we nu nog kunnen doen is afwachten. En daar baal ik flink van
  #190  
Oud 14-07-10, 22:53
Lukje Lukje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snverhallen Bekijk bericht
Is er enig idee over wanneer de nieuwe abbos enz. van de nieuwe iPhone 4 bekend wordt gemaakt?
Ik werk bij T-Mobile en ons wordt verteld dat het eind juli de bedoeling is om de iphone 4 te verkopen. Prijzen zijn onbekend, maar volgens media zijn de kosten voor het toestel in amerika onwijs hoog.
bij een 2 jarig abonnement vragen ze voor de 16gb nog 200 dollar en de 32gb 300 dollar.
Ik verwacht niet dat het hier veel lager zal zijn.
  #191  
Oud 14-07-10, 23:16
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukje Bekijk bericht
Ik verwacht niet dat het hier veel lager zal zijn.
Vindt ik redelijk! Ik wil best $200 betalen voor een Iphone 4. dat zou betekenen dat een Iphone 16gb €156,- moet gaan kosten, mwaaa niet slecht.

Denk zelf eerder dat het €200,- gaat kosten
  #192  
Oud 14-07-10, 23:47
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

De abonnementen blijven hetzelfde, maar ik heb het gevoel dat de iPhone 4 niet veel meer gaat kosten dan de voorgangers. Ik hoop sowieso van niet, maar aangezien de 3GS in combinatie met een AT&T abonnement voor het 16GB-model $199 kostte, en ook voor het 32GB-model $299, en die prijzen nu hetzelfde zijn voor de iPhone 4 (zie hier), zal het wel heel merkwaardig zijn als we in Nederland meer moeten gaan betalen. Maar we zien wel, ik hoop dat T-Mobile deze week, en uiterlijk volgende week zijn prijzen bekend maakt.
  #193  
Oud 14-07-10, 23:52
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

Laten we het hopen dat Tmobile alles bekend gaat maken!! Toch geloof ik dat er morgen meer bekend gaat worden!
  #194  
Oud 15-07-10, 00:31
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Heb ook een goed gevoel voor morgen maar we zullen zien.

Ik verwacht ongeveer 450 euro neer te leggen voor een 32gb bij 1-jarig contract. Met wat geluk is het een andere apple iphone batch en is er wat gesleuteld aan het antenne probleem.
  #195  
Oud 15-07-10, 00:47
Dyna20 Dyna20 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 114
Standaard

Zijn toch belachelijke prijzen, snap niet dat er mensen bereid zijn om 300 euro te betalen voor een telefoon met een 2 jarig abbo.

Apple krijgt het mijn inziens te hoog in hun bolletje, ze denken dat ze er alles voor kunnen vragen. Maar ja het blijkt wel weer hoeveel mensen de eerste batch gekocht hebben. Wat wordt het volgend jaar 400 euro?

En dan nog te bedenken dat de eerste Iphone maar $400 was, simlockvrij ook nog eens zonder abbo. Meestal wordt elektronica na meerdere modellen juist goedkoper maar bij apple niet. Nee een jaar later zijn we nog zo gek om er verplicht een dure abbo bij tenemen.

Ik zit me soms te bedenken hoe slim de marketings mannetjes bij apple zijn dat ze zoveel mensen inclusief mezelf zo apple minded krijgen.

Maar als de Iphone 4 duurder wordt dan de huidige 3GS prijzen bij T-mobile dan laat ik hem lekker links liggen.
  #196  
Oud 15-07-10, 01:48
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Ik betaalde in 2008 €159,95 voor een 3G 16GB met 2jr. i150. Nu betaal je bij het 3GS topmodel €199,95 samen met 2jr. i150. Ik denk eerder dat T-Mobile minder toestelkorting is gaan geven omdat ik las dat de iPhone 3G ze in eerste instantie meer kostte dan het opleverde. De eerste iPhone was zelfs de duurste van de drie generaties om te fabriceren volgens zo'n bedrijf dat uitrekent wat er aan onderdelen in is verwerkt.

Hoe dan ook en ongeacht de prijs we hebben allemaal een vrije keus, we hoeven geen iPhone te kopen; bij T-Mobile niet maar ook uberhaupt niet.
  #197  
Oud 15-07-10, 10:11
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik vermoed dat we deze week geen info krijgen van T-Mobile over de iPhone 4. Misschien dat morgen duidelijk wordt waarom:Apple geeft vrijdag persconferentie over iPhone 4 - iPhone - iPhoneclub.nl
  #198  
Oud 15-07-10, 14:07
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

In Oostenrijk is vandaag bij Orange wel de preordering gestart. Prijzen zijn vanaf max. 749 voor de 16GB iPhone 4 en max. 849 voor de 32GB iPhone 4. De 3Gs 8GB versie vanaf max. 499,-. Levertijd onbekend.
  #199  
Oud 15-07-10, 14:09
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Echt, we leven in een land waar alles achterloopt. Zou me niets verbazen als wij een van de laatste zijn...
  #200  
Oud 15-07-10, 14:44
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

als we de laatste zijn van een nieuwe batch met hardware fix...
maar toch wil ik hem direct als ik terugkom van vakantie. dan maar hoesje ofzo eromheen.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.