//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zo juist een reservering gedaan van een iphone4 bij een apple premium reseller, is er iemand die dit al eerder gedaan heeft? Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #521  
Oud 20-07-10, 12:22
mark-94 mark-94 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb zo juist een reservering gedaan van een iphone4 bij een apple premium reseller, is er iemand die dit al eerder gedaan heeft? Ik vraag me namelijk af hoe het gaat met het abonnement verlengen en waneer ik die microsim krijg?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 20-07-10, 12:26
hma hma is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

Zoals de meeste iPhone-lovers wil ik natuurlijk ook mijn iPhone 4! Maar ben ik ook 1 van de 'luiere' onder ons en ben ik niet rond 8 uur opgestaan om mijn iPhone te bestellen op t-mobile. Maar na wat reacties van jullie te hebben gelezen ben ik nog in een diepe twijfel of ik het wel moet bestellen.

Want ik eigenlijk echt niet 6-8 weken wachten voor de levertijd.. dan geef ik liever de phoneshop.nl een kans en probeer ik het veeeeel liever met vodafone..

Wat denken jullie?!
  #523  
Oud 20-07-10, 12:27
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieflotje Bekijk bericht
ben ik nou gek of is 169.95 bij een I-150 met 16GB best veel?? In de winkel zei die gast dat ie ongeveer 100 euro zou kosten aangezien de 3GS dat ook koste. Zit ie er toch zo'n 70% naast........

in vergelijking met usa prijzen is dit nog netjes, duur is het zeker, maar ja dan hoor je wel bij een klein select 4g gezelschap van miljoenen
  #524  
Oud 20-07-10, 12:42
seagull seagull is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hma Bekijk bericht
Zoals de meeste iPhone-lovers wil ik natuurlijk ook mijn iPhone 4! Maar ben ik ook 1 van de 'luiere' onder ons en ben ik niet rond 8 uur opgestaan om mijn iPhone te bestellen op t-mobile. Maar na wat reacties van jullie te hebben gelezen ben ik nog in een diepe twijfel of ik het wel moet bestellen.

Want ik eigenlijk echt niet 6-8 weken wachten voor de levertijd.. dan geef ik liever de phoneshop.nl een kans en probeer ik het veeeeel liever met vodafone..

Wat denken jullie?!
Had al besloten mijn T-mobile abonnement niet te verlengen en een iPhone te bestellen via de UK-store (Komt deze week binnen). Gezien de levertijden, die nu genoemd worden is dat een verstandige beslissing geweest.
Met een levertijd van 3 weken in de UK-store via borderlinx bestellen, is dus sneller dan nu via T-mobile.
Eigenlijk te gek voor woorden.
  #525  
Oud 20-07-10, 12:48
Ninho010 Ninho010 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 35
Standaard

Heb em ook bestelt, werd terug gebelt door t-mobile, was de 3e die hij terug belde vertelde die vrolijk..

ik hoop dat die levertijd van 6 tot 8 weken ruim genomen is.
  #526  
Oud 20-07-10, 12:57
Erulezz Erulezz is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 90
Standaard

Om 5 over 10 liep ik de t-mobile winkel in arnhem uit met een voorbestelling van de 32 GB iPhone. Was de derde op de lijst. Nu maar afwachten..
  #527  
Oud 20-07-10, 12:57
pakoboy pakoboy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 32
Standaard

net t-mobile gebeld en ze zeiden dat je de toestel binnen 8 dagen terug kan brengen maar je contract blijft dan wel geldig.
is wel beetje raar want steve jobs zei dat je binnen 30 dagen de iphone terug kan brengen.
  #528  
Oud 20-07-10, 13:06
JeeTB JeeTB is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Ter informatie:

- De levertijden die T-mobile op dit moment hanteert zijn zeer ruim.
Ze willen de situatie vermijden die vorig jaar plaats vond: levertijd 3 weken. Dat werd een weekje later en ze hadden duizenden teleurgestelde klanten aan de telefoon.

- De mensen die vanmorgen hebben besteld zitten gewoon bij de eerste batch iPhones (rond de 10000 16gb, 10000 32gb?) die t-mobile ontvangt. Ik verwacht dat de eerste batch iPhones op 30 juli worden verzonden. Na de eerste batch is het gewoon afwachten wat de frequentie en grootte van de nieuwe batches zijn. Uiteindelijk verwacht t-mobile iedereen een iPhone4 te leveren over 6-8 weken.


PS. wat ik wel heb vernomen is dat de levertijd veel lager is bij de zwarte versie. Wil je dus sneller een iphone4 ga dan voor zwart.

Laatst gewijzigd door JeeTB; 20-07-10 om 13:11.
  #529  
Oud 20-07-10, 13:21
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd

Jobs spreekt dan toch ook gewoon waarheid? Je kan de iPhone terugbrengen.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #530  
Oud 20-07-10, 13:23
Maurice005 Maurice005 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Is iemand al langs geweest bij de t-mobile shop?
Ik heb de 32gb zwart besteld maar hoe kan je zien op de bon hoeveelste je op de lijst bent
  #531  
Oud 20-07-10, 13:28
Sjeik18 Sjeik18 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 20
Standaard

ik heb bij me T-Mobile Shop gereserveerd en via de site...nu kijken wie het snelst is! met een witte 32/i-300 heb ik het erg moeilijk!
  #532  
Oud 20-07-10, 13:30
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

heeft eigenliijk al iemand bij de klantenservice gevraagd of zij direct een "bumper" meeleveren als de iphone geleverd wordt?

Of moet je dat dan in de winkel langs, het via apple doen of anders?
  #533  
Oud 20-07-10, 13:34
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

er is zo weinig bekend, dat zal ook nog wel een staartje krijgen die bumper
  #534  
Oud 20-07-10, 13:37
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

verder denk ik dat de levering voor ons eersten wel vrijwel gelijk zal zijn, vorige keer stonden in heel nederland mensen voor de deur, plus er gingen veel naar belcompany e.d., nu heeft iedereen de kans om voor in te schrijven, voor de deur wachten zal niet doorgaan, we staan nu zeg maar virtueel al voor de deur
  #535  
Oud 20-07-10, 13:46
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Over de bumper werd mij verteld dat die via Apple zelf gaat! Dacht dat je die er direct bij kreeg?
  #536  
Oud 20-07-10, 13:47
robje64 robje64 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 34
Standaard

Zo..... het kan dus blijkbaar ook anders.

Een tijdje geleden een foutje gemaakt want ik dacht een voorbestelling op de site
te kunnen doen van de Iphone 4. Bleek dat ik zo snel was dat ik een 3gs had.
Gebeld met T-Mobile dat de order geannuleerd moest worden.
Daar met de dame in kwestie afgesproken dat ik gebeld zou worden, zodra
de 4 te bestellen was. "ik beloof dat ik u bel zodra we kunnen leveren".

Ben dus GEEN klant (nog) van T-Mobile.
Wordt ik net gebeld door dezelfde dame dat ik mag bestellen, maar dat de order
wel morgen pas in gang wordt gezet omdat ik geen T-mobile klant ben.

Zojuist de 32 G zwart besteld.
Dus ik hoef morgen niet meer in de wachtrij !!!
  #537  
Oud 20-07-10, 14:02
alwins alwins is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bergschenhoek
Berichten: 15
Standaard

via mytmobile mn contract voor 1 jaar verlengd met 32 Gb iphone 4 zwart .. prijs icm relax 45 is 100 euro lager dan op de iphone4 pagina staat, en nog eens 6 mnd gratis web n walk !
Helemaal prima
  #538  
Oud 20-07-10, 14:03
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Net nog even met de Tmobile klantenservice gesproken ivm de micro-sim aangezien ik een early renewall doe. De mevrouw had het even voor mij nagevraagd en vertelde me dat er eerdaags contact met me opgenomen word en dat de micro-sim dan ook verstuurd zal worden. Omdat ik iemand anders aan de telefoon had dit keer vroeg ik nog maar eens hoelang het ongeveer zou duren tot ik de iphone zal krijgen.
Deze mevrouw vertelde mij 10 weken En dat terwijl de meneer van vanmorgen mij 6 weken zei. Ze vertelde mij er wel bij dat het nog onduidelijk is hoeveel ze op voorraad krijgen enzo. Dusss..Hoe kunnen ze dan die levertijd nu al vast stellen? Erg vaag...Denk dat ze het gewoon op safe spelen om teleurstellingen te voorkomen.

Ook nog even gevraagt of de mensen die in een shop reserveren ze wel de 30e op kunnen halen en ook daar zei ze over dat dat niet het geval zal zijn.

Conclusie???Afwachten tot de 30e dus maar.
  #539  
Oud 20-07-10, 14:19
humphrey humphrey is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

ik had gehoopt om dit te kunnen betalen (1 jaar abonnement) maar zo duur!
  #540  
Oud 20-07-10, 14:19
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
Over de bumper werd mij verteld dat die via Apple zelf gaat! Dacht dat je die er direct bij kreeg?
Dat is nooit gezegd. De bumper is een stuk service vanuit Apple, en t is je eigen keuze. T-Mobile heeft daar verder weinig mee te doen! Erbij krijgen wordt sowieso moeilijk, gezien de hoeveelheid bumpers die beschikbaar zijn..
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:03.