//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) @Dragon, dan moeten ze ook niet beloven je op de hoogte te houden van een voorinschrijving en dat vervolgens niet doen maar hun systemen op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #681  
Oud 21-07-10, 20:43
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

@Dragon, dan moeten ze ook niet beloven je op de hoogte te houden van een voorinschrijving en dat vervolgens niet doen maar hun systemen op orde brengen of het anders regelen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 21-07-10, 20:55
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

@Acrobat.
Ben ik met je eens. Maar het andere scenario, dat gewoon de hele voorinschrijving niet meer kan gebeuren doordat de server plat ligt voor een halve dag of meer, en dat T-Mobile daarmee de voorbladen haalt, lijkt mij minder leuk. Niet voor T-Mobile maar ook niet voor de klanten.

Dan had dit forum vol gestaan met dit drama...
  #683  
Oud 21-07-10, 20:56
bboyspy bboyspy is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb gisteren in de ochtend geprobeerd om te bellen, maar kwam er niet doorheen. Ik liet het toen maar zitten en zou hem dan een andere keer (paar weken verder) bestellen.

Ik werd vanmiddag gebeld door T-Mobile zelf, omdat ze begrepen dat ik er gisteren niet doorheen kwam. Ik heb gebruik gemaakt van de renewal, ik heb een 32GB Zwart besteld. Renewal kosten krijg ik vergoed, iPhone komt rond 30 juli bij mij binnen.

Netjes hoor!
  #684  
Oud 21-07-10, 21:05
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Je laat je toch niet gek maken door hun.

En als T-Mobile echt zou willen dat hun server er uit zou klappen, hadden ze inderdaad een mail kunnen sturen naar alle klanten van hun.

Het was nu al een gekke huis, laat staan als ze dit uitgebreid hadden geadverteerd, dan hadden ze de voorinschrijving na een paar uur of zo al kunnen sluiten.
Juist idd. Ze proberen gewoon iedereen gelukkig te maken met wat ze hebben. Als ze iedereen maar lieten bestellen als een gek dan zouden mensen misschien pas bij de 4, 5e batch zitten en dan zit iedereen weer zwaar te zeiken op t-mobile. Oftwel geduld, we leven niet in amerika.
  #685  
Oud 21-07-10, 21:07
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhresiF Bekijk bericht
Juist idd. Ze proberen gewoon iedereen gelukkig te maken met wat ze hebben. Als ze iedereen maar lieten bestellen als een gek dan zouden mensen misschien pas bij de 4, 5e batch zitten en dan zit iedereen weer zwaar te zeiken op t-mobile. Oftwel geduld, we leven niet in amerika.
Dat + Mensen die de iPhone echt wilde hebben wisten wel van de voorinschrijving af omdat ze het de hele tijd in de gaten hielde.

Ben wel benieuwd hoe t-mobile het gaat doen op de 30ste
  #686  
Oud 21-07-10, 21:08
TruthSolution TruthSolution is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Je laat je toch niet gek maken door hun.
Nee hoor, ik heb me er inmiddels bij neergelegd... dan komt die maar wat later of via een andere provider.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
dan moeten ze ook niet beloven je op de hoogte te houden van een voorinschrijving en dat vervolgens niet doen maar hun systemen op orde brengen of het anders regelen.
QFT
  #687  
Oud 21-07-10, 21:24
Arcadium Arcadium is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadium Bekijk bericht
Ook ik ben gebeld door T-Mobile over mijn inschrijving gisteren.

"Ondanks dat we geen voorinschrijvingen meer aannemen is T-Mobile niet de minste en gaat je toch nog inschrijven voor dit programma."

Ja maar ik had ingeschreven met een formulier?

"Ja dat kan kloppen maar gisteren was alles gecrasht e.d. Normaal doe ik heel wat anders maar ik ben nu van het iPhone Team en gaan de reserveringen alsnog doorvoeren. Dus wat wilde je ook al weer hebben."

"Oke dat is dan genoteerd, je zit bij de eerste lichting die het toestel gaat ontvangen. Binnenkort op je e-mail ontvang je meer informatie van onze leverancier en bij de deur moet je het bedrag afrekenen"

Ik had mij omstreeks 9:30 ingeschreven via het formulier waar je niet in hoeft te loggen.

Nog een toevoeging aan deze post wat ik vergeten was te vermelden! I.v.m de ongemakken van gisteren (wat opzicht mee viel) kreeg ik T-Mobile Family voor 6 maanden gratis bij mijn abbo.

Iemand anders dit ook gekregen van T-Mobile die gebeld is vandaag?
  #688  
Oud 21-07-10, 21:26
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadium Bekijk bericht
Nog een toevoeging aan deze post wat ik vergeten was te vermelden! I.v.m de ongemakken van gisteren (wat opzicht mee viel) kreeg ik T-Mobile Family voor 6 maanden gratis bij mijn abbo.

Iemand anders dit ook gekregen van T-Mobile die gebeld is vandaag?
Dus je krijgt nu een jaar gratis in totaal? Anders ben je genaaid want iedereen kreeg 6 maanden gratis.. Ik ieder geval wel
  #689  
Oud 21-07-10, 21:54
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Toch raar dat sommige mensen te horen krijgen dat ze het toestel rond 30 juli krijgen...

Heb zelf gisteren rond 10.30u telefonisch besteld, maar nog geen bevestiging gekregen helaas.
  #690  
Oud 21-07-10, 22:01
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

morgen even bellen p-movement
  #691  
Oud 21-07-10, 22:57
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Ik lees op twitter (JanWillemJ (JanWillemJ) on Twitter) net dit:

"@tmobile_webcare net een afspraak gepland voor de bezorging van m'n iPhone4, maar nu blijkt ie ineens 199,- te zijn ipv 169,95. Hoe kan dit?"

Zijn er al meer mensen die een afspraak hebben gepland?
  #692  
Oud 21-07-10, 23:20
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

@DJT88 We ontvangen een levering op 30 juli, maar het is niet bekend of deze voldoende is voor alle voorinschrijvingen. ^HdN

Die stond er ook bij ik hoop maar dat ik wel bij de eerste lading zit want ik zat wel om 8 uur braaf achter de computer.. Maar met een 32 gig witte is die kans vrij klein denk ik
  #693  
Oud 22-07-10, 00:11
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

In het bericht staat ook dat je de 30e welkom bent bij een van hun verkoopkanalen, zijn er dan wel enkele in de winkel te krijgen?

vraag dit me namelijk dan wel af??


weten jullie hier iets meer van toevallig?
  #694  
Oud 22-07-10, 00:21
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Zoals eerder gemeld, mijn voorinschrijving die ik had verstuurd via het online formulier (zonder eerst in te loggen) was niet goed doorgekomen bij T-Mobile.
Dit had ik gedaan nadat ik geprobeerd had hun Klanten Service te bellen. Dit deed ik vanaf mijn werk telefoon (een 010 nummer), maar kon hun niet bereiken dus liet ik mijn 06 nummer achter.
Vandaag met hun gebeld en geverifieerd of mijn voorinschrijving goed was doorgekomen. Nee, was het antwoord. Maar de medewerker zo groen als gras, deed wel erg zijn best om mij verder te helpen. Hij nam mijn voorinschrijving telefonisch aan en alles zou netjes worden afgehandeld.
Een paar uren later wordt ik gebeld op mijn werk telefoon (!!) en met de vraag of ik al had ingeschreven voor de iPhone 4. Ik zei ja, vanochtend nog met een medewerker van u. Hij keek in het systeem maar kon niks vinden.
Dus daar gingen wij weer, een nieuwe inschrijving gedaan en dit keer wel een bevestigings mail gekregen.

Het is niet zo dat ik voor de geheime dienst werkt, maar ik stel niet op prijs dat ik gebeld wordt op mijn werk telefoonnummer, waar ik weliswaar wel mee belde, maar mijn 06 nummer voor hun achterliet om teruggebeld te kunnen worden.
Dat ene jongetje moet maar eens kijken of hij wel op zijn plaats is bij een Klanten Service. Een bestelling aannemen en beloven dat hij alles verder zou gaan regelen en intussen niks kunnen klaar maken.
Anyway, ik hoor niet bij de eerste lichting, dus moet ik 6 tot 8 weken wachten.

Ik zou over de rooie gaan als ik de iPhone 4 perse op 30 Juli zou willen hebben. Aangezien ik Vrijdag de iPad ga halen, kan ik wel even wachten op de iPhone 4.
Enig lichtpuntje, ik had in eerste instantie de 16 GB black besteld, maar wegens een baby boom in de familie denk ik veel te gaan filmen, dus heb ik alsnog de 32 GB kunnen bestellen.
We sluiten de dag toch nog positief af
  #695  
Oud 22-07-10, 09:17
Jennimal Jennimal is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 96
Standaard

Ach....ben alleen maar jaloers op jullie....het is mij niet gelukt om een pre-order te plaatsen......en heb de pest in nu....
  #696  
Oud 22-07-10, 10:23
P-development P-development is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 77
Standaard

Vanochtend toch maar even gebeld omdat ik nog geen bevestigingsmail had gehad, maar alles stond toch goed in het systeem. Deze mevrouw vertelde mij ook dat ze er vanuit ging dat ik rond 30 juli een uitnodiging zal krijgen om een afspraak te maken met de koerier. Dat is wel even iets anders dan 6-8 weken wachten! Nu maar hopen dat ze gelijk heeft...
  #697  
Oud 22-07-10, 10:54
Fritzie Fritzie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Heb mijn bevestiging ook net ontvangen... Kans is groot dat het op een probleem stuit... Ik wil namelijk een early renewal en ik verwacht dat me die mogelijkheid niet geboden zal worden. Maar niet geschoten is natuurlijk altijd mis, dus...
Ja, helaas kon je Early Renewal niet aangeven...En ik wil er toch gebruik van maken!
  #698  
Oud 22-07-10, 11:08
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadium Bekijk bericht
Nog een toevoeging aan deze post wat ik vergeten was te vermelden! I.v.m de ongemakken van gisteren (wat opzicht mee viel) kreeg ik T-Mobile Family voor 6 maanden gratis bij mijn abbo.

Iemand anders dit ook gekregen van T-Mobile die gebeld is vandaag?
Ik las dit gisteren ook ergens in dit topic. Gisteren met klantenservice gebeld en ik kwam hier ook voor in aanmerking. Denk dat iedereen die z'n abo kon verlengen hiervoor in aamerking kwam. Ik heb dat nu geactiveerd, eens kijken of ik het merk mbt aantal belminuten die over blijven per maand..
  #699  
Oud 22-07-10, 11:12
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P-development Bekijk bericht
Deze mevrouw vertelde mij ook dat ze er vanuit ging dat ik rond 30 juli een uitnodiging zal krijgen om een afspraak te maken met de koerier. Dat is wel even iets anders dan 6-8 weken wachten! Nu maar hopen dat ze gelijk heeft...
De iPhones worden gewoon de 30e verzonden naar de klanten. Dus heeft ze inderdaad gelijk.
  #700  
Oud 22-07-10, 11:14
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzie Bekijk bericht
Ja, helaas kon je Early Renewal niet aangeven...En ik wil er toch gebruik van maken!
Bel t-mobile dan, toen ik terug gebeld werd kwam hij er zelf mee dat ik nog niet mocht verlengen maar voor 70 euro administratie kosten zou ik alsnog mogen verlengen
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:23.