//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net weer bij de t-shop hier in deventer geweest... We zijn er nu achter dat er toestellen binnen zijn gekomen, hoeveel wisten ze zogenaamd niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #921  
Oud 29-07-10, 20:24
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

Net weer bij de t-shop hier in deventer geweest...
We zijn er nu achter dat er toestellen binnen zijn gekomen, hoeveel wisten ze zogenaamd niet en ze zouden vanavond of morgenvroeg gaan bellen...
Heel veel duidelijker word het dus niet. Is het personeel in alle shops zo kortaf? of treffen wij dat net?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 29-07-10, 20:35
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik kan jammer genoeg pas vanaf 4 augustus 2010 verlengen dus het zal bij mij nog wel een paar weken duren denk ik...

Maar is er iets bekend of ze net als 2 jaar geleden rekening houden met je klantenstatus bij T-Mobile. Toen mocht ik elke iPhone met elk abbonement voor €50 hebben. Is dat dit jaar weer of doen ze daar niet aan?
  #923  
Oud 29-07-10, 20:37
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Ben net gebeld als nr 10 in de lijst, in Enschede. M,n iPhone is binnen. Mn broer zn is ook binnen, en hij was nr 11. Dus denk dat er in deventer ook 10-15 komen..
  #924  
Oud 29-07-10, 20:42
Juci Juci is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Deventer
Berichten: 9
Standaard

Wij zijn net ook gebeld, morgen kunnen we onze iphones ophalen!!!!
  #925  
Oud 29-07-10, 20:49
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik heb een sms van de shop hier gekregen, kan mijn iPhone 4 morgen v.a. 10:00 uur ophalen!!!! ))
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #926  
Oud 29-07-10, 20:56
Maurice005 Maurice005 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Heeft iemand al bericht gehad van de t-mobile shop uit Heerlen?
  #927  
Oud 29-07-10, 22:13
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Nog geen sms, nog geen belletje. Word nu toch wel zenuwachtig... ik hoop dat ik morgenochtend anders nog een belletje krijg (of vanavond al een sms met goed nieuws zoals "Je kan morgen, 30 juli, je iPhone 4 ophalen bij de T-Mobile winkel. Vergeet je bonnetje en je geld niet." ofzo )
  #928  
Oud 29-07-10, 22:30
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Net in de T-mobile shop geweest in Arnhem, was 20 juli als eerste binnen en een 32Gb besteld......maar ik ben er $#$^&*% NIET bij (ze hadden iedereen al gebeld die erbij zat)! Bij bestelling werd gezegd dat de "illegale" lijst maar 10 personen lang was (vind het overigens belachelijk dat zoiets wordt gehandhaafd en er ook niet wordt gekeken naar T-mobile lidmaatschap ALS je wel zulke regels opstelt voor 20 juli!!). Blijkbaar was de lijst langer en hebben ze maar zo'n 20 Iphones ontvangen waarvan een stuk of zes 32 Gb's. Mijn 3GS is al een tijdje stuk (GPS en Wi-Fi) dus ik baal enorm want hoogstwaarschijnlijk duurt het nog wel "even". De reparatietijd bij T-mobile is namelijk zo'n 4-6 weken dus "even" maken is er ook niet bij....
  #929  
Oud 29-07-10, 22:44
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
(vind het overigens belachelijk dat zoiets wordt gehandhaafd en er ook niet wordt gekeken naar T-mobile lidmaatschap ALS je wel zulke regels opstelt voor 20 juli!!).
Na ja, je moet het ook van een andere kant bekijken. Ik snap dat het vervelend is, maar als jij op de "illegale" lijst had gestaan, en er wel bij had gezeten, had je die lijst ook niet erg gevonden.
  #930  
Oud 29-07-10, 22:47
R0elr R0elr is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 39
Standaard

Net de iPhone 4 besteld bij Studentmobiel. Pa heeft daar al 3 andere tels vandaan, voor andere gezinsleden

Iemand enig idee hoeveel iPhones zo'n webwinkel ongeveer binnenkomen? En mn iPhone zou toch ook al klaar kunnen liggen, ookal heb ik het contract nog niet getekend, dan is ie toch al 'gereserveerd'. (eerder op bestellijst enzo)...
  #931  
Oud 29-07-10, 22:50
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

@ NiekR; Uiteraard had ik dat minder erg gevonden maar nog steeds belachelijk dat deze werkwijze wordt gehandhaafd......ik snap het natuurlijk wel, ingewikkeld, klantonvriendelijk, wellicht juridisch lastig maar het blijft een rare move (de zoveelste?) van T-mobile. Helaas niks aan te doen en ik (we) wil(len) die iPhone 4 (mijn vierde) toch wel......dus kunnen ze bijna alles doen wat ze willen.
  #932  
Oud 29-07-10, 22:57
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
@ NiekR; Uiteraard had ik dat minder erg gevonden maar nog steeds belachelijk dat deze werkwijze wordt gehandhaafd......ik snap het natuurlijk wel, ingewikkeld, klantonvriendelijk, wellicht juridisch lastig maar het blijft een rare move (de zoveelste?) van T-mobile. Helaas niks aan te doen en ik (we) wil(len) die iPhone 4 (mijn vierde) toch wel......dus kunnen ze bijna alles doen wat ze willen.
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik snapte je reactie wel.

Voor mij is het makkelijk praten, hij komt zaterdag al.

Laatst gewijzigd door NiekR; 29-07-10 om 23:01.
  #933  
Oud 29-07-10, 23:07
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Ehhh...er is/was niks "illegaals" aan die lijst. T-Mobile heeft op 9 juli één dag officieel voorinschrijvingen toegestaan en 50 euro vooruitbetaling gevraagd aan de betreffende klanten. Deze klanten (waaronder ik ) hebben een ook een officiële standaard brief van T-Mobile meegekregen.
  #934  
Oud 29-07-10, 23:22
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Volgens mij heeft T-mobile helemaal niks officieel toegestaan; een dag later werd het (nadat het bij het management bekend was geworden) in de kiem gesmoord. Het was ook zeker niet bij alle T-mobile shops mogelijk.....
  #935  
Oud 29-07-10, 23:40
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomtom Bekijk bericht
Volgens mij heeft T-mobile helemaal niks officieel toegestaan; een dag later werd het (nadat het bij het management bekend was geworden) in de kiem gesmoord. Het was ook zeker niet bij alle T-mobile shops mogelijk.....
Ehh...ik heb het toch echt goed gevolgd (ik kan niet voor niets morgen de mijne ophalen ) Het was op de dag van de eerste nieuwsbrief verstuurd door T-Mobile en was wel degelijk "officieel", in die zin dat het niet door een enkele winkel was verzonnen. Er was alleen niet heel veel ruchtbaarheid aan gegeven, hier en daar waren er wat winkels die affiches op de ruiten hadden geplakt (Rotterdam bijvoorbeeld). Die avond rond een uur of 6 is de actie vanuit het hoofdkantoor weer teruggetrokken om deze reden:

Citaat:
In verband met onduidelijkheden onder klanten m.b.t. de iPhone-voorinschrijving en de mogelijke gevolgen hiervan over de verwachtingen en uitlevering is besloten per direct te stoppen met de voorinschrijvingen.

Klanten die al een voorinschrijving hebben gedaan blijven gewoon op de lijst staan. Het staat ze uiteraard vrij te annuleren; hieraan zijn geen kosten verbonden."
Een paar dagen later verschenen er ook berichten op Twitter zoals onderstaand bericht.


10:02 AM Jul 12th
@Skv86 Iedereen die heeft ingeschreven blijft op de lijst staan. Je ontvangt bericht zodra het toestel beschikbaar is. ^AdW
  #936  
Oud 29-07-10, 23:41
BossF BossF is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

iPhone de 20ste gereserveerd bij T-Store in Utrecht (centrum). Was de eerste op die dag.

Vanmiddag langs gegaan voor de hamvraag: hij ligt op me te wachten!
I'm pretty excited!
Ik denk dus dat de mensen die daar eerder deze maand hebben gereserveerd gebakken zitten.
Ik blijf de praktijken van T-Mobile hekelen, vooral het gebrek aan transparantie. Maar ergens denk ik dat ze slim handelen.
Veel plezier met de (voor)pret!!!
  #937  
Oud 29-07-10, 23:52
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

@acrobat; ik heb alles ook goed gevolgd en kwam tot de conclusie dat die lijsten hoogstwaarschijnlijk niet in Arnhem zouden worden aangelegd (ze zijn daar niet erg "ondernemend") maar ik had gewoon het risico moeten nemen en ff langsgaan. Jammer voor mij. T-mobile deed in elk geval voorkomen alsof het initiatief niet bij hen vandaan kwam!
  #938  
Oud 30-07-10, 00:14
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

@Tomtom, begrijp me trouwens niet verkeerd hoor want ik vind het zuur voor jou en iedereen die nu naast de boot valt. En ook ik ben geheel niet tevreden met hoe T-Mobile dit heeft aangepakt. Ik blijf ook bij m'n standpunt dat wanneer T-Mobile niet langer het alleenrecht heeft op de iPhone dat ik er waarschijnlijk gelijk weg ben. Had ik nu morgen niet 't toestel op kunnen halen had ik zelfs direct opgezegd zoals ook eerder gesteld, m'n contract is al verlopen. Nu hebben ze me de komende twee jaar dus nog als klant maar daarna is dus nog maar de vraag...ze moeten echt hun dienstverlening en communicatie flink gaan verbeteren.

Succes!!
  #939  
Oud 30-07-10, 00:26
Maurice005 Maurice005 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik heb ook nog steeds geen bericht of telefoontje gehad.
Ik stond op 20 juli als eerste voor de deur bij de t-mobile shop in heerlen en heb een 32gb zwart gereserveert.
  #940  
Oud 30-07-10, 00:27
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice005 Bekijk bericht
Ik heb ook nog steeds geen bericht of telefoontje gehad.
Ik stond op 20 juli als eerste voor de deur bij de t-mobile shop in heerlen en heb een 32gb zwart gereserveert.
Als ik vragen mag, waar?
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.