//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Zo te zien houdt elke shop er z'n eigen werkwijze/ informatie op na.... wat zeer frustrerend is om te lezen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 13-07-10, 14:04
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefano20 Bekijk bericht
Zo te zien houdt elke shop er z'n eigen werkwijze/ informatie op na.... wat zeer frustrerend is om te lezen
Ik heb in Almelo alleen een kassabon gekregen met de melding deze heel goed te bewaren. Zonder de bon kunnen ze de reservering niet terug vinden!
Heb nog gevraagd of je bij annulering van de reservering je de betaalde 50 euro terug krijgt. "Jazeker!"
Ik heb geen voorwaarden gezien of meegekregen.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 13-07-10 om 14:31.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 13-07-10, 15:54
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Er is m.i. niets gezegd dat al niet bekend was of ook door andere T-Mobile medewerkers is verteld. In elk geval niets over prijzen, datums en beschikbaarheid maar slechts zijn persoonlijke vermoedens hoe het gaat lopen met bestaande reserveringen. Lijkt mij niets aan de hand dus.
  #163  
Oud 13-07-10, 16:08
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ik heb in Almelo alleen een kassabon gekregen met de melding deze heel goed te bewaren. Zonder de bon kunnen ze de reservering niet terug vinden!
Heb nog gevraagd of je bij annulering van de reservering je de betaalde 50 euro terug krijgt. "Jazeker!"
Ik heb geen voorwaarden gezien of meegekregen.
ik was daar ook en had het ook gevraagd. dat zou geen enkel probleem zijn, kon elke seconde van de openingstijden de hele 50 euro terugkrijgen.
en als ik dat niet deed, gingen ze me bellen wanneer ze de iphone kregen en wat de prijs zou zijn, en dan zouden ze er eentje van de 1e levering voor me achterhouden.

Ik denk dat ik dan wel weet waar stefano werkt, omdat Wouter mij had gezien...
maar dan snap ik niet dat ik van stefano andere informatie kreeg als de verkoper in "dat" dorp.

PS: stefano had alles heel stil gehouden en heeft nooit belangrijke info (helaas) verteld. alleen geprobeerd wat dingen te verduidelijken. als hij problemen krijgt hiermee dien ik een klacht in bij t-mobile.

Laatst gewijzigd door borgqueenx; 13-07-10 om 16:10.
  #164  
Oud 13-07-10, 16:32
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Inderdaad, sluit ik me bij aan. Hij vertelde Helaas nooit wat. Hij heeft niets nieuws verteld wat niet op internet stond, zelfs niet als je het vroeg... maar toch, ik denk dat iedereen hier op het forum blij is met Stefano die tenminste de realiteit kent, en alles verduidelijkt.
  #165  
Oud 13-07-10, 17:36
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben vandaag gebeld door T-mobile. De gehele lijst waar ik op stond is verwijderd en ik krijg een smsje wanneer er weer zo'n lijst komt. Ook zei de man aan de telefoon dat ik moest rekenen op begin augustus, mocht ik er weer als een van de eerste zijn.

Lekker dit...
  #166  
Oud 13-07-10, 17:39
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CPW Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben vandaag gebeld door T-mobile. De gehele lijst waar ik op stond is verwijderd en ik krijg een smsje wanneer er weer zo'n lijst komt. Ook zei de man aan de telefoon dat ik moest rekenen op begin augustus, mocht ik er weer als een van de eerste zijn.

Lekker dit...
dat maakt me echt gek...geen woorden ervoor.
meer mensen die dit hebben meegemaakt?
  #167  
Oud 13-07-10, 17:42
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CPW Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben vandaag gebeld door T-mobile. De gehele lijst waar ik op stond is verwijderd en ik krijg een smsje wanneer er weer zo'n lijst komt. Ook zei de man aan de telefoon dat ik moest rekenen op begin augustus, mocht ik er weer als een van de eerste zijn.

Lekker dit...
En je €50??
  #168  
Oud 13-07-10, 17:43
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CPW Bekijk bericht
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben vandaag gebeld door T-mobile. De gehele lijst waar ik op stond is verwijderd en ik krijg een smsje wanneer er weer zo'n lijst komt. Ook zei de man aan de telefoon dat ik moest rekenen op begin augustus, mocht ik er weer als een van de eerste zijn.

Lekker dit...
Dat is balen!! Ben je gebeld door een T-Mobile shop of de T-Mobile klantenservice? En waar had je oorspronkelijk gereserveerd? Ik neem aan dat je geen aanbetaling hebt gedaan?
  #169  
Oud 13-07-10, 17:47
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Ik geloof dat hij zei de T-mobile shop. Ik had inderdaad nog geen aanbetaling gedaan, ben nu ook best blij. Heb meerdere malen om bevestiging gevraagd omtrent de leveringsdatum.

''Weet u zeker dat het niet over 1 week is, maar echt begin augustus?''
''Meneer, met alle kennis die ik heb, is het toch echt begin augustus.''
''En dit weet u vrijwel zeker?''
''Bijna 100%.''
''Hoe komt dit dan?''
''Daar kunnen wij helaas nog geen uitspraken over doen, maar we bellen of sms'en u zodra u zich weer op kunt geven voor een lijst.''

Heb uiteraard even bedankt voor het telefoontje en dat ik graag gebeld zou willen worden. Ben er niet happy mee, ben benieuwd of het rapport van Consumer Reports (en dus het antenne probleem) hier iets mee te maken heeft. Het imago is inderdaad Apple's grootste ''goodwill'' en het is Apple's taak om dit in ere te houden. Zij het enerzijds de iPhones terug te halen en de nog niet gedistribueerde te verbeteren of anderzijds met andere goede oplossingen komen.

Its up to them.
  #170  
Oud 13-07-10, 17:54
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Als ik je reactie zo lees (en daar de informatie die bekend is mee combineer) dan vermoed ik niet dat Apple er wat mee te maken heeft maar dat T-Mobile nu toch zijn shops aan 't instrueren is dat er echt geen reserveringslijsten bijgehouden mogen worden. Ook vermoed ik dat de eerste batch uitverkocht is aan de mensen die wel hebben aanbetaald naast wellicht een gedeelte dat wordt gereserveerd voor een landelijke launch(party).

Wel vreemd is dat de medewerker het heeft over een SMS voor een nieuwe reserveringslijst (als hij van een shop is) gezien het feit dat T-Mobile nog met een aankondiging komt voor een (pre)order traject. Maar goed dat laatste zou kunnen komen omdat die aankondiging nog niet is gedaan anders dan natuurlijk de melding dat je de site in de gaten moet houden maar dat had de medewerker je ook kunnen (moeten?) vertellen.
  #171  
Oud 13-07-10, 18:03
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Als ik je reactie zo lees (en daar de informatie die bekend is mee combineer) dan vermoed ik niet dat Apple er wat mee te maken heeft maar dat T-Mobile nu toch zijn shops aan 't instrueren is dat er echt geen reserveringslijsten bijgehouden mogen worden. Ook vermoed ik dat de eerste batch uitverkocht is aan de mensen die wel hebben aanbetaald naast wellicht een gedeelte dat wordt gereserveerd voor een landelijke launch(party).

Wel vreemd is dat de medewerker het heeft over een SMS voor een nieuwe reserveringslijst (als hij van een shop is) gezien het feit dat T-Mobile nog met een aankondiging komt voor een (pre)order traject. Maar goed dat laatste zou kunnen komen omdat die aankondiging nog niet is gedaan anders dan natuurlijk de melding dat je de site in de gaten moet houden maar dat had de medewerker je ook kunnen (moeten?) vertellen.
ben benieuwd of de mensen die hebben aanbetaald ook werkelijk hun iphone gaan krijgen en dat ze hem achterhouden.
Ik denk dat dat op moment een kans is van ongeveer 25%, door alle dingen die er besproken zijn.
  #172  
Oud 13-07-10, 18:42
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Als ik je reactie zo lees (en daar de informatie die bekend is mee combineer) dan vermoed ik niet dat Apple er wat mee te maken heeft maar dat T-Mobile nu toch zijn shops aan 't instrueren is dat er echt geen reserveringslijsten bijgehouden mogen worden. Ook vermoed ik dat de eerste batch uitverkocht is aan de mensen die wel hebben aanbetaald naast wellicht een gedeelte dat wordt gereserveerd voor een landelijke launch(party).

Wel vreemd is dat de medewerker het heeft over een SMS voor een nieuwe reserveringslijst (als hij van een shop is) gezien het feit dat T-Mobile nog met een aankondiging komt voor een (pre)order traject. Maar goed dat laatste zou kunnen komen omdat die aankondiging nog niet is gedaan anders dan natuurlijk de melding dat je de site in de gaten moet houden maar dat had de medewerker je ook kunnen (moeten?) vertellen.
Ik heb dit eventjes uit een ander topic gehaald.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iSPNL Bekijk bericht
De levertijd van 6 augustus die momenteel zichtbaar is op onze website is voor de 3e levering. De eerste levering van 9 juli en tweede levering van 23 juli zijn helaas op het laatste moment uitgesteld door Apple en verschoven naar 29 juli.
Het ziet er toch naar uit dat Apple wat aan het doen is, niet?
  #173  
Oud 13-07-10, 19:06
Amburka Amburka is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik snap er echt niks meer van, had op die ene dag gereserveerd en gelijk ook de aanbetaling betaald, verkoper zei dat op de dag dat de iphones binnen komen ik dan gelijk gebeld zou worden aangezien ik nummer 2 op de lijst ben, en heb sindsdien ook niet een telefoontje of sms gehad dat de lijst verwijderd was ofzo. Ik vraag me dus af of die reservering nog steeds telt? Ik neem eigenlijk aan van wel, en ik mag toch echt hopen van wel, want het zou natuurlijk wel heel raar zijn als ze nu opeens die reserveringen zouden annuleren als er al aanbetalingen zijn gedaan.
  #174  
Oud 13-07-10, 19:12
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CPW Bekijk bericht
Ik heb dit eventjes uit een ander topic gehaald.



Het ziet er toch naar uit dat Apple wat aan het doen is, niet?

Wellicht wel. De vraag is echter waar iPhone Service Point zijn iPhones vandaan haalt, ik geloof niet dat dat rechtstreeks bij Apple is en wellicht moeten ze waar hij ze vandaan haalt wel wachten op de tweede golf landen waar Apple tenslotte voor beloofd had dat die voor eind juli zouden zouden worden voorzien. Als ze juist uit deze landen komen dan zou het inderdaad kunnen natuurlijk wat je schrijft. Aangezien iPhone Service Point dat blijkbaar al op 6 juli wist lijkt het me dan overigens wel stug dat T-Mobile ons al op 9 juli aanbetalingen laat doen. Aan de andere kant: T-Mobile blijft T-Mobile natuurlijk en 28/29 juli ligt ook weer niet ver van "begin augustus"...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amburka Bekijk bericht
Ik snap er echt niks meer van, had op die ene dag gereserveerd en gelijk ook de aanbetaling betaald, verkoper zei dat op de dag dat de iphones binnen komen ik dan gelijk gebeld zou worden aangezien ik nummer 2 op de lijst ben, en heb sindsdien ook niet een telefoontje of sms gehad dat de lijst verwijderd was ofzo. Ik vraag me dus af of die reservering nog steeds telt? Ik neem eigenlijk aan van wel, en ik mag toch echt hopen van wel, want het zou natuurlijk wel heel raar zijn als ze nu opeens die reserveringen zouden annuleren als er al aanbetalingen zijn gedaan.
Vanmiddag is door een T-Mobile shop medewerker geschreven dat de mensen die een aanbetaling hebben gedaan verzekerd zijn van een iPhone uit de eerste lichting.

Laatst gewijzigd door Acrobat; 13-07-10 om 19:27.
  #175  
Oud 13-07-10, 19:16
Amburka Amburka is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Vanmiddag is door een T-Mobile shop medewerker geschreven dat de mensen die een aanbetaling hebben gedaan verzekerd zijn van een iPhone uit de eerste lichting.
Oh bedankt, dat had ik niet gelezen. Gelukkig maar dan haha
  #176  
Oud 13-07-10, 19:18
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx Bekijk bericht
ben benieuwd of de mensen die hebben aanbetaald ook werkelijk hun iphone gaan krijgen en dat ze hem achterhouden.
Ik denk dat dat op moment een kans is van ongeveer 25%, door alle dingen die er besproken zijn.
De kans dat we 'm krijgen met reservering door aanbetaling lijkt mij juist 100%. De vraag is alleen of dat op de dag van de launch is of op een later moment. Dit weer afhankelijk van of T-Mobile de mensen die in de rij willen gaan staan voor willen laten of niet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amburka Bekijk bericht
Oh bedankt, dat had ik niet gelezen. Gelukkig maar dan haha
Sorry, ik vergeet te zeggen dat T-Mobile tussentijds uiteraard nog wel van alles zou kunnen wijzigen omdat er nog niets officieel is gemaakt. Het zou dus nog anders kunnen gaan lopen, afwachten dus.


Edit: het is wel grappig trouwens om te lezen dat het nu net zo gaat als bij de 3G introductie in 2008 waar T-Mobile vooraf ook reserveringslijsten liet vernietigen. Het enige verschil is nu die ene dag dat ze reserveringen met aanbetaling hebben laten plaatsvinden. Toen ging T-Mobile later na de launch toch werken met een reserveringssysteem. Zie ook: http://www.iphoneclub.nl/7875/t-mobi...veringen-meer/
http://www.iphoneclub.nl/7838/iphone...raad-t-mobile/
http://www.iphoneclub.nl/8155/t-mobi...3g-ligt-klaar/

Edit 2: Onderstaande in ander topic gevonden, zal wel de reden zijn achter het stoppen van de reserveringen met betaling en schrappen van reserveringslijsten in NL.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abacab81 Bekijk bericht
Ik ben deze morgen bij Mobistar in Gent geweest. Volgens de verkoper is de lancering van de iPhone in België zeker niet voor deze maand. Er is een enorm tekort. In de landen waar hij nu reeds beschikbaar is loopt de wachttijd op tot drie weken. Als de iPhone 4 in augustus al naar ons land zou komen zal het in 'heel beperkte aantallen' zijn. Dit is de informatie die ze vrijdag gekregen hebben van het hoofdkantoor. Reservaties mogen niet meer aangenomen worden.

Laatst gewijzigd door Acrobat; 13-07-10 om 20:37.
  #177  
Oud 14-07-10, 13:12
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Standaard

Zojuist met T-Mobile klantenservice gesproken vanwege evt. contractverlenging. Daar wist de jongeman mij te vertellen dat de nieuwe iPhone4 24.07 uit komt..
  #178  
Oud 14-07-10, 13:13
Wegottaknow Wegottaknow is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 57
Standaard

Kon je ook meteen verlengen? Of moest je op 24.07 eerst weer opnieuw bellen?
  #179  
Oud 14-07-10, 13:16
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
De kans dat we 'm krijgen met reservering door aanbetaling lijkt mij juist 100%. De vraag is alleen of dat op de dag van de launch is of op een later moment.
Dit is dan net zoveel kans dus als zonder reservering.

Je reserveert hem toch om hem juist op de dag van release te mogen afhalen.
  #180  
Oud 14-07-10, 13:22
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegottaknow Bekijk bericht
Kon je ook meteen verlengen? Of moest je op 24.07 eerst weer opnieuw bellen?
Ik moest terugbellen of langs gaan in T-Shop..
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.