//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Toch even via www.t-mobile.nl/iphone4 En het is me blijkbaar gelukt om via het internet aan te melden bij de voorinschrijving?!!! Na 1 uur en 45 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 20-07-10, 09:49
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Toch even via www.t-mobile.nl/iphone4

En het is me blijkbaar gelukt om via het internet aan te melden bij de voorinschrijving?!!! Na 1 uur en 45 minuten bellen kon ik me zonder problemen ineens online inschrijven!

Bevestiging:

Beste klant,
bedankt voor je inschrijving voor de iPhone 4. Je gegevens worden zo spoedig mogelijk verwerkt. Ter bevestiging ontvang je binnen enkele dagen een e-mail.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 20-07-10, 09:51
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Ben eigenlijk aan de telefoon vergeten te vragen hoe het zit met de microsim en de sleeve.
Weet iemand of je de microsim bij een early renewall meegestuurd krijgt? En zit de sleeve er ook bij?
  #483  
Oud 20-07-10, 09:55
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Ben eigenlijk aan de telefoon vergeten te vragen hoe het zit met de microsim en de sleeve.
Weet iemand of je de microsim bij een early renewall meegestuurd krijgt? En zit de sleeve er ook bij
Microsim krijg je eerder thuisgestuurd dan je telefoon werd mij verteld.
  #484  
Oud 20-07-10, 09:57
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

twijfel bij deze prijzen toch even of ik 1 of 2 jaar zal gaan verlengen.... wilde eerst 1 jaar doen met i150, omdat er natuurlijk volgend jaar weer een nieuwe iphone is en van wegen het "antenna gate" probleem met de huidige iphone 4.
Maar zoals ik al zij, het is best duur 359 euri met 1 jaar verlenging voor 16BG versie.....
wat zouden of wat doen jullie?
  #485  
Oud 20-07-10, 09:59
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nwilke Bekijk bericht
Microsim krijg je eerder thuisgestuurd dan je telefoon werd mij verteld.
Dank je wel Was het uit mijn blijdschap dat ik er eindelijk door was helemaal vergeten te vragen.
  #486  
Oud 20-07-10, 10:00
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Toch even via www.t-mobile.nl/iphone4

En het is me blijkbaar gelukt om via het internet aan te melden bij de voorinschrijving?!!! Na 1 uur en 45 minuten bellen kon ik me zonder problemen ineens online inschrijven!
T-Mobile
Telefonisch kan ook al heb me net een kwartier terug telefonisch ingeschreven...

EDIT: als ik nu via de website wil inschrijven kom ik nog steeds op de aanbiedingen pagina???
  #487  
Oud 20-07-10, 10:01
JeMo JeMo is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

ik heb het 0800 nummer gebeld en heb toen verzocht om in de wachtrij gezet te worden... Kreeg na 5 minuten een vrouw aan de lijn welke alleen nieuwe iphone 4 abonnementen mocht aannemen dus heeft ze mijn nummer genoteerd wordt vandaag nog terug gebeld... lkkr dit zeg... :s
  #488  
Oud 20-07-10, 10:02
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

de druk is eraf, als nu weer snel iedereen gaat proberen loopt het weer vast
  #489  
Oud 20-07-10, 10:03
Idsp Idsp is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cogy Bekijk bericht
Daar ben ik ook wel naar benieuwd
Ik heb net iemand aan de lijn gehad maar ook mij werd verteld dat er een terug bel afspraak wordt ingepland...

Op de vraag of er korting was bij het verlengen werd mij verteld dat er alleen vaste prijzen waren ( ook voor verleggende abonnees dus )

Ik ben er eigenlijk zeker van dat ik vorige keer wel korting kreeg bij het verlengen, namelijk icm i150 de mogelijkheid om te kiezen tussen 8gb voor 1 euro en 16gb voor 30 euro.

De mevrouw van t-mobile vertelde mij dat het vorige keer ook geen kortingen werden gegeven aan verlengers ?!

Kan iemand dat bevestigen ?
  #490  
Oud 20-07-10, 10:04
slikie slikie is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Telefonisch kan ook al heb me net een kwartier terug telefonisch ingeschreven...

EDIT: als ik nu via de website wil inschrijven kom ik nog steeds op de aanbiedingen pagina???
Je gaat naar www.t-mobile.nl/iphone4

Dan klik je in het midden van het scherm op RESERVEER de iphone 4

En niet links onder op BESTEL de iphone 4, want dan kom je op de aanbiedingen paginaa!!!!
  #491  
Oud 20-07-10, 10:07
JeMo JeMo is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Waarom laadt de pagina in safari (iPhone 4 binnenkort bij T-Mobile te verkrijgen - T-Mobile) niet en in firefox wel.... ben vanaf half 8 op om dit meteen te regelen doet safari het niet.... wtf
  #492  
Oud 20-07-10, 10:09
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

Exclusieffff;;
Net bij een tmobile shop geweest (purmerend) daar hadden ze een half uur van te voren gehoord dat er gereserveerd kon worden.. Ze wisten niks over de officiele verkoop van volgende week vrijdag.. Ze weten dus ook niet wanneer ze binnen komen ook niet hoelang de wachtrij is..
Kortom ze weten nog vrij weinig..
Moest nog wel 50€ reserverings kosten betalen

Maar ben wel 2e op de lijst voor een witte 16gb
Tevens hebben ze nog niet gevraagd voor voor abbonementskeuze ik wil hebben, en of ik een 1 jaar of een 2 jaar abbo neem..!!!
Maarjah wel besteld succes voor de rest (Y)
  #493  
Oud 20-07-10, 10:10
Diftar Diftar is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 12
Standaard

Ik heb er inmiddels al 1 besteld. TOT MIJN GROTE VERBAZING 8 tot 10 weken wachten. Dit terwijl het een voorinschrijving betrof vanaf 8 uur vanmorgen. Je zou dan toch denken dat je als een van de eersten zo'n ding mag ontvangen? Binnen een uur na aanvang besteld. Vreemde vogels bij T-mobile. @ jaar terug overkwam me hetzelfde, en heb ik hem uiteindelijk besteld via de id kaart van mijn broer.
  #494  
Oud 20-07-10, 10:11
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

T-Mobile.nl: voorinschrijving iPhone 4
  #495  
Oud 20-07-10, 10:11
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slikie Bekijk bericht
Je gaat naar www.t-mobile.nl/iphone4

Dan klik je in het midden van het scherm op RESERVEER de iphone 4

En niet links onder op BESTEL de iphone 4, want dan kom je op de aanbiedingen paginaa!!!!
Aahh inderdaad, die werkt. Zat nog op de pagina waar de aftelling naar 30 juli (levering iPhone) plaats vind. hadden waarschijnlijk die pagina nog niet aangepast.
  #496  
Oud 20-07-10, 10:11
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

valt me op dat iedereen een vrouw aan de lijn spreekt, en!! dat er veel mis gaat! hmmm
  #497  
Oud 20-07-10, 10:14
Giskard Giskard is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ah, er is inderdaad een "reserveer" linkje bijgekomen nu.

Ik kreeg zojuist een mailtje van T-Mobile: "Exclusieve iPhone4 voorverkoop en jij bent uitgenodigd!", dus in eerste instantie moest ik hard lachen, maar zag dat het een gedeeltelijk ThePhoneHouse branded mailtje was, wat kan kloppen want dat is waar ik m'n 3G toendertijd gekocht heb.

Zij linken naar de PhoneHouse site, met uitleg dat als je hem daar nu besteld, je op de "T-Mobile priority list" komt (staat overigens ook bij dat hoe eerder je besteld hoe hoger je op de lijst komt, en hoe hoger je op de lijst komt, hoe sneller je hem krijgt).

Anyway, ik heb net dus maar via ThePhoneHouse besteld, daar kwam ik er in ieder geval doorheen. Jammer dat ik net het nieuwe "reserveer nu" linkje gemist heb, maargoed... we gaan het zien, ik reken in ieder geval maar op een week of 6 a 8 :|

(EDIT: voor de geinteresseerden: de link is http://www.phonehouse.nl/iphone-4/ )
  #498  
Oud 20-07-10, 10:16
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

net terug uit de T-Mobile shop op de Lijnbaan Rott, maar daar is ook alleen voor inschrijven, en dat het 30 dagen gaat duren daar wist mevrouw toevallig helemaal niets, maar reageerde alsof

en de meest voor mij in de rij waren niet klant bij T-Mobile, maar konden ook reserveren
ik denk een beetje onzin dat je alleen als bestaand klant kan reserveren, want tegen die tijd dat ze de voorinschrijvingen gaan door kijken zijn we 2 dagen verder !

ik dacht dat je gelijk de je abbo verlengt terplekke, en dan wacht totdat de iPhone kan ophalen, maar het is gewoon de Euro 50,- voor inschrijving, en ben je aan de T-Mobile goden overgeleverd of ze je een iPhone toebedelen, of dat je minimaal 30 dagen kan wachten
  #499  
Oud 20-07-10, 10:18
nwilke nwilke is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 27
Standaard

Weet iemand eigenlijk of je nog een bevestiging mail krijgt van je iphone reservering?
  #500  
Oud 20-07-10, 10:20
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nwilke Bekijk bericht
Weet iemand eigenlijk of je nog een bevestiging mail krijgt van je iphone reservering?
Mij werd verteld aan de telefoon dat de vervoerder een mailtje zou sturen!
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:55.