//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 1 jaar abbo en dan 389 of 299 euro (32gb en 16 gb variant). Nadeel voor mij was early renewal....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 20-07-10, 14:26
dictator dictator is offline
 
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: voorburg
Berichten: 32
Standaard

1 jaar abbo en dan 389 of 299 euro (32gb en 16 gb variant). Nadeel voor mij was early renewal.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 20-07-10, 14:28
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
Dat is nooit gezegd. De bumper is een stuk service vanuit Apple, en t is je eigen keuze. T-Mobile heeft daar verder weinig mee te doen! Erbij krijgen wordt sowieso moeilijk, gezien de hoeveelheid bumpers die beschikbaar zijn..
Dit kreeg ik te horen via de klantenservice toen ik belde en ernaar vroeg. Ook herinner ik me artikel in de telegraaf dat de iPhone 4 in Nederland geleverd gaat worden met bumper erbij!
  #543  
Oud 20-07-10, 14:30
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Wat mij letterlijk verteld werd aan de telefoon was dat ze er wel bijgeleverd worden, maar dat het vanuit Apple gaat! Ik dacht dat die direct via tmobile zelf meegeleverd werden!
  #544  
Oud 20-07-10, 14:32
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Berichten verplaatst
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #545  
Oud 20-07-10, 15:04
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Iemand al een bevestiging gehad die telefonisch heeft besteld?
  #546  
Oud 20-07-10, 15:10
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Nee ook nog geen bevestiging gehad, voor de zekerheid even langs Belcompany gereden, en daar 1 besteld. Balen want ik heb ander half uur aan de tel gehangen vanochtend en ben er toen uitgeknald en later om half 11 kwam ik er wel door. Zal balen zijn als ik dus door een stomme medewerkster mijn iPhone later kan ophalen dan door haar gezechte 10 weken.
  #547  
Oud 20-07-10, 15:32
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik heb zelf dat formuliertje ingevuld waar je voornaam, achternaam, tel nr, geboortedatum, welke iphone je wilde en welk i-abonnement.. Alleen later is dit vervangen door een link naar de winkel waar ik te horen kreeg dat ik pas de 27e mag verlengen..

Iemand enig idee hoe het nou precies zit met dat formuliertje dat ik om half 10 heb ingevuld (meteen toen hij beschikbaar was)?

Ga straks t-mobile maar eens bellen hoe of wat, ik mag hopen dat ze mij een iPhone kunnen garanderen bij de eerste lichting omdat ik 7 uur al opgestaan was Zo niet laat ik mijn contract per direct annuleren en ben ik weg bij t-mobile. Ga niet meer geld betalen voor minder als er zo met klanten wordt omgegaan..
  #548  
Oud 20-07-10, 15:36
tjesis tjesis is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik heb zelf dat formuliertje ingevuld waar je voornaam, achternaam, tel nr, geboortedatum, welke iphone je wilde en welk i-abonnement.. Alleen later is dit vervangen door een link naar de winkel waar ik te horen kreeg dat ik pas de 27e mag verlengen..

Iemand enig idee hoe het nou precies zit met dat formuliertje dat ik om half 10 heb ingevuld (meteen toen hij beschikbaar was)?

Ga straks t-mobile maar eens bellen hoe of wat, ik mag hopen dat ze mij een iPhone kunnen garanderen bij de eerste lichting omdat ik 7 uur al opgestaan was Zo niet laat ik mijn contract per direct annuleren en ben ik weg bij t-mobile. Ga niet meer geld betalen voor minder als er zo met klanten wordt omgegaan..
Dat formuliertje (wat er nu dus niet meer is) had ik vanochtend ook ingevuld maar vertrouwde het toch niet helemaal.
Vanmiddag klantenservice gebebeld, daar was inderdaad (nog) niets bekend. Heb alsnog telefonisch abonnement verlengt en iPhone 4 besteld.
Heb gebruik gemaakt van early renewal, was geen probleem.
  #549  
Oud 20-07-10, 15:42
tomtom tomtom is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erulezz Bekijk bericht
Om 5 over 10 liep ik de t-mobile winkel in arnhem uit met een voorbestelling van de 32 GB iPhone. Was de derde op de lijst. Nu maar afwachten..
Dan was je net na mij ik was de eerste die binnenstond, helaas hadden ze al een dag een lijst aangelegd (hetgeen een man of 10 zouden zijn volgens de verkoper). Dus maar hopen dat er voldoende telefoons komen en dat ze volgende week vrijdag ook uitgeleverd gaan worden!!
  #550  
Oud 20-07-10, 15:44
RootPhish RootPhish is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhndy Bekijk bericht
Iemand al een bevestiging gehad die telefonisch heeft besteld?
Nee, geen bevestiging gehad. Net nogmaals gebeld en de dame wist me te vertellen dat er geen bevestigings-mail komt, maar dat je alleen een mail krijgt van de "vervoerder" zodra het toestel uitgeleverd kan worden.
Mijn bestelling stond iig wel goed in het systeem.
  #551  
Oud 20-07-10, 15:45
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjesis Bekijk bericht
Dat formuliertje (wat er nu dus niet meer is) had ik vanochtend ook ingevuld maar vertrouwde het toch niet helemaal.
Vanmiddag klantenservice gebebeld, daar was inderdaad (nog) niets bekend. Heb alsnog telefonisch abonnement verlengt en iPhone 4 besteld.
Heb gebruik gemaakt van early renewal, was geen probleem.
Early renewal kost 60 euro toch? Ik ben niet bepaald van plan om te gaan betalen voor iets waar ik niet voor hoef te betalen, tenslotte ontvang ik mijn telefoon nadat ik mag verlengen...

Ga straks wel ff bellen hoe en wat.. vind het maar bar slechte service van t-mobile, al die onduidelijkheid
  #552  
Oud 20-07-10, 15:46
RootPhish RootPhish is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Early renewal kost 60 euro toch? Ik ben niet bepaald van plan om te gaan betalen voor iets waar ik niet voor hoef te betalen, tenslotte ontvang ik mijn telefoon nadat ik mag verlengen...

Ga straks wel ff bellen hoe en wat.. vind het maar bar slechte service van t-mobile, al die onduidelijkheid
Early renewal is EUR 69,95
  #553  
Oud 20-07-10, 15:50
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RootPhish Bekijk bericht
Early renewal is EUR 69,95
Oh, zat er wel dicht bij.. Maar ik ga niet 70 euro neerleggen als de telefoon over 10 dagen komt en ik over 7 dagen mag verlengen...
  #554  
Oud 20-07-10, 15:51
RootPhish RootPhish is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Oh, zat er wel dicht bij.. Maar ik ga niet 70 euro neerleggen als de telefoon over 10 dagen komt en ik over 7 dagen mag verlengen...
Goed punt... Mijn abo loopt nog tot januari, dus ik heb het wel gedaan...
  #555  
Oud 20-07-10, 15:55
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RootPhish Bekijk bericht
Goed punt... Mijn abo loopt nog tot januari, dus ik heb het wel gedaan...
Die van mij tot 27 november.. Ik snap alleen niet dat ze niet gewoon iedereen die op de 30ste of daarvoor mag verlengen laten verlengen.. Nu is het allemaal van die onduidelijke onzin en t-mobile die de site niet op orde heeft enz.. Ze hadden helemaal niet via de telefoon moeten doen maar gewoon alleen via de site en dan inclusief opties zoals early renewal enz.. Agja blijkt maar weer dat t-mobile faalt.
  #556  
Oud 20-07-10, 16:11
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik heb via twitter net een reactie gehad op de vraag wanneer ik een ordernummer oid krijg(telefonisch besteld):

tmobile_webcare @rhndy Hallo Rhandy, het betreft een voorinschrijving. Dit komt momenteel nog niet ter sprake. ^HdN

Houdt dit dan in dat als ik nu(als onderhoud voorbij is) via de website ik dan wel echt bestel?

Want hier schiet ik dus eigenlijk niks mee op ..
  #557  
Oud 20-07-10, 16:32
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ben zojuist gebeld en krijg mijn witte 32 gig binnen 6-8 weken met relax 25 online + web en walk+ en 1000 smsjes, 2 jarig en de iPhone voor 270 euro. Zou officieel ook 70 euro moeten bij betalen maar die kerel zou regelen met de manager dat ik die niet hoefde te betalen aangezien ik over 7 dagen mocht verlengen.

Topper als het waar gemaakt wordt

Was gebeld na aanleiding dat ik dat formuliertje vanochtend had ingevuld.. Zag volgens mij ook paar x levertijd van 10 weken voorbij komen als ik het goed heb..
  #558  
Oud 20-07-10, 16:52
leonvanwoerkom leonvanwoerkom is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb een zwarte 32gb iPhone 4 besteld bij the Phonehouse. Volgens hun krijgen ze hem gewoon vrijdag binnen en er staan maar enkele mensen voor me op de lijst. Dus in theorie zou ik hem gewoon de 30e hebben.

In theorie dan he.....
  #559  
Oud 20-07-10, 17:09
kermak kermak is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 40
Standaard

Is het niet zo dat je bij een verlenging een extra aanbieding kan eisen/vragen. bijvoorbeeld dat je niet 90 euro bij moet betalen bij een I300 abbo?
  #560  
Oud 20-07-10, 17:11
toet toet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb vanmorgen via mijn T-mobile besteld. Ik heb een e-mail gekregen dat mijn bestelling akkoord was. Tevens heb ik een ordernummer gekregen en aangegeven dat ik onder Rembours wil betalen.

Ik denk dat je meer "geluk"hebt als je straks weer gewoon kunt inloggen
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.