//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bzb ik heb kwart over 8 gisteren alles besteld via de 0800 lijn, en ben niet meer gebeld en heb geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #621  
Oud 21-07-10, 09:09
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bzb Bekijk bericht
ik heb kwart over 8 gisteren alles besteld via de 0800 lijn, en ben niet meer gebeld en heb geen email gehad, moet ik mij zorgen gaan maken?
Je hoeft je geen zorgen te maken! Heb namelijk ook niets ontvangen, maar gisterenavond nog wel contact gehad met tmobile en alles was netjes verwerkt!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 21-07-10, 09:20
jeroenltd jeroenltd is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard voorinschrijving IPhone

ondanks de info op deze site en gebrekkige info T-mobile, kon ik gisteren toch gewoon voorschrijven voor de IPhone 4.

Wel bizar dat je 50 euro moet aanbetalen voor een telefoon waarvan ze nog niet weten wat ie gaat kosten.
  #623  
Oud 21-07-10, 09:30
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

de prijzen zijn toch bekend?
  #624  
Oud 21-07-10, 09:40
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Inderdaad. iPhone 4 abonnementen voor de iPhone - T-Mobile
  #625  
Oud 21-07-10, 10:48
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

en hoezo 50 euro aanbetalen? was dat nodig bij inschrijven via internet ofzo?
ik heb gebeld de phone besteld en dat was het. niet gereserveerd ofzo
  #626  
Oud 21-07-10, 10:57
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Vanmorgen even gekeken bij My T-Mobile, mijn aanvraag is kennelijk verwerkt. Ik zeg: netjes (en excuus voor het slechte plaatje, niet netjes).
Je hebt zeker ook al betaald via My T-Mobile?
  #627  
Oud 21-07-10, 11:06
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

50 euro aanbetaling was van toepassing bij een reservering in een van de T-Mobile Shops.
  #628  
Oud 21-07-10, 11:07
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

Over de MicroSim, Ik heb een medewerker gevraagd hoe dit zit. Als ik de Iphone 4 binnen krijg zit daar meteen een Microsim bij geleverd ! Dit heeft Tmobile mij vertelde .......
  #629  
Oud 21-07-10, 11:12
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras Bekijk bericht
Over de MicroSim, Ik heb een medewerker gevraagd hoe dit zit. Als ik de Iphone 4 binnen krijg zit daar meteen een Microsim bij geleverd ! Dit heeft Tmobile mij vertelde .......
Twitter (tmobile_webcare)

@tmobile_webcare Hoe gaat 't eigenlijk met contractvernieuwing icm met iPhone4. Krijg ik er dan meteen een micro-sim kaart bij geleverd?

@JorisL Ja, je ontvangt een microsimkaart. ^AdW
  #630  
Oud 21-07-10, 11:59
geraldo geraldo is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 19
Standaard

gisteren om 10:50 mijn abo verlengt via my t-mobile met iphone 4 16gb black
om 10:56 een mailtje ontvangen met bestelling ontvangen om 11:03 een mailtje met bestelling geaccepteerd.
toen ik gister om +/- 23:00 weer inlogden bij my-tmobile kon ik mijn abo niet meer verlengen.
dus ga er van uit dat alles goed is.

edit

kijk net bij t-mobile orderstatus
Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.
  #631  
Oud 21-07-10, 12:12
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chytin Bekijk bericht
Hoe hebben jullie het via de site ingeschreven? ik stond voor 08:00 al te refreshen, maar dat werd op de laatste moment afgeblazen. Vanaf mijn werk probeerde ik hun telefonisch te bereiken, maar dit lukte niet. Ik heb ook mijn telefoonnummer achtergelaten, maar ben niet teruggebeld.
Op een gegeven moment kon je wel op de site een formulier invullen. Ik kon dit doen zonder in te loggen op My T-Mobile. In het formulier heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten, naam, gekozen voor de abbonnement en telefoon en dan formulier verzonden en een bevestiging op de site gekregen dat alles was gelukt.
Ik heb nog geen bevestigingsmail gekregen.

De vraag is, was dit de juiste manier van verlengen van mijn contract? Of moest ik ingelogd zijn om te kunnnen verlengen?
Aan de telefoonnummer en mijn naam kan T-Mobile hopelijk mij wel terugvinden in hun systeem. Ik zou graag mijn oude nummer willen behouden bij het nieuwe contract.
Ik heb het ook op die manier gedaan, om half 10 schat ik kwam dat formuliertje online en heb ik meteen alles ingevuld. Wilde zelf een relax 25 abbo maar er stonden alleen iPhone abbo's, dus toen maar gewoon i150 ingevuld..

Werd om 4 uur 's middags, als ik het me goed herinner, terug gebeld dat ik mijn nummer had achter gelaten om een iPhone 4 te bestellen, dus ik zeg zo dat ik een formuliertje had ingevuld. Die kerel zo oh oja wacht ik zie het hier 32 gig wit en i150 2 jarig alleen je mag eigenlijk nog niet verlengen zie ik maar voor 70 euro administratie kosten kun je hem nu gewoon bestellen. Dus ik zeggen dat ik over een week mocht verlengen en of het niet beter was om hem dan te verlengen waarop hij antwoord dat hij niet wist hoe de levertijden enzo dan waren. Toen zei hij dat hij wel met de manager zou regelen dat ik die 70 euro niet zou hoeven te betalen omdat ik de telefoon krijg op een moment dat ik wel mag verlengen.

Heb alleen nog geen bevestiging via de mail of een aanpassing op my t-mobile maar misschien komt dat wel over 7 dagen, we zullen zien. Ik kreeg mijn iPhone ieder geval binnen 6-8 weken
  #632  
Oud 21-07-10, 12:55
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geraldo Bekijk bericht
gisteren om 10:50 mijn abo verlengt via my t-mobile met iphone 4 16gb black
om 10:56 een mailtje ontvangen met bestelling ontvangen om 11:03 een mailtje met bestelling geaccepteerd.
toen ik gister om +/- 23:00 weer inlogden bij my-tmobile kon ik mijn abo niet meer verlengen.
dus ga er van uit dat alles goed is.

edit

kijk net bij t-mobile orderstatus
Order Verwerkt

Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden.

Hier dezelfde status. Heb om 11.14 en 11.22 2 bestellingen geplaatst (2x32GB wit).
ordernummers xx1964 en xx2045.

Wat zijn jullie nummers?
  #633  
Oud 21-07-10, 13:02
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Ik heb via de telefoon besteld en ik zie nergens een order staan in My T-mobile... Waar zou ik dat moeten vinden?


Het enige wat ik zie is dat ik niet in aanmerking kom voor contractvernieuwing, omdat er reeds een aanvraag loopt... Lijkt me dat het goed is nu toch.

Straks nog eens T-Mobile bellen
  #634  
Oud 21-07-10, 13:03
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

@Stefano

Ik heb dezelfde vraag als LennartD:

Ik heb 9 juli ook 2x €50 betaald (2 iphone4 besteld)
Kan ik deze dan 30 juli gewoon ophalen? Ik ben nr. 3 (en nr. 4.)op de lijst van deze Tshop. Ik wil ook gebruikmaken van early renewal, kan dat ook de 30ste gelijk?
  #635  
Oud 21-07-10, 13:04
kermak kermak is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Arnhem
Berichten: 40
Standaard

wat ik grappig vind: we schrijven ons in voor een PRE ORDER en moeten +- 6 weken wachten. Vind dat de pre order mensen hem gewoon op 30 juli moeten krijgen
  #636  
Oud 21-07-10, 13:08
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

T-mobile belde me net met de vraag of ik al een voorinschrijving had gedaan voor de iphone4! Vertelde de meneer dat dat al gelukt was en toen kreeg ik in eerste instantie te horen dat hij afgewezen was. Toen corrigeerde hij zichzelf en zag dat het om een early renewall ging! Dat was even schrikken!
  #637  
Oud 21-07-10, 13:43
Chytin's schermafbeelding
Chytin Chytin is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 74
Standaard

Net T-Mobile Klanten Service gebeld.
Mijn voorinschrijving blijkt niet goed doorgekomen te zijn. De medewerker heeft wel aan de telefoon een nieuw inschrijving voor mij gedaan.
Ze gaan het formulier vandaag nog op de post doen, naar wie weet ik ook niet. De voorinschrijvingen die gisteren gedaan zijn, zijn ook vandaag verwerkt, dus mijn inschrijving gaat met de rest mee. Ik denk dat 30 Juli voor mij in ieder geval niet meer inzit, maar 6 tot 8 weken wachten is voor mij in ieder geval niet zo’n heel groot probleem.
Mensen die perse hem op 30 Juli willen hebben, raad ik aan met hun te bellen. Dit geldt voor de mensen die ingeschreven hebben zonder in te loggen.
Ook voor mensen die wachten op een bevestiging zou ik aanraden even de status te vragen of eerst kijken bij My T-Mobile.
  #638  
Oud 21-07-10, 13:44
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Vindt het allemaal wel lachwekkend dit hele gebeuren. Ik had gisteren een pipo aan de lijn (na 45 min. wachten), om te kijken wat voor deal hij mij aan kan bieden.

Al jaren klant bij TM, en krijg dus ook al jaren korting bij verlenging van mijn contract. Zelf ook even vooronderzoek gedaan door te kijken wat voor kortingen ik kreeg op andere toestellen als ik zou verlegen (3GS, Xperia10, N9) en gemiddeld genomen zat ik op zo'n €190 euro korting op aanschaf van toestel in vergelijking met een nieuwe klant.

Nu kreeg ik aan de telefoon te horen dat een korting bij het verlengen icm een Iphone4 niet mogelijk was. Dus hele discussie aangegaan over het wel geven van kortingen op toestellen die nu in de shop te vinden zijn, en niet op een vergelijkbaar model. Heb ook gelijk mijn mail adres maar doorgegeven, aangezien ik nog gemaild zou worden door zijn manager ivm een aanbod wat ik zou krijgen.

to be continued...
  #639  
Oud 21-07-10, 14:24
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

@276159 ik denk dat de beste man op de drukste dag van T-mobile de discussie uit de weg wou gaan en dit aan zijn manager wou over laten om jou te vertellen dat er echt geen actie/korting mogelijk is voor de iphone 4.

Doen wij ook altijd op mijn werk, moet vaak klanten een bevestiging sturen met daarin dat het echt niet mogelijk is ........ etc

Maar ik hoop voor je dat het jou lukt, want zou na 6 jaar zou ik ook wel een aanbieding verwachten.

Net even met Tmobile gesproken of mijn abo verlening goed is doorgekomen, en het antwoord was Ja, dat is mooi. Maar nu het volgende: mijn contract loopt 26 september af! Dan zou je denken dat 27 september mijn verlening ingaat ! Het antwoord daarop is nee, want mijn verlening gaar pas in op 16 oktober ! dus ik vraag dan ben ik dus die 20 dagen contract loos ! nee meneer dit komt doordat uw belminuten doorlopen tot de 16de en na deze datum gaat uw iphone abo in...... dit om dubbele kosten te voorkomen! Rare constructie ...... wat jullie
  #640  
Oud 21-07-10, 14:27
Arcadium Arcadium is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 31
Standaard

Ook ik ben gebeld door T-Mobile over mijn inschrijving gisteren.

"Ondanks dat we geen voorinschrijvingen meer aannemen is T-Mobile niet de minste en gaat je toch nog inschrijven voor dit programma."

Ja maar ik had ingeschreven met een formulier?

"Ja dat kan kloppen maar gisteren was alles gecrasht e.d. Normaal doe ik heel wat anders maar ik ben nu van het iPhone Team en gaan de reserveringen alsnog doorvoeren. Dus wat wilde je ook al weer hebben."

"Oke dat is dan genoteerd, je zit bij de eerste lichting die het toestel gaat ontvangen. Binnenkort op je e-mail ontvang je meer informatie van onze leverancier en bij de deur moet je het bedrag afrekenen"

Ik had mij omstreeks 9:30 ingeschreven via het formulier waar je niet in hoeft te loggen.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.