//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu snap ik dat er vandaag geen reserveringen zijn dan.. Ze willen gewoon eerst netjes alles van gister afwerken...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #641  
Oud 21-07-10, 13:29
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Nu snap ik dat er vandaag geen reserveringen zijn dan.. Ze willen gewoon eerst netjes alles van gister afwerken
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 21-07-10, 13:35
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras Bekijk bericht
@276159 ik denk dat de beste man op de drukste dag van T-mobile de discussie uit de weg wou gaan en dit aan zijn manager wou over laten om jou te vertellen dat er echt geen actie/korting mogelijk is voor de iphone 4.

Doen wij ook altijd op mijn werk, moet vaak klanten een bevestiging sturen met daarin dat het echt niet mogelijk is ........ etc

Maar ik hoop voor je dat het jou lukt, want zou na 6 jaar zou ik ook wel een aanbieding verwachten.
Ik werk zelf als sales executive, dus weet wel hoe er omgegaan wordt met deze dingen. Persoonlijk vindt ik het de grootste miskleun in jaren vinden, om wel korting te geven op gelijkende toestellen, maar net niet op de I4. Wat is het winstaandeel van TM bij zo'n keus, hun share hebben ze toch wel anders geven ze ook geen korting op een 3GS. Ze verliezen er juist een klant mee & tevens veel slechte mond-op-mond reclame.
  #643  
Oud 21-07-10, 13:44
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

@276159 Als jij als Sales executive werkzaam bent vind ik dat je een rare gedachte gang heb betreft deze beslissing van T-mobile. Waarom korting geven op een telefoon die uitverkocht gaat geraken !? Verliezen er relatief weinig tot geen klanten mee omdat T-mobile exclusieve aanbieder is van de Iphone. en er konden zoals hun vertellen alleen klanten inschrijven op de nieuwe Iphone.

En dan Mond op mond reclame, rare reclame zal dat zijn! Lastig praten met een Iphone in je mond en die dan door geven als je jou mond op iemand anders zijn mond heb....

Mond Tot Mond reclame .....
  #644  
Oud 21-07-10, 13:49
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik ben net gebeld!!!!, ik ben er weer bij en dat is viva!!, nou wat werd mij duidelijk, ik krijg de uiteindelijke bevestiging de 30 ste, ik zit bij de eerste groep, dus voor telefoons die in de winkel zogenaamd zijn gereserveerd. dan gaan ze pas kijken wanneer ze er zijn, want!!!! de 30 ste wil niet zeggen dat de iphones er al zijn, ze moeten nog komen. vandaar de 6 tot 8 weken
  #645  
Oud 21-07-10, 14:04
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Iedereen uit de voorinschrijving zit bij de "eerste groep" lijkt me, je hebt alleen mensen uit die groep die de telefoon al de 30e krijgen en mensen die 'm 10 weken later krijgen en nog een hele boel mensen die 'm ergens daar tussen krijgen.
  #646  
Oud 21-07-10, 14:21
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

nomaals, niemand weet zeker dat de phones er de 30 ste zijn dat was volgens tm de rede van de 6 tot 8 weken
  #647  
Oud 21-07-10, 14:22
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras Bekijk bericht
@276159 Als jij als Sales executive werkzaam bent vind ik dat je een rare gedachte gang heb betreft deze beslissing van T-mobile. Waarom korting geven op een telefoon die uitverkocht gaat geraken !? Verliezen er relatief weinig tot geen klanten mee omdat T-mobile exclusieve aanbieder is van de Iphone. en er konden zoals hun vertellen alleen klanten inschrijven op de nieuwe Iphone.

En dan Mond op mond reclame, rare reclame zal dat zijn! Lastig praten met een Iphone in je mond en die dan door geven als je jou mond op iemand anders zijn mond heb....

Mond Tot Mond reclame .....
Dat laatste is een veelgebruikte spraakverwarring, dus aardig laag dat je er op zo'n manier op in springt, of ben je echt zo punctueel.

Wat betreft het uitverkocht raken van de Iphone heb je gelijk, maar dit geeft nog niet weg dat je je vaste klanten een compensatie dient te geven voor hun loyaliteit.

Weet niet of je zelf wel eens gehoord heb van loyaliteit programma's in de hospitality/reisbranche. Maar dit is een uitstekend voorbeeld van loyaliteit naar klanten. Ondanks dat hotels cq. vliegtuigen vol geraken, blijven de vaste klanten toch hun voordeel houden tov de incidentele boeker.

Betreft hun exclusiviteit; je zou toch eens beter het nieuws in de gaten moeten houden. Vodafone / KPN zullen de Iphone4 ook gaan leveren. Met de gedachtengang dat er lange levertijden verwacht worden, en tevens problemen met de huidige batch & witte Iphone zou ik me als TM wat beter opstellen. Hun laatste problemen m.b.t. 3G netwerk heeft ze ook geen windeieren gelegd. Tevens wordt het voor veel mensen aantrekkelijker om een SIM only abbo aan te gaan schaffen, met de huidige bijbetalingen die je moet doen voor de telefoon.

Rekenvoorbeeld:
Aanschafprijs Iphone €650 voor een 32GB (krijg korting op Apple producten via het werk)
50% korting op mijn abbo voor een looptijd van 12 maanden (€15x12 = €180,00)

dit zou mij dus over 12 maanden €830,00 gaan kosten

Aanschafprijs Iphone €459,95 voor een 32GB bij TM icm I-150 12 maanden
Abbonementskosten voor 12 maanden (€29,95 x 12 = €359,40)

€913,40 over een looptijd van 12 maanden.

Sorry maar dan is mijn keus wel duidelijk als ik geen korting kan bedingen bij TM.
  #648  
Oud 21-07-10, 14:34
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ik kom net uit de shop en die kijken ook met argwaan naar de 30e toe. Ze verwachten iig wel dat er een levertijd zal zijn van enkele weekies. Maar oke, ik had een reservering in de shop van 9 juli. Gisteren werd er door de klantenservice/verkoop een mooie aanbieding gedaan en toen ik een beetje onder druk werd gezet heb ik daarop ja gezegd. Niet wetende dat het achteraf gedeeltelijk negatief uitvalt. Zo kwam hij met kortingen aan op een relax abo, volgens hem geen verschil alleen korting, ME NEUS.. Maar oke had geen bedenktijd of tijd om dat uit te zoeken..

Uiteindelijk nogmaals gebeld en iig de vernieuwing om laten zetten naar gewoon I-150. Annuleren bleek niet meer handig te zijn ten opzichte van de winkel aangezien die hem mogelijk ook niet direct leverbaar hebben.

De winkel vond het erg slecht dat die eerste verkoper mij aanbiedingen heeft gedaan die niet bij mijn behoefte passen. Alleen werken die 2 afdelingen shop en telefoon totaal los van elkaar dus hij kon niets meer dan mijn 50 euro teruggeven en hopen dat ik die via de telefoon zsm krijg..-_-..

Voel me stupido! Vooral omdak nu totaaaaaal niet weet wanneer ik hem kan verwachten sniff..
  #649  
Oud 21-07-10, 14:36
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

MrMaikey; je had de reservering in de winkel toch ook later nog op kunnen zeggen om zo even op "twee paarden te wedden"?
  #650  
Oud 21-07-10, 14:37
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

kom kom geen traantjes.. uiteindelijk is er een 4 voor ieder

maar dat personeel in de shops...
  #651  
Oud 21-07-10, 14:44
Svenkras Svenkras is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Wwerf
Berichten: 30
Standaard

@276159 Het was niet laag bedoelt, daarom ook de Over loyaliteitsprogramma heb ik wel het één en ander, vroeg in stages mee te maken gehad en daar heb je zeker een punt mee. Begrijp mij niet verkeerd ik zou ook graag een korting zien, maar als je nu kijkt wat er gebeurd met de mensen die geen klant zijn van T-mobile die hebben niet eens de kans om een iphone 4 te bestellen dus daar is ons voordeel! Had nogmaals liever een korting gezien.

Over de exclusiviteit. Ik weet ook dat Vodafone de Iphone 4 gaat verkopen, maar NU NOG NIET!!!! en dat is voor alle early adaptors en gadget freaks nu net waar T-mobile op inspeelt.... Waardoor zij , op dit moment exclusief zijn.
  #652  
Oud 21-07-10, 14:46
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Net even T-Mobile gebeld of mijn verlenging wel goed is doorgekomen. Startdatum van het (oude) contract is 16 juli 2008. De medewerker zei dat mijn contractsvernieuwing staat gepland op 16 augustus 2010, maar dat ik pas 8 weken later mijn iPhone zal ontvangen! :')
  #653  
Oud 21-07-10, 14:47
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

@Acrobat: Naja als je telefonisch hebt besteld is je VERNIEUWING van je abo meteen ingevoerd.. Ofwel als je er van af wilt op het moment dat je gebeld wordt door de shop dan moet je callcenter bellen en dan duurt het wel ff (volgens hen) 2 weken voor je vernieuwing eruit is. Tot dan kan je shop niet je abo vernieuwen ofwel je toestel meegeven. Aangezien het 2 aparte gedeelte van TMob is.

Ofwel de een is een reservering per papier waarbij je in een map komt terwijl de ander al direct een aanpassing is in je persoonlijke gegevens en dus direct ook al in systemen van TMob verwerkt wordt. Als je dat dus gedaan hebt dan wordt het wedden wel lastiger..
  #654  
Oud 21-07-10, 14:50
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Helder MrMaikey; in dit geval kon je dan niet anders inderdaad. Ik hoop dat 't meevalt, succes!
  #655  
Oud 21-07-10, 14:54
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Ja erg jammer dat ik me laat meeslepen door stuntende prijzen terwijl de helft uiteindelijk loze beloftes waren. Maakt niks meer uit het callcenter heeft hun doel bereikt, mijn verlenging ligt nu bij hun en niet meer in de shop -_-.. Ben echt benieuwd hoe los het gaat lopen als ie zo langzaam geleverd gaat worden ^_^

Zelfde als je 8:15 beld en pas om 17:15 teruggebeld wordt om het gesprek te voeren vanwege de drukte. Dan is het eigenlijk oneerlijk als je onderaan de stapel komt omdat je er niet doorheen kwam en pas 17:15 gebeld wordt -_- lolz..wat een gedoe! ^_^
  #656  
Oud 21-07-10, 14:57
276159 276159 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svenkras Bekijk bericht
@276159 Het was niet laag bedoelt, daarom ook de Over loyaliteitsprogramma heb ik wel het één en ander, vroeg in stages mee te maken gehad en daar heb je zeker een punt mee. Begrijp mij niet verkeerd ik zou ook graag een korting zien, maar als je nu kijkt wat er gebeurd met de mensen die geen klant zijn van T-mobile die hebben niet eens de kans om een iphone 4 te bestellen dus daar is ons voordeel! Had nogmaals liever een korting gezien.

Over de exclusiviteit. Ik weet ook dat Vodafone de Iphone 4 gaat verkopen, maar NU NOG NIET!!!! en dat is voor alle early adaptors en gadget freaks nu net waar T-mobile op inspeelt.... Waardoor zij , op dit moment exclusief zijn.
@Svenkras
Helaas valt ook dat voordeel weg, aangezien zowel de shops als telefonische verkoop voor alle klanten in gebruik was. Had men echt met vaste klanten willen werken, dan was de I4 enkel en alleen met MyTmobile te gebruiken (en dat was nu net out of order)

Exclusiviteit op dit moment hebben ze wel staan, maar met de huidige service en het debacle van gisteren verwacht ik 30 juli helemaal een drama. Uit de historie met TM zullen de shops medewerkers hun reet afvegen met lijsten en pre-sales. Deze mensen hebben toch al €50,00 betaald dus komen toch wel hun Iphone halen, al is het maar 6 weken later, dit is immers met een grote slag om de arm bij iedereen voorgehouden. Dan spreken we dus over September 2010, de tijd dat volgens de hardnekkige geruchten ook Vodafone mee gaat spelen op de Iphone markt.

Tuurlijk gaat TM zoveel mogelijk klanten wel een Iphone toesturen, maar ze gaan dit zeker slim spelen, en nieuwe klanten in de winkels zullen dus ook gewoon met een Iphone naar huis kunnen gaan. Weet jij hoeveel stuks ze in back-office hebben liggen, dit is dus de truc die TM gaat gebruiken.

Update: Ik zal iig een snelle blik werken 30 juli op My Tmobile wat ik online kan krijgen voor aanbieding, anders wordt het gewoon een Iphone uit de buitelandse Apple store halen met mijn korting.

Net een mail gehad, dat er op dit moment geen kortingen gegeven konden worden, omdat de medewerkers met vaste prijsstaffels werken, en ze niet voldoende ruimte zien om iedereen een eigen deal te laten maken.
Volledig begrijpelijk, want ik geef een part-time telefoniste ook niet het recht om prijsafspraken te maken

Laatst gewijzigd door 276159; 21-07-10 om 15:03.
  #657  
Oud 21-07-10, 15:09
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Hmmm maar waarom heb ik dan 60 euro korting op mijn toestel...hij gaf me wel RELAX abo erbij die ik snel heb laten corrigeren toen ik erachter kwam dat die snelheid veel minder was.. Hij bood aan dat ik 209,95 hoefde te betalen ipv 269,95.

En op zich is het maar 60 euries, maar beter dan niets..
  #658  
Oud 21-07-10, 15:12
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
MrMaikey; je had de reservering in de winkel toch ook later nog op kunnen zeggen om zo even op "twee paarden te wedden"?
Als dan de phone in de shop eerder is krijg je hem niet mee omdat ze je abbo niet kunnen verlengen omdat er al een order loopt erop.
  #659  
Oud 21-07-10, 15:18
laika666's schermafbeelding
laika666 laika666 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 40
Standaard

Net door T mobile gebeld. Dat je pas bericht krijg op of na 30 juli. Ik krijg de iphone van de eerste zending. yes!
__________________
iPhone 3GS 16GB Black
  #660  
Oud 21-07-10, 16:38
Phyt Phyt is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 23
Standaard

Wat ik mij afvraag nu ik voor de iphone 4 zwart 16gb besteld heb telefonisch.
Of er ook de microsim gelijk bij word geleverd of moeten we die apart na gestuurd krijgen ?
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 08:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:45.