//

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen

T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sedat ik heb via de website een voorinschrijving gedaan (om circa 10.00u) voor een zwarte 16gb. Tot op heden alleen een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 25-07-10, 14:18
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedat Bekijk bericht
ik heb via de website een voorinschrijving gedaan (om circa 10.00u) voor een zwarte 16gb. Tot op heden alleen een email ontvangen dat mijn voorinschrijving in goede orde is ontvangen. Kan ik nu nog een brief verwachten?
ik denk alleen dat als je een verlening hebt je een brief ontvangt..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 25-07-10, 15:33
Sedat Sedat is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: waalwijk
Berichten: 9
Standaard

Ik heb nu ook een abb. bij Tmobile.. is in april al afgelopen. Ik heb gewacht op de iphone 4. Geld dat niet als een verlenging? Ik kan overigens in MyTmobile nog steeds contractverlengen.
  #803  
Oud 25-07-10, 15:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als je je abonnement niet hebt opgezegd dan kun je gewoon verlengen. Je abonnement loopt namelijk gewoon door.
  #804  
Oud 25-07-10, 17:20
toet toet is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Heb het uitgerekend:

2 jarig relax 35 online: 700
iPhone 32 gig: 80
24 maand sms: 240
1 jaar w&w+: 180
Totaal: 1200

2 jarig i300: 1080
iPhone 32 gig: 190
totaal: 1270

Als je hierbij de 24 maanden sms (a 9.95 per maand) weg laat is de optie met een relex abonnement veel goedkoper. Kan zelfs met een relax online 25 abonnement. Dan betaal je maar 79 euro voor de iphone 4 16 GB. En web & walk is inderdaad het eerste jaar gratis
  #805  
Oud 25-07-10, 18:27
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

maar is de snelheid van je internet dan niet een stuk lager dan met een i300 abbo? dan zou ik het voor die paar tientjes niet doen..

hoezo krijg je trouwens een 32 GB voor maar 190 bij een i300 abbo ipv 279?
  #806  
Oud 25-07-10, 19:22
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedat Bekijk bericht
ik heb via de website een voorinschrijving gedaan (om circa 10.00u) voor een zwarte 16gb. Tot op heden alleen een email ontvangen dat mijn voorinschrijving in goede orde is ontvangen. Kan ik nu nog een brief verwachten?
bij mij hetzelfde. Iets eerder besteld (09:45), maar nog geen brief ontvangen. Nu maar hopen dat alles goed is gegaan.
__________________
Franzzz
  #807  
Oud 25-07-10, 19:55
Kajlaurent Kajlaurent is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz Bekijk bericht
bij mij hetzelfde. Iets eerder besteld (09:45), maar nog geen brief ontvangen. Nu maar hopen dat alles goed is gegaan.
hier hetzelfde. Ook ik heb gewoon recht op verlening. Hopelijk nemen ze snel contact op. Ik zit in het buitenland en ik laat mijn post sturen naar me buren en zij zouden mij op de hoogte brengen. Dus bellen zou fijn zijn. De mail vind ik ook goed, maar hoe moet ik dan die iphone bestellen.. nou ja, we zien het wel.
  #808  
Oud 25-07-10, 20:31
Synthetika Synthetika is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franzzz Bekijk bericht
bij mij hetzelfde. Iets eerder besteld (09:45), maar nog geen brief ontvangen. Nu maar hopen dat alles goed is gegaan.
Zelfde hier. Ook recht op verlenging, ook rond 09:45 voorinschrijving gedaan via het webformuliertje, en alleen een bevestigingsmail van T-Mobile ontvangen. Ik wacht het rustig af, die brief zal begin volgende week wel komen. In de bevestigingsmail zeiden ze dat ze binnen 5 werkdagen informeren over de status van de voorbestelling. Dat zou in mijn geval uiterlijk a.s. woensdag zijn.

Laatst gewijzigd door Synthetika; 25-07-10 om 20:36.
  #809  
Oud 26-07-10, 00:12
damian4life damian4life is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden van het land
Berichten: 81
Standaard

wat me nu nog niet helemaal duidelijk is, als ik een relax online abbo neem, zit daar dan al internet bij? of komt daar dan nog 14,95 bij?
  #810  
Oud 26-07-10, 01:11
JeMo JeMo is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik heb de brief al thuis ontvangen van de contract verlenging.. het enige waar ik mee zit is het feit dat ik een 32 gb wit had besteld... Deze heb ik al laten omzetten naar een 32gb zwart en de medewerker wist mij te verzekeren dat het geen effect had op mijn levering.. iemand hier ervaring mee?
  #811  
Oud 26-07-10, 01:15
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

Nog 4 (5) dagen!
  #812  
Oud 26-07-10, 14:05
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeMo Bekijk bericht
Ik heb de brief al thuis ontvangen van de contract verlenging.. het enige waar ik mee zit is het feit dat ik een 32 gb wit had besteld... Deze heb ik al laten omzetten naar een 32gb zwart en de medewerker wist mij te verzekeren dat het geen effect had op mijn levering.. iemand hier ervaring mee?
Ik heb hetzelfde gedaan. Mij werd ook verzekerd dat mijn order die vroeg geplaatst was blijft staan maar dat er alleen administratief wat wordt aangepast. Nou mooi niet dus. order geannuleerd en je komt gewoon weer achteraan in de rij. Ik heb al aangegeven de order te weigeren als hij niet binnen 1 week na de 30e komt. Ik bestel wel uit de Uk en neem een VF sim onlytje..ben je nog goedkoper uit ook.
had niet het idee dat TM er wakker van lag hahaha
  #813  
Oud 26-07-10, 14:07
Zandman Zandman is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Het schijnt dat het een nieuwe order wordt, maar dat de volgorde in een andere lijst wordt bijgehouden.
  #814  
Oud 26-07-10, 14:15
NiekR NiekR is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 141
Standaard

T-Mobile doet helemaal niet moeilijk, als je vraagt om een order- en/of salesnummer.
  #815  
Oud 26-07-10, 15:13
Superswiegie Superswiegie is offline
• iOS 11.2
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Leiden
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunobanani Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde gedaan. Mij werd ook verzekerd dat mijn order die vroeg geplaatst was blijft staan maar dat er alleen administratief wat wordt aangepast. Nou mooi niet dus. order geannuleerd en je komt gewoon weer achteraan in de rij. Ik heb al aangegeven de order te weigeren als hij niet binnen 1 week na de 30e komt. Ik bestel wel uit de Uk en neem een VF sim onlytje..ben je nog goedkoper uit ook.
had niet het idee dat TM er wakker van lag hahaha
Dit zij nou niet echt gerust stellende berichten. ik zit in het zelfde schuitje. ook gewijzigd maar hoop dat hij gewoon snel geleverd word. waar niet net zoals in de vs op de dag van de release:s
  #816  
Oud 26-07-10, 15:21
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Het komt er op neer dat T-Mobile gewoon veel te veel orders heeft gekregen en zelf totaal nog niet weten hoeveel iPhones er nou geleverd worden. Er is te veel onduidelijkheid, ik zelf heb de iPhone besteld via de telefonische helpdesk, mijn broertje heeft besteld in de T-Mobile shop. Mijn broertje werd later op de dag gebeld dat zijn telefoon via koerier wordt opgestuurd en dat hij deze dus niet kan ophalen bij de shop.

Dat terwijl een T-Mobile medewerker mij van de week telefonisch vertelde dat de ontvangen iPhones worden verspreid over de shops, derden leveranciers en de bestellingen welke hun zelf hadden ontvangen. Wel werd mij tot 3x toe verteld dat ik bij de eerste lichting zit en mijn telefoon dus niet later zou ontvangen dan de rest van Nederland.

Toen ik vroeg van; kan ik beter mijn bestelling annuleren en in de rij gaan liggen bij T-Mobile op de lijnbaan in Rotterdam antwoorde de medewerker: Nee ik vrees dat dat geen zin heeft, we verwachten tot de lijnbaan en andere shops exact het aantal toestellen welke gereserveerd zijn krijgen, u kunt dan wel een nieuwe order plaatsen maar dan zult u zeer zeker niet met een iPhone de winkel uitlopen.

Ik begrijp dat de interesse overweldigend is, maar een beetje meer duidelijkheid over leverancier zou zeer fijn zijn.
  #817  
Oud 26-07-10, 15:25
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Tja, t-mobile heeft mij beloofd dat ik een witte kreeg binnen 6-8 weken.. is lang maar zal er mee moeten leven..

En beter komen ze hun belofte na anders mogen ze mij gratis een zwarte geven Of ze moeten voor de 30ste komen met dat de witte later geleverd gaat worden en of ik dus wil switchen naar een zwarte, dan wil ik er nog wel voor betalen..
  #818  
Oud 26-07-10, 15:37
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ze weten nog helemaal niks over de levertijd van de witte iphone 4, ik heb zaterdag middag gebeld omdat mijn bevestingsbrief verkeerd was, ik vroeg dus hoelang de levering ging duren voor mijn witte 32 gb, hij zei gewoon 10 weken. toen ik vertelde over dat Apple met de verflaag zat etc zei hij dat hij daar niks van afwist en dat de iphone gewoon 10 weken op zich liet wachten,

Ik vindt het maar vaag wat de communicatie betreft, aangezien mijn contract pas in juni volgend jaar ingaat vindt ik het tot nu toe wel best, als hij maar voor juni volgend jaar in mijn bezit is.
  #819  
Oud 26-07-10, 15:40
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik kreeg 6-8 weken te horen toen ik hem bestelde.. hoe laat heb jij hem besteld?
  #820  
Oud 26-07-10, 15:46
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik had al om 8 uur gebeld aangezien ik naar anderhalf uur wachten van de lijn werd gegooid heb ik het nog eens om half 11 geprobeerd en deze keer was ik al binnen 2 min geholpen.
Reageren

Labels
abonnement, iphone, iphone 4, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online apk Odido (T-Mobile) 1061 17-08-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.