iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Voorzichtig met het bestellen van een iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62751-voorzichtig-bestellen-iphone-4-a.html)

Xionax 25-06-10 13:40

Voorzichtig met het bestellen van een iphone 4
 
Heren,

Na de recente ontwikkeling met betrekking tot het slechte ontvangst zou ik toch nog even wachten met het bestellen. Zeker als je de iphone in frankrijk wilt gaan halen. Stel dat jouw iphone dit probleem zometeen ook heeft en je terug moet naar frankrijk moet voor de garantie.

Info:
iPhone 4 Loses Reception When You Hold It By The Antenna Band?
Steve Jobs Describes iPhone 4 Signal Strength as a 'Non Issue' - Mac Rumors

Zoals Rob Geus zou zeggen; daar wordt je niet blij van.

Groet,
Xionax

Hermadrid 25-06-10 13:44

Ik begin ook te twijfelen met de iphone 4. Je betaalt zoveel en dan zie je zoveel klachten is het geld wel waard voor iphone 4 kan iemand mij dit vertellen? Anders ga ik naar Htc of andere mobiels.

Xionax 25-06-10 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 475907)
Ik begin ook te twijfelen met de iphone 4. Je betaalt zoveel en dan zie je zoveel klachten is het geld wel waard voor iphone 4 kan iemand mij dit vertellen? Anders ga ik naar Htc of andere mobiels.

Ik zou gewoon even wachten tot ze dit hebben opgelost. Niet met een rubber maar echt opgelost. Afhankelijk van hun oplossing zou ik een besluit nemen.

Hermadrid 25-06-10 13:48

Ga jij hem zelf wel halen? Of wacht je ook op oplossing.

Xionax 25-06-10 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 475912)
Ga jij hem zelf wel halen? Of wacht je ook op oplossing.

Ik wacht uiteraard tot de problemen zijn opgelost. Ik ga geen 700+ euro uitgeven aan een telefoon die mij verplicht hem anders vast te moeten houden.

Apple kan een hoop, maar kan niet de manier veranderen waarop een mens een object vast houdt. Indien de iphone daar niet mee om kan gaan. Helaas!

borgqueenx 25-06-10 15:02

Ag ik wil sowieso een bumper omdat ik hem nog wel eens laat vallen. Dan is het ontvangt ook meteen goed. Ik wil hem, en dat wil ik gisteren:p

Hermadrid 25-06-10 15:18

ga je vodafone abbo of t-mobile? Bij vodafone hebben ze toch data limiet is dat hinderlijk als je veel internet of is dat niet zo makelijk te overschrijden?

Dragon 25-06-10 15:22

Ach maakt me helemaal niets uit, ga hem zeker kopen. Ik bel toch nooit met de iPhone (LOL).

Xionax 25-06-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 476023)
Ag ik wil sowieso een bumper omdat ik hem nog wel eens laat vallen. Dan is het ontvangt ook meteen goed. Ik wil hem, en dat wil ik gisteren:p

Ik begrijp dat je 'm graag wilt want dat wil ik ook. Het is een mooi toestel en de specs zijn goed. Maar de essentie van een product moet wel goed werken en daarvoor hoef ik geen bumper aan te schaffen. Daarbij vind ik de bumpers ook niet echt mooi ofzo. Zeker niet t.o.v. het orginele design van de iphone.

Met andere woorden: als ik een iphone 4 koop wil ik die ook laten zien en niet met zo'n rubberen band er omheen.

Hermadrid 25-06-10 15:37

Hoe zit zo een bumper eruit?

apotheosis 25-06-10 15:45

Haha, onvoorstelbaar dat maar blijft duren dat van dat wegvallen van bereik; newsflash; dat is bij alle iphones al zo geweest,manman en het is belange zo erg niet zoals men laat uitschijnen zenne.

SmoothMixer 25-06-10 15:54

Geen schrik, ben gisteren met wat vrienden naar Frankrijk gegaan en we zijn in totaal met 6 iPhones terug naar huis gegaan.
Geen enkel van die iPhones hebben problemen met ontvangst.
Het enige wat gebeurt (en dan moet je echt al veel moeite doen) is dat er een blokje of 2 van je ontvangst weggaat wanneer je je vinger op een specifieke plaats zet in de buurt van de linkse antenne.
Maar geloof me vrij, je moet echt al veel moeite doen om je vinger nét op die plaats te zetten!

Xionax 25-06-10 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SmoothMixer (Bericht 476082)
Geen schrik, ben gisteren met wat vrienden naar Frankrijk gegaan en we zijn in totaal met 6 iPhones terug naar huis gegaan.
Geen enkel van die iPhones hebben problemen met ontvangst.
Het enige wat gebeurt (en dan moet je echt al veel moeite doen) is dat er een blokje of 2 van je ontvangst weggaat wanneer je je vinger op een specifieke plaats zet in de buurt van de linkse antenne.
Maar geloof me vrij, je moet echt al veel moeite doen om je vinger nét op die plaats te zetten!

Kijk aan, goed nieuws! Is het mogelijk om daarvan een filmpje te maken en op youtube te zetten?

Xionax 25-06-10 16:09

Overigens zie ik dat je in een andere post het volgende hebt gezet:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SmoothMixer (Bericht 475608)
Ik heb er gisteren 2 gaan halen in Frankrijk.
Werkt perfect na het verknippen van de sim kaart.
Heb wel het probleem van de ontvangst, als ik een soort van 'overbrugging' maak met mijn hand tussen de 2 alu delen aan de linkerkant zakt mijn ontvangst.
Met bumper heb ik dit probleem niet.

Zou het toestel onmiddelijk opnieuw kopen, wat een machine!

Kortom; is 't nou wel of niet een probleem?

knuster 25-06-10 16:21

lijkt mij weer iets wat sommigen wel hebben en anderen niet.
heb m'n iPhone4 van gisteren en heb totaal geen problemen met de ontvangst.
ik mag hem zelfs volledig tussen m'n 2 handen houden en ontvangst zakt geen balkje!

Xionax 25-06-10 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 476113)
lijkt mij weer iets wat sommigen wel hebben en anderen niet.
heb m'n iPhone4 van gisteren en heb totaal geen problemen met de ontvangst.
ik mag hem zelfs volledig tussen m'n 2 handen houden en ontvangst zakt geen balkje!

Dat klinkt goed! Ook aan jouw het verzoek; zou je dit kunnen vastleggen in een filmpje? Hiermee wordt dan ook officieel bewezen dat het niet altijd een probleem is.

Dank alvast!

Coen Gortemaker 25-06-10 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 476045)
ga je vodafone abbo of t-mobile? Bij vodafone hebben ze toch data limiet is dat hinderlijk als je veel internet of is dat niet zo makelijk te overschrijden?

waar heb je dat vandaan dan? ik gebruik mijn internet echt stevig minimaal 4x per week dat ik 2 uur lang uitzendinggemist aan het streamen ben in de trein.. zit per maand zeker wel aan een paar gb nergens last van.

SteveLeviathan 25-06-10 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 476045)
ga je vodafone abbo of t-mobile? Bij vodafone hebben ze toch data limiet is dat hinderlijk als je veel internet of is dat niet zo makelijk te overschrijden?

Nog nooit van een data limiet gehoord bij Vodafone.

Ties van de Ven 25-06-10 19:55

Ik heb het helemaal gehad met mijn Iphone. Ik heb een 3gs die na update 4 niet meer vooruit te branden is, Jobs zegt dat je de Iphone 4 op een speciale wijze vast moet pakken om te kunnen bellen, flash blijft een probleem voor Apple. Ze kunnen me de boot in. Morgen ga ik een HTC desire bestellen. Dus aankoopadvies: geen Iphone maar een android kopen

tychop 25-06-10 20:08

Jongens, onthoudt dat vooral mensen met problemen deze posten. Mensen die die problemen niet hebben, zullen daar niet over berichten.
Gewoon nog even wachten met bestellen. Waarschijnlijk betreft het slechte een beperkt aantal toestellen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.