iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4: Wel of geen issues? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/62782-iphone-4-geen-issues.html)

AeronNL 25-06-10 18:15

iPhone 4: Wel of geen issues?
 
Naar aanleiding van alle commotie rondom de iPhone 4 en de mogelijk problemen lijkt het mij handig om dit topic te gebruiken om ervaringen uit te wisselen.
Veel leden hebben inmiddels een iphone 4 gehaald gisteren, en velen verwachtten de komende weken die van hun met de post (waaronder ik zelf :) )

Wie hebben er problemen met de ontvangst, en eventuele andere problemen?
Vermeld wel even de volgende zaken:

Type iPhone 4 (16gb of 32gb).
Land van herkomst
Welke provider je gebruikt
De mate van het probleem (Gebeurt dit iedere keer, overal waar je bent etc.)

Het mooiste is natuurlijk als je een filmpje kunt posten, of een link naar je filmpje op bijvoorbeeld YouTube.

Het is wel de bedoeling dat er serieuze ervaringen worden gepost. Tuurlijk mag er geklaagd worden, maar niet zo als in de comments bij de artikelen waarbij continue word geroepen dat mensen hem niet kopen, het te gek voor woorden vinden etc. Dit topic is bedoeld om te zien hoeveel mensen er wel, en geen problemen hebben met de iPhone 4.

Ik heb mijn iPhone helaas nog niet binnen, maar dit zijn mijn specs.

Mijn iPhone zit in de batch van 14 Juli.
Besteld bij de applestore UK.
16GB Zwart
Provider: Nu KPN Hi, daarna mogelijk Vodafone

knuster 25-06-10 19:12

iPhone4 32G
apple store regent street London
mobistar

ik zal wel geluk hebben zeker want bij die van mij totaal geen problemen tot nu toe.
geen gele vlekken en totaal geen signaal verlies (ben thans links).

de amerikanen zeggen ook dat er zo geen pinnetje bijzit om de microsimkaart
houder te openen.......die zit er dus WEL bij (in het witte boekje).

als ik na verder gebruik de komende dagen toch op problemen van wat dan ook stoot, zal ik het hier posten.

AeronNL 25-06-10 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 476294)
iPhone4 32G
apple store regent street London
mobistar

ik zal wel geluk hebben zeker want bij die van mij totaal geen problemen tot nu toe.
geen gele vlekken en totaal geen signaal verlies (ben thans links).

de amerikanen zeggen ook dat er zo geen pinnetje bijzit om de microsimkaart
houder te openen.......die zit er dus WEL bij (in het witte boekje).

als ik na verder gebruik de komende dagen toch op problemen van wat dan ook stoot, zal ik het hier posten.

Dank je wel voor de aftrap! Gelukkig heb je nergens last van! apart inderdaad dat er wel een pinnetje bij zit. Moet zeggen dat ik het al raar vond dat ze die hadden weggelaten!

conno 26-06-10 08:07

Heb een iPhone 4 32GB zwart uit Parijs. In eerste instantie had ik per ongeluk een Bouygues gesimlockte meegekregen. Maar na wat mailen met de Apple Store in Parijs hebben ze de serienummers in hun activatie-database aangepast en kon ook mijn iPhone geactiveerd worden. Ook ik heb last van ontvangst problemen als ik de rand linksonder beetpak. Heb als provider Vodafone.

AeronNL 29-06-10 17:42

Jammer... Als ik het goed inschat zijn er best veel leden die een iphone 4 hebben gehaald afgelopen week, maar helaas bijna niemand die zijn ervaring wil delen...:(

koen_dr 29-06-10 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 479146)
Jammer... Als ik het goed inschat zijn er best veel leden die een iphone 4 hebben gehaald afgelopen week, maar helaas bijna niemand die zijn ervaring wil delen...:(


IS NET ZEEEEER POSITIEF! als het goed is hoor je niemand, als het slecht is loopt iedereen te zeveren :rolleyes:

AeronNL 29-06-10 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr (Bericht 479156)
IS NET ZEEEEER POSITIEF! als het goed is hoor je niemand, als het slecht is loopt iedereen te zeveren :rolleyes:

Mee eens ;)
Maar ik zou toch ook graag de positieve ervaringen horen, stelt ons weer een beetje gerust! ;)

Celf 29-06-10 18:05

Gezien de hoeveelheid reacties in verschillende landen en verschillende providers ga ik er van uit dat er in ieder geval "IETS" aan de hand is...genoeg om heel even met de aanschaf te wachten...zeker nu je er "in de handel" een prijs voor moet betalen die het predikaat "absurd" meer dan waard is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.