//

iPhone 4: Wel of geen issues?

iPhone 4: Wel of geen issues? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van alle commotie rondom de iPhone 4 en de mogelijk problemen lijkt het mij handig om dit topic te gebruiken om ervaringen uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-10, 18:15
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard iPhone 4: Wel of geen issues?

Naar aanleiding van alle commotie rondom de iPhone 4 en de mogelijk problemen lijkt het mij handig om dit topic te gebruiken om ervaringen uit te wisselen.
Veel leden hebben inmiddels een iphone 4 gehaald gisteren, en velen verwachtten de komende weken die van hun met de post (waaronder ik zelf )

Wie hebben er problemen met de ontvangst, en eventuele andere problemen?
Vermeld wel even de volgende zaken:

Type iPhone 4 (16gb of 32gb).
Land van herkomst
Welke provider je gebruikt
De mate van het probleem (Gebeurt dit iedere keer, overal waar je bent etc.)

Het mooiste is natuurlijk als je een filmpje kunt posten, of een link naar je filmpje op bijvoorbeeld YouTube.

Het is wel de bedoeling dat er serieuze ervaringen worden gepost. Tuurlijk mag er geklaagd worden, maar niet zo als in de comments bij de artikelen waarbij continue word geroepen dat mensen hem niet kopen, het te gek voor woorden vinden etc. Dit topic is bedoeld om te zien hoeveel mensen er wel, en geen problemen hebben met de iPhone 4.

Ik heb mijn iPhone helaas nog niet binnen, maar dit zijn mijn specs.

Mijn iPhone zit in de batch van 14 Juli.
Besteld bij de applestore UK.
16GB Zwart
Provider: Nu KPN Hi, daarna mogelijk Vodafone

Laatst gewijzigd door AeronNL; 25-06-10 om 19:34.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-10, 19:12
knuster knuster is offline
• iOS 10.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: limburg (belgie)
Berichten: 399
Standaard

iPhone4 32G
apple store regent street London
mobistar

ik zal wel geluk hebben zeker want bij die van mij totaal geen problemen tot nu toe.
geen gele vlekken en totaal geen signaal verlies (ben thans links).

de amerikanen zeggen ook dat er zo geen pinnetje bijzit om de microsimkaart
houder te openen.......die zit er dus WEL bij (in het witte boekje).

als ik na verder gebruik de komende dagen toch op problemen van wat dan ook stoot, zal ik het hier posten.
  #3  
Oud 25-06-10, 19:18
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuster Bekijk bericht
iPhone4 32G
apple store regent street London
mobistar

ik zal wel geluk hebben zeker want bij die van mij totaal geen problemen tot nu toe.
geen gele vlekken en totaal geen signaal verlies (ben thans links).

de amerikanen zeggen ook dat er zo geen pinnetje bijzit om de microsimkaart
houder te openen.......die zit er dus WEL bij (in het witte boekje).

als ik na verder gebruik de komende dagen toch op problemen van wat dan ook stoot, zal ik het hier posten.
Dank je wel voor de aftrap! Gelukkig heb je nergens last van! apart inderdaad dat er wel een pinnetje bij zit. Moet zeggen dat ik het al raar vond dat ze die hadden weggelaten!
  #4  
Oud 26-06-10, 08:07
conno conno is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Bussum
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar conno
Standaard

Heb een iPhone 4 32GB zwart uit Parijs. In eerste instantie had ik per ongeluk een Bouygues gesimlockte meegekregen. Maar na wat mailen met de Apple Store in Parijs hebben ze de serienummers in hun activatie-database aangepast en kon ook mijn iPhone geactiveerd worden. Ook ik heb last van ontvangst problemen als ik de rand linksonder beetpak. Heb als provider Vodafone.
  #5  
Oud 29-06-10, 17:42
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Jammer... Als ik het goed inschat zijn er best veel leden die een iphone 4 hebben gehaald afgelopen week, maar helaas bijna niemand die zijn ervaring wil delen...
  #6  
Oud 29-06-10, 17:54
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
Jammer... Als ik het goed inschat zijn er best veel leden die een iphone 4 hebben gehaald afgelopen week, maar helaas bijna niemand die zijn ervaring wil delen...

IS NET ZEEEEER POSITIEF! als het goed is hoor je niemand, als het slecht is loopt iedereen te zeveren
  #7  
Oud 29-06-10, 17:56
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk bericht
IS NET ZEEEEER POSITIEF! als het goed is hoor je niemand, als het slecht is loopt iedereen te zeveren
Mee eens
Maar ik zou toch ook graag de positieve ervaringen horen, stelt ons weer een beetje gerust!
  #8  
Oud 29-06-10, 18:05
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Gezien de hoeveelheid reacties in verschillende landen en verschillende providers ga ik er van uit dat er in ieder geval "IETS" aan de hand is...genoeg om heel even met de aanschaf te wachten...zeker nu je er "in de handel" een prijs voor moet betalen die het predikaat "absurd" meer dan waard is.
Reageren

Labels
antenne, ervaringen, iphone 4, problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel of geen iPhone 4? Rianne20 iPhone algemeen 51 03-10-10 16:40
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
iPhone 3GS: ultrasnow unlock: 3g issues | wel of geen SIM pincode ? guyvertje Unlock 2 25-09-09 16:05
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:44.