//

Iphone 4 alvast bestellen?

Iphone 4 alvast bestellen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Eey mensen, Zoals ieder ander Apple fan kan ik niet wachten totdat de iPhone 4 uitkomt. Ik zat even op internet te kijken, en kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-06-10, 20:15
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard Iphone 4 alvast bestellen?

Eey mensen,

Zoals ieder ander Apple fan kan ik niet wachten totdat de iPhone 4 uitkomt.

Ik zat even op internet te kijken, en kwam op belsimpel.nl de iPhone 4 tegen!

Ik ben sowieso van plan om bij mijn witte 16 GB iPhone een I 150 te nemen(wel tevreden over T-mobile) en natuurlijk daarbij een aanbetaling te doen.

Bel simpel heeft nu een aanbieding lopen, 2jaar een abbo van I 150, en een aanbetaling van 375,- Ik vind dat persoonlijk erg hoog, maar goed. Wie weet is het straks als die uitkomt het zelfde.

Mijn vraag is, zou ik dit doen of zou ik wachten? zij hebben sowieso een leverings termijn van 3 weken, en tot die tijd ga ik er wel van uit dat de Iphone dan wel in NL uit is. Maar bij bel simpel heb ik in iedergeval de zekerheid dat ik het over 3 weken heb.

Zouden de prijzen straks erg gaan verschillen met wat belsimpel nu aanbiedt?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-10, 23:28
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik denk dat hij bij t-mobile wel goedkoper gaat worden..

Overigens heb ik daar wel mijn iPhone 4 besteld met relax 25 online en w&w+. Moest 300 euro betalen, bij t-mobile is het 200 euro voor de 3gs met dat abonnement. Levertijd stond toen ik hem bestelde op 3 weken, dus zou ik hem 17 juli binnen moeten krijgen.. verwacht niet dat dat m gaat worden dus als t-mobile ze ook in combinatie met een relax abbo aanbied voor een stuk lager bedrag dan annuleer ik de bestelling en haal ik m wel bij de t-mobile winkel.

Verwacht overigens dat de t-mobile prijzen zon 50 euro hoger zullen liggen t.o.v. de prijzen die het nu zijn en als ik mijn witte iphone 32 gig gewoon midden juli op de mat heb liggen hoor je mij zeker niet klagen
  #3  
Oud 29-06-10, 23:37
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Waar heb je besteld?
  #4  
Oud 29-06-10, 23:51
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

belsimpel.nl
  #5  
Oud 29-06-10, 23:55
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Heb je t-mobile is bij jou de verbinding niet slecht dan. Ik ga bij ons even aan paar mensen met een Iphone navragen hoe de verbinding is met t-mobile. 1ntje had al gezegt dat het meeviel. Dus misschien ga ik ook voor t-mobile.
  #6  
Oud 30-06-10, 00:02
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Mwaa.. het is niet perfect.. Alleen iedereen aanbid vodafone en ik heb 1 maand vodafone gehad en hier in de buurt was het net zo "slecht" als t-mobile en toen we op vakantie waren heb ik maar 2x het 3g teken gezien.. lang leve vodafone.. not. In een nokia is het 3g bereik van t-mobile ook een stuk beter.. dusja.. het is ook deels regio afhankelijk.

T-Mobile doet het voor mij prima, ze zijn iig druk bezig het netwerk uit te breiden dus ik blijf gewoon lekker bij t-mobile.
  #7  
Oud 30-06-10, 00:05
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Okee zit echt te twijfelen ik woon in regio west-brabant weet je daar iets over het bereik? Vodafone nadeel is geen onbeperkt internet maar voordeel is simlockvrije Iphone. Vodafone is wel duurder maar zeggen dat je er dan ook wel wat voor terug krijgt (Bereik)
  #8  
Oud 30-06-10, 00:13
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Mm.. bij een abbo is het data gebruik van vodafone redelijk onbeperkt hoor.. je moet het wel extreem maken wil je melding krijgen.

Dat het duurder is is ook van jezelf afhankelijk, als je veel belt is vodafone goedkoper, zeker met de aanbieding van de anwb.. 600 bel min/sms + internet voor 20 euro per maand.. Ik bel zelf niet zoveel dus in mijn geval was ik bij t-mobile evenveel kwijt als bij vodafone.. voordeel van t-mobile is alleen dat mijn ongebruikte belminuten gewoon mee kunnen naar de volgende maand.. en ander voordeel is dat je op het t-mobile netwerk ook met skype kan bellen dus voor 6 euro per maand kun je "onbeperkt" naar vaste nummers bellen.

Gewoon ff goed uitzoeken dus bij de goedkopere abbonomenten is t-mobile goedkoper.. bij de duurdere is het goedkoper om een simlock vrije in belgie/frankrijk/engeland te halen en dan een anwb sim only van vodafone er bij (directsales.vodafone.nl)
  #9  
Oud 30-06-10, 00:14
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Ik denk dat ik ga voor T-Mobile maar weet jij iets over regio West-Brabant en t-mobile bereik daarvan. Het is daar toch niet slecht of weet je dat niet?
  #10  
Oud 30-06-10, 00:43
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Ik heb geen idee.. woon zelf tussen zwolle en apeldoorn en in beide steden niets te klagen en op de snelweg tussen beide steden bleef spotify gewoon lekker doorstreamen op hoge kwaliteit terwijl we toch aardig doorreden.. Laatste tijd is het bereik hier iig merkbaar beter geworden net als op meerdere plekken in het land... Hoe het in jouw regio zit zou ik aan een bekende vragen die t-mobile heeft..

Maar over het algemeen heeft t-mobile een goede en stabiele gprs verbinding en over gprs doen zo goed als alle apps die internet nodig hebben het prima..

Dusja.. t is wat je zelf wilt. De iphone abbonomenten zijn ieder geval zeer scherp geprijsd, zeker de i150 en i300. Hoger dan is vodafone goedkoper..
  #11  
Oud 30-06-10, 09:33
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Ik denk dat ik ga voor T-Mobile maar weet jij iets over regio West-Brabant en t-mobile bereik daarvan. Het is daar toch niet slecht of weet je dat niet?
Hiero in Brabant is het bereik super! Om dat het hier niet overbevolkt is denk ik Dan begeven de netwerken het minder snel
  #12  
Oud 30-06-10, 10:12
chriscilia chriscilia is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

T-mobile super bereik ? HAHAHAHA

in Den Haag zuid kon ik heel af en toe ff bellen. niet internetten hoor, daar is het bereik gewoon ontoereikend. T-mobile gaf toe dat het bereik hier bar slecht is en stelden voor het contract te beeindigen. heb ik meteen geaccepteerd. ben natuurlijk wel mijn geld kwijt.
1 1/2 maand ergernis, en heel veel leergeld betaald bij dat cluppie.
  #13  
Oud 30-06-10, 11:28
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Sinds wanneer ligt den haag in brabant? Lees eerst het topic door voor je irrelevante dingen gaat uitkramen. Komt ook nog eens bij dat die problemen nu grotendeels opgelost zijn.

Jammer van je geld, had je maar eerst moeten kijken of het netwerk in jouw regio goed werkte.. Maar snap inmiddels wel dat goed lezen niet jouw sterkste kant is.

Voortaan graag ff lezen voor je mensen gaat "uitlachen" dan had je gelezen dat ik gezegd had dat je eerst moest kijken hoe tmobile het doet waar je vooral bent en ook dat het over de regio brabant ging.

Laatst gewijzigd door I Xyzyx I; 30-06-10 om 11:29. Reden: Typfoutje
  #14  
Oud 30-06-10, 11:39
ugurk ugurk is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Als ik heel eerlijk moet wezen heb ik met t-mobile tot heden geen probleem gehad met internetten en bellen altijd goed bereik. (in schiedam)
  #15  
Oud 30-06-10, 11:54
chriscilia chriscilia is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 28
Standaard

klopt dat Den Haag niet in Brabant ligt. enne ik wilde je niet beledigen hoor.
ben het ook met je eens dat ik in het vervolg eerst via internet uitgebreid moet gaan informeren en onderzoeken voordat ik ooit nog verander van provider.
ik reis nog al eens door nederland en dan is een goed bereik best wel wat waard.
zoals ik al schreef: ik heb leergeld betaald.
  #16  
Oud 30-06-10, 11:55
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

ikzelf woon in limburg en heb natuurlijk op sommige plekker minder bereik, dat is naar mijn idee normaal. bij mij thuis heb ik gewoon goed bereik, sommige plekker minder. Dat is dan ook meteen meer op het platteland.

Maar goed, daar ding mijn vraag niet over eerlijk gezegd. Ik vroeg mij af, of jullie misschien meer wisten over de prijzen. Of het goedkoper zal zijn dan wat BelSimpel nu aanbiedt. Met alle respect, iedereen weet hoe ze een topic kunnen aanmaken, en als er andere vragen zijn kunnen ze een nieuwe topic open maken en dan doe ik daar met plezier mee als dat ON-TOPIC is.

Bedankt mensen!
  #17  
Oud 30-06-10, 11:59
Bas517 Bas517 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Vianen
Berichten: 24
Standaard

Ach wat, Vodafone lijkt nu heel goed, maar als alle iPhone bezitters naar Vodafone overstappen krijg je in het Vodafone netwerk ook filevorming. T-Mobile heeft die problemen al gehad, en is er nu iets aan het doen. Vodafone kan nog beginnen met het netwerk uit te breiden.
  #18  
Oud 13-07-10, 07:08
Nooby88 Nooby88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Haalem
Berichten: 52
Standaard

Ik denk dat je gelijk hebt Bas517!
  #19  
Oud 13-07-10, 13:57
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Haha Stefano ik vroeg al byna om de prijzen, en toen las ik je PS

Je kunt het ook zo zien. Er zijn heel veel mensen die gehaast een keuze maken, en gewoon bestellen bij Belsimpel. Als er nou 1 iemand een klein beetje richting gaf, qua prijzen behoud jij dus wel veel klanten voor T-mobile die daar rechtstreeks bestellen.

Ik denk eerlijk gezegd zelf dat een Witte I4 icm. een I150 max. 150/200 zou kosten. Dat is redelijk.

Ieder geval, je mag geen prijzen geven, je geeft aan dat 375,-- TE hoog is. Richtlijnen kun je wel geven toch, ONGEVEER toch?haha(A)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: iPhone 4 alvast weten wat te doen dave82 Unlock 1 04-10-10 21:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.