iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   Te vertrouwen of niet ? (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/6330-vertrouwen-niet.html)

batalhador 02-02-08 10:57

Te vertrouwen of niet ?
 
Hallo,
Ik wist niet goed waar ik dit moest posten dus ik postte het maar hier:confused:
Ik heb een iPhone gezien voor 350 euro 4GB bij deze site Gsmsite4you.nl
is die te vertrouwen of niet?
er staat nl wel een kvk nummer bij en ik heb telefonisch contact gehad en het klok betrouwbaar

MVG
batalhador

onurk800i 02-02-08 11:08

ik zou het niet geloven kijk hoe goedkoop de normale telefoons daar kosten NOKIA N82 209 EURO :confused:

batalhador 02-02-08 11:34

maar ze zijn ingeschreven in kvk en telefonisch werd verteld dat ze goedkoper waren omdat ze via internet werkten

Amp. 02-02-08 11:51

Alleen ophalen is wat ik je kan adviseren, zo weet je altijd zeker dat je iets goeds meekrijgt!

batalhador 02-02-08 11:53

maar versuren via UPS is ook veilig hoor ik van meerdere je kan de code zien waar je pakketje is maar voordat ik zowieso iets ga ondernemen wil het eerst goed bespreken met de eigenaar van de site over welke firmware erop draait en andere dingen

Stiruam 02-02-08 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door batalhador (Bericht 54402)
maar versuren via UPS is ook veilig hoor ik van meerdere je kan de code zien waar je pakketje is maar voordat ik zowieso iets ga ondernemen wil het eerst goed bespreken met de eigenaar van de site over welke firmware erop draait en andere dingen

Hmm dat zal niet veel uitmaken...:p Die haaft namelijk zoiezo de oude bootloader en de baseband kan je downgraden... En nee ik zou zeker zeggen dat je langs wil komen als ie ok zegt en je z'n adress geeft dan zeg je hmm lukt tog niet stuur maar op:D

Greetz, Stiruam

nielsr 02-02-08 12:12

Die prijzen zijn wel heel erg goedkoop! Ik zou m'n geld niet van te voren overmaken....

pspklant 02-02-08 13:24

Niet te vertrouwen: ze willen niet dat je de Gsm's of iPhones gaat afhalen.

Ik raad iedereen ten sterkste om hier niett!!!! te bestellen!

Nikooos 02-02-08 13:26

 Verplaatst naar: iPhone koopadvies

batalhador 03-02-08 19:13

Betrouwbaar?
 
Hallo,
binnenkort ga ik een iPhone kopen :D
maar ik heb familie in US die een uit de winkel kunnen halen maar dan is het 1.1.3 bekende verhaal enzo.
op ebay.com kan je uit amerika een iphone kopen maar daar zie ik ze voor sommige net aan 150 euro (wel meer dollar) en als ik kijk naar de verkoper zijn feedback is die goed en ik zou ze kunnen laten opsturen naar me familie en die stuurt ze door ?
is dit betrouwbaar?
alvast bedankt

NickLNL 04-02-08 14:46

Ik denk dat je bedoelt dat de prijs van de aangeboden iPhone op het moment dat jij kijkt 150 euro is, niet als de veiling is afgelopen. Reken voor een 1.1.2 iPhone ~500 dollar.

Thomas1990 04-02-08 19:50

Betrouwbaar?
 
Ik wil ook graag een iphone aanschaffen, nu kwam ik uit op deze site:

iphone -

Iemand ervaringen met deze site?
Betrouwbaar of onbetrouwbaar?

mvg

Stiruam 04-02-08 20:30

Hmm ik betwijfel het Thomas,

Die site is gemaakt via de gratis online webshop host biedmeer.nl... Echter je kan hem wel ophalen dus dan zou het wel weer betrouwbaar zijn! Ik zou zeggen of ophalen of niet kopen :p

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.