iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Belsimpel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/63839-iphone-4-via-belsimpel-nl.html)

jongruud 24-08-10 22:06

De mijne is ook opgestuurd. Morgen heb ik hem binnen. Het gaat hier om de iphone 4 16gb black. Ik heb hem op 26 juli besteld en mijn order nummer begint met 709**.

Lian1966 24-08-10 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jongruud (Bericht 543629)
De mijne is ook opgestuurd. Morgen heb ik hem binnen. Het gaat hier om de iphone 4 16gb black. Ik heb hem op 26 juli besteld en mijn order nummer begint met 709**.

Ik had op 26 juli de iPhone 3GS 16GB besteld en op 4 augustus omgezet naar de iPhone 4, als dit geen invloed heeft op de plaats op de leveringslijst zal ik hem dus ook over niet al te lange tijd moeten ontvangen.
Ik ga morgen winkelen in Eindhoven en ga daar ook hier en daar vragen naar voorraad. Mocht er nog één zijn kan het best zijn dat ik nog anuleer, maar twijfel twijfel twijfel.

Alternative Junkie 24-08-10 22:41

Ik krijg nog steeds mails van leveringsproblemen terwijl ik dit al afgezegd had, omdat ik nu al een iPhone 4 heb!

JustCo 24-08-10 22:56

ik heb ordernummer 711(26 juli besteld) 32gb maar nog niet gehoord. Status bestelling is nog steeds in behandeling

Thafit 24-08-10 23:04

2 toestellen besteld op de 26ste zijn dus verzonden. Als we er vanuit gaan dat ze het op volgorde doen zijn we vast snel aan de beurt. Tenzij er elke dag een paar honderd bestellingen binnen zijn gekomen... BelSimpel geeft ook geen informatie over hoeveel ze nou steeds binnenkrijgen. Het blijft gissen helaas.

joostblom 25-08-10 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke8 (Bericht 543406)
De mijne is verstuurd:D:D Iphone 4 16gb black, heb em morgen binnen:d
Ordernummer begint met : 711**

Heb jij ook meteen die barcode ontvangen? Want bij mij staat daar onbekend.

Distrax 25-08-10 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostblom (Bericht 543885)
Heb jij ook meteen die barcode ontvangen? Want bij mij staat daar onbekend.

Ik krijg hem vandaag ook hij zit momenteel nog in een distributie centrum in Meppel ik heb de pakbon en factuur bon gedownload van de orderstatus site rechts onderin staan 2 links

succes en plezier vandaag :)

Belsimpel 25-08-10 10:36

Beste Allemaal,

Via deze weg houd ik jullie weer even op de hoogte van de levertijd van de iPhone 4. Op dit moment zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus. Maar zoals bekend geldt als definitieve datum wel de datum dat wij het contract en betaling hebben ontvangen, houd daar a.u.b. rekening mee. De hoogte van het ordernummer zegt dus lang niet alles.

En gelet op de aanhoudende onzekerheid van de hoeveelheid iPhones die wij geleverd krijgen, kunnen we nog steeds niet precies zeggen wanneer welke klant de iPhone 4 zal ontvangen.

Deze informatie wordt vandaag ook op www.belsimpel.nl/levertijd gezet, en via die pagina zullen we ook communiceren als er nieuwe informatie is.

Nogmaals bedankt voor jullie geduld.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Belsimpel.nl

Liptonn 25-08-10 10:40

Netjes :-) Daar zit ik hopelijk dan bij!! ( goed geïnformeerd belsimpel )

Distrax 25-08-10 10:47

Zijn er hier nog meer mensen die gisteren hun status op verzonden hebben zien komen, ik bel net DPD op en geven aan dat het pakketje gisteren laat is ingevoerd en niet mee kan worden genomen vandaag ( maar ze wist het niet zeker ) wel een beetje een tegenslag weer maar goed hij was ook pas om 20:00 bij hun aangekomen dus de trucks waren al geladen voor vandaag.

-Dit zal dan morgen worden of eind middag ? weet iemand hoelang dit kan gaan duren.
-En bij het afleveren heb je nog een ID nodig of moet je er echt zelf staan om hem in ontvangst te nemen ?


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjefke8 (Bericht 543406)
De mijne is verstuurd:D:D Iphone 4 16gb black, heb em morgen binnen:d
Ordernummer begint met : 711**

Zou jij misschien contact kunnen opnemen met DPD en wat er bij jou word verteld ? ben ik wel benieuwd naar

Bert2839 25-08-10 10:51

Inderdaad netjes van Belsimpel om ons hier even op de hoogte te houden...
Mijn contract is de 27e juli verstuurd.... Zou heel chill zijn als ik 'm binnenkort ook krijg, ga volgende week nog op vakantie en wil 'm dan eigenlijk wel mee!

dvdlaan 25-08-10 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel (Bericht 544030)
Beste Allemaal,

Via deze weg houd ik jullie weer even op de hoogte van de levertijd van de iPhone 4. Op dit moment zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus.

Begin eerst maar bij BEGIN juli!

Make Yourself 25-08-10 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel (Bericht 544030)
Beste Allemaal,

Via deze weg houd ik jullie weer even op de hoogte van de levertijd van de iPhone 4. Op dit moment zijn wij bezig met de orders van eind juli / begin augustus. Maar zoals bekend geldt als definitieve datum wel de datum dat wij het contract en betaling hebben ontvangen, houd daar a.u.b. rekening mee. De hoogte van het ordernummer zegt dus lang niet alles.

En gelet op de aanhoudende onzekerheid van de hoeveelheid iPhones die wij geleverd krijgen, kunnen we nog steeds niet precies zeggen wanneer welke klant de iPhone 4 zal ontvangen.

Deze informatie wordt vandaag ook op www.belsimpel.nl/levertijd gezet, en via die pagina zullen we ook communiceren als er nieuwe informatie is.

Nogmaals bedankt voor jullie geduld.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Elkhuizen
Belsimpel.nl

Beste Jeroen,

Bedankt voor deze update...zoals anderen al aangaven: netjes!
Ik heb 28-07 besteld, betaald en alle documentatie toegestuurd (ontvangst is bevestigd).
Ik neem dus aan dat mijn order hier bij zit.:rolleyes:

Timing is wel net goed...want ik denk/dacht erover om te annuleren en elders te bestellen (GSM.nl en Ritel hebben ook voorraad)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dvdlaan (Bericht 544060)
Begin eerst maar bij BEGIN juli!

Hahaha...ahum...echt? Ik zou bellen en naar Jeroen vragen!

Make Yourself 25-08-10 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 (Bericht 544057)
Inderdaad netjes van Belsimpel om ons hier even op de hoogte te houden...
Mijn contract is de 27e juli verstuurd.... Zou heel chill zijn als ik 'm binnenkort ook krijg, ga volgende week nog op vakantie en wil 'm dan eigenlijk wel mee!

Mijn vrouw moet zeer binnenkort bevallen en ik wilde familie live met foto's en video op de hoogte houden....:d


Grapje!...van dat "op de hoogte houden" dan

Belsimpel 25-08-10 11:09

Beste Make Yourself en anderen,

Voor diegene die eind juli contract hebben ingestuurd en betaald geldt dus dat jullie behoorlijk bovenaan liggen. Wel is er in die periode veel besteld en zijn de leveringen zoals gezegd onduidelijk. Ik kan dus niet garanderen dat het deze week wordt dat er geleverd wordt.

We doen ons best en als ik nieuwe informatie heb, zal ik die ook in dit forum posten.

Groet,

Jeroen

dwaine 25-08-10 11:17

[QUOTE=Distrax;543395]Voor de mensen die nog interesse hebben, ik werd vanmiddag opgebeld een kwartier nadat ik mijn order op verzonden zag staan door GSM.nl deze hebben een grote voorraad binnen gekregen en ik kon meteen al een afspraak maken voor een levering.

wel heel raar maar voor mij geen nuttige informatie meer dus, ik zou zeggen bel nu of morgen gsm.nl en duimen[/QOUTE]

Zojuist gebeld naar gsm.nl ze hebben de 32gb versie nog ruim op voorraad gaf ze aan, dus gelijk maar besteld wordt vandaag of morgen gebeld.

Make Yourself 25-08-10 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel (Bericht 544088)
Beste Make Yourself en anderen,

Voor diegene die eind juli contract hebben ingestuurd en betaald geldt dus dat jullie behoorlijk bovenaan liggen. Wel is er in die periode veel besteld en zijn de leveringen zoals gezegd onduidelijk. Ik kan dus niet garanderen dat het deze week wordt dat er geleverd wordt.

We doen ons best en als ik nieuwe informatie heb, zal ik die ook in dit forum posten.

Groet,

Jeroen

Beste Jeroen,

Bedankt voor je extra bericht. Ik heb je een PM gestuurd en wil je vragen daar even naar te kijken en op te reageren.
Alvast bedankt voor de moeite!

Grt, (óók) Jeroen

Bert2839 25-08-10 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself (Bericht 544087)
Mijn vrouw moet zeer binnenkort bevallen en ik wilde familie live met foto's en video op de hoogte houden....:d


Grapje!...van dat "op de hoogte houden" dan

Hahha okeeeee dat is dan weer too much information.
Maar veel succes/geluk ermee ;)

Liptonn 25-08-10 12:00

hee allemaal ik heb even een lijstje gemaakt met info van alle pagina's. Maar ik vind de uitkomsten maar raar.
Ook bij vele gebruikers is er niet meer gereageerd dus daar weet ik het niet van.

http://img265.imageshack.us/img265/8959/lijstje.png


Nou maar hopen voor ons allemaal dat het gewoon goed verzonden word en binnenkort :)
groetjes Liptonn

Distrax 25-08-10 12:03

Mijne is idd verstuurd maar dat wil nog niet zeggen dat hij die dag erna ook meteen verzonden is merk ik nu al. hij staat nog steeds binnenkomst systeem dus nog in Meppel zie hem nog niet komen vandaag eigenlijk

Goed lijstje trouwens

JAB-1 25-08-10 12:09

Ik heb eind juli een 32GB black besteld dus hoop dat ik hem deze of uiterlijk volgende week krijg ! :)

Thafit 25-08-10 12:10

Zou het ook de moeite waard zijn om een afhaalafspraak te maken, misschien dat ik er dan 1tje mee zou kunnen krijgen. De zaak is vlakbij men huis...

Al een aardig aantal verstuurd rond de periode van 27 tot 30 juli, volgens het lijstje. Die annuleringen kunnen er trouwens wel uitgegooid worden of niet?

Liptonn 25-08-10 12:53

foutje moet kunnen ;-) zie lijst hier onder

Make Yourself 25-08-10 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liptonn (Bericht 544210)
hee allemaal ik heb even een lijstje gemaakt met info van alle pagina's. Maar ik vind de uitkomsten maar raar. Ook bij vele gebruikers is er niet meer gereageerd dus daar weet ik het niet van.



Makeyourself
28-7
16GB
714**



Nou maar jopen voor ons allemaal dat het gewoon goed verzonden word en binnenkort :)
lijstje werkt niet mee probeer straks meer

groetjes Liptonn

Even een kleine aanpassing en update...

Liptonn 25-08-10 12:57

http://img265.imageshack.us/img265/8959/lijstje.png


Make Yourself 25-08-10 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liptonn (Bericht 544305)





Makeyourself 28-7 16GB 714**

Ehh..sorry...nog een update *vers v/d pers*;
Status= wordt aangesloten (nieuw) en waarschijnlijk vandaag verzonden! :d

Nu nog hopen dat 't goed komt met die opzegdatum bij Vodafone en ingangsdatum bij T-Mob......:confused:

Make Yourself 25-08-10 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 (Bericht 544140)
Hahha okeeeee dat is dan weer too much information.
Maar veel succes/geluk ermee ;)


Hahaha....thanks!

Distrax 25-08-10 13:06

Verdikkie die hele maand dat ik heb zitten wachten is vandaag het ergst :P status blijft maar in Meppel staan, en juist zo gehoopt dat ik hem vanavond zou hebben op de bank..

Liptonn 25-08-10 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself (Bericht 544316)
Ehh..sorry...nog een update *vers v/d pers*;
Status= wordt aangesloten (nieuw) en waarschijnlijk vandaag verzonden! :d

Nu nog hopen dat 't goed komt met die opzegdatum bij Vodafone en ingangsdatum bij T-Mob......:confused:


ZEgt nog niks helaas, heb vaak gezien dat het dan nog dagen duurt. Als de melding verzonden komt svp melden :-)

Zie dat Distrax hem ook nog niet heeft na de status verzonden.

Bert2839 25-08-10 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself (Bericht 544316)
Ehh..sorry...nog een update *vers v/d pers*;
Status= wordt aangesloten (nieuw) en waarschijnlijk vandaag verzonden! :d

Nu nog hopen dat 't goed komt met die opzegdatum bij Vodafone en ingangsdatum bij T-Mob......:confused:

w0000t dan zou ik vandaag toch ook aan de beurt moeten komen...
Voor de volledigheid van de tabel mijn ordernr zit ook bij 712..

dwaine 25-08-10 13:21

@Lipton je kan mij ook op geannuleerd zetten.

Ben zojuist gebeld door gsm.nl dat ze hem morgen avond komen afleveren gaat een Stuk sneller tot nu toe:-)

Distrax 25-08-10 13:46

Ik heb net 15 min lang met de pakket leverancier aan de tel gehangen komt erop neer dat die nog in de sorteer bak zit en morgen ochtend/middag word uitgeleverd..

ging zo uit van vandaag maja morgen dan maar me profiel updaten hier :P

White Muscle 25-08-10 14:13

WTF!!!!!

Mijn orderstatus is weer terug naar: In behandeling:eek:
Hij stond gisteravond nog op: Word aangesloten (nieuw)!!!!!

Atoms 25-08-10 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 544437)
WTF!!!!!

Mijn orderstatus is weer terug naar: In behandeling:eek:
Hij stond gisteravond nog op: Word aangesloten (nieuw)!!!!!


WTF hoe kan dat nou weer!

White Muscle 25-08-10 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Atoms (Bericht 544440)
WTF hoe kan dat nou weer!

Dat vraag ik me dus ook af......

Ik wacht nog wel even af wat er gebeurd.:confused:

Make Yourself 25-08-10 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle (Bericht 544453)
Dat vraag ik me dus ook af......

Ik wacht nog wel even af wat er gebeurd.:confused:

Gewoon even bellen...wellicht een foutje of iets dat administratief niet klopt of zo?

Distrax 25-08-10 14:40

Ja hier nog een WTF, hier in Amersfoort waar ik werk is dus in een telefoonkopen.nl winkel is er. flinke voorraad etalage stond aardig vol met iphone 4 16g en 32g aardig *** nu ik morgen die van mij krijg :P maja wat is een dagje wachten op een maand ;)

sophiie! 25-08-10 15:13

ik zit in de buurt van distrax maar heb ordernummer: 729**
nog niks gehoord maar ga er van uit dat ik nog wel 2 weken moet wachten.
ach hij komt vanzelf

Make Yourself 25-08-10 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distrax (Bericht 544476)
Ja hier nog een WTF, hier in Amersfoort waar ik werk is dus in een telefoonkopen.nl winkel is er. flinke voorraad etalage stond aardig vol met iphone 4 16g en 32g aardig *** nu ik morgen die van mij krijg :P maja wat is een dagje wachten op een maand ;)


Hahaha...inderdaad...maar toch...tjonge jonge....

Het kan natuurlijk zo zijn dat Belsimpel vanuit hun positie inderdaad verhoudingsgewijs meer iPhones ontvangen, maar als ze ook veel bestellingen krijgen...tja
Als telefoonkopen.nl minder vraag heeft dan aanbod...kunnen ze de etalage volstouwen..:P

edit: heb net een oproep met onbekend nr. gemist.....toch niet Belsimpel.nl..? :(

joostblom 25-08-10 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself (Bericht 544576)
Hahaha...inderdaad...maar toch...tjonge jonge....

Het kan natuurlijk zo zijn dat Belsimpel vanuit hun positie inderdaad verhoudingsgewijs meer iPhones ontvangen, maar als ze ook veel bestellingen krijgen...tja
Als telefoonkopen.nl minder vraag heeft dan aanbod...kunnen ze de etalage volstouwen..:P

edit: heb net een oproep met onbekend nr. gemist.....toch niet Belsimpel.nl..? :(

nee, die belde bij mij altijd met zichtbaar nummer


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:55.