//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) nou heel even dan......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 21-08-10, 00:18
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

nou heel even dan...
__________________
boe
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 21-08-10, 19:34
Joxie Joxie is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Hoi, ik heb ordernr 713.. bestelling (en betaling) op 30 juli afgerond. Hoor jullie allemaal over de iphone 4, maar mijn bestelling is de 3GS 16GB. Mocht het te lang gaan duren dan wordt het de iphone 4. Ben bang dat ik dan weer opnieuw kan aansluiten. Zijn er nog meer 3GS gegadigden met een onveranderde status?
  #323  
Oud 21-08-10, 20:45
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joxie Bekijk bericht
Hoi, ik heb ordernr 713.. bestelling (en betaling) op 30 juli afgerond. Hoor jullie allemaal over de iphone 4, maar mijn bestelling is de 3GS 16GB. Mocht het te lang gaan duren dan wordt het de iphone 4. Ben bang dat ik dan weer opnieuw kan aansluiten. Zijn er nog meer 3GS gegadigden met een onveranderde status?
Ik wist helemaal niet dat er ook al een wachtrij was voor iPhones 3gs, ik dacht dat ze die zo uit voorraad konden leveren?
  #324  
Oud 22-08-10, 02:21
Joxie Joxie is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Sterker nog...het is maar de vraag of ze nog kunnen leveren, maarja...'geen bericht is goed bericht' daar ga ik tot nu toe nog van uit, dit geldt zeker voor de 16 en 32 GB.
  #325  
Oud 22-08-10, 10:30
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik had ook de iPhone 3gs 16GB besteld bij belsimpel.nl maar toen ik hier en daar las dat hij niet geleverd kon worden, bij niemand niet, heb ik de koop snel omgezet in iPhone 4. Ik las namelijk zelfs iets over een kapotte iPhone 3gs 16gb die niet vervangen kon worden omdat er geen één meer op voorraad was. Daar zit je niet op te wacten toch? Voor mij was de keuze zo gemaakt.
__________________
Groetjes Lian
  #326  
Oud 22-08-10, 11:58
Joxie Joxie is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Zou best heel schofterig zijn als ze hem echt niet op voorraad hebben of elders op voorraad want het is iets waar ik expliciet naar gevraagd heb. De vraag of ze hem niet kunnen leveren is iets wat ik nu pas op de site zie, telefonisch hebben ze meerdere malen toegezegd dat het kon, alleen het kon even duren. (Ik had hun deze vraag gesteld omdat ik ook had gehoord dat er niet meer aan te komen was) Mocht dit zo zijn, dan geen belsimpel meer.
  #327  
Oud 22-08-10, 22:58
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle Bekijk bericht
Nice.... mijn nummer begint met 714.. dus misschien de mijne deze week ook wel bericht van
Same here....op iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl (die zgn. elke dag geupdate wordt..heb nog geen wijziging gezien) staat dat elke nieuwe bestelling een levertermijn van 4-6 weken krijgt.

Jij en ik gaan komende week de 4e week in....

Ik stap over van Vodafone naar T-mob en heb nr behoud aangevraagd. Da's de enige reden dat ik niet annuleer...vragen om moeilijkheden als ik dat nu doe.

Op diezelfde leverttijd-site staat dat ze waarschijnlijk sneller kunnen leveren dan Belcompany e.d. Last time I checked, BC online had 'm op voorraad.

*zucht*
...
__________________
Never argue with idiots, they'll drag you down to their own level and beat you with experience...
  #328  
Oud 22-08-10, 23:27
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Same here....op iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl (die zgn. elke dag geupdate wordt..heb nog geen wijziging gezien) staat dat elke nieuwe bestelling een levertermijn van 4-6 weken krijgt.

Jij en ik gaan komende week de 4e week in....

Ik stap over van Vodafone naar T-mob en heb nr behoud aangevraagd. Da's de enige reden dat ik niet annuleer...vragen om moeilijkheden als ik dat nu doe.

Op diezelfde leverttijd-site staat dat ze waarschijnlijk sneller kunnen leveren dan Belcompany e.d. Last time I checked, BC online had 'm op voorraad.

*zucht*...
Ik stap net zoals jij over van Vodafone naar T-Mobile, dus wij zullen inderdaad dezelfde dag/week aan de beurt komen....

Ik laat hier wel weten als er iets veranderd
  #329  
Oud 23-08-10, 09:23
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle Bekijk bericht
Ik stap net zoals jij over van Vodafone naar T-Mobile, dus wij zullen inderdaad dezelfde dag/week aan de beurt komen....

Ik laat hier wel weten als er iets veranderd
Thanks...idem!
Mijn orderstatus is nog steeds "In Behandeling"
Ik vraag me trouwens wel af of de "afloopdatum" van mijn Vodafone contract (07-09) nog van invloed is op evt. levering.
  #330  
Oud 23-08-10, 10:19
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Thanks...idem!
Mijn orderstatus is nog steeds "In Behandeling"
Ik vraag me trouwens wel af of de "afloopdatum" van mijn Vodafone contract (07-09) nog van invloed is op evt. levering.
wat ik heb begrepen wel. ze kunnen volgens mij pas de order verwerken als je contract verlopen is. vroegtijdig verlengen werkt alleen als je bij dezelfde provider blijft.

ik stap zelf ook over van vodafone naar tmobile. order 717** 29e in de avond besteld. status op in behandeling.
  #331  
Oud 23-08-10, 13:58
dvdlaan dvdlaan is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik wacht nu al sinds 6 juli! Dus al bijna 7 weken. Ik heb de 32GB versie besteld. Hoop dat die deze week dan eindelijk binnen komt....
  #332  
Oud 23-08-10, 14:02
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Tja, ik had het eerder ander som gezien dat de 16 heel erg zeldzaam werd maar na wat topics te hebben gelezen toch maar de 16 omgezet, zie het nu voor mezelf er ook niet in ik heb geen 10gig goede muziek, ( rest gevult met appz ) elke week/maand heb ik wel weer wat anders erop staan.
  #333  
Oud 23-08-10, 15:34
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Thanks...idem!
Mijn orderstatus is nog steeds "In Behandeling"
Ik vraag me trouwens wel af of de "afloopdatum" van mijn Vodafone contract (07-09) nog van invloed is op evt. levering.
Mijn "afloopdatum" was 17/8 dus ik denk niet dat je daardoor eerder je nieuwe telefoon/abonnement krijgt.

Jammer genoeg.
  #334  
Oud 23-08-10, 16:16
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle Bekijk bericht
Mijn "afloopdatum" was 17/8 dus ik denk niet dat je daardoor eerder je nieuwe telefoon/abonnement krijgt.

Jammer genoeg.
Hoe doe je dat dan in de tussentijd? Prepaid simmetje?
  #335  
Oud 23-08-10, 16:17
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Mijn status staat nu al een aantal dagen op 'wordt aangesloten' na ook een hele tijd op in behandeling te hebben gestaan.
  #336  
Oud 23-08-10, 16:19
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Mijn status staat nu al een aantal dagen op 'wordt aangesloten' na ook een hele tijd op in behandeling te hebben gestaan.
Wanneer heb je welke iPhone besteld en is 't een verlenging of overstap met nr. behoud?
  #337  
Oud 23-08-10, 16:20
sjonner sjonner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Mijn status staat nu al een aantal dagen op 'wordt aangesloten' na ook een hele tijd op in behandeling te hebben gestaan.
Same for me, heb iphone black 32g met overstap.
  #338  
Oud 23-08-10, 16:27
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Elke dinsdag word er weer een lading verwacht ??

fyi
:
besteld 27 juli 21:00 order nummer 712** / 713**
  #339  
Oud 23-08-10, 16:33
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Elke dinsdag word er weer een lading verwacht ??

fyi
:
besteld 27 juli 21:00 order nummer 712** / 713**
Hoe weet je dat?
  #340  
Oud 23-08-10, 16:41
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Hoe weet je dat?
Je ordernr. krijg je gewoon toegemaild...sterker nog, 't is noodzakelijk om je status te kunnen bekijken.

of doelde je meer op die "levering op dinsdag" opmerking?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.