//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Status DPD om 07.26: Uitlevering vanuit Best Woehoe....! Staat er bij jou ook ''Hub scan'' achter ? ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #461  
Oud 26-08-10, 08:19
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Status DPD om 07.26: Uitlevering vanuit Best

Woehoe....!
Staat er bij jou ook ''Hub scan'' achter ? ik heb zo een idee dat deze niet in Best is maar via automatisch systeem daar langs komt.

mijne licht in Berkel en Rodenrijs sinds 7:18 zou ik zelf moeten bellen voor een afspraak of komen ze langs wanneer het hun uitkomt ?

Zal zowiezo moeten bellen zo meteen wil graag weten wat er voor afgaven nodig is qua legitimatie
__________________
myPhone
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 26-08-10, 10:10
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Even een update, morgen verwijder ik de geannuleerde.





mijn status staat ook nog steeds "in behandeling" zolang hij maar komt vind ik het prima

Laatst gewijzigd door Liptonn; 26-08-10 om 11:55. Reden: Update lijst
  #463  
Oud 26-08-10, 10:13
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Mijn order nummer is 712

weet iemand met welke firmware nieuwe iphones worden geleverd zal dit nog steeds 4 zijn ?

Laatst gewijzigd door Distrax; 26-08-10 om 10:18. Reden: a
  #464  
Oud 26-08-10, 10:19
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Mijn order nummer is 712

weet iemand met welke firmware nieuwe iphones worden geleverd zal dit nog steeds 4 zijn ?

IK wil wel maar hoe?

moet je niet je bericht veranderen ! hahah

Lijstje op de front pagina plaatsen. iemand ?

Laatst gewijzigd door Liptonn; 26-08-10 om 10:24. Reden: edit
  #465  
Oud 26-08-10, 10:55
indomikey indomikey is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: rotterdam
Berichten: 15
Standaard

Mijn order nummer is 713 ik hoop dat ik ook snel aan de beurt komt mijn contract is verzonden en betaald 28-07
Ik heb de zwarte Iphone 16 gb besteld

Laatst gewijzigd door indomikey; 26-08-10 om 10:57.
  #466  
Oud 26-08-10, 12:41
Applelove Applelove is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

ik heb de 32GB besteld,29 juni contract ontvangen, ondanks dat staat mijn status nog steeds op "contract niet ontvangen". Ik denk dat ik ga annuleren en bij de phonehouse/pdashop ga bestellen, maar hoelang duurt het voor je geld word terug gestort? of kan ik beter toch wachten op deze bestelling? ik weet het zelf ook niet meer zo goed....

Laatst gewijzigd door Applelove; 26-08-10 om 12:56.
  #467  
Oud 26-08-10, 12:43
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Even een update over mijn iphone (32gb geen 16gb)
2 weken geleden werd ik gebeld door belsimpel met het verhaal dat mijn contract niet verlengt kon worden omdat dit al verlengt was. Ik zei dat dat klopte en dat dat op 1 augustus was gebeurd. Ik heb toen gebeld met t-mobile en zij zeiden dat het via een andere dealer was verlengt. Mevrouw zei toen dat ze het morgen ging uitzoeken en dat als ik die dag niet gebeld zou worden het goed was. Ik ben toen ook niet gebeld.

Nu kreeg ik dinsdag een mailtje dat mijn iphone was verzonden alleen zonder track&trace barcode. Toen ik naar belsimpel belde kreeg ik weer te horen dat mijn contract niet verlengt kon worden, en dat ze nog steeds wachten op antwoord van t-mobile(2weken dus al!) en dat mijn iphone daar blijft liggen totdat het verlengt kan worden!
Belsimpel is het enige bedrijf dat van mij een ondertekend contract heeft ontvangen. Nu zijn er 2 dingen waaraan ik denk dat het fout kan zijn gegaan:
- Ik heb 2 keer het contract opgestuurd, ik was namelijk in amerika en de eerste keer dat ik faxte is hij volgens belsimpel niet aangekomen.
- Ik heb op 24 juli(?) bij t-mobile dat internetformulier ingevuld(nadat de site was gechrashed).

Nu is mijn vraag of één van jullie ook dat formulier heeft ingevuld? En dan alsnog moet je toch nog een contract ondertekenen?
  #468  
Oud 26-08-10, 13:07
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

update voor de lijst: order nummer: 729**
contract binnen op: 16/08
mijne is wel hoger dan de rest..
maar volgens mij gaat het nu wel snell!
__________________
The big things in life ain't always easy..!

Laatst gewijzigd door sophiie!; 26-08-10 om 13:37.
  #469  
Oud 26-08-10, 13:08
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Staat er bij jou ook ''Hub scan'' achter ? ik heb zo een idee dat deze niet in Best is maar via automatisch systeem daar langs komt.

mijne licht in Berkel en Rodenrijs sinds 7:18 zou ik zelf moeten bellen voor een afspraak of komen ze langs wanneer het hun uitkomt ?

Zal zowiezo moeten bellen zo meteen wil graag weten wat er voor afgaven nodig is qua legitimatie
Was eerst hub scan, vervolgens ingangsscan, daarna uitlevering en als laatste Geleverd.

Ik was vanochtend met mijn vrouw naar 't ziekenhuis en vervolgens om 12u naar mijn werk vertrokken (waar ik nu ook ben) en mijn vrouw belt net dat ze 't vanochtend 09u. bij de buurvrouw (!) hebben afgegeven.....dus zover over je druk maken over legitimatie e.d.

Heb inmiddels ook al via sms van T-Mobile bericht over goedgekeurde nummerportering die 27-09 ingaat...wel bijna 3 later dan aanvankelijk de bedoeling was

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door indomikey Bekijk bericht
Mijn order nummer is 713 ik hoop dat ik ook snel aan de beurt komt mijn contract is verzonden en betaald 28-07
Ik heb de zwarte Iphone 16 gb besteld
Mijn bestelling was ook rond op 28-07 met ordernr. 714**
Anders even een belletje of PM naar 't Belsimpelforumlid.
__________________
Never argue with idiots, they'll drag you down to their own level and beat you with experience...

Laatst gewijzigd door Make Yourself; 26-08-10 om 13:10.
  #470  
Oud 26-08-10, 13:14
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Ok super ja die status heb ik nu uitlevering dpd gaf aan rond 1 uur a 4 uur te leveren in mijn postcode dus we gaan het zien vanavond
  #471  
Oud 26-08-10, 13:16
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Ok super ja die status heb ik nu uitlevering dpd gaf aan rond 1 uur a 4 uur te leveren in mijn postcode dus we gaan het zien vanavond
Ik vind het wel bijna schokkend...dat een dergelijk (verzekerd) pakketje, zomaar bij een onbekende wordt afgegeven. Ik kan wel in de track&trace van DPD de naam van mijn buurvrouw zien staan....maar toch.
  #472  
Oud 26-08-10, 13:17
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Ja net als je ruzie hebt met je buren wil je eigenlijk ook niet dat pakketje komen ophalen ''wij hebben niks ontvangen''
  #473  
Oud 26-08-10, 13:49
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Ja net als je ruzie hebt met je buren wil je eigenlijk ook niet dat pakketje komen ophalen ''wij hebben niks ontvangen''
Zo ondenkbaar is dat inderdaad niet.....

Wel apart trouwens, dat die van jou (een dag?) eerder is opgehaald door DPD en ik 'm nu al heb...
  #474  
Oud 26-08-10, 13:51
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Ja mijn pakket is eigelijk de zelfde dag als jou verzonden want die dag ervoor is hij savonds laat pas binnen gekomen ( dus de auto's waren al vol ) hij is nu in mijn district wat ik wel raar vind is de laatste status uitgeleverd aan P. de wit in Berkel en Rodenrijs ik neem aan dat dit de naam is van de chauffeur heb jij dit ook gehad ??

Edit: dit waren dus mijn buren ( moeders was eventje boodschappen doen 10 min. ye right ) nou die krijgt dus niks dit jaar voor moederdag erg leuke buren zijn het niet.. haha nee komt goed vanavond

Laatst gewijzigd door Distrax; 26-08-10 om 14:02. Reden: aa
  #475  
Oud 26-08-10, 14:50
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Ja mijn pakket is eigelijk de zelfde dag als jou verzonden want die dag ervoor is hij savonds laat pas binnen gekomen ( dus de auto's waren al vol ) hij is nu in mijn district wat ik wel raar vind is de laatste status uitgeleverd aan P. de wit in Berkel en Rodenrijs ik neem aan dat dit de naam is van de chauffeur heb jij dit ook gehad ??

Edit: dit waren dus mijn buren ( moeders was eventje boodschappen doen 10 min. ye right ) nou die krijgt dus niks dit jaar voor moederdag erg leuke buren zijn het niet.. haha nee komt goed vanavond

Hahaha...phew...dacht al even dat je de sjaak was...
Boodschap doen...10 min...?...een grote boodschap dan, denk ik..

Nou...eind goed al goed....pff...gisteren rond deze tijd twijfelde ik over annuleren. Zo zie je maar weer...
  #476  
Oud 26-08-10, 18:06
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Voor het tabelletje!!!!

Ordernummer: 714**
Status: In Behandeling
Toestel: iPhone 4 16GB Black
Contract Ontvangen: 28/7
  #477  
Oud 26-08-10, 18:25
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

lads we got him !!

getypt op de iphone succes iedereen het wachten is het waard
  #478  
Oud 26-08-10, 18:50
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
lads we got him !!

getypt op de iphone succes iedereen het wachten is het waard
Congratzzz, n veel plezier ermee
  #479  
Oud 26-08-10, 20:00
dwaine dwaine is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

zojusit mailtje gehad van belsimpel dat me bestelling geannuleerd is. En mijn iphone ontvangen via gsm.nl succes nog iedereen
  #480  
Oud 26-08-10, 20:09
speedy61 speedy61 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

net even gebeld met belsimpel, ze zijn nu met de 71*** serie bezig. ik heb zelf 712** dus het is even afwachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:46.