//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand een idee hoe Belsimpel omgaat met een contract dat afloopt bij mijn huidige provider op 11/9 en de levering van de iPhone4. Ik ben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 07-09-10, 19:45
VIGL VIGL is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Iemand een idee hoe Belsimpel omgaat met een contract dat afloopt bij mijn huidige provider op 11/9 en de levering van de iPhone4.
Ik ben nu ook al 6 weken aan het wachten en gister gebeld maar ze kunnen niets zeggen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 07-09-10, 21:39
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VIGL Bekijk bericht
Iemand een idee hoe Belsimpel omgaat met een contract dat afloopt bij mijn huidige provider op 11/9 en de levering van de iPhone4.
Ik ben nu ook al 6 weken aan het wachten en gister gebeld maar ze kunnen niets zeggen.
Ik had die vraag ook gesteld omdat ik bereikbaar moet blijven voor de klanten van mijn internetwinkel en kreeg het volgende antwoord;

Wij zullen uw abonnement bij Telfort niet stopzetten voordat de Iphone naar u onderweg is, tot die tijd kunt u dus gewoon met Telfort blijven bellen. Zodra het toestel bij ons binnen is wordt uw nummerbehoud ingevoerd en kort daarna zal het nummer van provider wisselen. U zult dus niet onbereikbaar voor uw klanten worden.

Ik hoop dat dit ook jou vraag beantwoord.
__________________
Groetjes Lian
  #603  
Oud 07-09-10, 21:50
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Iemand toevallig vandaag een mailtje gehad dat hun iPhone verzonden is?
  #604  
Oud 08-09-10, 17:45
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Iemand misschien vandaag (woensdag) nog een teken van leven gekregen?
  #605  
Oud 08-09-10, 18:28
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Belde net met telefoonkopen.nl in utrecht. De man zei dat ze daar rond 10 uur morgenochtend. 35 iphones voor de vrije verkoop krijgen (16gb en 32gb).
Zeg het maar even
  #606  
Oud 09-09-10, 15:19
midland midland is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 21
Standaard

Radiostilte???
Nog nieuws van iemand?
  #607  
Oud 09-09-10, 15:22
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Lijkt er wel op ja, iedereen die al een iphone heeft ontvangen heeft dit forum al verlaten denk ik..

of Belsimpel heeft deze week helemaal nog geen iPhones gekregen, maar dat lijkt me sterk.
  #608  
Oud 09-09-10, 15:43
M1scha M1scha is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

Gister een mailtje gekregen van belsimpel dat die van mij verzonden was dus ik zit vandaag al de hele dag met smart te wachten

Gisteravond was ie al aangekomen bij DPD en vannochtend stond de status bij DPD op Uitleveren dus... ik verwacht m toch wel elk moment.....
  #609  
Oud 09-09-10, 15:45
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1scha Bekijk bericht
Gister een mailtje gekregen van belsimpel dat die van mij verzonden was dus ik zit vandaag al de hele dag met smart te wachten

Gisteravond was ie al aangekomen bij DPD en vannochtend stond de status bij DPD op Uitleveren dus... ik verwacht m toch wel elk moment.....

Wanneer was jouw betaling + eventueel contract binnen?

Laatst gewijzigd door JustCo; 09-09-10 om 15:45. Reden: typfoutje
  #610  
Oud 09-09-10, 15:48
M1scha M1scha is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

betaling is onder rembours en contract op 29 juli binnen, heb een 32 gig met ordernummer 716**.

Ik heb wel dinsdag gebeld dat ik nu al 6 weken aan het wachten was en toen ging die gozer aan de telefoon met een collega overleggen en toen zij die dat ik zou worden aangesloten en zodra er weer telefoons binnen kwamen die verstuurd werd.. gelijk daarna m'n orderstatus bekeken en daar stond toen ook word aangesloten...
  #611  
Oud 09-09-10, 15:57
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Zullen we dan maar een belbombardement gaan houden
  #612  
Oud 09-09-10, 15:57
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1scha Bekijk bericht
betaling is onder rembours en contract op 29 juli binnen, heb een 32 gig met ordernummer 716**.

Ik heb wel dinsdag gebeld dat ik nu al 6 weken aan het wachten was en toen ging die gozer aan de telefoon met een collega overleggen en toen zij die dat ik zou worden aangesloten en zodra er weer telefoons binnen kwamen die verstuurd werd.. gelijk daarna m'n orderstatus bekeken en daar stond toen ook word aangesloten...
Okee ik ben nu ook al 6,5 week aan het wachten op mijn 32GB

Ze konden mij geen informatie geven, vind ik wel slechte zaak.
Hij vertelde dan wel dat er deze week iPhones binnen waren gekomen.
Ik heb ook gezegd dat ik graag een opmerking/klacht wil doorgeven met betrekking tot de informatie die de klant krijgt.
Hij vertelde mij dat ik zonder enig probleem kon annuleren, jaa dat doe ik dus niet.. 6.5 weken wachten voor niets zeker.

Ik wacht maar weer af alhoewel nu M1sha hem heeft ontvangen geeft dat mij wel weer een beetje hoop.
  #613  
Oud 09-09-10, 16:01
M1scha M1scha is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

ik heb m nog niet he!!!!! ik ben was pas helemaal happy als ik t pakket heb geopend en hij er daadwerkelijk inzit!! haha

pff maar dit is wel degelijk de laatste keer dat ik m bij belsimpel bestel want dit is echt dramatisch gegaan afgelopen weken... ook wat ik van andere hier allemaal lees en wat ik zelf heb meegemaakt...

ze hebben een enorme fout gemaakt door te zeggen dat ze hem het snelst konden leveren en mensen beloftes gemaakt die ze niet konden nakomen..
  #614  
Oud 09-09-10, 16:05
JAB-1 JAB-1 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Mijn contract en betaling is op dezelfde dag als M1sha bij ontvangen. Ik belde gister en ze zeiden dat ze niet zo veel konden zeggen, maar dat ik hem in ieder geval binnen 2 weken heb en misschien nog wel deze week. Dus hopen dat hij zo snel mogelijk komt.
  #615  
Oud 09-09-10, 17:06
M1scha M1scha is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb m binnen !!!

Wel zonder het beloofde leren hoesje... maar who gives a shit!!!
  #616  
Oud 09-09-10, 17:38
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1scha Bekijk bericht
Ik heb m binnen !!!

Wel zonder het beloofde leren hoesje... maar who gives a shit!!!
Heel fijn dat je hem hebt maar toch wel weer heel kwalijk dat ze weer niet doen wat ze beloven. Ik zou me hard maken voor dat hoesje hoor.
  #617  
Oud 09-09-10, 17:47
M1scha M1scha is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 16
Standaard

ja je hebt eigenlijk wel gelijk, ik ga zo maar even bellen denk ik
  #618  
Oud 09-09-10, 21:25
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1scha Bekijk bericht
betaling is onder rembours en contract op 29 juli binnen, heb een 32 gig met ordernummer 716**.

Ik heb wel dinsdag gebeld dat ik nu al 6 weken aan het wachten was en toen ging die gozer aan de telefoon met een collega overleggen en toen zij die dat ik zou worden aangesloten en zodra er weer telefoons binnen kwamen die verstuurd werd.. gelijk daarna m'n orderstatus bekeken en daar stond toen ook word aangesloten...
Ik snap er helemaal niets (meer) van:
mijn bestelling PLUS betaling zijn bevestigd op 29/7 en heb ordernummer 715** en ondanks een eerder mailtje waarin ik om spoedige levering vroeg heb ik nog steeds geen bericht van uitlevering ontvangen.

Regeert bij Belsimpel de willekeur of zit er een voor ons onzichtbaar mechanisme achter dat wellicht getriggerd wordt door een telefoontje op "precies" het juiste moment...?

Ik denk trouwens dat ik maar eens rente ga vragen bij Belsimpel: ze zitten tenslotte al 6 weken op mijn geld

Laatst gewijzigd door Coyote63; 10-09-10 om 09:33.
  #619  
Oud 09-09-10, 21:39
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1scha Bekijk bericht
Ik heb m binnen !!!

Wel zonder het beloofde leren hoesje... maar who gives a shit!!!

Ik zou net wat Lian zegt je inderdaad hard maken voor dat hoesje. Al is het alleen maar om Belsimpel met de neus op de feiten te drukken. Ik zou het in iedergeval wel doen. Beloofd is beloofd
  #620  
Oud 09-09-10, 21:47
fred6er fred6er is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Vandaag geannuleerd bij belsimpel..
Binnen een paar uur de bevestiging binnen gekregen

De stad in gelopen en kon er gelijk 1 mee nemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:23.