//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) the devices in belsimpel's stock, are they factory unlocked? or do they unlock it with a software/jailbreak? i'm talking about iphone 4 + vodafone contract. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #721  
Oud 01-10-10, 09:15
mikkafin mikkafin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

the devices in belsimpel's stock, are they factory unlocked? or do they unlock it with a software/jailbreak?

i'm talking about iphone 4 + vodafone contract. (it is unlocked, after all right?!)

sorry for not having dutch. thanks.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 01-10-10, 09:38
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikkafin Bekijk bericht
the devices in belsimpel's stock, are they factory unlocked? or do they unlock it with a software/jailbreak?

i'm talking about iphone 4 + vodafone contract. (it is unlocked, after all right?!)

sorry for not having dutch. thanks.
The iPhone 4 from Belsimpel is factory locked (t-mobile)
I'm not familiar with jail breaking an iPhone so i can't help you with that, maybe someone else on this forum can.

edit: I just noticed that Belsimpel has both, factory locked and unlocked

€1053,- for the unlocked version
€850,- for the locked version
€ 427.00 + vodafone contract

Laatst gewijzigd door JustCo; 01-10-10 om 10:19. Reden: update
  #723  
Oud 01-10-10, 10:26
mikkafin mikkafin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
The iPhone 4 from Belsimpel is factory locked (t-mobile)
I'm not familiar with jail breaking an iPhone so i can't help you with that, maybe someone else on this forum can.

edit: I just noticed that Belsimpel has both, factory locked and unlocked

€1053,- for the unlocked version
€850,- for the locked version
€ 427.00 + vodafone contract
thanks for the response. but i know that the t-mobile devices are locked. i'm asking about the device+vodafone contract option. is the device factory unlocked if i get it with vodafone contract? (€427+vodafone contract)

edit: http://www.belsimpel.nl/aanbieding_i...Phone350-2jaar here in this link, it says it's an unlocked (simlock free) iphone 4, but is it factory unlocked, or is it software unlocked?? that's what i'd like to know.

i'm truly sorry for the change of language, but you can pm me as well, if it's not ok talking in english in the forum.

Laatst gewijzigd door mikkafin; 01-10-10 om 10:30.
  #724  
Oud 01-10-10, 10:29
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikkafin Bekijk bericht
thanks for the response. but i know that the t-mobile devices are locked. i'm asking about the device+vodafone contract option. is the device factory unlocked if i get it with vodafone contract? (€427+vodafone contract)

i'm truly sorry for the change of language, but you can pm me as well, if it's not ok talking in english in the forum.

It's unlocked with a vodafone contract.
  #725  
Oud 01-10-10, 10:41
mikkafin mikkafin is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
It's unlocked with a vodafone contract.
yes, i know... this link says it's unlocked, but i want to know how it is unlocked. is it software unlocked? or is it factory unlocked, ie, produced as an unlocked product?

and one more thing, does this phone come with the original sealed, unopened apple packaging if i buy it with the contract that is shown on the link? (which would probably mean it's factory unlocked, right?)
  #726  
Oud 01-10-10, 11:02
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikkafin Bekijk bericht
yes, i know... this link says it's unlocked, but i want to know how it is unlocked. is it software unlocked? or is it factory unlocked, ie, produced as an unlocked product?

and one more thing, does this phone come with the original sealed, unopened apple packaging if i buy it with the contract that is shown on the link? (which would probably mean it's factory unlocked, right?)

Yes it is factory unlocked and original sealed. I'm not 100% sure but I don't think they would sell something which isn't new anymore.

It's very likely that the unlocked iPhone is imported from Belgium, France or England.
  #727  
Oud 01-10-10, 15:19
monique7588 monique7588 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Om even nieuws te brengen: vanmiddag 12u mijn Iphone ontvangen, na het aansluiten meteen geprobeerd om een hoesje te bestellen via het case program en dat is gelukt!!
Wel had ik gister de app al in itunes gedownload en alleen via deze weg lukte het bij mij. Als ik via de Iphone in de Appstore zocht naar case program vond ie daar niks meer op. Dus voor diegene die hem binnenkort nog krijgen en wel al de app gedownload hebben, als het goed is moet dat lukken!
Succes allemaal met wachten en geniet ervan als ie binnen is (bij mij heeft het de zorgen wel doen vergeten!)
  #728  
Oud 01-10-10, 17:43
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monique7588 Bekijk bericht
Om even nieuws te brengen: vanmiddag 12u mijn Iphone ontvangen, na het aansluiten meteen geprobeerd om een hoesje te bestellen via het case program en dat is gelukt!!
Wel had ik gister de app al in itunes gedownload en alleen via deze weg lukte het bij mij. Als ik via de Iphone in de Appstore zocht naar case program vond ie daar niks meer op. Dus voor diegene die hem binnenkort nog krijgen en wel al de app gedownload hebben, als het goed is moet dat lukken!
Succes allemaal met wachten en geniet ervan als ie binnen is (bij mij heeft het de zorgen wel doen vergeten!)

Oh dat is mooi monique, Ik heb de app ookal in Itunes staan en ontvang mijn iPhone volgende week, ga het sowieso proberen.
  #729  
Oud 03-10-10, 15:39
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

Ik ga deze binnenkort ook bestellen, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen
  #730  
Oud 03-10-10, 21:42
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 Bekijk bericht
Ik ga deze binnenkort ook bestellen, ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen
Heel veel sterkte en ik hoop dat je engelengeduld hebt.
  #731  
Oud 05-10-10, 16:46
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Iemand deze week al een verzendbevestiging gehad?
  #732  
Oud 05-10-10, 18:17
waeelke waeelke is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard Iphone4 bij Belsimpel

Ik heb ook een Iphoine4 besteld bij Belsimpel. Deze werd afgelopen maandag geleverd. Dat dacht ik tenminste, maar de doos waar hij in moest zitten ewas leeg. Het pakket was door DPD in mijn groene container gelegd en de bezorger was vertrokken.
Uiteraard direct gebeld met Belsimpel en DPD. Bij belsimpel houden ze je vakkundig af. Eerst hoor ik dat er bij DPD navraag wordt gedaan naar het gewic ht van het pakket, vervolgens hoor je daar niks van. Contact opgenomen met DPD, die doodleuk vertellen dat ze wel wegen, maar dat niet registreren. Verantwoordelijke personen (Bas Wesselink), krijg je niet aan de lijn (Hij is in gesprek, of hij is net weg).
Vandaag een mailtje in de mailbox, ze kunnen mij niet bereiken, of ik even terug wil bellen. Tuurlijk, ik heb toch tijd zat en geld genoeg. Nu willen ze opeens een foto van de lege doos. Ondertussen dus twee dagen zonder telefoon, hetgeen heel lastig is als je onderweg veel belt.
Kortom, als alles goed gaat is er niks aan de hand met Belsimpel, maar als er iets fout gaat, zijn ze niet thuis. Ik krijg pas een telefoon als ze (belsimpel) de zaak met DPD opgelost hebben, mijn contract kan ik niet opzeggen want dan moet eerst de iphone terug gevonden worden.
Zijn er ook anderen die dit probleem hebben?
  #733  
Oud 05-10-10, 18:47
Baayaap Baayaap is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 6
Standaard

nee hier nog geen bevestiging van verzending.

@waeelke

wat een vreselijk verhaal, worden al die pakketjes door hetzelfde bedrijf bezorgd? ik denk dat belsimpel eens een lesje in klantvriendelijkheid verdient van de consumentenbond ofzo.
  #734  
Oud 05-10-10, 21:46
Coyote63 Coyote63 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waeelke Bekijk bericht
Ik heb ook een Iphoine4 besteld bij Belsimpel. Deze werd afgelopen maandag geleverd. Dat dacht ik tenminste, maar de doos waar hij in moest zitten ewas leeg. Het pakket was door DPD in mijn groene container gelegd en de bezorger was vertrokken.
Uiteraard direct gebeld met Belsimpel en DPD. Bij belsimpel houden ze je vakkundig af. Eerst hoor ik dat er bij DPD navraag wordt gedaan naar het gewic ht van het pakket, vervolgens hoor je daar niks van. Contact opgenomen met DPD, die doodleuk vertellen dat ze wel wegen, maar dat niet registreren. Verantwoordelijke personen (Bas Wesselink), krijg je niet aan de lijn (Hij is in gesprek, of hij is net weg).
Vandaag een mailtje in de mailbox, ze kunnen mij niet bereiken, of ik even terug wil bellen. Tuurlijk, ik heb toch tijd zat en geld genoeg. Nu willen ze opeens een foto van de lege doos. Ondertussen dus twee dagen zonder telefoon, hetgeen heel lastig is als je onderweg veel belt.
Kortom, als alles goed gaat is er niks aan de hand met Belsimpel, maar als er iets fout gaat, zijn ze niet thuis. Ik krijg pas een telefoon als ze (belsimpel) de zaak met DPD opgelost hebben, mijn contract kan ik niet opzeggen want dan moet eerst de iphone terug gevonden worden.
Zijn er ook anderen die dit probleem hebben?
Ik kan me toch herinneren dat ik moest tekenen voor mijn pakketje dat via DPD werd afgeleverd. Ik begrijp uit je verhaal dat ze jouw telefoon gewoon bij de deur hebben achter gelaten?

Ik ben geen jurist maar ik zou zeggen dat de bewijslast bij Belsimpel c.q. DPD ligt om aan te tonen dat je werkelijk de telefoon hebt ontvangen. Als ik jou was zou ik van deze stellingname uitgaan en m'n poot stijf houden en dus ook niet accepteren dat ze je contract al hebben laten ingaan...
  #735  
Oud 06-10-10, 08:37
waeelke waeelke is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Ik was ook wel van plan mijn poot stijf te houden, maar ik krijg geen poot aan de grond. Belsimpel zegt dat ik een foto van de lege doos moet opsturen voordat zij DPD kunnen aanpakken. Ondanks uren telefoneren blijven zij bij dat standpunt. Mijn abo kan ik pas afzeggen wanneer zij mij Iphone getraceerd hebben en een nieuwe telefoon hebben ze niet.
Ga vandaag weer verder met bellen en zal aan het eind van de dag de media inlichten.
Hou jullie op de hoogte en bedankt voor de reacties
  #736  
Oud 06-10-10, 12:21
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Zojuist een verzendbevestiging gehad, ik hoop hem morgen te krijgen.
  #737  
Oud 06-10-10, 12:32
waeelke waeelke is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Standaard

Ben benieuwd of het bij jou wel goed gaat. Ik hoop het voor je.
Voorlopig zit er bij mij nog geen schot in.
  #738  
Oud 06-10-10, 12:55
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waeelke Bekijk bericht
Ben benieuwd of het bij jou wel goed gaat. Ik hoop het voor je.
Voorlopig zit er bij mij nog geen schot in.
Ik zorg dat ik morgen thuis ben, en wil eerst checken over die er in zit voordat ik een handtekening zet voor ontvangst.
Na het lezen van het verhaal van jou, neem ik liever het zekere voor het onzekere.
  #739  
Oud 06-10-10, 13:16
Redondo1982 Redondo1982 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Ik zorg dat ik morgen thuis ben, en wil eerst checken over die er in zit voordat ik een handtekening zet voor ontvangst.
Na het lezen van het verhaal van jou, neem ik liever het zekere voor het onzekere.
Dan eruit halen en een foto gaan sturen van een lege doos. Dat ook even 4 weken volhouden. Dan zeggen ze dat hij er echt in zat en dan vraag jij -anders kan de procedure niet verder opgestart worden- om een foto van een doos met daarin een iPhone4. Dan zeg je ze verder op de hoogte te houden en dan doe je de eerste twee weken niks. Zal ze leren...
  #740  
Oud 06-10-10, 13:19
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Tja helaas ben ik niet de juiste persoon daarvoor, als ik hem ophalen haal is dat voor de neus van de koerier.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.