//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Niekark De koerier heeft hem net hier afgeleverd success voor de rest die hem nog moet krijgen mooi gefeliciteerd! er is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 04-08-10, 17:12
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekark Bekijk bericht
De koerier heeft hem net hier afgeleverd success voor de rest die hem nog moet krijgen
mooi gefeliciteerd! er is dus hoop haha
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 04-08-10, 23:01
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

26 juli 32gb besteld en betaald. Ik heb nog iets gehoord, vreemd!

Laatst gewijzigd door JustCo; 05-08-10 om 03:44.
  #43  
Oud 05-08-10, 09:26
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
26 juli 32gb besteld en betaald. Ik heb nog iets gehoord, vreemd!
Contract al wel teruggestuurd? Is je orderstatus ook nog niet veranderd in "contract ontvangen"?

Anders even in de telefoon hangen zou ik zo zeggen!
  #44  
Oud 05-08-10, 12:52
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

Zijn er al mensen die de iPhone 4 ontvangen hebben en besteld hebben rond 26 juli?
Ik heb namelijk nog helemaal niks gehoord van belsimpel.nl en er staat nog steeds 4 weken levertijd op de site.
----------------------------------------
Betaling: ontvangen of niet nodig
Contract: ontvangen
Orderstatus: In behandeling
----------------------------------------
  #45  
Oud 05-08-10, 12:57
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fr3eZer Bekijk bericht
Zijn er al mensen die de iPhone 4 ontvangen hebben en besteld hebben rond 26 juli?
Ik heb namelijk nog helemaal niks gehoord van belsimpel.nl en er staat nog steeds 4 weken levertijd op de site.
----------------------------------------
Betaling: ontvangen of niet nodig
Contract: ontvangen
Orderstatus: In behandeling
----------------------------------------
bij mij hetzelfde. Zelfde status. heb hem de 27'ste besteld.
Heb alleen per mail gehoord dat mijn order niet bij de eerste lichting zat en hopenlijk binnnen 2 weken wel bij de 2e lichting. geen garanties. Maar dit kreeg ik pas te horen nadat ik zelf met hen had gemailt.
  #46  
Oud 05-08-10, 13:06
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

nu maar hopen dat de 2e lichting snel komt
  #47  
Oud 05-08-10, 13:16
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Bij mij ook hetzelfde, 23 juli besteld en daarna niets meer gehoord van belsimpel (zelfde status). Ik las trouwens net op de website van iphoneclub een reactie onder het artikel 'T-mobile en Mobistar krijgen tweede voorraad iPhone 4' een reactie waarbij iemand door belsimpel was gebeld met de mededeling dat zij morgen en volgende week nieuwe voorraad krijgen...de informatievoorziening vanuit belsimpel is dus selectief...net zoals de T-mobile webshop bestellers: afwachten.
  #48  
Oud 05-08-10, 15:31
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesko Bekijk bericht
Contract al wel teruggestuurd? Is je orderstatus ook nog niet veranderd in "contract ontvangen"?

Anders even in de telefoon hangen zou ik zo zeggen!
Ik heb de iphone 4 los gekocht zonder abonnement.
orderstatus is '' in behandeling ''
  #49  
Oud 05-08-10, 15:36
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabe Bekijk bericht
Bij mij ook hetzelfde, 23 juli besteld en daarna niets meer gehoord van belsimpel (zelfde status). Ik las trouwens net op de website van iphoneclub een reactie onder het artikel 'T-mobile en Mobistar krijgen tweede voorraad iPhone 4' een reactie waarbij iemand door belsimpel was gebeld met de mededeling dat zij morgen en volgende week nieuwe voorraad krijgen...de informatievoorziening vanuit belsimpel is dus selectief...net zoals de T-mobile webshop bestellers: afwachten.
Hoop dat ze dan twee keer een vrachtwagen met voorraad krijgen..

Ben ook benieuwd hoeveel iPhones bij de eerste levering zaten.
  #50  
Oud 05-08-10, 16:17
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesko Bekijk bericht
Hoop dat ze dan twee keer een vrachtwagen met voorraad krijgen..

Ben ook benieuwd hoeveel iPhones bij de eerste levering zaten.
ik heb op 30 juni bestelt en ik zat niet bij de eerste levering.
Telwijl iemand hier op dit forum op 29 juni had bestelt en die hem gister kreeg.

wat moet ik daarvan maken. de laaste van de eeste levering of de eeste van de tweede levering.....
  #51  
Oud 05-08-10, 16:25
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ummah Bekijk bericht
ik heb op 30 juni bestelt en ik zat niet bij de eerste levering.
Telwijl iemand hier op dit forum op 29 juni had bestelt en die hem gister kreeg.

wat moet ik daarvan maken. de laaste van de eeste levering of de eeste van de tweede levering.....
Of misschien zijn contract eerder ondertekend binnen gekomen?
  #52  
Oud 05-08-10, 22:46
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

mijn contract hadden ze 29 juni terug ontvangen
  #53  
Oud 06-08-10, 08:51
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Dat wordt voor mij lang wachten.. ik heb pas afgelopen maandag besteld en betaald. Mijn contract wel direct via de fax verstuurd en er nog achteraan gebeld. Dezelfde middag stond mijn bestelling op "in behandeling".
De dame die ik gisteren sprak zei ergens tussen de 2 en 4 weken, mag ik daaruit concluderen dat ze al iphone's binnen hebben gehad en hopen binnen 2 weken uit te leveren? of ben ik te enthousiast.
  #54  
Oud 06-08-10, 14:45
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

iemand nog iets gehoord over leveringen aan Belsimpel?
  #55  
Oud 06-08-10, 16:14
christian111 christian111 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vanochtend een zwarte Iphone 4 32 GB besteld op www.vakatel.nl kreeg binnen een half uur bericht dat ik hem kon ophalen. Een goede service! Dus zit nu lekker met de iphone te spelen!
  #56  
Oud 06-08-10, 16:54
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christian111 Bekijk bericht
Ik heb vanochtend een zwarte Iphone 4 32 GB besteld op www.vakatel.nl kreeg binnen een half uur bericht dat ik hem kon ophalen. Een goede service! Dus zit nu lekker met de iphone te spelen!
ja als je geld teveel hebt is dat ook een optie
  #57  
Oud 06-08-10, 18:48
p.roeleveld p.roeleveld is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Scheveningen
Berichten: 8
Standaard

Ik heb op 5 juli besteld en betaald aan Belsimpel voor een iPhone 4, 16Gb zwart, maar tot op heden niets. Ik heb afgelopen week 2 mails gestuurd, maar daar reageren ze niet op. Ook al een paar keer gebeld, maar iedereen zegt dat het tussen de 2 a 4 weken gaat duren. 1 keer had ik iemand die zei dat ze eind volgende week een lading verwachten en dat ik er dan waarschijnlijk bij zou zitten. Ondertussen hoor en zie ik op andere sites dat ze weer op voorraad zijn, dus zit toch wel een beetje te balen. Belsimpel adverteert dat je als een van de eerste de iPhone 4 zou krijgen en dat was dan ook een reden om daar te bestellen. Maar volgens mij kunnen ze het niet waarmaken.
  #58  
Oud 06-08-10, 18:50
asroo asroo is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

19 juni besteld, gelijk contracht ingestuurd, 21 juni bevestiging gehad
Vandaag een mailtje dat de iphone 4 16GB verstuurd is.
Zo te lezen gaat het niet echt op volgorde van bestelling
Maar goed, hij is bijna binnen!
  #59  
Oud 06-08-10, 23:39
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.roeleveld Bekijk bericht
Ik heb op 5 juli besteld en betaald aan Belsimpel voor een iPhone 4, 16Gb zwart, maar tot op heden niets. Ik heb afgelopen week 2 mails gestuurd, maar daar reageren ze niet op. Ook al een paar keer gebeld, maar iedereen zegt dat het tussen de 2 a 4 weken gaat duren. 1 keer had ik iemand die zei dat ze eind volgende week een lading verwachten en dat ik er dan waarschijnlijk bij zou zitten. Ondertussen hoor en zie ik op andere sites dat ze weer op voorraad zijn, dus zit toch wel een beetje te balen. Belsimpel adverteert dat je als een van de eerste de iPhone 4 zou krijgen en dat was dan ook een reden om daar te bestellen. Maar volgens mij kunnen ze het niet waarmaken.
Dus de iphone 5 niet bij belsimpel bestellen
  #60  
Oud 07-08-10, 13:58
aresbrutus aresbrutus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Red face

Ik wou ook even melden dat ik op 27 Juli bij belsimpel een iPhone 4 16 GB met een T-mobile abo heb besteld (en dus ook gelijk betaald met iDeal) en op 28 Juli contract verzonden die ook op het zelfde dag als ontvangen werd bevestigd. Sindsdien is het bij mij precies het zelfde als het meeste van jullie. ''Orderstatus: In behandeling''. Ik heb wel even door zitten zoeken en heb de ''FAQ'' over iPhone gevonden.

''
Verwachte levertijd van de iPhone 4

Belsimpel.nl heeft een aantal zeer grote bestellingen geplaatst voor de iPhone 4. Deze leveringen worden de komende weken doorlopend verwacht. Op dit moment (30-07-2010) verwachten wij over ongeveer 4 weken voldoende beschikbaarheid om alle bestaande en nieuwe bestellingen te kunnen uitleveren. Wij doen onze uiterste best om alle klanten snel van de nieuwe iPhone te voorzien, maar de exacte leverdatum van de iPhone 4 is nog steeds enigszins onduidelijk. Belsimpel.nl houdt u uiteraard van de levertijd op de hoogte! Als "Officieel Online verkooppunt" krijgt Belsimpel.nl bovendien als een van de eerste webshops in Nederland de nieuwe iPhone geleverd. Dit betekent dat ook u de iPhone 4 als een van de eersten in Nederland kan verwachten als u bij Belsimpel.nl een bestelling plaatst.

iPhone 4 White, wanneer is hij verkrijgbaar?

Veel Apple liefhebbers wachten op de witte versie van de iPhone 4. Helaas is het nog erg onduidelijk wanneer deze naar Nederland komt. Er gaan geruchten dat de levering van deze witte versie nog een goede twee a drie maanden op zich kan laten wachten. Uiteraard kunt u alvast een bestelling plaatsen voor de witte Iphone 4. Wij reserveren dan een iPhone voor u en zullen u berichten zodra de levertijd definitief bekend is. Op dat moment kunt u dan nog kiezen of u de bestelling door wilt laten gaan.

Uitlevering van de iPhone 4 door Belsimpel.nl

De belangstelling voor de nieuwe iPhone 4 is zeer groot. Belsimpel levert de nieuwe iPhones daarom uit op volgorde van voltooide bestellingen. Dit wil zeggen dat de orders op volgorde van binnengekomen betalingen en binnengekomen contracten zullen worden uitgeleverd. Het loont in dit geval daarom extra de moeite om je documenten tijdig op te sturen naar Belsimpel.nl.''


Bron: iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl


Voor het rest houd ik jullie wel op hoogte als er een verandering komt met mijn bestelling.
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.