//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aresbrutus Ik wou ook even melden dat ik op 27 Juli bij belsimpel een iPhone 4 16 GB met een T-mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 07-08-10, 16:03
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aresbrutus Bekijk bericht
Ik wou ook even melden dat ik op 27 Juli bij belsimpel een iPhone 4 16 GB met een T-mobile abo heb besteld (en dus ook gelijk betaald met iDeal) en op 28 Juli contract verzonden die ook op het zelfde dag als ontvangen werd bevestigd. Sindsdien is het bij mij precies het zelfde als het meeste van jullie. ''Orderstatus: In behandeling''. Ik heb wel even door zitten zoeken en heb de ''FAQ'' over iPhone gevonden.

''
Verwachte levertijd van de iPhone 4

Belsimpel.nl heeft een aantal zeer grote bestellingen geplaatst voor de iPhone 4. Deze leveringen worden de komende weken doorlopend verwacht. Op dit moment (30-07-2010) verwachten wij over ongeveer 4 weken voldoende beschikbaarheid om alle bestaande en nieuwe bestellingen te kunnen uitleveren. Wij doen onze uiterste best om alle klanten snel van de nieuwe iPhone te voorzien, maar de exacte leverdatum van de iPhone 4 is nog steeds enigszins onduidelijk. Belsimpel.nl houdt u uiteraard van de levertijd op de hoogte! Als "Officieel Online verkooppunt" krijgt Belsimpel.nl bovendien als een van de eerste webshops in Nederland de nieuwe iPhone geleverd. Dit betekent dat ook u de iPhone 4 als een van de eersten in Nederland kan verwachten als u bij Belsimpel.nl een bestelling plaatst.

iPhone 4 White, wanneer is hij verkrijgbaar?

Veel Apple liefhebbers wachten op de witte versie van de iPhone 4. Helaas is het nog erg onduidelijk wanneer deze naar Nederland komt. Er gaan geruchten dat de levering van deze witte versie nog een goede twee a drie maanden op zich kan laten wachten. Uiteraard kunt u alvast een bestelling plaatsen voor de witte Iphone 4. Wij reserveren dan een iPhone voor u en zullen u berichten zodra de levertijd definitief bekend is. Op dat moment kunt u dan nog kiezen of u de bestelling door wilt laten gaan.

Uitlevering van de iPhone 4 door Belsimpel.nl

De belangstelling voor de nieuwe iPhone 4 is zeer groot. Belsimpel levert de nieuwe iPhones daarom uit op volgorde van voltooide bestellingen. Dit wil zeggen dat de orders op volgorde van binnengekomen betalingen en binnengekomen contracten zullen worden uitgeleverd. Het loont in dit geval daarom extra de moeite om je documenten tijdig op te sturen naar Belsimpel.nl.''


Bron: iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl


Voor het rest houd ik jullie wel op hoogte als er een verandering komt met mijn bestelling.
Hmm ik heb dit mailtje niet gekregen. en ik heb hem op 30 juni bestelt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 07-08-10, 16:45
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ummah Bekijk bericht
Hmm ik heb dit mailtje niet gekregen. en ik heb hem op 30 juni bestelt.
Dit is geen mailtje dit komt uit de FAQ iPhone, staat er ook bij :
Bron: iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl
  #63  
Oud 08-08-10, 00:18
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Misschien hadden ze er beter een mailtje van kunnen maken en het vervolgens naar klanten kunnen versturen ...dat was wel wat klantvriendelijker geweest...want het schort nogal aan communicatie met klant...(maar misschien hoeven ze dat normaal niet te doen en is de iPhone een uitzondering waarbij men net iets extra's moet doen??!!) beste mobiele telefonie webwinkel 2009 (?)
  #64  
Oud 08-08-10, 18:06
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik heb mijn order geannuleerd. Ik zag een reactie in een ander topic op dit forum die de tip gaf om telefoonkopen.nl eens te proberen (gewoon de fysieke winkel).
Dus ik gelijk gebeld naar het filiaal in Roosendaal en daar hadden ze er nog gewoon een paar liggen! Dus heb hem gisteren gelijk opgehaald en de order bij belsimpel.nl geannuleerd

Hopen dat ze er bij belsimpel niet al te moeilijk over gaan doen (ze hadden natuurlijk nog niets geleverd en ook het nummerbehoud bij T-mobile nog niet ingediend)...

Maar goed, ik heb hem nu!! Wat een fantastisch apparaat..
  #65  
Oud 08-08-10, 22:10
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Wie heeft zijn telefoon vrijdagavond 30-09 besteld ( betaald en dat weekend de contracten naar belsimpel gefaxed) Ik ben benieuwd of iemand al enig nieuws heeft...

E.

Laatst gewijzigd door edtje25; 08-08-10 om 22:17.
  #66  
Oud 09-08-10, 12:15
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Net gebeld en kreeg een medewerken aan de lijn die te kennen gaf, dat er een collega mee bezig is. Wat de collega aan het doen was, kon ( lees wilde hij) niet vertellen.

Ongelovelijk!!
Vanavond maar weer aan de lijn hangen ...
  #67  
Oud 09-08-10, 12:22
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

edtje welke datum heb je de iphone 4 besteld dan?
want 30/9 is wss een typefout toch?

en de medewerker zei dus dat er iemand met jou bestelling bezig is of wat?
  #68  
Oud 09-08-10, 12:43
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Ben ik dan de enigste die hem ontvangen heeft via belsimpel ?
  #69  
Oud 09-08-10, 12:45
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekark Bekijk bericht
Ben ik dan de enigste die hem ontvangen heeft via belsimpel ?
Er zijn er wel meer hoor, alleen die zijn wss te druk @ iphone 4 om te reageren.
Wanneer heb jij hem besteld dan?
  #70  
Oud 09-08-10, 13:15
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Ik wacht ook nog steeds.... besteld de 27 ste juli.
status in behandeling.........
  #71  
Oud 09-08-10, 13:19
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik heb besteld op 30-7 ( idd typefout) en zaterdag alles naar hun toe gefaxed, maandag ochtend gebeld en te horen gekregen dat alles in goede orde ontvangen is en de documenten allemaal in orde zijn.
Vanmorgen gebeld en nagevraagd wat de status was van mijn iphone 4, onderstaand een stukje van het gesprek tussen mij en de vriendelijke jongen van Belsimpel.nl
“w contract is in behandeling bij een andere medewerker.”
Tja, wat die medewerken aan het doen was, dat wilde de collega mij niet vertellen. “hij is bezig met uw contract meneer, maar ik kan niet zien wat hij aan het doen is”?
Hij kan dus ook een vliegtuigje van mijn contract aan het vouwen zijn? Nee zei de medewerker serieus, dat doen wij hier niet.
Kunt u mij dan vertellen wanneer ik ongeveer de iphone kan verwachten? “Ja, tussen de 2 en 4 weken”
Ik heb vorige week besteld en betaald, dus is het nu tussen de 2 en 3 weken? Na een stilte…“Ehhh” zei de medewerker, dat moet ik even navragen.”
“Wij doen ons best zei de medewerker.. maar kunnen niets beloven.”
Is uw collega ondertussen al klaar met mijn contract?... Nee zei de medewerker.. hij is nog steeds bezig. Wat is hij dan aan het doen vroeg ik? “Dan kan ik niet ziet meneer”
Bedankt voor uw tijd!
  #72  
Oud 09-08-10, 15:11
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

hier net zo 26/7 besteld nog niets gehoord. Ik heb een mailtje gestuurd aantal dagen geleden maar daar heb ik nog geen reactie op gehad. Je maakt toch een behoorlijk bedrag over en vervolgens hoor je niets meer, snap wel dat ze het druk hebben maar ze kunnen als winkel toch niet hun hele inbox links laten liggen :S
  #73  
Oud 09-08-10, 15:47
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Ik had vandaag een mailtje gestuurd naar belsimpel om te vragen op welke plek ik stond. Kreeg binnen een kwartier een mailtje terug, met daarin:


Geachte heer/mevrouw,



Wij leveren de Iphone 4 uit op basis van datum van binnenkomst van het contract en een eventuele betaling. De eerste levering is inmiddels aan ons geleverd en is direct aan onze eerste klanten uitgeleverd. Helaas is het niet gelukt om uw order ook bij deze eerste levering te krijgen. Wij verwachten binnen twee weken nieuwe leveringen te krijgen en zullen ons uiterste best doen het toestel zo spoedig mogelijk uw kant op te krijgen. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven.

Ik heb het idee dat dit een standaard mailtje is, aangezien ik geen antwoord krijg op mijn vraag..
  #74  
Oud 09-08-10, 15:50
asroo asroo is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Iphone 4 16GB 19 juni besteld, contract 21 juni bevestigd gekregen en vanmorgen is die afgeleverd
  #75  
Oud 09-08-10, 15:56
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door asroo Bekijk bericht
Iphone 4 16GB 19 juni besteld, contract 21 juni bevestigd gekregen en vanmorgen is die afgeleverd
0.o dus ze hebben nu een 2e levering ontvangen?
of zijn ze gewoon een beetje laat met de 1e nog?
  #76  
Oud 09-08-10, 16:06
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Zelfs bij PDAshop verwachten ze donderdag alweer een levering........ zit er echt aan te denken maar te annuleren bij Belsimpel. Schiet niet op zo..
  #77  
Oud 09-08-10, 16:35
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Ik had vandaag een mailtje gestuurd naar belsimpel om te vragen op welke plek ik stond.

Ik heb het idee dat dit een standaard mailtje is, aangezien ik geen antwoord krijg op mijn vraag..
Dit heb ik ook gevraagd maar helemaal geen reactie gekregen.
Wanneer heb jij hem besteld?
  #78  
Oud 09-08-10, 16:35
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Ja daar dacht ik ook aan, maar mijn contract is al verlengt dus kan helaas niet meer.
  #79  
Oud 09-08-10, 16:37
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Dit heb ik ook gevraagd maar helemaal geen reactie gekregen.
Wanneer heb jij hem besteld?
Ik heb hem 25e ongeveer besteld, maar was op dat moment in amerika. En toen na 2 keer proberen(13e per keer) pas de 30e mijn contract gefaxed.
  #80  
Oud 09-08-10, 18:08
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door asroo Bekijk bericht
Iphone 4 16GB 19 juni besteld, contract 21 juni bevestigd gekregen en vanmorgen is die afgeleverd
Heb jij van te voren een email gekregen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:48.