//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door p.roeleveld Volgens mij checkt men bij T-Mobile of je mag vernieuwen. Echter om het contract in te dienen bij T-Mobile (en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 10-08-10, 10:46
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p.roeleveld Bekijk bericht
Volgens mij checkt men bij T-Mobile of je mag vernieuwen. Echter om het contract in te dienen bij T-Mobile (en het dus echt te verlengen) heeft men het i-mei nummer van de telefoon nodig. Dit oa. voor de commissie en voor eventueel je simlock over 1 jaar te unlocken. Dus zonder iphone 4 verlengen ze het contract niet. Ik heb eerst een witte iPhone 4 besteld met een 2 jarig contract bij Belsimpel en dat heb ik om laten zetten naar een 1-jarig contract met een zwarte iPhone (vanwege de witte iPhone perikelen). Dat kon gewoon. Ik wacht ook nog op de iPhone 4 sinds 5 juli maar als ik op My T-Mobile kijk, staat mijn contract nog steeds op het oude contract (welke afliep op 26 juni jl.). Dus dat is nu nog niet vernieuwd.
Dus annuleren zou in theorie gewoon kunnen bij belsimpel.nl als ik het goed begrijp. Ik wacht toch wel even het antwoord af voordat ik ergens anders heen ga voor de iphone 4.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 10-08-10, 10:48
p.roeleveld p.roeleveld is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Scheveningen
Berichten: 8
Standaard

Annuleren moet gewoon kunnen. Als ik jou was, zou ik alleen ook bellen met Belsimpel, want op e-mails heb ik geen antwoord ontvangen.
  #103  
Oud 10-08-10, 12:19
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Iemand eigelijk al een keer gebeld naar belsimpel?
  #104  
Oud 10-08-10, 12:26
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

kreeg net weer het 'standaard' mailtje.
----
heer/mevrouw

Wij leveren de Iphone 4 uit op basis van datum van binnenkomst van het contract en een eventuele betaling. De eerste levering is inmiddels aan ons geleverd en is direct aan onze eerste klanten uitgeleverd. Helaas is het niet gelukt om uw order ook bij deze eerste levering te krijgen. Wij verwachten binnen twee weken nieuwe leveringen te krijgen en zullen ons uiterste best doen het toestel zo spoedig mogelijk uw kant op te krijgen. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven


Ik ga ervan uit u zo volledig geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd bereiken op: 050-2103404 of via een reactie op deze e-mail.
  #105  
Oud 10-08-10, 12:27
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

laatste keer dat ik bij belsimpel iets besteld heb..
  #106  
Oud 10-08-10, 12:31
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ze reageren inderdaad niet op e-mails...ik heb hetzelfde probleem. Ik moet toegeven dat ik meer verwacht van 'beste mobiele telefonie webwinkel' met een gemiddelde van een 8,2 op kieskeurig. Maar wat communicatie betreft zijn ze waardeloos...
  #107  
Oud 10-08-10, 14:52
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Kunnen we niet een korting eisen, omdat ze het product veel te laat leveren?.
  #108  
Oud 10-08-10, 15:08
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ummah Bekijk bericht
Kunnen we niet een korting eisen, omdat ze het product veel te laat leveren?.
Mooi voorstel, maar ik verwacht geen reactie van Belsimpel op deze 'eis' en niet alleen omdat ze nooit reageren, maar omdat ze zich indekken tegen langere levertijden en vast en zeker t-mobile de schuld geven. Korting geven zou daarnaast niet gaan vanwege afspraken met t-mobile, maar men kan natuurlijk ook andere dingen of gadgets weggeven vanwege het ongemak kijk maar naar Apple...die geeft gratis hoesjes ...

Maar ach...als ze nou gewoon al eens netjes de klanten op de hoogte zouden houden en reageren dan zou dat ook al een stap in de goede richting zijn...
  #109  
Oud 10-08-10, 15:17
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Lees net even de FAQ van de iphone door op belsimpel, en daar staat:
'Wij doen onze uiterste best om alle klanten snel van de nieuwe iPhone te voorzien, maar de exacte leverdatum van de iPhone 4 is nog steeds enigszins onduidelijk. Belsimpel.nl houdt u uiteraard van de levertijd op de hoogte!'

Volgens mij doen ze dat laatste deel niet echt..
  #110  
Oud 10-08-10, 15:24
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Terugkijkend in de berichten zie ik een hele hoop zaken die we ook kunnen versturen naar:
Suggesties

Ondanks dat we ons best doen om al je mobiele telefonie zaken zo goed mogelijk te regelen vallen er altijd dingen te verbeteren. Is je iets opgevallen dat beter kan op onze site of in onze orderafhandeling? Laat het ons alsjeblieft weten. Zo kunnen we onze service voor jou en andere klanten in de toekomst verder verbeteren. Elke maand geven we een Irischeque van €25,- weg aan degene die ons de beste suggestie mailt. Je kan je suggesties mailen naar suggesties@belsimpel.nl of bellen met onze klantenservice via 050-2103404


Jammer dat ze maar 1 Irischeque weggeven want volgens mij zullen ze veel suggesties ontvangen
  #111  
Oud 10-08-10, 15:45
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

Nou bij deze is mijn bestelling geannuleerd bij Belsimpel.nl
Eind van de week heb ik mijn iphone binnen via telefoonkopen.nl
  #112  
Oud 10-08-10, 15:47
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fr3eZer Bekijk bericht
Nou bij deze is mijn bestelling geannuleerd bij Belsimpel.nl
Eind van de week heb ik mijn iphone binnen via telefoonkopen.nl
wanneer heb je daar besteld dan? en hoe weten zij of ze wel voorraad hebben dan?
  #113  
Oud 10-08-10, 15:54
Fr3eZer Fr3eZer is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 26
Standaard

Ik heb telefoonkopen.nl gewoon vanmiddag gebeld en toen was net de laatste iphone 4 die ze op vooraad hadden 10 minuten geleden verkocht, maar ze zeiden dat ze vrijdag weer een levering binnen krijgen en daar zit ik dan sowieso bij, omdat ze daar niet aan reserveren doen maar voor mij een uitzondering hebben gemaakt.

Je kan zelf ook nog proberen om een paar filialen dicht in de buurt te bellen, je hebt daar nog een aardige kans dat ze ze gewoon op voorraad hebben liggen.
  #114  
Oud 10-08-10, 16:25
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

helaas kan ik niet meer annuleren mijn verlening is al ingegaan...
  #115  
Oud 10-08-10, 17:59
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Net 2x gebeld met belsimpel, eerste man kon niet zoveel vertelen over de leveringsduur. Alleen dat hij verwacht over 2-3 weken 'iedereen' een iphone te kunnen opsturen. Daarna nog met een vrouw gebeld. Deze zei dat ze nu al 2 leveringen hebben binnen gekregen, met alleen maar 16GB iphones. Ze dacht dat er deze week nog een levering binnenkwam en hoopte dat daar 32GB iphones bij zaten, maar die gingen dan natuurlijk naar de mensen die hem als eerst besteld hadden..enz..
Ze houden ook geen lijst bij met de volgorde van uitlevering, wat me raar lijkt.. maar waarschijnlijk bedoelde ze dat ze dat niet kan zien of niet mag zeggen..

nu maar wachten dus..
  #116  
Oud 10-08-10, 19:54
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Vandaag uiteraard weer met Belsimpel.nl aan de telefoon gehangen. Vandaag iemand aan de telefoon gehad die mij meer kon vertellen, maar ondertussen ook heel vaag overkwam.

Na wat standaard vragen, aangekomen bij de hamvraag: "Wanneer kan ik mijn iphone 4 verwachten?" antwoordde hij: "Ik zie dat u vooraan in de rij staat in de wachtrij, dus u zucht hem weldra hebben!

IK vroeg: is vooraan in de rij nr 10 terwijl er 100 wachtenden zijn, of is vooraan in de rij nr 100 terwijl er 1.000 wachtenden zijn??

"Daar mag ik u geen antwoord op geven meneer", zei je goed ingestudeerde medewerker !

Tja.. dan wacht ik het maar weer af.. zei ik ...

Conclussie:
Ik weet nog helemaal niets!! !
  #117  
Oud 10-08-10, 20:17
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 Bekijk bericht
Vandaag uiteraard weer met Belsimpel.nl aan de telefoon gehangen. Vandaag iemand aan de telefoon gehad die mij meer kon vertellen, maar ondertussen ook heel vaag overkwam.

Na wat standaard vragen, aangekomen bij de hamvraag: "Wanneer kan ik mijn iphone 4 verwachten?" antwoordde hij: "Ik zie dat u vooraan in de rij staat in de wachtrij, dus u zucht hem weldra hebben!

IK vroeg: is vooraan in de rij nr 10 terwijl er 100 wachtenden zijn, of is vooraan in de rij nr 100 terwijl er 1.000 wachtenden zijn??

"Daar mag ik u geen antwoord op geven meneer", zei je goed ingestudeerde medewerker !

Tja.. dan wacht ik het maar weer af.. zei ik ...

Conclussie:
Ik weet nog helemaal niets!! !
dus ze kunnen dat wel zien?
  #118  
Oud 10-08-10, 22:43
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 Bekijk bericht
Vandaag uiteraard weer met Belsimpel.nl aan de telefoon gehangen. Vandaag iemand aan de telefoon gehad die mij meer kon vertellen, maar ondertussen ook heel vaag overkwam.

Na wat standaard vragen, aangekomen bij de hamvraag: "Wanneer kan ik mijn iphone 4 verwachten?" antwoordde hij: "Ik zie dat u vooraan in de rij staat in de wachtrij, dus u zucht hem weldra hebben!

Welke versie heb je besteld de 16GB of 32GB?
  #119  
Oud 11-08-10, 00:05
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Welke versie heb je besteld de 16GB of 32GB?
ik heb de 16GB besteld.. ik zag de bui al komen... als ik de 32GB bestel.. dan kunnen ze hem net zo goed met kerst onder de boom hangen...


@joostblom:
Ik denk dat ze precies kunnen zien op welke plek je staat voor uitleveren. Ik zou het behoorlijk sterk vinden als een geautomatiseerd bedrijf, niet zou kunnen zien hoe de klantenstroom loopt.
Belsimpel wil gewoon niet kwijt op welke plek je staat en hoeveel telefoons ze per batch binnenkrijgen.

Het is toch te gek voor woorden dat een winkel je je nooit van gehoord hebt ( telefoonkopen.nl) iphone's gewoon fysiek in de winkel heeft, zonder dat ze 1cent uitegeven aan reclame en een winkel die mededeelt dat ze exclusief aanbieder zijn van Tmobile en met de slogan : wil je je iphone 4 als eerste van nederland ontvangen, bestel dan hier! " Je minimaal 4 weken laat wachten zonder dat je op de hoogte wordt gehouden mbt je leveren.

Tja.. genomen waar je bij bent... t s niet anders..
  #120  
Oud 11-08-10, 03:52
BarTender's schermafbeelding
BarTender BarTender is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik heb m'n iPhone de 27e juli besteld en meteen het contract verstuurd. Meneer wist mij te vertellen dat ik 'm op z'n vroegst eind deze week kan verwachten.

En ook ik word totaal niet op de hoogte gehouden over wat dan ook, slechts na lang doorzeuren. Erg slecht en ook zeker mijn laatste aankoop via hun website.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.