//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BarTender Ik heb m'n iPhone de 27e juli besteld en meteen het contract verstuurd. Meneer wist mij te vertellen dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 11-08-10, 04:33
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarTender Bekijk bericht
Ik heb m'n iPhone de 27e juli besteld en meteen het contract verstuurd. Meneer wist mij te vertellen dat ik 'm op z'n vroegst eind deze week kan verwachten.

En ook ik word totaal niet op de hoogte gehouden over wat dan ook, slechts na lang doorzeuren. Erg slecht en ook zeker mijn laatste aankoop via hun website.
Einde van deze week wtf.
Ze liegen gewoon waar je bij staat.
ik heb hem op 31 juni bestelt, volgens de berichten hier op dit topic lezen de medewerkers vanuit een script wat normaal is voor een callcenter.
Gewoon afwachten tot je een mail krijgt over de verzending of je kan hem annuleren als je niet te laat bent.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 11-08-10, 08:23
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarTender Bekijk bericht
Ik heb m'n iPhone de 27e juli besteld en meteen het contract verstuurd. Meneer wist mij te vertellen dat ik 'm op z'n vroegst eind deze week kan verwachten.

En ook ik word totaal niet op de hoogte gehouden over wat dan ook, slechts na lang doorzeuren. Erg slecht en ook zeker mijn laatste aankoop via hun website.
Laat ons vrijdag (of eerder) maar weten of je de iphone 4 ontvangen hebt.
  #123  
Oud 11-08-10, 09:40
BarTender's schermafbeelding
BarTender BarTender is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Zal ik doen
  #124  
Oud 11-08-10, 10:48
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarTender Bekijk bericht
Ik heb m'n iPhone de 27e juli besteld en meteen het contract verstuurd. Meneer wist mij te vertellen dat ik 'm op z'n vroegst eind deze week kan verwachten.

En ook ik word totaal niet op de hoogte gehouden over wat dan ook, slechts na lang doorzeuren. Erg slecht en ook zeker mijn laatste aankoop via hun website.
Ik heb hem dus ook de 27 ste besteld en alles direct opgestuurd wat ze nodig hadden. Contract e.d.
Eind van de week...... ik zou dan erg blij zijn moet ik zeggen. maar inderdaad erg weinig informatie krijg je van ze los. Heb ook geen zin om te bellen. en bij het mailen krijg je alleen een standaard mailtje. Ook als je echt vraagt welke positie je inneemt. Ik mail ze gewoon elke dag! wel opassen dat ze niet gek van me worden natuurlijk. Anders lig ik onderop.
  #125  
Oud 11-08-10, 11:34
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Ook ik heb hem op de 27 besteld. Hoor overal mensen die hem al hebben. Totaal geen communicatie van belsimpel over de status van de bestelling. Vorige week te horen gehad dat ik hem waarschijnlijk deze week krijg. Wat is het hele nut van een pre-order bij een T-Mobile exclusive partner ????
  #126  
Oud 11-08-10, 11:51
dwaine dwaine is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

27 juli iphone 4 besteld bij belsimpel en gelijk het contract verstuurd,
maar helaas nog geen iphone ontvangen ontvangen.

vandaag geprobeerd te bellen alleen er wordt niet opgenomen :S krijg een bandje met het bericht dat het erg druk is vanwege de nieuwe iphone 4.
straks nog maar is proberen.
  #127  
Oud 11-08-10, 12:02
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dwaine Bekijk bericht
27 juli iphone 4 besteld bij belsimpel en gelijk het contract verstuurd,
maar helaas nog geen iphone ontvangen ontvangen.

vandaag geprobeerd te bellen alleen er wordt niet opgenomen :S krijg een bandje met het bericht dat het erg druk is vanwege de nieuwe iphone 4.
straks nog maar is proberen.
De drukte........ sja was te verwachten toch?
Bestel daar echt niet meer.
  #128  
Oud 11-08-10, 13:19
Thafit Thafit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

Na wat rond gekeken te hebben hier heb ik maar even een accountje gemaakt.

Op 28 juli heb ik een bestelling geplaatst voor de iPhone 4 16GB (zelfde dag was het contract nog rond) en tot op heden helemaal niets gekregen. Had nog een mailtje gestuurd, waarop ik te horen kreeg dat het vanaf de bestel datum nog 2 weken zou duren (dus vandaag of morgen). Vandaag weer even gebeld en de helpdesk medewerker kon me helemaal niets vertellen... Kan morgen zijn, maar ook volgende week. Er is op dit moment geen voorraad, maar ze krijgen zo nu en dan wat binnen.

Waardeloos, hoezo heet het dan nog een helpdesk?
  #129  
Oud 11-08-10, 14:17
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thafit Bekijk bericht
Waardeloos, hoezo heet het dan nog een helpdesk?
Wind je niet zo op man, je hebt gewoon veel te laat besteld. Op 20 juli waren de voorinschrijvingen bij T-Mobile. Toen werd al aangekondigd dat er rekening gehouden moest worden met een levertijd tot 8 weken.
Meneer besteld op 28 juli (8 dagen later zelfs) en is boos dat hij hem nog niet heeft..

Hier even de laatste info voor jou:

Update levertijd iPhone 4 16 & 32gb Voor bestellingen die op 20 juli zijn gedaan geldt vanaf vandaag een levertijd van maximaal 3 weken. 1/3
2:57 AM Aug 6th

Voor bestellingen die vanaf 30 juli zijn gedaan geldt nog een levertijd van maximaal 5 weken. 2/3
2:58 AM Aug 6th

Ga er maar vanuit dat je rekening moet houden met de levertijd die voor 30 juli bestellingen is afgegeven. Dus sinds 6 augustus nog 5 weken.
Midden september zul je dus je iPhone zeker hebben. Belsimpel krijgt vast geen voorkeursbehandeling.

En nu even weer afkoelen!! Als je echt zo'n haast had om hem te hebben had je maar meer moeite moeten doen. Daarvoor ben ik ook 20 juli vroeg m'n nest uit gegaan.

Dat is een verschil in mentaliteit tussen early adopters en de early majority. Deal with it.
  #130  
Oud 11-08-10, 14:29
Thafit Thafit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemisis2003 Bekijk bericht
Wind je niet zo op man, je hebt gewoon veel te laat besteld.
Ik heb het daar ook niet over, ik heb het over de manier waarop de helpdesk mij te woord staat. Van een helpdesk mag je wel wat meer verwachten.

Vind het niet erg om te wachten, men huidige telefoon is prima, maar ik wil weten waar ik aan toe ben

Belsimpel heeft mij via mail laten weten dat de wachttijd 2 weken zou zijn, dit stond ook op de site toen ik mijn bestelling plaatste.

Ik ben niet boos, ik wind me niet op en hoef niet af te koelen. Chillax!

Laatst gewijzigd door Thafit; 11-08-10 om 14:36.
  #131  
Oud 11-08-10, 18:01
BarTender's schermafbeelding
BarTender BarTender is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik heb geannuleerd. De meneer vertelde mij dat het nog weel 2 weken kon duren. Ben net naar telefoonkopen.nl gefietst en daar gereserveerd. Duurt ook 2 weken maar heb wel duidelijkheid.
  #132  
Oud 11-08-10, 19:53
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik heb zowel online besteld bij T-Mobile (30-07-2010, 16GB zwart) als bij Belsimpel.nl (05-08-2010, 16GB zwart)
Kijken wie het snelste gaat leveren...
Die als laatste is kan ik uiteraard annuleren, tenzij het IMEI nummer is gekoppeld aan mijn abonnement.
Maar dat is alleen zo als de telefoon op punt staat om uit te leveren.

Jammergenoeg laat besteld bij Belsimpel.
Het abonnement is wel alvast goedgekeurd door T-Mobile.
Vorige week gebeld en te horen gekregen dat ze binnen 2 weken een nieuwe levering zouden ontvangen.
Of ik daar bij zou zitten kon hij niet zeggen, hij kon de lijst met backorders ook niet inzien.
Vandaag weer gebeld, het kon nog minimaal 2 weken duren maar geschat wordt zo'n 4 weken.
Mij werd wel aangeraden tussentijds te vragen naar de status, opmerkelijk is dat hij zei 'wel telefonisch, e-mail zal op dit moment weinig nut hebben...'.

Ben benieuwd of en hoe snel de anderen hem via belsimpel binnen hebben

Laatst gewijzigd door Alex.c; 11-08-10 om 19:56.
  #133  
Oud 11-08-10, 20:42
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

net belsimpel aan de de lijn gehad (zelf gebeld) vroeg naar de status van mijn opdracht en kreeg doodleuk te horen dat ze mijn contract 'kwijt' waren. Uiteindelijk konden aan de hand van mijn faxopdracht mijn contract terugvinden. Nee zei de medewerker... dit heeft geen gevolgen voor de status van uw bestelling. Ja mijn %$$%&&.

Je kan er helaas niets aan beginnen.. De medewerker vertelde mij dat ze 1000 iphone 4 besteld hadden als pre order.. maar ze krijgen ze maar mondjesmaad per week binnen.

Toen kreeg ik t standaard verhaal dat ik mijn toestel zeker moeten ontvangen tussen 2 en 4 weken.

De volgende keer doe ik t anders...

Laatst gewijzigd door edtje25; 11-08-10 om 21:31.
  #134  
Oud 11-08-10, 21:22
BarTender's schermafbeelding
BarTender BarTender is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 Bekijk bericht
net belsimpel aan de de lijn gehad (zelf gebeld) vroeg naar de status van mijn opdracht en kreeg doodleuk te horen dat ze mijn contract 'kwijt' waren. Uiteindelijk konden aan de hand van mijn faxopdracht mijn contract terugvinden. Nee zei de medewerker... dit heeft geen gevolgen voor de status van uw bestelling. Ja mijn %$$%&&.

Je kan er helaas niets aan beginnen.. De medewerker vertelde mij dat ze 1000 iphone 4 besteld hadden als pre order.. maar ze krijgen ze maar mondjes maand per week binnen.

Toen kreeg ik t standaard verhaal dat ik mijn toestel zeker moeten ontvangen tussen 2 en 4 weken.

De volgende keer doe ik t anders...
Man man man. Echt ongelooflijk slecht.
  #135  
Oud 11-08-10, 22:46
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Ik denk dat ik blij mag zijn als ik hem de eerste week van september ontvang...
  #136  
Oud 11-08-10, 23:02
aresbrutus aresbrutus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik werd vanmiddag gebeld dat ik iets mis bij het inleveren van het contract die ik op 28 Juli had verstuurd. Hier komen ze pas 2 weken achter terwijl ze gelijk op 28e gewoon al geaccepteerd hadden dus dat ze alles in orde hadden ontvangen. Dus heb ik maar verteld dat ik mijn bestelling toch wil gaan annuleren. Hopelijk storten ze binnen een paar dagen mijn geld terug want wil natuurlijk zo snel mogelijk ergens anders gaan kopen. Ik ga morgen even langs bij belcompany en maar hopen dat het daar op vooraad hebben alhoewel het mij sterk lijkt.
  #137  
Oud 12-08-10, 07:33
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aresbrutus Bekijk bericht
Ik werd vanmiddag gebeld dat ik iets mis bij het inleveren van het contract die ik op 28 Juli had verstuurd. Hier komen ze pas 2 weken achter terwijl ze gelijk op 28e gewoon al geaccepteerd hadden dus dat ze alles in orde hadden ontvangen. Dus heb ik maar verteld dat ik mijn bestelling toch wil gaan annuleren. Hopelijk storten ze binnen een paar dagen mijn geld terug want wil natuurlijk zo snel mogelijk ergens anders gaan kopen. Ik ga morgen even langs bij belcompany en maar hopen dat het daar op vooraad hebben alhoewel het mij sterk lijkt.
Ongelofelijk!

De kans dat ze dit jaar webwinkel van het jaar worden zal niet zo groot zijn!
  #138  
Oud 12-08-10, 08:17
p.roeleveld p.roeleveld is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Scheveningen
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nemisis2003 Bekijk bericht
En nu even weer afkoelen!! Als je echt zo'n haast had om hem te hebben had je maar meer moeite moeten doen. Daarvoor ben ik ook 20 juli vroeg m'n nest uit gegaan.

Dat is een verschil in mentaliteit tussen early adopters en de early majority. Deal with it.
Leuk verhaal over early adopter of early majority. Echter mijns inziens, klopt dit niet helemaal. Immers het gaat niet om nieuwe techniek, want mobiel bellen bestaat al wat jaren. De early adopters hiervan, waren die mannen die met van die koffers vol batterijen liepen en een baksteen als mobiele telefoon hadden
Mocht je het specifiek over de iPhone hebben, dan zit je nog niet aan de early adopters, want dit is ondertussen alweer versie 4 (iPhone, iPhone 2, iPhone 3G/3GS en nu iPhone 4). Dit product zit volgens mij in de maturity van zijn levenscyclus en hier horen (technologische vernieuwingen bij, zoals die van de iPhone 4). De mensen die dit kopen zijn dan de late majority. De early adopters kunnen ervoor kiezen om hun bestaande product in deze fase te vervangen voor het vernieuwde exemplaar. Maar dit even terzijde.

Tja, ik zit er ook nog steeds op te wachten en ik heb op 5 juli reeds besteld en betaald bij Belsimpel. Ik had nl. wel haast en ik wist dat ik eind juli met vakantie was, vandaar. Ik begrijp de frustratie van anderen over de helpdesk erg goed. Ik krijg alleen informatie als ik zelf bel of zelf actie onderneem.
  #139  
Oud 12-08-10, 10:14
BarTender's schermafbeelding
BarTender BarTender is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 24
Standaard

TPH heeft op dit moment nog voorraad 16GBs. Net gebeld en besteld, word vanmiddag gebeld voor afspraak. Dus mensen die nog 1 zoeken... (ik heb dus geanuleerd bij belsimpel)
  #140  
Oud 12-08-10, 10:18
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BarTender Bekijk bericht
TPH heeft op dit moment nog voorraad 16GBs. Net gebeld en besteld, word vanmiddag gebeld voor afspraak. Dus mensen die nog 1 zoeken... (ik heb dus geanuleerd bij belsimpel)
Hoi op hun site staat nog een levertijd. Welke phone house vestiging was dit dan?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.