//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 12-08-10, 14:11
Wesko Wesko is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien dat je daar nog kunt proberen.

Nu afwachten wanneer het geld van belsimpel wordt teruggestort. Op de website staat binnen 30 dagen, maar mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren... Succes verder iedereen met wachten! Je hebt er nu niets aan, maar het is de moeite waard hoor
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 12-08-10, 14:50
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Het heeft even geduurd maar ze geven dan ook een hele uitleg waarom het niet aan Belsimpel ligt (vandaag in de mailbox):

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bestelling van de T-Mobile Apple iPhone 4 bij Belsimpel.nl!

Gezien de grote vraag naar informatie omtrent de orderstatus willen wij u via deze weg informeren over actuele status van de T-Mobile Apple iPhone 4 in Nederland.

Zoals u weet is er in Nederland enorme schaarste van iPhone 4’s. Of deze schaarste bewust gecreeërd wordt door Apple of niet kunnen wij helaas niet inschatten. De meeste Apple winkels hebben per filiaal slechts 2 toestellen ontvangen! Belsimpel.nl heeft inmiddels 2 leveringen iPhone 4’s ontvangen en uitgeleverd aan onze eerste klanten. We krijgen signalen van Apple en T-Mobile dat we hopelijk volgende week een flinke zending binnenkrijgen zodat we veel klanten hun iPhone 4 kunnen uitleveren. Gezien de overweldigende vraag naar de T-Mobile Apple iPhone 4 en het feit dat wij slechts per week te horen krijgen hoeveel iPhones wij geleverd krijgen kunnen wij u op dit moment geen specifieke leverdatum geven.

Vooralsnog worden er alleen nog zwarte T-Mobile Apple iPhone 4’s uitgeleverd. De 16GB versie is beter beschikbaar dan de 32GB versie. Vanwege productieproblemen zijn er nog geen witte varianten op de markt. Er blijkt een probleem te zijn met het aanbrengen van de witte verf. Vooralsnog worden de witte versies pas in oktober verwacht door Apple en T-Mobile. Belsimpel.nl zal als officieel online verkooppunt van T-Mobile net als bij de zwarte iPhone 4 bij de eerste webshops in Nederland horen waar de witte T-Mobile Apple iPhone 4 beschikbaar is. Wij zullen u hiervan op de hoogte houden.

Belangrijk om te weten is dat Belsimpel.nl alleen Apple iPhone 4’s aanbiedt die bestemd zijn voor de Nederlandse markt. Dit betekent dat alle iPhones een T-Mobile simlock hebben en niet werken met simkaarten van andere providers dan T-Mobile. Er is op dit moment veel tegenstrijdige berichtgeving over het leveren van de Iphone 4 via andere providers. Wellicht dat Vodafone medio oktober ook de Iphone 4 gaat leveren. Mochten andere providers de iPhone 4 ook gaan leveren, dan zal dit ook via Belsimpel.nl mogelijk zijn.

Wij doen ons uiterste best om u zo spoedig mogelijk uw iPhone 4 uit te leveren en hopen de komende weken al onze klanten gelukkig te kunnen maken met deze fantastische telefoon. We zullen u per e-mail en sms op de hoogte houden van de voortgang. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

In het vertrouwen u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Bas Wesselink
Bedrijfsleider Belsimpel.nl
Nog meer mensen dit berichtje ontvangen (of inmiddels een Belsimpel iPhone, want er zijn al twee leveringen de deur uit....)
  #163  
Oud 12-08-10, 15:45
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Hier ook e-mail gehad.
In de tussentijd ook wat webshops opgebeld, geen iphone's op voorraad...
  #164  
Oud 12-08-10, 15:52
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb deze mail ook gehad.
  #165  
Oud 12-08-10, 16:26
kjappert kjappert is offline
• iOS 5.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb net telefoonkopen.nl gebeld. Ook een levertijd van 3 weken. Heb ook de 30e besteld bij belsimpel.nl. Ik heb gister belsimpel gebeld, ze zeggen levertijd tussen de 2 en 4 weken.
  #166  
Oud 12-08-10, 16:45
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Heeft er al iemand een order bevestiging van de Phone House gehad vandaag? na het omzetten van de order van belsimpel naar the phone house?
en dan bedoel ik een bevestiging per mail.
  #167  
Oud 12-08-10, 16:57
mrich mrich is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ideveloper Bekijk bericht
Toevallig vanochtend gebeld met de PDAShop, die hadden gisteren nog voorraad, maar vandaag helaas niet meer. Toch bedankt voor de tip.
Kijk maar eens op de Belcompany site Daar staat al een hele tijd 'op voorraad' voor de iPhone 4 (16 en 32 Gb) maar als je belt krijg je meteen een bandje.....levertijd 6-8 weken !!!!
Oftewel... die voorraadstatus op websites zegt blijkbaar niet zoveel....)
  #168  
Oud 12-08-10, 17:07
p.roeleveld p.roeleveld is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Scheveningen
Berichten: 8
Standaard

Ik heb de bestelling bij Belsimpel geannulleerd. Heb zojuist een warte 16 Gb gehaald bij het iCentre in Uitgeest. Die hadden er wat op voorraad.
  #169  
Oud 12-08-10, 17:44
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

heeft iemand die vandaag bij de phonehouse de iphone 4 heeft besteld al een bevestiging per mail/of telefoon gehad?
  #170  
Oud 12-08-10, 19:52
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Als iedereen hem nou even annuleerd, heb ik hem eerder
  #171  
Oud 12-08-10, 19:57
NGroeneveld's schermafbeelding
NGroeneveld NGroeneveld is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zaltbommel
Berichten: 358
Stuur een bericht via MSN naar NGroeneveld
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle Bekijk bericht
Als iedereen hem nou even annuleerd, heb ik hem eerder
Iedereen annuleren! Behalve White Muscle en ik!
  #172  
Oud 13-08-10, 03:31
aresbrutus aresbrutus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesko Bekijk bericht
Had hem vorige week ook geannuleerd en dus bij telefoonkopen.nl m'n iPhone gehaald; die hebben trouwens ook nog al eens wat voorraad liggen dus misschien dat je daar nog kunt proberen.

Nu afwachten wanneer het geld van belsimpel wordt teruggestort. Op de website staat binnen 30 dagen, maar mag toch niet hopen dat dat zo lang gaat duren... Succes verder iedereen met wachten! Je hebt er nu niets aan, maar het is de moeite waard hoor

Heb jij een E-mail ter bevestiging gekregen dat je order is geannuleerd? En dan ook binnen 2 dagen dat je m hebt geannuleerd? Want bij mij is het 2 dagen geleden en nog geen mail gekregen dat mijn order is geannuleerd. Heb na dit allemaal ook geen zin in gezeik dat ze het ''vergeten'' zijn.
  #173  
Oud 13-08-10, 07:37
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwjans Bekijk bericht
heeft iemand die vandaag bij de phonehouse de iphone 4 heeft besteld al een bevestiging per mail/of telefoon gehad?
ik heb vandaag een bevestiging gehad van thp

Beste dhr ***

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Phone House bestelling met ordernummer 15****0 voor een .

Wij komen op 13-08-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: *****

U kunt, de avond voorafgaand aan de aflevering, vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Ga naar Aflevertijd.nl | AMP logistics , en typ de postcode en het huisnummer in van het afleveradres. U kunt vervolgens uw aflevertijd opzoeken. Afspraken gemaakt voor de maandag kunt u al vanaf zaterdagavond bekijken. Als u geen internet bij de hand hebt, kunt u op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek).

U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer.

Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 89.00.
Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u dit bedrag te pinnen bij onze chauffeur.

Met vriendelijke groeten,

The Phone House
  #174  
Oud 13-08-10, 08:33
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 Bekijk bericht
ik heb vandaag een bevestiging gehad van thp

Beste dhr ***

Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw Phone House bestelling met ordernummer 15****0 voor een .

Wij komen op 13-08-10 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: *****

U kunt, de avond voorafgaand aan de aflevering, vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Ga naar Aflevertijd.nl | AMP logistics , en typ de postcode en het huisnummer in van het afleveradres. U kunt vervolgens uw aflevertijd opzoeken. Afspraken gemaakt voor de maandag kunt u al vanaf zaterdagavond bekijken. Als u geen internet bij de hand hebt, kunt u op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur ook bellen met 0900-2675644, ( 55 ct/gesprek).

U moet de bestelling persoonlijk in ontvangst nemen met opgegeven LEGITIMATIEBEWIJS en BANKPAS. Tevens vragen wij u om een 1 eurocent pintransactie te doen met de bank of giropas van het opgegeven rekeningnummer. Dit is ter verificatie van het rekening nummer.

Voor uw bestelling bedragen de afleveringskosten EUR 89.00.
Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u dit bedrag te pinnen bij onze chauffeur.

Met vriendelijke groeten,

The Phone House
netjes. hoe laat kreeg je deze mail vanochtend?
  #175  
Oud 13-08-10, 09:46
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwjans Bekijk bericht
netjes. hoe laat kreeg je deze mail vanochtend?
Ik kreeg dit mailtje gisteren tegen een uur of acht in de avond.
  #176  
Oud 13-08-10, 09:48
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

nog effe ter aanvulling.

Gisteren de tmobile sjop binnengelopen en nagevraagd hoe daar de leveringen waren geweest.

2 weken geleden 5 stuks
vorige week 3 stuks
deze week 1 binnen gehad.

Tja.. dan kan ik 10 weken wachttijd wel begrijpen.

THP (call center) had er trouwens gisteren 15 binnen gehad. deze waren telefonisch binnen 2 uur weg.
  #177  
Oud 13-08-10, 10:49
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 Bekijk bericht
Ik kreeg dit mailtje gisteren tegen een uur of acht in de avond.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwjans Bekijk bericht
netjes. hoe laat kreeg je deze mail vanochtend?
oh......... voorraad bij the phone house is op. Ze hadden gisteren mijn vader gebeld (contract staat op zijn naam) maar kregen zijn voicemail. Had ze nog zo gezegd dat ze mij moesten bellen. Nu moet ik dus weer wachten.......... staat nummer drie op de lijst volgens de beste man.
  #178  
Oud 13-08-10, 11:53
edtje25 edtje25 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

YESSS

Mijn iphone is binnen...
Ben nog op werk.. dus vanavond effe stoeien!!
  #179  
Oud 13-08-10, 12:33
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edtje25 Bekijk bericht
YESSS

Mijn iphone is binnen...
Ben nog op werk.. dus vanavond effe stoeien!!
gefeliciteerd..... ik moet weer wachten nu dus... zucht
  #180  
Oud 13-08-10, 13:35
RTW RTW is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Hier eigenlijk hetzelfde, op 27/7 besteld en na bevestiging dat het contract ontvangen was geen enkele reactie op mails.

Tot gisteren de standaard mail dat de levertermijn onbekend is. Onacceptabel dat er niet gereageerd wordt op eerdere mails terwijl ze bij bestelling aangeven dat de levertijd 2 weken is, en dat als er niet binnen 5 werkdagen geleverd wordt er contact opgenomen wordt.

Na een aantal verzoeken om annuleren gisteren de bevestiging daarvan gekregen. Maar vanwege de uitermate onprofessionele gang van zaken heb ik wel een klacht bij het Qshops keurmerk en Belsimpel zelf ingediend.

En daarna gewoon aangeschaft bij een winkel die nog voorraad had.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.