//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Hallo allen, Na een tijdje dit forum gevolgd te hebben toch besloten om me ff aan te melden, ook ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 16-08-10, 20:17
sjonner sjonner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Hallo allen,

Na een tijdje dit forum gevolgd te hebben toch besloten om me ff aan te melden, ook ik heb via Belsimpel besteld (bestelnr 712...), in eerste instantie een witte, maar gezien de problemen hiermee heb ik dit later veranderd in zwart, eerst werd mij verteld dat ik achteraan moest aansluiten in de rij, vervolgens nog een keer gebeld en toen kon het ineens wel. Vreemd, ook ik mail en bel regelmatig naar die winkel om te vragen hoe het nu staat met de leveringen, omdat ik redelijk hoog sta op de wachtlijst (zei ook de man aan de telefoon). Op mailtjes krijg ik alleen nog maar de standaard iPhone 4 mail, ik ben van plan om af te wachten ipv ergens anders te bestellen, en hopelijk krijgen ze inderdaad deze week een levering iPhones.... Het duurt nu ook aardig lang inderdaad.
Iedereen sterkte met het wachten ;-)
Zelf heb ik een iPhone black 32g besteld, 9 weken geleden (!), bestelnr 690.., maar ook nog niets gehad en zit nog met dezelfde onzekerheid als meerdere mensen hier.

Beetje frustrerend, maar ik wacht geduldig af.

Laatst gewijzigd door sjonner; 18-08-10 om 14:17.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 16-08-10, 20:19
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle Bekijk bericht
Ik heb hem op de 28/7 besteld en heb nog geen bericht van acceptatie gehad of iets dergelijks en ik sta ook nog "In Behandeling".
Ben benieuwd of ik dat mailtje uberhaupt nog krijg.

Jij bent de eerste die ik daar over heb gehoord trouwens.
Ik heb destijds specifiek gevraagd naar de invloed op mijn plaats in de wachtrij wanneer ik zou switchen naar een zwarte iphone. Ik sta nu al redelijk vooraan aldus de helpdeskmedewerker. Wel staat er dat het contract geaccepteerd is.
Heb zelf gekozen voor de 16gig versie zwart... Zijn er überhaupt al mensen die een iPhone via Belsimpel uitgeleverd hebben gekregen?
  #223  
Oud 16-08-10, 20:25
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Wel een aantal gehoord ja ik denk dat er bij niemand duidelijkheid is over hoeveel iphones er nou eigelijk binnen komen misschien wilt tmobile wel eerst ze eigen lijstje af werken, las op dit forum bij tmobile dat de mensen die rond de 30ste besteld hadden morgen of vandaag hun phone kregen ik denk morgen of vrijdag een hele grote lading weer

OT zit trouwens op 712*

Laatst gewijzigd door Distrax; 16-08-10 om 20:38.
  #224  
Oud 16-08-10, 21:34
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Alleen krijg je het order nummer als je betaald, en je plaats word bepaald door de datum waarop je contract binnen is..

Klopt als je een abonnement erbij neemt. ik heb de telefoon los besteld.
Dus hoef ook geen contract te versturen. De levering gaat in volgorde van ontvangen contract en/of betaling.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophiie! Bekijk bericht
maar ik had een mailtje gestuurd met daarin de vraag of we ook een bumper ding bij de iphone 4 krijgen. daar nog geen antwoord op gehad
Je krijgt de bumper niet gelijk met de iPhone meegeleverd. Apple heeft een speciale app waar je een bumper kan kiezen en gelijk bestellen. Deze krijg je dan na enkele weken thuis gestuurd.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-09-10 om 14:58.
  #225  
Oud 16-08-10, 21:50
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Je krijgt de bumper niet gelijk met de iPhone meegeleverd. Apple heeft een speciale app waar je een bumper kan kiezen en gelijk bestellen. Deze krijg je dan na enkele weken thuis gestuurd.
oke top! bedankt voor je reactie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophiie! Bekijk bericht
ook ik heb mijn bestelling via belsimpel.nl gedaan
op 13/08 heb ik een iphone 4 16 GB bestelt
die zelfde dag is de betaling ontvangen. (via ideal) ook gelijk mijn contract via de mail terug gestuurd.
op 16/08 (vandaag dus) is mijn contract ontvangen.

bij mijn orderstatus staat: Producten onderweg vanaf leverancier naar Belsimpel.nl

helemaal top dus..
maar ik had een mailtje gestuurd met daarin de vraag of we ook een bumper ding bij de iphone 4 krijgen. daar nog geen antwoord op gehad

ben beniewd wanneer hij binnen is. de levertijd op de site is 4 weken.
\

heb opnieuw mijn bestelling bekeken en nu staat er, orderstatus: In behandeling


ben beniewd! maar ik hou zoiezo rekening met 4 weken.. hopelijk eerder en niet later
__________________
The big things in life ain't always easy..!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-09-10 om 14:58.
  #226  
Oud 16-08-10, 22:44
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophiie! Bekijk bericht
\

heb opnieuw mijn bestelling bekeken en nu staat er, orderstatus: In behandeling


ben beniewd! maar ik hou zoiezo rekening met 4 weken.. hopelijk eerder en niet later
Succes met wachten. Deze status is erg nietszeggend. Daar heeft hij bij mij ook weken op gestaan. Uiteindelijk maar geannuleerd bij belsimpel en bij the phone house besteld. niet dat ik hem al heb, maar hier krijg ik wel meer duidelijkheid.
  #227  
Oud 17-08-10, 09:59
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik ben benieuwd wanneer Belsimpel de levering ontvangt, zo te lezen heeft belcompany hem wel al gehad...
  #228  
Oud 17-08-10, 10:00
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabe Bekijk bericht
Ik ben benieuwd wanneer Belsimpel de levering ontvangt, zo te lezen heeft belcompany hem wel al gehad...
waar heb je dat gelezen dan?
  #229  
Oud 17-08-10, 10:01
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

In dit zelfde forum onder het kopje ' Iphone op voorraad Belcompany Online!!!!'
  #230  
Oud 17-08-10, 10:31
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard Fout bij belsimpel online

hallo!

Ik vroeg me af zijn er meerdere mensen die een fout hadden bij de betselling in die actie nacht?! 29/7 30/7 ik had hem besteld en betaald en contract opgestuurd, maar betaling was 0,- wel verzendkosten etc. en toen kreeg ik maandag 2/8 een mailtje dat er storing was en dat ik opnieuw alles moest invullen ( nieuwe contract opsturen etc) dus daarom zit ik nu met nummer 718** en niet mijn oorspronkelijke 711** maar goed ik wacht nog steeds en heb geen bericht.

2/8 besteld betaald contract ontvangen nummer 718**
  #231  
Oud 17-08-10, 11:49
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard 27e

Vind het erg vreemd om te lezen dat er mensen zijn die later dan mij besteld hebben en inmiddels de iphone hebben ontvangen. Ik heb al een eeuw geleden gepreordered en op de 27 mijn bestelling gedaan.
Ligt het nou aan mij of klopt het niet helemaal ??
  #232  
Oud 17-08-10, 12:09
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

jaa dat is inderdaaad vreemd! heb je al gebelt met ze en dat ook uitgelegt??
  #233  
Oud 17-08-10, 12:10
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sophiie! Bekijk bericht
jaa dat is inderdaaad vreemd! heb je al gebelt met ze en dat ook uitgelegt??
Dat ga ik dadelijk doen, maar ben bang dat het weinig zin heeft.
  #234  
Oud 17-08-10, 12:25
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

wel raar trouwens, bij mij orderstatus stond eerst dat hij tussen 2 en 5 dagen zou komen,
wat ik al dacht dat kan niet! en er stond ook bij dat ze contact met me zoeken als hij later zou komen, dat staat er nu niet meer bij en nog geen contact gehad... ben echt benieuwd hoe lang dit gaat duren
  #235  
Oud 17-08-10, 12:30
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Mensen, laten we niet vergeten dat iedere telefoonleverancier afhankelijk is van wat hij geleverd gaat krijgen. Er is zo'n run op de iPhone dat ook zij behoorlijk aan handen en voeten gebonden zijn.
__________________
Groetjes Lian
  #236  
Oud 17-08-10, 12:35
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

ja dat is helemaal waar!
  #237  
Oud 17-08-10, 12:58
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik ontdekte net de volgende FAQ op de website van Belsimpel, wellicht geeft dit een antwoord op vragen die hier gesteld worden:

iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl
  #238  
Oud 17-08-10, 13:58
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwijnbergen Bekijk bericht
Vind het erg vreemd om te lezen dat er mensen zijn die later dan mij besteld hebben en inmiddels de iphone hebben ontvangen. Ik heb al een eeuw geleden gepreordered en op de 27 mijn bestelling gedaan.
Ligt het nou aan mij of klopt het niet helemaal ??
Heb je de 16g of de 32g besteld, want de 32g is namelijk moeilijker vekrijgbaar..
  #239  
Oud 17-08-10, 14:32
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Bekijk bericht
Mensen, laten we niet vergeten dat iedere telefoonleverancier afhankelijk is van wat hij geleverd gaat krijgen. Er is zo'n run op de iPhone dat ook zij behoorlijk aan handen en voeten gebonden zijn.
Dat is zeker waar, maar het is ook vreemd dat Belsimpel claimt als een van de eersten de iPhone 4 te kunnen leveren, terwijl ik nu al een behoorlijk aantal winkels kan opnoemen waar ik later had kunnen bestellen, en mijn iPhone al veel eerder had gehad... En dat is een beetje jammer, ipv klant=koning --> cash=koning
  #240  
Oud 17-08-10, 14:45
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rabe Bekijk bericht
Ik ontdekte net de volgende FAQ op de website van Belsimpel, wellicht geeft dit een antwoord op vragen die hier gesteld worden:

iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl
daar staat hetzelfde als in de standaard emails die je krijgt , dus schieten jullie niks mee op

Laatst gewijzigd door Niekark; 17-08-10 om 14:47.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 09:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.