//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hulde @ Belnu.nl vanmiddag om 12.48 een iPhone 4 32GB besteld en hij is morgen binnen (bevestiging van verzending al binnen) Nu snel annuleren bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 17-08-10, 16:57
iNiek iNiek is offline
• iOS 4.0.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Hulde @ Belnu.nl vanmiddag om 12.48 een iPhone 4 32GB besteld en hij is morgen binnen (bevestiging van verzending al binnen) Nu snel annuleren bij belsimpel.nl & telefoonkopen.nl...

Het kan dus wel snel!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 17-08-10, 17:00
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

hmm, geluksvogel ik kan niet meer annuleren..
  #243  
Oud 17-08-10, 17:21
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Heb je de 16g of de 32g besteld, want de 32g is namelijk moeilijker vekrijgbaar..
Ik heb de 16 Gb besteld, dus dat zou niet uit moeten maken.
  #244  
Oud 17-08-10, 17:39
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Zojuist belsimpel gebeld. Kreeg niet veel informatie zoals gewoonlijk.
Er werd gezegd dat er wel al een aantal levering 16GB iPhones binnen zijn gekomen(afgelopen weken) maar nog geen 32 GB. Ze verwachten deze week nog wel een levering maar ook dit wisten ze niet zeker. Ze verwezen mij door naar iPhone 4 FAQ; veelgestelde vragen - Belsimpel.nl
dit wordt regelmatig ge-update zeiden ze. Ik heb nog gevraagd of ze me kon vertellen op welke plek ik stond op de lijst. Ze vertelde dat ze met een bepaald systeem werken en zo niet kunnen zien wie waar op de lijst staat ( dit geloof ik niet maar goed)
Ook werd er gezegd net als in de e-mail dat ze behoorlijke bestelling bij T-mobile hadden geplaatst.

We wachten maar weer af.
  #245  
Oud 17-08-10, 20:06
eagle50 eagle50 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

ik heb 5 Juli besteld en ik heb hem nog niet eens en mensen zeggen hier dat ze nog paar dagen moeten wachten die 30 juli hebben besteld, er klopt iets niet dat. Ik kreeg te horen dat ze de datum afgaan. En veel mensen hebben al vanaf juni besteld volgens hun. Ik wacht maar af maar ik heb niet zoveel hoop meer. Belsimpel is zogenaamd een van de weinigen die eerst de levering krijgt, dat valt nog niet te merken.
  #246  
Oud 18-08-10, 10:12
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Zijn er al mensen die de iphone inmiddels binnen hebben? (via belsimpel dan ) en zo ja wanneer heb je hem besteld?! want klopt hier iets niet denk ik...
  #247  
Oud 18-08-10, 10:30
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eagle50 Bekijk bericht
ik heb 5 Juli besteld en ik heb hem nog niet eens en mensen zeggen hier dat ze nog paar dagen moeten wachten die 30 juli hebben besteld, er klopt iets niet dat. Ik kreeg te horen dat ze de datum afgaan. En veel mensen hebben al vanaf juni besteld volgens hun. Ik wacht maar af maar ik heb niet zoveel hoop meer. Belsimpel is zogenaamd een van de weinigen die eerst de levering krijgt, dat valt nog niet te merken.
16gb of 32gb?
  #248  
Oud 18-08-10, 12:32
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard Levering

Is er inmiddels al iemand die bericht heeft gehad van belsimpel ? Webshop belnu.nl had gister een levering gehad en ook bij T-mobile zelf zijn gister toestellen binnengekomen.
  #249  
Oud 18-08-10, 12:40
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Ik geloof er niets meer van die 4 tot 6 weken levertijd zit nu al vanaf de 27ste te wachten en geen UPDATE niets wat ben ik blij als ik hem heb loop nu weer rond met mijn oude X1 van sony wat een drama, maar weer wachten belsimpel is aardig veel benadert voor een update dat zegt ook al genoeg er zit nu zelfs een bandje op
  #250  
Oud 18-08-10, 12:42
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iNiek Bekijk bericht
Hulde @ Belnu.nl vanmiddag om 12.48 een iPhone 4 32GB besteld en hij is morgen binnen (bevestiging van verzending al binnen) Nu snel annuleren bij belsimpel.nl & telefoonkopen.nl...

Het kan dus wel snel!
jij snapt het geloof ik ook niet, onzin verhaal...

en zometeen reply doen ik heb hem blabla you suck
  #251  
Oud 18-08-10, 13:58
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwijnbergen Bekijk bericht
Is er inmiddels al iemand die bericht heeft gehad van belsimpel ? Webshop belnu.nl had gister een levering gehad en ook bij T-mobile zelf zijn gister toestellen binnengekomen.
misschien even bellen?
  #252  
Oud 18-08-10, 14:04
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
misschien even bellen?
Vanmorgen gebeld, indien je vragen hebt over de iPhone 4 willen ze je niet eens meer te woord staan, als je belt krijg je een bandje, toets 1 voor vragen over de iPhone 4 toets 2 voor overige vragen, als je dan op 1 toetst krijg je een bandje waarin je verwezen wordt naar de FAQ op de site. Daarna wordt de verbinding verbroken. Ik heb daarna nog een keer gebeld, ze kunnen geen informatie geven over de levertijd, daarna heb ik gevraagd waar ik stond op de wachtlijst "Ik zie dat u pas in augustus heeft besteld". Terwijl ik toen mijn bestelling heb veranderd en destijds een nieuw bestelnummer heb gekregen, onder vermelding van mijn oude nummer zouden ze mij weer op dezelfde plek op de wachtlijst zetten. Ik had op 27 juli al besteld. Toen ik dit gezegd had werd gezegd dat daar overheen gelezen was, excuses daarvoor. Hopelijk lezen ze er niet overheen tijdens het uitleveren, anders kon het nog wel eens lang gaan duren.
Overigens kon ik wel (ondanks dat het allang 7 dagen geleden is dat mijn contract is ondertekend) kosteloos annuleren, dat is dan wel weer netjes.
Hierop heb ik belnu.nl gebeld of ik daar inderdaad binnen 1 dag mijn iPhone kon krijgen, dit was (uiteraard) NIET het geval, ook daar bedraagt de levertijd 6 tot 8 weken. Hoop dat jullie wat aan de info hebben
Ik wacht af.
  #253  
Oud 18-08-10, 14:14
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Vanmorgen gebeld, indien je vragen hebt over de iPhone 4 willen ze je niet eens meer te woord staan, als je belt krijg je een bandje, toets 1 voor vragen over de iPhone 4 toets 2 voor overige vragen, als je dan op 1 toetst krijg je een bandje waarin je verwezen wordt naar de FAQ op de site. Daarna wordt de verbinding verbroken. Ik heb daarna nog een keer gebeld, ze kunnen geen informatie geven over de levertijd, daarna heb ik gevraagd waar ik stond op de wachtlijst "Ik zie dat u pas in augustus heeft besteld". Terwijl ik toen mijn bestelling heb veranderd en destijds een nieuw bestelnummer heb gekregen, onder vermelding van mijn oude nummer zouden ze mij weer op dezelfde plek op de wachtlijst zetten. Ik had op 27 juli al besteld. Toen ik dit gezegd had werd gezegd dat daar overheen gelezen was, excuses daarvoor. Hopelijk lezen ze er niet overheen tijdens het uitleveren, anders kon het nog wel eens lang gaan duren.
Overigens kon ik wel (ondanks dat het allang 7 dagen geleden is dat mijn contract is ondertekend) kosteloos annuleren, dat is dan wel weer netjes.
Hierop heb ik belnu.nl gebeld of ik daar inderdaad binnen 1 dag mijn iPhone kon krijgen, dit was (uiteraard) NIET het geval, ook daar bedraagt de levertijd 6 tot 8 weken. Hoop dat jullie wat aan de info hebben
Ik wacht af.
Is jou abbo ook al ingegaan?
  #254  
Oud 18-08-10, 14:57
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
Is jou abbo ook al ingegaan?
Mijn abonnement gaat volgens mij de 20e in....over 2 dagen. Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk, kan ik dan niet meer bellen met mijn huidige telefoon? (Bel nu met KPN, ga over naar T-mobile) dat is toch wat in het contract staat bij "Datum nummerbehoud"? Of bedoel je dat niet
  #255  
Oud 18-08-10, 14:58
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

alles zal gelijktijdig overgaan zodra jij je mobiel geleverd krijgt gaat alles in ze werk je zal zelf geen hinder ondervinden alleen andere naam in je display
  #256  
Oud 18-08-10, 15:22
eagle50 eagle50 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostblom Bekijk bericht
16gb of 32gb?
16 gb zwarte iphone 4
  #257  
Oud 18-08-10, 16:02
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Mijn abonnement gaat volgens mij de 20e in....over 2 dagen. Hoe gaat dat eigenlijk in z'n werk, kan ik dan niet meer bellen met mijn huidige telefoon? (Bel nu met KPN, ga over naar T-mobile) dat is toch wat in het contract staat bij "Datum nummerbehoud"? Of bedoel je dat niet

Waar heb je dat gezien/gelezen/gehoord?! Ik snap het niet echt.. is je nieuwe iphone abbo al ingegaan maar je hebt de iphone 4 nog niet?! of hoe en wat ?

Laatst gewijzigd door Liptonn; 18-08-10 om 16:03. Reden: Typfout
  #258  
Oud 18-08-10, 16:25
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Ik heb 29-07 een zwarte 16 gb iPhone 4 besteld bij Belsimpel en zelfs nadat zij bevestigden dat mijn bestelling (contract en betaling) naar behoren was verlopen, gaven ze een levertijd van 2 weken.
Vorige week heb ik dezelfde mail gehad als een paar pagina's terug is gequote.
Aangezien mijn Vodafone abo op 08-09 afloopt en mijn nummer geporteerd moet worden, heb ik geen grote haast. Wellicht helpt men zelfs eerst de mensen waarbij het abo eerder in gaat.
In principe heb ik hier niet veel op tegen, al zou ik m'n gsm natuurlijk liever nu al hebben (geduld is niet mijn sterkste kant..).
Zijn er al mensen hier die ook op 29-07 hebben besteld én wel al hun iPhone geleverd hebben gekregen?.
__________________
Never argue with idiots, they'll drag you down to their own level and beat you with experience...
  #259  
Oud 18-08-10, 16:34
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Zitten nog een hoop tussen die op 27-07 staan die hebben ook nog niks gehoord tijd zal het leren over een maand lachen we deze post uit ( hoop ik )
  #260  
Oud 18-08-10, 16:35
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Zitten nog een hoop tussen die op 27-07 staan die hebben ook nog niks gehoord tijd zal het leren over een maand lachen we deze post uit ( hoop ik )
Inderdaad, Dat gelul van exclusive partner en dat ze meer en sneller kunnen leveren wordt steeds geloofwaardiger ;(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.