//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Zitten nog een hoop tussen die op 27-07 staan die hebben ook nog niks gehoord tijd zal het leren over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #261  
Oud 18-08-10, 17:00
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Zitten nog een hoop tussen die op 27-07 staan die hebben ook nog niks gehoord tijd zal het leren over een maand lachen we deze post uit ( hoop ik )
Hmmzz..ja...als ik geen nummerportering had aangevraagd van Vodafone naar T-mobile, had ik nu nog geannuleerd en bij Belcompany online besteld. Daar is hij nog op voorraad.
__________________
Never argue with idiots, they'll drag you down to their own level and beat you with experience...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #262  
Oud 18-08-10, 17:16
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Ik heb 29-07 een zwarte 16 gb iPhone 4 besteld bij Belsimpel en zelfs nadat zij bevestigden dat mijn bestelling (contract en betaling) naar behoren was verlopen, gaven ze een levertijd van 2 weken.
Vorige week heb ik dezelfde mail gehad als een paar pagina's terug is gequote.
Aangezien mijn Vodafone abo op 08-09 afloopt en mijn nummer geporteerd moet worden, heb ik geen grote haast. Wellicht helpt men zelfs eerst de mensen waarbij het abo eerder in gaat.
In principe heb ik hier niet veel op tegen, al zou ik m'n gsm natuurlijk liever nu al hebben (geduld is niet mijn sterkste kant..).
Zijn er al mensen hier die ook op 29-07 hebben besteld én wel al hun iPhone geleverd hebben gekregen?.
Ik heb ook 27/7 aangevraagd en gisteren is mijn abonnement bij vodafone officieel afgelopen, maar heb nog niks gehoord dus zal het wel met een maand verlengt zijn.
Beetje jammer, staat er bij Belsimpel.nl op de site "minstens 10 dagen voordat je abonnement is afgelopen een nieuwe bij ons aanvragen" en dat heb ik dus gedaan en ging er wel vanuit dat ze er genoeg zouden krijgen.

Alleen loopt niet alles volgens plan (bij T-mobile, Apple én Belsimpel).

Zij kunnen er volgens mij ook verder niks aan doen dat er niet genoeg telefoons binnenkomen daar.

Alleen wel jammer dat ik nu een maand langer aan Vodafone vast zit.
  #263  
Oud 18-08-10, 17:21
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Heeft iemand enig idee of ze deze week nog telefoon hebben gekregen/binnen krijgen?
  #264  
Oud 18-08-10, 17:30
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard voorraad

studentmobiel.nl heeft hem op voorraad, maar je betaald wel meer.
  #265  
Oud 18-08-10, 17:39
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Muscle Bekijk bericht

Alleen loopt niet alles volgens plan (bij T-mobile, Apple én Belsimpel).

Zij kunnen er volgens mij ook verder niks aan doen dat er niet genoeg telefoons binnenkomen daar.
...precies...rustig afwachten dus; ware 't niet dat ik bijzonder slecht ben in geduldig afwachten én ik 't ook niet gewend ben om weken te wachten op een online bestelling
  #266  
Oud 18-08-10, 18:24
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
...precies...rustig afwachten dus; ware 't niet dat ik bijzonder slecht ben in geduldig afwachten én ik 't ook niet gewend ben om weken te wachten op een online bestelling
Ik heb ook een hekel aan wachten, en dan vooral op dingen die ik al betaald heb
  #267  
Oud 18-08-10, 18:42
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
...precies...rustig afwachten dus; ware 't niet dat ik bijzonder slecht ben in geduldig afwachten én ik 't ook niet gewend ben om weken te wachten op een online bestelling
Haha, hier precies hetzelfde, het liefst vandaag besteld en gister thuis.


Voordat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik expliciet een mailtje gestuurd naar Belsimpel waarin ik vroeg of er echt daadwerkelijk zo snel geleverd kon worden, en dat ze niet vervolgens de levertijd constant gingen oprekken. Dit mailtje dateert van 28 juni, er zou binnen 3 weken geleverd kunnen worden (19 juli)
Toen ik hier binnen een dag een persoonlijk mailtje op terug had waarin stond aangegeven dat ze een exclusief partner zijn en als een van de eersten de iPhone geleverd zouden krijgen, ben ik overgegaan tot bestellen.
De openheid/snelheid/transparantie waarmee al mijn vragen vóór mijn bestelling werden beantwoord spraken mij toen erg aan.

Laatst gewijzigd door Bert2839; 20-08-10 om 11:56.
  #268  
Oud 18-08-10, 18:47
joostblom joostblom is offline
• iOS 6.1.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 34
Standaard

Ik word er nu toch wel een beetje (bel)simpel van..
  #269  
Oud 18-08-10, 19:11
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Al die onzin bij andere aanbieders die hem ''wel'' zouden hebben volgens mij hebben we dit nu wel geleerd bij belsimpel,
  #270  
Oud 18-08-10, 19:13
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Haha, hier precies hetzelfde, het liefst vandaag besteld en gister thuis.


Voordat ik mijn bestelling heb geplaatst heb ik expliciet een mailtje gestuurd naar Belsimpel waarin ik vroeg of er echt daadwerkelijk zo snel geleverd kon worden, en dat ze niet vervolgens de levertijd constant gingen oprekken. Dit mailtje dateert van 28 juni, er zou binnen 3 weken geleverd kunnen worden (19 juli)
Toen ik hier binnen een dag een persoonlijk mailtje op terug had waarin stond aangegeven dat ze een exclusief partner zijn en als een van de eersten de iPhone geleverd zouden krijgen, ben ik overgegaan tot bestellen.
De openheid/snelheid/transparantie waarmee al mijn vragen vóór mijn bestelling werden beantwoord spraken mij toen erg aan.
Nadat je vervolgens dik 200 euro overmaakt (aardig wat voor een studentje) is het ineens afgelopen met de heldere beantwoording van al je vragen, er is geen mogelijkheid om in te zien waar je op de wachtlijst staat, op de hoogte houden via de mail hebben ze tot nu toe ook 1x gedaan, aan de telefoon voor een iPhone 4 doen ze liever niet meer en als je een mailtje stuurt wat ook maar een klein beetje naar iPhone 4 ruikt dan krijgt iedereen het zelfde mailtje terug. Mijn naam is belsimpel en ik weet van niks.
van die kant kan je het ook zien, je kan het ook zien met een goed opgezet bedrijf met goeie protocollen (zoals je in het begin zag) plots komt er een iphone met een rare leverancier die niet volledige informatie verstrekt dan moet je intern ineens van A naar B schakelen voor de klanten, ( de FAQ van iphone op hun site)

het is maar hoe je het wilt zien point is iedereen zal nog evenetjes moeten wachten
  #271  
Oud 18-08-10, 19:23
Alex.c Alex.c is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 31
Standaard

Geannuleerd bij Belsimpel.nl, had namelijk op 30-07 een bestelling geplaatst via internet bij t-mobile.
Vandaag de bevestiging gekregen en een bezorgafspraak gemaakt.

Jammergenoeg dat belsimpel hem niet eerder leverde dan t-mobile, maar ik kan er 1 iemand weer gelukkig mee maken die anders nét buiten de levering zou vallen
  #272  
Oud 18-08-10, 19:27
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
van die kant kan je het ook zien, je kan het ook zien met een goed opgezet bedrijf met goeie protocollen (zoals je in het begin zag) plots komt er een iphone met een rare leverancier die niet volledige informatie verstrekt dan moet je intern ineens van A naar B schakelen voor de klanten, ( de FAQ van iphone op hun site)

het is maar hoe je het wilt zien point is iedereen zal nog evenetjes moeten wachten
Is ook wel zo, ik zit me er een beetje over op te naaien maar het heeft ook weinig zin, belsimpel zal er ook weinig aan kunnen veranderen.
  #273  
Oud 19-08-10, 10:33
rwijnbergen rwijnbergen is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard Ben het zat

Ben het zat heb de order zojuist geannuleerd ! Wacht wel tot het toestel leverbaar is.
  #274  
Oud 19-08-10, 10:55
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwijnbergen Bekijk bericht
Ben het zat heb de order zojuist geannuleerd ! Wacht wel tot het toestel leverbaar is.
....en weer een plekje opgeschoven...
  #275  
Oud 19-08-10, 11:07
Liptonn Liptonn is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hilversum
Berichten: 20
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rwijnbergen Bekijk bericht
Ben het zat heb de order zojuist geannuleerd ! Wacht wel tot het toestel leverbaar is.
Kon je net zo goed blijven wachten op belsimpel, nu wacht je ook.. wat is het verschil?
  #276  
Oud 19-08-10, 12:46
lololol lololol is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 9
Standaard

Zojuist een verzendbericht ontvangen. Ik heb 27 juli besteld mijn bestelnummer begint met 712 en het gaat om een zwarte 32GB. Hopelijk komt hij morgen. Bedankt iedereen die hem geannuleerd heeft
  #277  
Oud 19-08-10, 13:00
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

update gekregen over mijn order nummer 712**


Momenteel krijgen wij iedere week een relatief groot aantal Iphone 4’s binnen, die verspreid worden onder eerst komt, eerst maalt principe. Naar verwachting moet u met 2 a 3 weken de Iphone 4 in huis moeten hebben.



Mocht u verder nog vragen hebben, aarzel niet om te bellen met 050-2103404
  #278  
Oud 19-08-10, 13:21
White Muscle White Muscle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lololol Bekijk bericht
Zojuist een verzendbericht ontvangen. Ik heb 27 juli besteld mijn bestelnummer begint met 712 en het gaat om een zwarte 32GB. Hopelijk komt hij morgen. Bedankt iedereen die hem geannuleerd heeft
Nice.... mijn nummer begint met 714.. dus misschien de mijne deze week ook wel bericht van
  #279  
Oud 19-08-10, 13:24
sjonner sjonner is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lololol Bekijk bericht
Zojuist een verzendbericht ontvangen. Ik heb 27 juli besteld mijn bestelnummer begint met 712 en het gaat om een zwarte 32GB. Hopelijk komt hij morgen. Bedankt iedereen die hem geannuleerd heeft
Meen je dat? Heb zelf ook 32g black besteld, maar een maand eerder dan jij. Ordernummer begint met 690..

Even gemailed hoe dit nu precies zit, want als dit waar is dan klopt het mooie verhaal van "eerst komt, eerst maalt principe" ook niet.
  #280  
Oud 19-08-10, 14:19
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lololol Bekijk bericht
Zojuist een verzendbericht ontvangen. Ik heb 27 juli besteld mijn bestelnummer begint met 712 en het gaat om een zwarte 32GB. Hopelijk komt hij morgen. Bedankt iedereen die hem geannuleerd heeft
hahaha lucky you!
__________________
The big things in life ain't always easy..!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.