//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hatseflats! Status=Verzonden! Nu nog weten wanneer ze langskomen....ben zelf de hele dag aan 't werk. Pakketnr. is nu i.i.g. nog niet bekend bij DPD....?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 25-08-10, 17:41
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Hatseflats!
Status=Verzonden!

Nu nog weten wanneer ze langskomen....ben zelf de hele dag aan 't werk.
Pakketnr. is nu i.i.g. nog niet bekend bij DPD....?
__________________
Never argue with idiots, they'll drag you down to their own level and beat you with experience...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 25-08-10, 17:44
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Hatseflats!
Status=Verzonden!

Nu nog weten wanneer ze langskomen....ben zelf de hele dag aan 't werk.
Pakketnr. is nu i.i.g. nog niet bekend bij DPD....?
Ha, kun jij in elk geval wel foto's en filmpjes maken
  #443  
Oud 25-08-10, 17:44
Thafit Thafit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

BAM! Mooi nieuws Make Yourself!

Zelf begin ik nu een beetje te balen, mijn huidige abonnement loopt 28 augustus af en Belsimpel adviseerd mij nu om dit nog een maand te verlengen. Dit om te voorkomen dat mijn nummer verloopt. Maar voor het verlengen heb ik men paspoort nummer nodig die ik nu niet bij me heb.... Verdorie! Zul je zien dat ik 'm vlak na 28 augustus krijg...
  #444  
Oud 25-08-10, 18:07
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thafit Bekijk bericht
BAM! Mooi nieuws Make Yourself!

Zelf begin ik nu een beetje te balen, mijn huidige abonnement loopt 28 augustus af en Belsimpel adviseerd mij nu om dit nog een maand te verlengen. Dit om te voorkomen dat mijn nummer verloopt. Maar voor het verlengen heb ik men paspoort nummer nodig die ik nu niet bij me heb.... Verdorie! Zul je zien dat ik 'm vlak na 28 augustus krijg...
Inderdaad fijn nieuws!
Heb je geen copy van je paspoort bijv. in je Sent Items zitten, toen je je bestelling/contract naar Belsimpel hebt gemaild?

Daarnaast is het vandaag "pas" de 25e...ik neem aan dat je je paspoort wel thuis hebt liggen...?
  #445  
Oud 25-08-10, 18:12
Thafit Thafit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Inderdaad fijn nieuws!
Heb je geen copy van je paspoort bijv. in je Sent Items zitten, toen je je bestelling/contract naar Belsimpel hebt gemaild?

Daarnaast is het vandaag "pas" de 25e...ik neem aan dat je je paspoort wel thuis hebt liggen...?
Bij Belsimpel heb ik men rijbewijs gebruikt. Morgen maar terug en men paspoort gaan pakken (ligt idd thuis).

Het kan vast niet lang duren, aangezien ik 'm op dezelfde dag heb besteld als jij!
  #446  
Oud 25-08-10, 18:40
speedy61 speedy61 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

ik heb op 27-7 een iphone 4 16gb besteld bij belsimpel. op 28-7 mail gekregen dat het contract ontvangen was. ben benieuwd wanneer ik hem in mijn handen heb
ordernummer: 712**
  #447  
Oud 25-08-10, 19:28
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Make Yourself Bekijk bericht
Hatseflats!
Status=Verzonden!

Nu nog weten wanneer ze langskomen....ben zelf de hele dag aan 't werk.
Pakketnr. is nu i.i.g. nog niet bekend bij DPD....?
Het zou nu al bekend moeten zijn, mijne is gisteren verzonden vandaag vanaf 8uur was de trace actief na wat bellen de status door gekregen en hij word morgen tussen 1 en 5 verwacht
__________________
myPhone
  #448  
Oud 25-08-10, 19:35
Sjaakje Sjaakje is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb geannuleerd bij Belsimpel had ordernummer 71640 en op 29 Juli besteld, heb dinsdag bij pdashop besteld en word vrijdagmorgen bezorgt
  #449  
Oud 25-08-10, 19:39
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Weet iemand hier wat je voor de aflevering nodig hebt ? ik laat het namelijk door iemand anders in ontvangt nemen
  #450  
Oud 25-08-10, 19:40
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Weet iemand hier wat je voor de aflevering nodig hebt ? ik laat het namelijk door iemand anders in ontvangt nemen
Iemand met een linker- en een rechterhand
  #451  
Oud 25-08-10, 20:04
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Iemand met een linker- en een rechterhand
Druif....hij bedoelt ID, machtiging e.d.

Ik wil graag hetzelfde weten, nl.!
  #452  
Oud 25-08-10, 21:22
raymonnieuwlaat raymonnieuwlaat is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

heb mijn contact 23-juli gemailt
  #453  
Oud 25-08-10, 21:25
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik heb ook nog een vraag, moet ik zelf mijn KPN-abonnement opzeggen of doet t-mobile/belsimpel dit voor mij? Mijn porteringsdatum is allang geweest namelijk. Maar ik kan mijn tegoed nog opvragen bij kpn, en ik kreeg laatst een MMS met de aanhef: Beste t-mobile klant....... Belsimpel wist zelf niet hoe dit kon, en ik eigenlijk ook niet. Waar ben ik nu klant?
  #454  
Oud 25-08-10, 21:37
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Weet iemand hier wat je voor de aflevering nodig hebt ? ik laat het namelijk door iemand anders in ontvangt nemen
Net even gebeld met Belsimpel en de beste medewerker gaf aan dat even een briefje schrijven ten faveure van degene die 'm in ontvangst neemt, voldoende zou moeten zijn en mijn suggestie om mijn paspoort erbij te doen zou 't helemaal moeten bezegelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raymonnieuwlaat Bekijk bericht
heb mijn contact 23-juli gemailt
Wanneer heb je betaald en hoe?
Het Belsimpelforumlid hier even PM'en werkt i.i.g. beter dan mailen en hij reageert best snel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Ik heb ook nog een vraag, moet ik zelf mijn KPN-abonnement opzeggen of doet t-mobile/belsimpel dit voor mij? Mijn porteringsdatum is allang geweest namelijk. Maar ik kan mijn tegoed nog opvragen bij kpn, en ik kreeg laatst een MMS met de aanhef: Beste t-mobile klant....... Belsimpel wist zelf niet hoe dit kon, en ik eigenlijk ook niet. Waar ben ik nu klant?
Met alle respect, maar als jij 't niet weet waar je klant bent...hoe moeten wij dit dan wel weten?
Als 't goed is moet sowieso met 't porteren van 't nummer vanuit KPN, ervoor zorgen dat je contract beeindigd is...lijkt me.
Wat dacht je van beide klantenservices even bellen...dan moet je duidelijkheid hebben. Toen ik 2 jaar geleden van T-mob naar Vodafone ging, kon ik ook nog een beperkte periode inloggen op My-Tmobile.

Laatst gewijzigd door Make Yourself; 25-08-10 om 23:04. Reden: typo en kleine nuancering
  #455  
Oud 25-08-10, 21:47
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Ik heb op 26-7 de iPhone 3GS 16GB besteld (ordernr 711**) , op 27-7 is mijn contract ontvangen. Heb toen op 4-8 mijn aankoop omgezet naar de iPhone 4 (ordernr 722**) en op 5-8 is mijn contract ontvangen. Mijn status staat nog steeds op 'in behandeling'
Dit ter aanvulling op het schema.
__________________
Groetjes Lian
  #456  
Oud 25-08-10, 23:30
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb niet geannuleerd hoor, heb er aan zitten denken!


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liptonn Bekijk bericht
hee allemaal ik heb even een lijstje gemaakt met info van alle pagina's. Maar ik vind de uitkomsten maar raar.
Ook bij vele gebruikers is er niet meer gereageerd dus daar weet ik het niet van.




Nou maar hopen voor ons allemaal dat het gewoon goed verzonden word en binnenkort
groetjes Liptonn
  #457  
Oud 25-08-10, 23:31
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

duurt lang!
__________________
boe
  #458  
Oud 26-08-10, 00:49
Sibod Sibod is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zuidhorn
Berichten: 2
Standaard

Besteld bij PDAshop gisteravond 24/8. Vanmorgen ben ik gebeld. Afspraak gemaakt voor levering morgen 26/8. Diverse mail gehad over de bestelling. Nieuw abonnement, nummer doorgekregen van PDAshopl Bestelling geannuleerd bij Belsimpel, via email, daarna gebeld. Email ontvangen van de annulering. Geld wordt teruggestort. Jammer voor Belsimpel.
  #459  
Oud 26-08-10, 09:16
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Ik krijg hem vandaag via Belsimpel en DPD verzending, de track en trace is erg duidelijk en de mensen zijn erg vriendelijk in het te woord staan en status van je pakket doorgeven vind dat dit ook gezegd mag worden.

al met al heeft de iphone natuurlijk weinig te maken met de werkwijze van belsimpel, het normale proces die belsimpel hanteer zie je ook zodra je pakketje verzonden word en dat deze gewoon goed functioneert echter is de iphone niet een normaal product en zijn ze maar een tussen persoon.

toch alles bij elkaar geef ik ze een dikke 8/10
  #460  
Oud 26-08-10, 09:17
Make Yourself Make Yourself is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Sittard
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
Ik krijg hem vandaag via Belsimpel en DPD verzending, de track en trace is erg duidelijk en de mensen zijn erg vriendelijk in het te woord staan en status van je pakket doorgeven vind dat dit ook gezegd mag worden.

al met al heeft de iphone natuurlijk weinig te maken met de werkwijze van belsimpel, het normale proces die belsimpel hanteer zie je ook zodra je pakketje verzonden word en dat deze gewoon goed functioneert echter is de iphone niet een normaal product en zijn ze maar een tussen persoon.

toch alles bij elkaar geef ik ze een dikke 8/10
QFT....!


edit:
Status DPD om 07.26: Uitlevering vanuit Best

Woehoe....!

Laatst gewijzigd door Make Yourself; 26-08-10 om 09:18. Reden: kleine update...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.