//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) wowowow ikke heb 717 jeeej bijna bijna bijna. volgende week vrij. kan ik de hele tijd spelen met dat ding jeej! hehe naja laat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #481  
Oud 27-08-10, 00:33
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

wowowow ikke heb 717 jeeej bijna bijna bijna. volgende week vrij. kan ik de hele tijd spelen met dat ding jeej! hehe naja laat ik me maar niet te veel opwinden.
__________________
boe
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 27-08-10, 00:44
Yullivan Yullivan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 30
Standaard

Ik heb ook 717.. Ben benieuwd. Als ik morgen niks uit ga ik ervan uit dat ie uiterlijk volgende week word geleverd. Eerst gaven ze 2 weken aan daarna 4 weken. Morgen zijn de 4 weken om. Dus het word tijd

@Atoms Heb jij de 16 gb of de 32 gb besteld? Ikzelf heb de 32 gb besteld
  #483  
Oud 27-08-10, 01:32
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Hmm ik heb 711 dus dat zal niet lang meer duren tenminste dat hoop ik.
  #484  
Oud 27-08-10, 02:02
sophiie! sophiie! is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JustCo Bekijk bericht
Hmm ik heb 711 dus dat zal niet lang meer duren tenminste dat hoop ik.
hmm 729 denk ik wel
__________________
The big things in life ain't always easy..!
  #485  
Oud 27-08-10, 02:05
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik heb hem aantal dagen geleden in handen gehad in Apple Store in Londen. Het wachten is zeker de moeite waard, maakt het ook alweer wat makkelijker.
  #486  
Oud 27-08-10, 08:39
ruudbeek ruudbeek is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard

Heb hem gisteren ontvangen. Besteldatum was 27 juli, ontvangstdatum dus de 26e aug. Vanwege mijn aanvraag voor nummerbehoud, kan ik overigens nog niet bellen tot de datum dat mijn oude tel nummer wordt overgezet naar T-Mobile. Nog even hierover gebeld met Belsimpel en zo schijnt het te werken bij T-Mobile. Vreemd want vroeger kreeg ik altijd een tijdelijk nummer tot de porteringsdatum als ik van provider veranderde.
Maar goed, ik kan in ieder geval met Wi-Fi aan de slag om de Iphone te leren kennen!!
  #487  
Oud 27-08-10, 08:59
Atoms's schermafbeelding
Atoms Atoms is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yullivan Bekijk bericht
Ik heb ook 717.. Ben benieuwd. Als ik morgen niks uit ga ik ervan uit dat ie uiterlijk volgende week word geleverd. Eerst gaven ze 2 weken aan daarna 4 weken. Morgen zijn de 4 weken om. Dus het word tijd

@Atoms Heb jij de 16 gb of de 32 gb besteld? Ikzelf heb de 32 gb besteld
word inderdaad tijd! naja afwachten maar weer.

ik heb de 16Gb besteld. en ik heb nummer port aangevraagd.

een vriend van mij heeft hem al. ook even mee gespeeld kan haast niet wachten om die van mij in handen te krijgen.
  #488  
Oud 27-08-10, 16:53
Thafit Thafit is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 14
Standaard

Wachten, wachten, wachten!
Bij mij nog steeds "In behandeling". Zodra ik het pakket in handen heb spring ik een gat in de lucht denk ik... Men huidige telefoon is een 3 jaar oud wrak, dus de overstap die ik maak is niet niks

Ik zit zelf ook bij de "71*** serie", dus op hoop van zege!
  #489  
Oud 27-08-10, 21:12
Yullivan Yullivan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 30
Standaard

Ik liep vanmiddag in de stad langs telefoonwinkel.nl en ze hadden de 32 gig gewoon op voorraad! Ik heb hem daar gehaald en bij belsimpel direct geannuleerd
  #490  
Oud 28-08-10, 00:12
Joxie Joxie is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hem ook geannuleerd, en van de week woensdag bij Phonehouse besteld. Die komen hem dinsdag leveren, met verlenging....het kan dus toch!
  #491  
Oud 28-08-10, 00:34
Sibod Sibod is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zuidhorn
Berichten: 2
Standaard

Reageer nog even. Op 12/8 besteld bij Belsimpel. Status bleef een tijd in behandeling. Op internet diverse fora gevolgd. Gezien dat PDA-shop/Coolblue de iPhone 4 32 gig. op voorraad had, besteld en drie dagen later in bezit. Dus geannuleerd bij Belsimpel. Schriftelijk en telefonisch. Was direct geregeld. Degene aan de telefoon bevestigde dat zij niet konden aangeven wanneer "mijn" iPhone geleverd kon worden, zij begrepen de annulering. Ik heb geen kritiek op Belsimpel, voor mij was de afhandeling prima geregeld. Denk alleen dat wij als kopers teveel hebben gekeken naar retail e.d. Daardoor dus een gigantische aanvraag bij Belsimpel? Ik ben superblij met mijn iPhone 4.
  #492  
Oud 28-08-10, 01:14
Applelove Applelove is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

weet iemand hoelang het duurt voordat je geld word terug gestort als je annuleert? heb dat namelijk wel nodig als ik ergens anders ga bestellen :')
  #493  
Oud 28-08-10, 02:20
mahmut1995 mahmut1995 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yullivan Bekijk bericht
Ik heb ook 717.. Ben benieuwd. Als ik morgen niks uit ga ik ervan uit dat ie uiterlijk volgende week word geleverd. Eerst gaven ze 2 weken aan daarna 4 weken. Morgen zijn de 4 weken om. Dus het word tijd

@Atoms Heb jij de 16 gb of de 32 gb besteld? Ikzelf heb de 32 gb besteld
Heey yullivan ik heb 715***
weet je dan wanneer die ongeveer binnen komt?
  #494  
Oud 28-08-10, 02:52
mahmut1995 mahmut1995 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belsimpel Bekijk bericht
Beste Make Yourself en anderen,

Voor diegene die eind juli contract hebben ingestuurd en betaald geldt dus dat jullie behoorlijk bovenaan liggen. Wel is er in die periode veel besteld en zijn de leveringen zoals gezegd onduidelijk. Ik kan dus niet garanderen dat het deze week wordt dat er geleverd wordt.

We doen ons best en als ik nieuwe informatie heb, zal ik die ook in dit forum posten.

Groet,

Jeroen
beste Belsimpel,
ik heb mijn iPhone4 29juli besteld
maar ik wil betalen met rembours.
mijn vraag is nou:
krijg ik mijn iPhone Deze week of volgende week binnen?

Groet
  #495  
Oud 28-08-10, 09:53
Lian1966's schermafbeelding
Lian1966 Lian1966 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Breda
Berichten: 154
Standaard

Weet iemand op welke dagen van de week Belsimpel.nl de iPhones geleverd krijgt?

Ik begin mijn geduld nu wel een beetje te verliezen en heb nu zoiets, als mijn status dinsdag niet gewijzigd is ga ik hem waarschijnlijk anuleren en ergens bestellen waar ze hem wel op voorraad hebben.
__________________
Groetjes Lian
  #496  
Oud 28-08-10, 12:13
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Iedereen zegt wat anders, ik heb al een keer gehoord dat ze op vrijdag geleverd krijgen, anderen zeggen op dinsdag.
Mijn ordernummer is 712.. en heb de 27e besteld, dus verwacht hem in ieder geval eerder als Mahmut en Yullivan.. Ik had ook gedacht dat ik 'm allang zou hebben.
Volgende week ben ik op vakantie, zit er ook aan te twijfelen om te annuleren en ergens anders te bestellen.
  #497  
Oud 28-08-10, 13:15
Yullivan Yullivan is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 30
Standaard

Even voor de duidelijkheid ik heb hem geannuleerd bij belsimpel. Ik was al van plan te annuleren omdat het mij veel te lang duurde terwijl hun beweren de snelste te zijn, wat dus niet zo is. Alle post van mensen die gewoon naar een winkel in de stad gaan en met een iphone eruit komen zonder te reserveren werden ook irritant. Dus toen ik gister in Enschede liep om schoolspullen te halen zag ik ineens op de ramen van Telefoonkopen.nl : Iphone 4 Nu op Voorraad! Ik ben direct naar binnen gegaan en ze hadden zoveel iphone 4 32GB dat ze zeiden die niet in 1 dag te verkopen. Ik bedacht me geen moment en heb er meteen een gekocht en bij belsimpel geannuleerd. Spijtig voor belsimpel, maar meneer van de klantenservice had er wel begrip voor. Ik kan me wel voorstellen dat ze er daar ook niet vrolijker van worden.

Dus ordr: 717** = geannuleerd.
  #498  
Oud 28-08-10, 15:28
JustCo JustCo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik denk dat Belsimpel vergeleken met andere winkels en webwinkels enorm veel pre orders heeft gekregen omdat ze zeiden als eerste de iPhone te leveren. Waardoor het nu lijkt of andere winkels veel sneller leveren of meer op voorraad hebben.
Belsimpel heeft veel meer tijd nodig om orders weg te werken, dan andere winkels met minder orders. Misschien krijgen ze inderdaad zoals ze beweren wel meer iPhones binnen dan de gemiddelde Belcompany of Phone house, maar dit merkt de klant dan niet.

Laatst gewijzigd door JustCo; 29-08-10 om 01:34.
  #499  
Oud 28-08-10, 16:27
Bert2839 Bert2839 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Ben ook bij telefoonkopen.nl geweest in Enschede, ze hadden alleen 32gig's op voorraad en die verkochten ze uitsluitend i.c.m. een iphone abonnement, niet met relax abonnement helaas... Ook geen idee of ze los verkopen.
Zo'n iphone abonnement is niks voor mij dus ik wacht nog even af.
  #500  
Oud 29-08-10, 17:54
Joxie Joxie is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert2839 Bekijk bericht
Iedereen zegt wat anders, ik heb al een keer gehoord dat ze op vrijdag geleverd krijgen, anderen zeggen op dinsdag.
Mijn ordernummer is 712.. en heb de 27e besteld, dus verwacht hem in ieder geval eerder als Mahmut en Yullivan.. Ik had ook gedacht dat ik 'm allang zou hebben.
Volgende week ben ik op vakantie, zit er ook aan te twijfelen om te annuleren en ergens anders te bestellen.
K heb toen iemand van belsimpel gesproken en die noemde dat ze elke dag leveringen krijgen van allerlei telefoons maar dat de iphones voornamelijk op vrijdag binnen kwamen. Hoe het dan kan dat sommigen ze op dinsdag al geleverd krijgen weet ik ook niet. Op het moment dat ik door ging op die vrijdag wou hij er ook niet op door gaan. Alsof hij iets te voorbarig of te snel is geweest. Maar hij doelde echt op de vrijdag qua iphones.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.