iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Nederland (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/)
-   -   iPhone 4 via Belsimpel.nl (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f128/koopinformatie-nederland/63839-iphone-4-via-belsimpel-nl.html)

ugene 07-07-10 23:17

iPhone 4 via Belsimpel.nl
 
Ola,

vandaag eens rondgekeken wat de beste iPhone 4 icm abo+internet aanbieding zou zijn en ik kwam op belsimpel.nl uit via dit forum.

Iphone kost € 256,-
T-mobile abo relax 25 online 2jr a € 19.95 p.m = 478,80 totaal
T-mobile Web n Walk standaar 2jr a € 9.95 p.m = 238.80
Korting 12 x € 9.95 ivm actie web n walk = -/- € 119.40
Aansluitkosten € 24.95

Totale kosten voor 2 jaar incl iPhone 4 = € 879.15

Lijkt me een goede deal of niet?
Abo is voor mij genoeg wat bellen /sms betreft, wilde eerst in Belgie iPhone halen en hierna sim-only + internet maar dat is minimaal +/- € 16,- p.maand.

Ik vraag me af of ik dit abo later in zou kunnen laten gaan na einde contract telfort in maart 2011??

firestarter 08-07-10 09:33

iPhone 4 16GB is maybe €640,- in Belgi๋.

Vodafone ANWB abbo 190 bel min/sms + web = €10,95p.m. = 262,80

€902,80

Dus voor 23 euro meer heb je Vodafone ipv Tmobile :)

ugene 08-07-10 10:20

Moet je zeker wel ANWB lid zijn, anders is het zeker interressant!

ugene 08-07-10 11:03

net ff gebeld met vodafone en de actie loopt nog t/m 31-3-2011, lijkt me dus idd een interressant optie om in Belgie een simvrij iphone te kopen en dit abotje er straks ipv mijn telfort voor in de plaats te nemen.

soCool 09-07-10 00:51

Alles met T-Mobile is sowieso geen goede deal wil je een goede provider. Als je budget wil dan lijkt het me wel een aardig deal.

japanserodeleger 09-07-10 11:50

Ja inderdaad, t mobile is niks. Ik had echt op KPN gehoopt, maar helaas.:(

John23 15-07-10 14:06

iPhone 4 is te bestellen bij BelSnel! :D
 
De iPhone 4 is nu te bestellen, ik kreeg zelf nml een email... Dus de iPhone moet de aankomende weken hier uitgegeven worden :)

Hier is de email te zien
Bewijs genoeg dus...

Icewire 15-07-10 14:37

ik zag toevallig ook onlangs deze pre order staan op belsimpel.nl

Ik vind het overigens vreemd dat een internetshop wel pre orders heeft terwijl T-Mobile dit zelf nog niet uitgeeft.
Is er toevallig al iemand die contact gehad heeft met T-mobile hierover ?

Ik ben zelf er namelijk zelf geen voorstander van om rechtstreeks te dealen met zaken als een belsnel.nl en deal liever zelf met T-Mobile aangezien ik daar de afgelopen keren een goede deal mee heb weten te krijgen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ??

hma 15-07-10 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icewire (Bericht 490032)
ik zag toevallig ook onlangs deze pre order staan op belsimpel.nl

Ik vind het overigens vreemd dat een internetshop wel pre orders heeft terwijl T-Mobile dit zelf nog niet uitgeeft.
Is er toevallig al iemand die contact gehad heeft met T-mobile hierover ?

Ik ben zelf er namelijk zelf geen voorstander van om rechtstreeks te dealen met zaken als een belsnel.nl en deal liever zelf met T-Mobile aangezien ik daar de afgelopen keren een goede deal mee heb weten te krijgen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ??

Internetshops willen natuurlijk zoveel mogelijke klanten binnenhalen vandaar.

rabe 30-07-10 19:44

Maar heeft er nu al iemand iets gehoord van Belsimpel over de levering van de Iphone 4? Je zou toch mogen aannemen dat zij vandaag ook een lading hebben gekregen aangezien ze geroepen hebben dat ze een van de eerste zouden zijn...ik heb in ieder geval nog niets gehoord van Belsimpel, hoe zit het met andere Belsimpel bestellers????

mcbbvb 30-07-10 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ugene (Bericht 484848)
Ola,

vandaag eens rondgekeken wat de beste iPhone 4 icm abo+internet aanbieding zou zijn en ik kwam op belsimpel.nl uit via dit forum.

Iphone kost € 256,-
T-mobile abo relax 25 online 2jr a € 19.95 p.m = 478,80 totaal
T-mobile Web n Walk standaar 2jr a € 9.95 p.m = 238.80
Korting 12 x € 9.95 ivm actie web n walk = -/- € 119.40
Aansluitkosten € 24.95

Totale kosten voor 2 jaar incl iPhone 4 = € 879.15

Lijkt me een goede deal of niet?
Abo is voor mij genoeg wat bellen /sms betreft, wilde eerst in Belgie iPhone halen en hierna sim-only + internet maar dat is minimaal +/- € 16,- p.maand.

Ik vraag me af of ik dit abo later in zou kunnen laten gaan na einde contract telfort in maart 2011??

bij gsmwijzer is de iPhone 16 euro goedkoper en heb je 24 maanden gratis internet. dat is dus 143 euro goedkoper...

Niekark 31-07-10 03:50

Ik heb 30 juni al bij belsimpel besteld , maar nog niks gehoord , terwijl ze claimen als eerste de iphone binnen te krijgen , en ze zijn officieel partner van t-mobile , een slechte zaak vind ik ze hadden wel een mail mogen sturen met hoe en wat

Ummah 31-07-10 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niekark (Bericht 507512)
Ik heb 30 juni al bij belsimpel besteld , maar nog niks gehoord , terwijl ze claimen als eerste de iphone binnen te krijgen , en ze zijn officieel partner van t-mobile , een slechte zaak vind ik ze hadden wel een mail mogen sturen met hoe en wat

idd ik heb een witte iphone 4 ook op 30 juni bestelt. ik heb ook geen bericht gehad over de stand van zaken. En ook niet over de Iphone 4 wit, je zou zeggen dat ze een bericht sturen dat die pas later dit jaar komt maarjah.

Dit is de laatste keer dat ik met hun zaken doe.

edit: Deze woensdag stond de levertijd voor de iphone 4 (nieuwe klanten) op belsimpel.nl 3 weken. ik zie nu dat het veranderd is naar 4 weken. ik weet niet of dit een slecht ding is of een goed ding voor die mensen die hem al bestelt hebben. maar het zal wel.

Niekark 31-07-10 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ummah (Bericht 508196)
idd ik heb een witte iphone 4 ook op 30 juni bestelt. ik heb ook geen bericht gehad over de stand van zaken. En ook niet over de Iphone 4 wit, je zou zeggen dat ze een bericht sturen dat die pas later dit jaar komt maarjah.

Dit is de laatste keer dat ik met hun zaken doe.

edit: Deze woensdag stond de levertijd voor de iphone 4 (nieuwe klanten) op belsimpel.nl 3 weken. ik zie nu dat het veranderd is naar 4 weken. ik weet niet of dit een slecht ding is of een goed ding voor die mensen die hem al bestelt hebben. maar het zal wel.

Ik hoop niet dat het nog 4 weken duurt want anders was dit de laatste keer dat ik iets bij belsimpel bestel , dan moeten ze ook niet claimen de eerste te zijn met de iphone , terwijl hun partnet t-mobile al begonnen is met uitleveren

johnschaap 01-08-10 00:21

Bel Simpel reageert niet op e-mail, ik heb dinsdag bestelt, in het systeem staat de order nog steeds in behandeling. Je mag toch wel aannemen dat t-mobile de aanvragen wel heeft verwerkt voor belsimpel. Eerst claimen dat je de snelste bent, klanten binnenhalen en vervolgens niet reageren op e-mail, slechte zaak hoor. Kijk ik snap dat ik 8 weken moet wachten (al staat er 4) maar geef wel door of je aanvraag geacepteerd is of niet. Al heb ik er nog wel een beetje vertrouwen in dat het goedkomt en ze het gewoon erg druk hebben en dit niet aankunnen op het moment.

gwjans 01-08-10 09:21

laatste mail die ik van belsimpel heb gekregen is van afgelopen vrijdag toen de iphone 4 uitkwam. Ze melden dat ze er alles aan zouden doen de iphone snel bij mij te krijgen, maar dat het zo'n 2 tot 3 weken kon duren.

Niekark 01-08-10 14:03

Ik had wel gedacht dat als ik op 30 juni bestel dat ik wel bij de eerste lichting zou zitten , heb gebeld en ze zeiden dat het nog wel een paar weken zou duren , slechte zaak :(

gwjans 01-08-10 16:18

Begin zo langzamerhand mijn vertrouwen te verliezen in belsimpel. wellicht onterecht.... maar als ik dit zo lees. Zouden we onze order kunnen annuleren en geld terug krijgen? op hun site staat alleen dat dit kan met losse artikelen. maar hier zit een abonnement bij natuurlijk.

Ummah 02-08-10 16:06

Ik heb belsimpel 2x gebelt. ik had gevraagd over wanneer de iphone geleverd word en of ik mijn simkaart eerder kon krijgen.

De eerste persoon zei dat het 4 weken kan duren, daarna zei het korter of langer kan zijn.
De tweede persoon zei anderhalve week.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gwjans (Bericht 509437)
Zouden we onze order kunnen annuleren en geld terug krijgen? op hun site staat alleen dat dit kan met losse artikelen. maar hier zit een abonnement bij natuurlijk.

De tweede persoon zei dat onze abbonementen nog niet zijn doorgevoerd naar t-mobile omdat ze de telefoon niet kunnen leveren. Ik dacht hier ook aan maar dan moet je waarschijnlijk nog langer wachten voor een iphone 4.

gwjans 02-08-10 20:14

het blijft dus allemaal lekker vaag..... heerlijk is dat toch... hmm not


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.