//

iPhone 4 via Belsimpel.nl

iPhone 4 via Belsimpel.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ola, vandaag eens rondgekeken wat de beste iPhone 4 icm abo+internet aanbieding zou zijn en ik kwam op belsimpel.nl uit via dit forum. Iphone kost ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-10, 00:17
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard iPhone 4 via Belsimpel.nl

Ola,

vandaag eens rondgekeken wat de beste iPhone 4 icm abo+internet aanbieding zou zijn en ik kwam op belsimpel.nl uit via dit forum.

Iphone kost € 256,-
T-mobile abo relax 25 online 2jr a € 19.95 p.m = 478,80 totaal
T-mobile Web n Walk standaar 2jr a € 9.95 p.m = 238.80
Korting 12 x € 9.95 ivm actie web n walk = -/- € 119.40
Aansluitkosten € 24.95

Totale kosten voor 2 jaar incl iPhone 4 = € 879.15

Lijkt me een goede deal of niet?
Abo is voor mij genoeg wat bellen /sms betreft, wilde eerst in Belgie iPhone halen en hierna sim-only + internet maar dat is minimaal +/- € 16,- p.maand.

Ik vraag me af of ik dit abo later in zou kunnen laten gaan na einde contract telfort in maart 2011??
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt

Laatst gewijzigd door ugene; 08-07-10 om 00:20.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-10, 10:33
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

iPhone 4 16GB is maybe €640,- in België.

Vodafone ANWB abbo 190 bel min/sms + web = €10,95p.m. = 262,80

€902,80

Dus voor 23 euro meer heb je Vodafone ipv Tmobile
  #3  
Oud 08-07-10, 11:20
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Moet je zeker wel ANWB lid zijn, anders is het zeker interressant!
  #4  
Oud 08-07-10, 12:03
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

net ff gebeld met vodafone en de actie loopt nog t/m 31-3-2011, lijkt me dus idd een interressant optie om in Belgie een simvrij iphone te kopen en dit abotje er straks ipv mijn telfort voor in de plaats te nemen.
  #5  
Oud 09-07-10, 01:51
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Alles met T-Mobile is sowieso geen goede deal wil je een goede provider. Als je budget wil dan lijkt het me wel een aardig deal.
__________________
Are you ready for this!
  #6  
Oud 09-07-10, 12:50
japanserodeleger japanserodeleger is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 42
Standaard

Ja inderdaad, t mobile is niks. Ik had echt op KPN gehoopt, maar helaas.
  #7  
Oud 15-07-10, 15:06
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard iPhone 4 is te bestellen bij BelSnel! :D

De iPhone 4 is nu te bestellen, ik kreeg zelf nml een email... Dus de iPhone moet de aankomende weken hier uitgegeven worden

Hier is de email te zien
Bewijs genoeg dus...

Laatst gewijzigd door iCulture; 31-07-10 om 06:09. Reden: Afbeelding verwijderd. Link verwijderd.
  #8  
Oud 15-07-10, 15:37
Icewire's schermafbeelding
Icewire Icewire is offline
• iOS 11.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Den haag
Berichten: 18
Standaard

ik zag toevallig ook onlangs deze pre order staan op belsimpel.nl

Ik vind het overigens vreemd dat een internetshop wel pre orders heeft terwijl T-Mobile dit zelf nog niet uitgeeft.
Is er toevallig al iemand die contact gehad heeft met T-mobile hierover ?

Ik ben zelf er namelijk zelf geen voorstander van om rechtstreeks te dealen met zaken als een belsnel.nl en deal liever zelf met T-Mobile aangezien ik daar de afgelopen keren een goede deal mee heb weten te krijgen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ??
  #9  
Oud 15-07-10, 19:40
hma hma is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Icewire Bekijk bericht
ik zag toevallig ook onlangs deze pre order staan op belsimpel.nl

Ik vind het overigens vreemd dat een internetshop wel pre orders heeft terwijl T-Mobile dit zelf nog niet uitgeeft.
Is er toevallig al iemand die contact gehad heeft met T-mobile hierover ?

Ik ben zelf er namelijk zelf geen voorstander van om rechtstreeks te dealen met zaken als een belsnel.nl en deal liever zelf met T-Mobile aangezien ik daar de afgelopen keren een goede deal mee heb weten te krijgen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee ??
Internetshops willen natuurlijk zoveel mogelijke klanten binnenhalen vandaar.
  #10  
Oud 30-07-10, 20:44
rabe rabe is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

Maar heeft er nu al iemand iets gehoord van Belsimpel over de levering van de Iphone 4? Je zou toch mogen aannemen dat zij vandaag ook een lading hebben gekregen aangezien ze geroepen hebben dat ze een van de eerste zouden zijn...ik heb in ieder geval nog niets gehoord van Belsimpel, hoe zit het met andere Belsimpel bestellers????
  #11  
Oud 30-07-10, 20:54
mcbbvb mcbbvb is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugene Bekijk bericht
Ola,

vandaag eens rondgekeken wat de beste iPhone 4 icm abo+internet aanbieding zou zijn en ik kwam op belsimpel.nl uit via dit forum.

Iphone kost € 256,-
T-mobile abo relax 25 online 2jr a € 19.95 p.m = 478,80 totaal
T-mobile Web n Walk standaar 2jr a € 9.95 p.m = 238.80
Korting 12 x € 9.95 ivm actie web n walk = -/- € 119.40
Aansluitkosten € 24.95

Totale kosten voor 2 jaar incl iPhone 4 = € 879.15

Lijkt me een goede deal of niet?
Abo is voor mij genoeg wat bellen /sms betreft, wilde eerst in Belgie iPhone halen en hierna sim-only + internet maar dat is minimaal +/- € 16,- p.maand.

Ik vraag me af of ik dit abo later in zou kunnen laten gaan na einde contract telfort in maart 2011??
bij gsmwijzer is de iPhone 16 euro goedkoper en heb je 24 maanden gratis internet. dat is dus 143 euro goedkoper...
  #12  
Oud 31-07-10, 04:50
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Ik heb 30 juni al bij belsimpel besteld , maar nog niks gehoord , terwijl ze claimen als eerste de iphone binnen te krijgen , en ze zijn officieel partner van t-mobile , een slechte zaak vind ik ze hadden wel een mail mogen sturen met hoe en wat
  #13  
Oud 31-07-10, 18:02
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekark Bekijk bericht
Ik heb 30 juni al bij belsimpel besteld , maar nog niks gehoord , terwijl ze claimen als eerste de iphone binnen te krijgen , en ze zijn officieel partner van t-mobile , een slechte zaak vind ik ze hadden wel een mail mogen sturen met hoe en wat
idd ik heb een witte iphone 4 ook op 30 juni bestelt. ik heb ook geen bericht gehad over de stand van zaken. En ook niet over de Iphone 4 wit, je zou zeggen dat ze een bericht sturen dat die pas later dit jaar komt maarjah.

Dit is de laatste keer dat ik met hun zaken doe.

edit: Deze woensdag stond de levertijd voor de iphone 4 (nieuwe klanten) op belsimpel.nl 3 weken. ik zie nu dat het veranderd is naar 4 weken. ik weet niet of dit een slecht ding is of een goed ding voor die mensen die hem al bestelt hebben. maar het zal wel.

Laatst gewijzigd door Ummah; 31-07-10 om 18:10.
  #14  
Oud 31-07-10, 19:12
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ummah Bekijk bericht
idd ik heb een witte iphone 4 ook op 30 juni bestelt. ik heb ook geen bericht gehad over de stand van zaken. En ook niet over de Iphone 4 wit, je zou zeggen dat ze een bericht sturen dat die pas later dit jaar komt maarjah.

Dit is de laatste keer dat ik met hun zaken doe.

edit: Deze woensdag stond de levertijd voor de iphone 4 (nieuwe klanten) op belsimpel.nl 3 weken. ik zie nu dat het veranderd is naar 4 weken. ik weet niet of dit een slecht ding is of een goed ding voor die mensen die hem al bestelt hebben. maar het zal wel.
Ik hoop niet dat het nog 4 weken duurt want anders was dit de laatste keer dat ik iets bij belsimpel bestel , dan moeten ze ook niet claimen de eerste te zijn met de iphone , terwijl hun partnet t-mobile al begonnen is met uitleveren
  #15  
Oud 01-08-10, 01:21
johnschaap johnschaap is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Bel Simpel reageert niet op e-mail, ik heb dinsdag bestelt, in het systeem staat de order nog steeds in behandeling. Je mag toch wel aannemen dat t-mobile de aanvragen wel heeft verwerkt voor belsimpel. Eerst claimen dat je de snelste bent, klanten binnenhalen en vervolgens niet reageren op e-mail, slechte zaak hoor. Kijk ik snap dat ik 8 weken moet wachten (al staat er 4) maar geef wel door of je aanvraag geacepteerd is of niet. Al heb ik er nog wel een beetje vertrouwen in dat het goedkomt en ze het gewoon erg druk hebben en dit niet aankunnen op het moment.

Laatst gewijzigd door johnschaap; 01-08-10 om 01:24.
  #16  
Oud 01-08-10, 10:21
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

laatste mail die ik van belsimpel heb gekregen is van afgelopen vrijdag toen de iphone 4 uitkwam. Ze melden dat ze er alles aan zouden doen de iphone snel bij mij te krijgen, maar dat het zo'n 2 tot 3 weken kon duren.
  #17  
Oud 01-08-10, 15:03
Niekark Niekark is offline
 
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 68
Standaard

Ik had wel gedacht dat als ik op 30 juni bestel dat ik wel bij de eerste lichting zou zitten , heb gebeld en ze zeiden dat het nog wel een paar weken zou duren , slechte zaak
  #18  
Oud 01-08-10, 17:18
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

Begin zo langzamerhand mijn vertrouwen te verliezen in belsimpel. wellicht onterecht.... maar als ik dit zo lees. Zouden we onze order kunnen annuleren en geld terug krijgen? op hun site staat alleen dat dit kan met losse artikelen. maar hier zit een abonnement bij natuurlijk.
  #19  
Oud 02-08-10, 17:06
Ummah Ummah is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik heb belsimpel 2x gebelt. ik had gevraagd over wanneer de iphone geleverd word en of ik mijn simkaart eerder kon krijgen.

De eerste persoon zei dat het 4 weken kan duren, daarna zei het korter of langer kan zijn.
De tweede persoon zei anderhalve week.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gwjans Bekijk bericht
Zouden we onze order kunnen annuleren en geld terug krijgen? op hun site staat alleen dat dit kan met losse artikelen. maar hier zit een abonnement bij natuurlijk.
De tweede persoon zei dat onze abbonementen nog niet zijn doorgevoerd naar t-mobile omdat ze de telefoon niet kunnen leveren. Ik dacht hier ook aan maar dan moet je waarschijnlijk nog langer wachten voor een iphone 4.

Laatst gewijzigd door Ummah; 02-08-10 om 17:09.
  #20  
Oud 02-08-10, 21:14
gwjans gwjans is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 38
Standaard

het blijft dus allemaal lekker vaag..... heerlijk is dat toch... hmm not
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Belsimpel ervaringen Gratis iPhone4 bunqueejump Koopinformatie Nederland 1 14-01-11 10:14
iPhone 4 via BelSimpel.nl iPhone4Robin Koopinformatie Nederland 2 24-08-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.