//

simlockvrije iphone kopen+apart abonnement?

simlockvrije iphone kopen+apart abonnement? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik wil binnenkort een iPhone 3g aanschaffen maar vroeg me af of het voordeliger was als ik een 2e hands iPhone aanschaf voor een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-10, 18:44
Seburb Seburb is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard simlockvrije iphone kopen+apart abonnement?

Hoi,

ik wil binnenkort een iPhone 3g aanschaffen maar vroeg me af of het voordeliger was als ik een 2e hands iPhone aanschaf voor een euro of 200 en er een abonnement los bij koop? is het dan ook mogelijk er vast internet bij te krijgen?

alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-10, 19:40
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seburb Bekijk bericht
Hoi,

ik wil binnenkort een iPhone 3g aanschaffen maar vroeg me af of het voordeliger was als ik een 2e hands iPhone aanschaf voor een euro of 200 en er een abonnement los bij koop? is het dan ook mogelijk er vast internet bij te krijgen?

alvast bedankt.
Ik zou zelf een los toestel kopen met een sim only abbonement.
Maar voor 200 euro zul je niet snel een knappe 3G vinden ben ik bang!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
simlockvrije iphone 4 bij macstore usa kopen? jeroen369 Koopinformatie USA 4 14-06-11 19:40
iPhone kopen in Amerika mét abonnement Cupcake Koopinformatie USA 2 06-07-10 16:18
Simlockvrije (software unlock) iphone icm kpn abonnement ruben Archief 3 22-08-09 22:15
In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? Verhulk Archief 9 13-06-08 12:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.