Iemand ervaring met deze koper? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand ervaring met deze verkoper? Scherpste prijs tot nu toe! Marktplaats.nl > Iphone 4 16 & 32gig 24 maanden garantie - Telecommunicatie - Mobiele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met deze koper?
Heeft iemand ervaring met deze verkoper? Scherpste prijs tot nu toe!
Marktplaats.nl > Iphone 4 16 & 32gig 24 maanden garantie - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat niet bij wanneer hij ze gaat leveren.
hij zal ze voor die prijs niet uit voorraad gaan leveren. Dan zou hij echt gek zijn want de marktprijs ligt momenteel beduidend hoger. dus wanneer hij levert zijn ze waarschijnlijk niet meer zo schaars en kun je ze overal voor de prijs krijgen of gaan halen in het buitenland. Komen waarschijnlijk dan gewoon uit Belgie of Frankrijk. Ik denk vooral een goede aanbieding voor mensen die niet heel veel haast hebben en geen zin hebben om hem zelf in het buitenland te gaan halen. |
|
|||
|
|||
Ik heb een mail gestuurd en proberen bellen. Echter geen antwoord...
|
|
|||
|
|||
3 en half jaar actief op marktplaats klinkt wel goed.
|
|
||||
|
||||
Staat simlockvrij, staat niet bij of het af-fabriek is of (nog niet beschikbaar) software matig.
Ik denk n.l. uit de USA, anders is dieprijs wel heel scherp, en koopjes Iphone 4 geloof ik nog niet in. ze doen hier al tot EUR 1.000 voor 32GB |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of inderdaad niet fabriek-af (origineel) mobiel maar software-matig en daar ben ik persoonlijk niet zo'n voorstander van. Voor je het weet heb je bij de nieuwste firmware weer een hoop gedoe. |
|
|||
|
|||
Klopt. Heb hem ook een e-mail gestuurd. Erbij gezet dat ik hem wil ophalen, wacht nu op antwoord.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je moet ze in grote partijen hier kunnen krijgen zonder dat ze door de douane gecontroleerd worden. Anders zijn de marges nog marginaal. en simlock-vrij uit de states? We zullen zien als ie reageert op een mail of belletje. Maar klinkt "to good to be true". |
|
||||
|
||||
Als je hier kijkt voor USA modellen valt dat wel mee,
Hij vraagt 16 gig €740,- IPhone Forum ca. 750,00 AT&T 32 gig €860,- IPhone Forum ca. 900,00 AT&T Ben benieuwd, zijn telefoon staat uit Laatst gewijzigd door MCNO; 13-07-10 om 17:38. |
|
|||
|
|||
USA modellen heb je toch niets aan? Ik d8 dat er nog geen unlock voor de iPhone 4 was?
Of wil je hem gebruiken als superdure iPod? |
|
|||
|
|||
Ik hoef geen USA model hoor. Dat staat ook helemaal niet in de advertentie! Staat gewoon dat ze simlock vrij zijn.
|
|
|||
|
|||
Heb er ook maar een mailtje aan gewaagd! Kan het bijna niet geloven, maar wie weet. Als hij er heeft ga ik er morgen om.
|
|
||||
|
||||
Ik heb mail terug gehad van hem.
Het gaat om engelse modellen. Maar er word niet echt duidelijk wanneer hij ze kan leveren ofzo....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iemand ervaring met deze site?? | gangster2 | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-05-11 14:40 |
Iemand ervaring met deze verkoper? | hannes87 | Koopinformatie en ervaringen | 8 | 26-03-11 19:10 |
Iemand ervaring met deze webshop? | Rockywoman | Koopinformatie Nederland | 1 | 30-06-10 11:37 |
Iemand ervaring met deze webwinkel? | steve11 | Koopinformatie Nederland | 13 | 30-07-09 15:53 |
|
|