//

Het ideale iPad internet abonnement.

Het ideale iPad internet abonnement. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door h5550 Ja wel onder de FUP voorwaarden Dus de basis is 500 mb en je mag daar niet regelmatig 10x overheen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-07-10, 11:15
Vroegevogel's schermafbeelding
Vroegevogel Vroegevogel is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door h5550 Bekijk bericht
Ja wel onder de FUP voorwaarden
Dus de basis is 500 mb en je mag daar niet regelmatig 10x overheen zitten dus 5GB?

Dus wel 2 a 3 GB ?

Ik wil niet dat ik dadelijk van die enorme rekeningen krijg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 18-07-10, 11:33
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webgangster Bekijk bericht
Als jouw vader tethert heb jij alleen Wi-Fi nodig.
Als je duo sim aanvraagd kan je vader niet gebeld worden en niet internetten.
Het laatste sim kaartje dat ingelogd is zal alles ontvangen zover dat kan.

Dat kan helemaal niet. Het is niet mogelijk om internet via de iPhone te delen op de iPad. Dit kan alleen op computers.
  #23  
Oud 18-07-10, 11:52
Martijn Broeckie Martijn Broeckie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Breda
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BasiX Bekijk bericht
Dat kan helemaal niet. Het is niet mogelijk om internet via de iPhone te delen op de iPad. Dit kan alleen op computers.
Ook niet als je de iPhone jailbreakt?
  #24  
Oud 18-07-10, 11:52
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

volgens mij kan dat wel, bijvoorbeeld met MyWi - Rock Your Phone
  #25  
Oud 18-07-10, 11:59
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kinsum Bekijk bericht
als ik een prepaid kaart koop en deze verknip tot duosim en een blox erop zet...hoe waardeer ik deze dan elke maand op??
Ik neem even aan dat waar duosim staat je microsim bedoelt en dan ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar. Je moet om je blox te activeren een sms sturen maar kan dat met de ipad? En als dat niet zo is, hoe krijg je dat verknipte ding dan fatsoenlijk in een telefoon?
  #26  
Oud 18-07-10, 12:02
h5550 h5550 is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vroegevogel Bekijk bericht
Dus de basis is 500 mb en je mag daar niet regelmatig 10x overheen zitten dus 5GB?

Dus wel 2 a 3 GB ?

Ik wil niet dat ik dadelijk van die enorme rekeningen krijg.
Van meer betalen staat niks van in de voorwaarden.
Ze zullen eerst contact met je moeten zoeken voordat ze zulke rare dingen gaan doen.
En ik heb ingesteld dat ze mij via mail moeten benaderen voor contact.
Dus geen sms.
  #27  
Oud 18-07-10, 12:05
isneaker isneaker is offline
• iOS 6.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 60
Standaard

Ik vraag me eigenlijk af wat jullie zouden willen betalen voor een onbeperkt internet abo voor op de iPad.
  #28  
Oud 18-07-10, 19:43
Geux's schermafbeelding
Geux Geux is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 27
Standaard

Heb momenteel een Vodafone ANWB Sim in de iPhone 3GS zitten en de oude TMobile sim in de iPad.

Qua snelheid (Speedtest) wint TMobile het steeds. Snelheid op de iPad is altijd 1800/330 kbps. (iPhone ABO snelheid)

Vodafone komt nooit boven de 1500 kbps download en vooral upload steekt vaak op 58 kbps. Bedroevend. Op meerdere plaatsen getest, niet alleen thuis.

Ik twijfel nog sterk wat ik doe eind september als de TMobile sim afloopt en ik iets nieuws moet met de iPad. Op basis van de ervarigen in de iPhone staat Vodafone niet hoog op de lijst.
__________________
iPhone X 64GB - iPad Pro 12.9 - MacMini 2018 - MBPr 15" 2013
  #29  
Oud 18-07-10, 20:36
h5550 h5550 is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geux Bekijk bericht
Heb momenteel een Vodafone ANWB Sim in de iPhone 3GS zitten en de oude TMobile sim in de iPad.

Qua snelheid (Speedtest) wint TMobile het steeds. Snelheid op de iPad is altijd 1800/330 kbps. (iPhone ABO snelheid)

Vodafone komt nooit boven de 1500 kbps download en vooral upload steekt vaak op 58 kbps. Bedroevend. Op meerdere plaatsen getest, niet alleen thuis.

Ik twijfel nog sterk wat ik doe eind september als de TMobile sim afloopt en ik iets nieuws moet met de iPad. Op basis van de ervarigen in de iPhone staat Vodafone niet hoog op de lijst.
Net even getest met speedtest.
1540 down 310 up
Vodafone.
Signaalmeter op 4 streepjes.
  #30  
Oud 19-07-10, 11:22
remmh01 remmh01 is offline
• iOS 1.0.0
• 10.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik heb gisteren bij T-mobile een duo-simpakket gehaald.
Eén van die nieuwe simkaarten is in mijn Iphone G3s gegaan, de andere is in m'n Ipad gegaan. Beide simkaarten waren al 'voorgestanst' dus ook die sim voor de Ipad kon ik er gewoon uitdrukken (geen gedoe met scharen en bijknippen).

Ik heb nog niet gemerkt dat een verbinding op de Iphone uitvalt als ik met de Ipad bezig ben maar dat komt omdat ik thuis (uiteraard) op het Wi-Fi-netwerk zit.
Ik ga er wel vanuit dat slechts één apparaat tegelijkertijd gebruik kan maken van de G3-verbinding en dat de andere dan terugvalt op GPRS.

Overigens waren de medewerkers van de T-mobileshop in Rottterdam Zuidplein (nog) niet op de hoogte dat de duo-simkaarten ook al op micro-formaat waren voorgestanst.

De kosten van de duo-simkaart bedragen (éénmalig) € 15,00 en zullen op de eerstkomende factuur in rekening worden gebracht.

Kortom: ik hou m'n normale Iphone-abonnement (met m'n eigen 06-nummer) maar kan daar nu twee aparaten mee gebruiken.

update 20-07-2010:
Op het moment dat de Ipad een G3-verbinding in gebruik heeft én op de Iphone is G3 niet uitgeschakeld, dan kan de Iphone niet telefonisch worden benaderd (in gesprek-toon).
Als je de G3 op de Iphone uitschakeld, is de Ihpone via gprs wél te benaderen.
In mijn optiek heb ik geen twee apparaten nodig die gelijkertijd de G3 nodig hebben. Kortom, leuk al die Ipad-abonnementen maar neen, ik bedank ervoor !

Laatst gewijzigd door remmh01; 20-07-10 om 14:04. Reden: update eigen bericht
  #31  
Oud 22-07-10, 17:52
Guest-20210103162621
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remmh01 Bekijk bericht
Ik heb gisteren bij T-mobile een duo-simpakket gehaald.
Eén van die nieuwe simkaarten is in mijn Iphone G3s gegaan, de andere is in m'n Ipad gegaan. Beide simkaarten waren al 'voorgestanst' dus ook die sim voor de Ipad kon ik er gewoon uitdrukken (geen gedoe met scharen en bijknippen).

Ik heb nog niet gemerkt dat een verbinding op de Iphone uitvalt als ik met de Ipad bezig ben maar dat komt omdat ik thuis (uiteraard) op het Wi-Fi-netwerk zit.
Ik ga er wel vanuit dat slechts één apparaat tegelijkertijd gebruik kan maken van de G3-verbinding en dat de andere dan terugvalt op GPRS.

Overigens waren de medewerkers van de T-mobileshop in Rottterdam Zuidplein (nog) niet op de hoogte dat de duo-simkaarten ook al op micro-formaat waren voorgestanst.

De kosten van de duo-simkaart bedragen (éénmalig) € 15,00 en zullen op de eerstkomende factuur in rekening worden gebracht.

Kortom: ik hou m'n normale Iphone-abonnement (met m'n eigen 06-nummer) maar kan daar nu twee aparaten mee gebruiken.

update 20-07-2010:
Op het moment dat de Ipad een G3-verbinding in gebruik heeft én op de Iphone is G3 niet uitgeschakeld, dan kan de Iphone niet telefonisch worden benaderd (in gesprek-toon).
Als je de G3 op de Iphone uitschakeld, is de Ihpone via gprs wél te benaderen.
In mijn optiek heb ik geen twee apparaten nodig die gelijkertijd de G3 nodig hebben. Kortom, leuk al die Ipad-abonnementen maar neen, ik bedank ervoor !

zou dit ook met hi lukken??
ipad: 3g
iphone: bellen en gprs
??
  #32  
Oud 22-07-10, 18:50
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Ik ga zo gauw als ze leverbaar zijn bij KPN mijn gewone uSim omzetten naar een Duo-Microsim pakket.
Zet de 3g van mijn iphone uit en kan dan gebruik maken vande ipad EN nog steeds gebeld worden.
  #33  
Oud 23-07-10, 11:01
Rene3g Rene3g is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 262
Standaard

Ik had eerst een dual simkaart aangevraagd voor mijn ipad, omdat ik 3G niet echt vaak gebruik, maar ik heb wel gemerkt dat het erg vervelend is als je dan even op 3g zit, je telefoon niet bereikbaar is. Dus heb ik nu de actie voor iphone gebruikers bij T-mobile bestelt. Prepaid simkaart, kust eenmalig 9,95 maar dan krijg je 30 euro tegoed!
  #34  
Oud 23-07-10, 19:23
jtuckn jtuckn is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remmh01 Bekijk bericht
Op het moment dat de Ipad een G3-verbinding in gebruik heeft én op de Iphone is G3 niet uitgeschakeld, dan kan de Iphone niet telefonisch worden benaderd (in gesprek-toon).
Als je de G3 op de Iphone uitschakeld, is de Ihpone via gprs wél te benaderen.
In mijn optiek heb ik geen twee apparaten nodig die gelijkertijd de G3 nodig hebben. Kortom, leuk al die Ipad-abonnementen maar neen, ik bedank ervoor !
Kun je bevestigen dat je met de iPad 3G aan, en de iPhone 3G uit (maar wel GPRS aan) nog steeds normaal kunt bellen op de iPhone?

Ik heb zelf een vodafone prepaid SIM geknipt voor de iPad, ik dacht dat het moeilijk zou zijn, maar het bleek supermakkelijk! En met die actie van nu heb je 30 dagen internet voor €4,75 (actie tot 31 juli). Als je dan de SIM-kaart eerst online registreert krijg je niet alleen extra beltegoed, maar je kunt dan voortaan via de website de internet-blox activeren. Helemaal top!
  #35  
Oud 23-07-10, 20:57
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Ik had nog een T-Mobile i-150 abo dat ik niet gebruikte i.v.m. slecht bereik thuis. Ik heb het simkaartje daarvan omgeruild voor een microsim en in mijn iPad gedaan. Thuis gebruik ik nu gewoon Wi-Fi en daarbuiten 3G (voor zover beschikbaar met T-Mobile)
  #36  
Oud 23-08-10, 16:32
seevinck seevinck is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard

We zijn een maand verder sinds de vorige reactie.

Er werd toen het volgende abbonnement aangeraden: ANWB + Vodafone, Sim-only met 9.95 abonnement (https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6).

Is dit nog steeds de beste manier om onbeperkt 3G datatoegang te hebben op een iPad (en die ook betaalbaar is?) Of zijn er andere opties?

E een vraagje: wat zijn de FUP voorwaarden?
  #37  
Oud 23-08-10, 16:33
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seevinck Bekijk bericht
We zijn een maand verder sinds de vorige reactie.

Er werd toen het volgende abbonnement aangeraden: ANWB + Vodafone, Sim-only met 9.95 abonnement (https://directsales.vodafone.nl/anwb#category6).

Is dit nog steeds de beste manier om onbeperkt 3G datatoegang te hebben op een iPad (en die ook betaalbaar is?) Of zijn er andere opties?

E een vraagje: wat zijn de FUP voorwaarden?
400~500mb p m

Op het moment nog steeds het beste!
  #38  
Oud 23-08-10, 16:39
seevinck seevinck is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daros Bekijk bericht
400~500mb p m

Op het moment nog steeds het beste!
Maar dat is dus niet onbeperkt? Ik zoek een optie zonder datalimiet.
  #39  
Oud 23-08-10, 16:42
Daros Daros is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 199
Stuur een bericht via MSN naar Daros
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door seevinck Bekijk bericht
Maar dat is dus niet onbeperkt? Ik zoek een optie zonder datalimiet.
Dat bestaat niet. Alles in Nederland is FUP.
(helaas)
  #40  
Oud 24-08-10, 13:48
henkjobse henkjobse is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jtuckn Bekijk bericht
Kun je bevestigen dat je met de iPad 3G aan, en de iPhone 3G uit (maar wel GPRS aan) nog steeds normaal kunt bellen op de iPhone?

Ik heb zelf een vodafone prepaid SIM geknipt voor de iPad, ik dacht dat het moeilijk zou zijn, maar het bleek supermakkelijk! En met die actie van nu heb je 30 dagen internet voor €4,75 (actie tot 31 juli). Als je dan de SIM-kaart eerst online registreert krijg je niet alleen extra beltegoed, maar je kunt dan voortaan via de website de internet-blox activeren. Helemaal top!
Dit zou ik ook graag willen weten, het lijkt wel zo te zien als ik je goed begrijp, maar zou dit nog even zeker willen weten.
__________________
iPad Wi-Fi 16 Gb, 4.3.3, JB
iPhone 4 16 Gb, 4.3.2, JB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G Internet zonder abonnement? Tunix Overige providers Nederland 5 09-12-10 10:13
Internet only abonnement? Simlock Odido (T-Mobile) 4 21-10-10 00:01
Tethering via iPhone het internet op met de iPad, kan dat? Zeke_NL iPad algemeen 2 06-08-10 09:34
Wat vind jij het ideale fitnessprogramma? DutchAppeal iPhone Apps 17 02-03-09 21:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.