//

ideal-case.com is niet echt geweldig

ideal-case.com is niet echt geweldig discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb voor mijn iPhone 4 een case besteld bij iDeal-Case.com en ook een setje screenprotectors . Het pakketje is redelijk snel naar Nederland gekomen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-10, 10:17
Dwee8le Dwee8le is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard ideal-case.com is niet echt geweldig

Ik heb voor mijn iPhone 4 een case besteld bij iDeal-Case.com en ook een setje screenprotectors. Het pakketje is redelijk snel naar Nederland gekomen (vanuit Hong Kong), maar de kwaliteit van het hoesje is niet echt fantastisch. Ik wilde graag een doorzichtige siliconencase, maar deze heeft een ontzettend lelijke lijn over de hele zijkant. Iets wat je op de foto's van de website niet kan zien natuurlijk. Waarschijnlijk het gevolg waarop deze hoesjes worden gefabriceerd.

Wat wel enorm storend is, is het feit dat ze iPhone 4 screenprotectors aanbieden, maar uiteindelijk hebben ze gewoon een setje voor de iPhone 3GS gestuurd met daarop een sticker dat deze ook voor de iPhone 4 zijn. ja ja... want de iPhone 3GS heeft ook een frontfacing camera toch?

Over het algemeen valt het hoesje qua uiterlijk dus tegen, maar aan de andere kant is hij ook maar $15 en voor de komende weken (totdat ome Steve een gratis Bumper heeft ongestuurd!) wel okay, maar gewoon de verkeerde screenprotectors opsturen en dan volhouden dat dat ook wel werkt. Nee, niet aan te raden deze "winkel".
__________________
iMac 27" i5 quadcore 2,66Ghz, 16GB RAM, Ati4850 (2009) ~ New iPad 32GB White ~ iPhone 4 32GB Black
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes card kopen met ideal FectionNL iTunes 6 08-01-13 13:25
Custom iphone 4 case (Echt vet!) dedafmonteur iPhone accessoires en onderdelen 9 19-01-11 08:17
betaling via ideal of paypal met itunes christa2009 Archief 2 13-11-09 22:08
'Zo geweldig is hij niet' of toch wel? Dreissen Archief 2 17-06-09 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.