//

Iphone 3gs of Iphone 4 (ICM Abonnement)

Iphone 3gs of Iphone 4 (ICM Abonnement) discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik kan mijn abonnement verlengen en heb altijd gezegd dat ik voor een Iphone wil gaan. Nu is het dus zover en de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-10, 15:20
Rated Rated is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard Iphone 3gs of Iphone 4 (ICM Abonnement)

Hallo allemaal,

Ik kan mijn abonnement verlengen en heb altijd gezegd dat ik voor een Iphone wil gaan.

Nu is het dus zover en de Iphone 4 staat voor de deur.
Ik heb momenteel een abonnement van 30 euro per maand en dat wil ik ook zo houden.
Bij vodafone kan ik mijn abonnement verlengen met een 3gs met 99 euro bijbetalen (35 per maand en de eerste 6 maanden 50% off)

Ik heb zo hier en daar prijzen proberen te vinden van de Iphone 4 icm een abonnement maar heb niets gevonden.

Ik wil maximaal 150 euro bijbetalen, nu denk ik dat dit niet mogelijk is bij een Iphone 4 en ik schat dat dit toch minimaal tegen de 250/300 gaat liggen. En dat lijkt mij toch wel wat veel.


Wat raden jullie mij aan, lekker goedkoop een 3gs pakken of is de 4 toch veel beter qua functies ect?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-10, 18:50
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

zijn nog geen prijzen bekend icm abbonnement

heel even geduld nog
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 icm Relax Online abonnement GJ1990 Koopinformatie Nederland 4 19-09-10 15:22
Bereik Iphone 3Gs icm KPN, psytek KPN 3 24-08-10 15:07
Blackberry Vodafone abonnement icm I-Phone Markgoessens Vodafone 4 27-07-10 13:39
Simlockvrije (software unlock) iphone icm kpn abonnement ruben Archief 3 22-08-09 21:15
Iphone 3G icm T Mobile abonnement (beginnende Apple gebruiker) Yash100 Odido (T-Mobile) 5 22-07-08 08:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.