//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Waar heb je dat dan gelezen? Is wel interessant. En inderdaad: gewoon van het ergste uitgaan, dan kan het alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 23-07-10, 22:13
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Waar heb je dat dan gelezen? Is wel interessant. En inderdaad: gewoon van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Ik probeer ook van augustus of september uit te gaan, maar dat lukt me niet echt: ergens hoop ik nog altijd op vrijdag de 30e van juli

Ik hoop gewoon stiekem dat Apple er veel meer levert dan verwacht, en dat iedereen die heeft gereserveerd er ook eentje op de 30e krijgt.
Al sla je me dood, was weer op een van mijn befaamde klik-klik-klik-wat is dit voor vreemde site-klik-klik-he, informatie-tours.

Diep van binnen hoop ik dat ik over precies 7 dagen mijn nieuwe telefoon aan de PC heb hangen. Maarja, I've been here before, haha.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 24-07-10, 00:00
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Via Twitter is dit naar me teruggekoppeld. Nog geen echt direct antwoord op m'n vragen maar ik ben er nu klaar mee, ik zie wel wat er vrijdag gebeurt.

"Alle lijsten (winkels samen met klantenservice) worden samengevoegd en op volgorde (datum/tijdstip) verwerkt. ^HdN"
  #83  
Oud 24-07-10, 00:03
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Via Twitter is dit naar me teruggekoppeld. Nog geen echt direct antwoord op m'n vragen maar ik ben er nu klaar mee, ik zie wel wat er vrijdag gebeurt.

"Alle lijsten (winkels samen met klantenservice) worden samengevoegd en op volgorde (datum/tijdstip) verwerkt. ^HdN"
Daar wens ik ze succes mee. Dat wordt een administratieve nachtmerrie. Maar zoals je al zegt, ik wacht het nu maar gewoon af.
  #84  
Oud 24-07-10, 00:12
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Administratief lijkt het me ook best lastig met al die verschillende soorten reserveringen en bestellingen. Mij is echter niet duidelijk op wat voor lijst ik sta, de mensen die net als ik de 9e hebben gereserveerd staan namelijk alleen in het kassasysteem en afhankelijk van de winkel ook in een map in die winkel. Als ze 'ons' centraal uit het kassasysteem kunnen extraheren en als lijstinschrijving beschouwen dan is het uiteraard prima. Op volgorde betekent dan dat de mensen die op de 9e hebben gereserveerd ook echt de eersten zijn.
  #85  
Oud 24-07-10, 00:33
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Administratief lijkt het me ook best lastig met al die verschillende soorten reserveringen en bestellingen. Mij is echter niet duidelijk op wat voor lijst ik sta, de mensen die net als ik de 9e hebben gereserveerd staan namelijk alleen in het kassasysteem en afhankelijk van de winkel ook in een map in die winkel. Als ze 'ons' centraal uit het kassasysteem kunnen extraheren en als lijstinschrijving beschouwen dan is het uiteraard prima. Op volgorde betekent dan dat de mensen die op de 9e hebben gereserveerd ook echt de eersten zijn.
Ja ik kreeg de indruk dat T-Mobile niet gediend was van reserveringen in winkels en dat dat dus niet meer mocht dus daar was niet heen geweest. Toen bleek dat de ze de voorinschrijving stop hadden gezet ben ik pas gegaan.

Als het per winkel gaat is het enkel afhankelijk van het aantal iPhones per winkel wie er wel en niet een iPhone krijgt. Als ze het zo doen als in jouw Twitter-berichtje kan je nog de eerste zijn in een winkel, maar dan krijgen sommige winkels gewoon geen iPhones omdat ze geen 'vroege reserveringen' hebben. Dat schiet ook niet op lijkt me, want dan kunnen ze niks verkopen, wat voor problemen kan zorgen op de 30ste.

Als er zoiets gebeurt is het een mix van beide opties denk ik...
  #86  
Oud 24-07-10, 14:29
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Via Twitter een soortgelijke vraag als de mijne:

@tmobile_iphone blijft mijn reservering van 9 juli (50 E aanbetaald in shop) nog wel bovenaan staan? Of komen die van gisteren hier boven?

@Skv86 Ze worden samengevoegd. Ze komen dus achteraan te staan. ^HdN
  #87  
Oud 24-07-10, 14:31
Joenahh Joenahh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Via Twitter een soortgelijke vraag als de mijne:

@tmobile_iphone blijft mijn reservering van 9 juli (50 E aanbetaald in shop) nog wel bovenaan staan? Of komen die van gisteren hier boven?

@Skv86 Ze worden samengevoegd. Ze komen dus achteraan te staan. ^HdN
Uhmm, komen nou die van ons achteraan, of die van gisteren?!
  #88  
Oud 24-07-10, 14:33
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Ik kreeg zelf eerder dit antwoord: "Alle lijsten (winkels samen met klantenservice) worden samengevoegd en op volgorde (datum/tijdstip) verwerkt. ^HdN" dus de reserveringen van de 20e komen er achter.
  #89  
Oud 24-07-10, 14:36
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

@tmobile_iphone als je naar een winkel gaat op 30 juli waar de iphone verkrijgbaar hoort zijn is die er dan ook?

@Nerizzle Die kans is erg klein aangezien elke winkel reserveringen heeft staan en dus bij de opening als in feite uitverkocht zal zijn.
  #90  
Oud 24-07-10, 15:20
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Hoe kunnen ze het een launch op 30 juli noemen als ze toch pas toestellen over anderhalve maand op z'n vroegst krijgen?!
  #91  
Oud 24-07-10, 15:32
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Een launch simpelweg omdat er vanaf de 30e een hele boel gepreorderde toestellen van eigenaar gaan wisselen. Toch las ik ook dat er een aantal toestellen niet gepreorderd naar de winkels gaat maar ze kunnen 't uiteraard niet maken dat er te veel te laten zijn vanwege de lange wachttijden en het feit dat de eigen klanten hebben kunnen preorderen. Wellicht dat er nog ergens in 't land een centrale launch wordt georganiseerd maar ook dat zal ze op kritiek kunnen laten uitdraaien vanwege de reserveringen. Ik denk dat het allemaal afhangt van het totale aantal preorders en het aantal toestellen dat ze hebben binnengekregen. Ze zullen dus als een gek alles aan 't verwerken zijn om daar inzicht in te krijgen en de plannen af te ronden gok ik!
  #92  
Oud 26-07-10, 19:08
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Net even de BelCompany aan de lijn gehad. Zoals ik al eerder had vermeld ben ik de 20ste op de lijst van zowel witte als zwarte, 16 als 32GB iPhones. Volgens degene aan de telefoon ben ik een heel end opgeschoven aangezien ze geen witte iPhones binnen gaan krijgen. Hoeveel wilde hij niet zeggen. Het gros heeft een 16GB model besteld, dus ook dat is een pluspunt. Alsnog kon hij niet beloven dat ik hem dag 1 zou hebben, maar iig wel snel.
Hij kon wel bevestigen dat mensen met een witte iPhone reservering die hem omzetten naar een zwarte achteraan komen te staan. Dit is landelijk het geval, zowel online als in de winkels.
  #93  
Oud 26-07-10, 19:57
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Op tweakers.net lees ik net onderstaande. We wachten 't af!

"Voor de mensen die het via de T-mobile stores regelen.
Tegen mij is verteld dat ze alles volgens de reserveringen gaan doen. De winkels krijgen de iPhones waarschijnlijk donderdag of vrijdag binnen hoeveel is natuurlijk onbekend, en daar doen ze ook geen uitspraken over. Vrijdag zullen ze al eerder beginnen (niet de winkel openen(daar weet ik niets over)). En 's ochtends beginnen met de gelukkigen op te bellen, en er wordt met een anoniem nummer gebeld.. voor het geval dat je die nooit opneemt. (in andere stores kan het anders geregeld zijn)

Ik hoop dat dit klopt, want het lijkt mij de enige juiste manier. Maar ik hecht er geen waarde aan. Misschien wordt er later deze week meer bekend gemaakt."
  #94  
Oud 27-07-10, 00:46
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dadelijk slaap ik door het belletje heen :$
  #95  
Oud 27-07-10, 12:22
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard


Peter
zei op 26 juli 2010 om 22:22
Vandaag met het distributiecentrum van t-mobile gesproken. De micro-sims liggen al klaar! De iphone4 moeten nog binnenkomen, worden vrijdag verwacht, ze hadden over 2.000 stuks en het betreft de voorinschrijvingen. Ze moeten dan nog ingepakt worden dus ze verwachten dat de verzending pas volgende week kan plaatsvinden
  #96  
Oud 27-07-10, 12:31
tjesis tjesis is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 35
Standaard

2000 stuks maar? Vind dat niet echt veel.
  #97  
Oud 27-07-10, 12:50
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht

Peter
zei op 26 juli 2010 om 22:22
Vandaag met het distributiecentrum van t-mobile gesproken. De micro-sims liggen al klaar! De iphone4 moeten nog binnenkomen, worden vrijdag verwacht, ze hadden over 2.000 stuks en het betreft de voorinschrijvingen. Ze moeten dan nog ingepakt worden dus ze verwachten dat de verzending pas volgende week kan plaatsvinden
Vind het een vreemd verhaal. Of bedoel je dat het hier gaat op de iPhones die online of via de telefoon besteld zijn, verpakt worden en dan naar de klanten verstuurd worden? De Shops gaan ze in de loop van de dag op donderdag binnen krijgen.

Ik ben net langs de T-Mobile shop bij mijn om de hoek langs geweest en heb even met de manager staan praten. De rest van de T-Mobile Shops laten totaal niets los, maar aangezien ik de manager hier om de hoek al even ken heb ik hem gevraagd mij wat meer duidelijkheid te geven. Hij moest even lachen en zij toen ''nou vooruit, kom dan maar even kijken'' Hij heeft mij in het systeem mee laten kijken en heb met eigen ogen gezien dat hij aanstaande donderdag!! 5 x 16 GB zwart en 6 x 32 GB zwart binnen krijgt, meer niet. De witte iPhone 4 kon hij mij nog niets over vertellen, alleen dat deze waarschijnlijk de aankomende weken nog niet zullen komen. Aangezien ik voor een 16 GB zwart als 3e op de lijst sta zit ik er bij aanstaande vrijdag vertelde hij mij.

Voor de duidelijkheid: Hij krijgt ze in de loop van aanstaande donderdag binnen en ze gaan pas aanstaande vrijdag (30 juli) de deur uit, niet eerder. De manager stuurt de mensen die de iPhone 4 op kunnen halen donderdag aan het einde van de dag, of vrijdag ochtend een smsje dat je vrijdag de 30e je iPhone 4 op mag komen halen.

Ik heb ook gevraagd waarom iedereen dan te horen krijgt dat er 6 tot 8 of 8 tot 10 weken levertijd op zit. Hij vertelde mij dat ook hij dat tegen veel mensen heeft verteld omdat deze lager op de lijst staan en er een zeer beperkte levering plaats zal vinden bij de Shops, en dus nog geen iPhone 4 krijgen. Dit zelfde verhaal geld voor de mensen die online of via de telefoon besteld hebben. De mensen die erg boven aan de lijst staan hebben hier geluk, de rest zal moeten wachten tot de 2e en misschien wel de 3e berg binnen komt. Grote Shops zullen er wel iets meer krijgen aangezien hij hier om de hoek maar een kleine Shop is, maar ook bij de grotere Shops zal de levering zeer beperkt zijn.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 27-07-10 om 13:24. Reden: Kleine toevoeging.
  #98  
Oud 27-07-10, 13:49
RanRan RanRan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Het zou ook zeer logisch zijn dat de mensen die als eerste aan de beurt zijn, dus a.s. vrijdag, al bericht zouden hebben gekregen van de koerier. Lijkt me toch handig dat zo'n bedrijf een schema maakt om de koeriers zo efficiënt mogelijk in te kunnen zetten.

Stiekem hoop ik dat ik vandaag of morgen daarover wordt gebeld, maar vrees het ergste! Ik ga er dan maar vanuit dat ik mijn iPhone 4 tussen 10 en 24 september kan ontvangen! Hoe eerder ik 'm krijg des te blijer ik zal zijn!
  #99  
Oud 27-07-10, 15:30
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Haarlem heeft 3 T-Mobile winkels en krijgt 5x16 gb, en 6x 32gb. Hoeveel zou de T-Mobile in Enschede er dan binnenkrijgen omdat dit maar 1 winkel is. zou die er meer binnenkrijgen?
  #100  
Oud 27-07-10, 15:39
MikeNL MikeNL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jappe1994 Bekijk bericht
Haarlem heeft 3 T-Mobile winkels en krijgt 5x16 gb, en 6x 32gb. Hoeveel zou de T-Mobile in Enschede er dan binnenkrijgen omdat dit maar 1 winkel is. zou die er meer binnenkrijgen?
De winkel waar ik had besteld was in de cronje, haarlem. om half 2. en ik was de 2e persoon.

Krijgt iedere winkel van haarlem 5x16gb en 6x32gb of wordt dat verdeelt?

Wat ik ook niet begrijp is die borg. Die 50 euro borg wordt toch van de iPhone prijs afgehaald? Las gisteren iets heel vreemds op dit forum dat dit werd ingehouden?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 12:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 18:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.