//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderstaande drie reacties zijn gepost op 't T-Mobile forum door een T-Mobile medewerker. Ik hoop dus als "voorbesteller op 9 juli" een telefoontje/SMSje te krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 27-07-10, 20:26
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Onderstaande drie reacties zijn gepost op 't T-Mobile forum door een T-Mobile medewerker. Ik hoop dus als "voorbesteller op 9 juli" een telefoontje/SMSje te krijgen donderdag of vrijdag!

1. "Op dit moment is helaas niet bekend wanneer de iPhone 4 geveleverd gaat worden. Naar verwachting zal dit pas eind dit jaat zijn. Als je bij de voorinschrijving hebt gekozen voor de witte uitvoering dan kun je deze eventueel wijzigen en kiezen voor de zwarte uitvoering. Je kunt hiervoor bellen met T-Mobile via het gratis nummer 0800 - 8104.

Als je hebt ingeschreven bij de T-Mobile Shop dan neemt de Shop contact met je op. Je ontvangt dan niet een bevestiging per post en/of een ordernummer.

Als je telefonisch of via het forumulier hebt ingeschreven dan heb je inmiddels de bevstiging ontvangen of ontvang je deze binnen enkele dagen. Als je de iPhone via de Online Shop op www.t-mobile.nl hebt besteld, dan heb je de bevestiging inmiddels ontvangen.

Naar verwachting zal een deel van de mensen die hebben ingeschreven aanstaande vrijdag hun iPhone ontvangen. Indien je je iPhone niet vrijdag ontvangt informeren je we je in de loop van deze week over de verwachte levertijd."

2. "Alle (voor) inschrijvingen worden op volgorde verwerkt, ongeacht de wijze waarop je hebt ingeschreven."

3. "Wij begrijpen dat iedereen die graag een contract af wilt sluiten of een contract wilt vernieuwen met de iPhone 4 het toestel graag op 30 juli wilt ontvangen. Helaas ontvangen wij in ieder geval niet voldoende iPhones om iedereen op 30 juli van een toestel te voorzien.

Op dit moment worden alle voorinschrijvingen verwerkt en zullen we iedereen deze week verder informeren. We zullen een aantal mensen moeten teleurstellen, maar dit is helaas niet anders als er (veel) meer vraag is dan aanbod."

Laatst gewijzigd door Acrobat; 27-07-10 om 20:29.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 27-07-10, 20:34
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeNL Bekijk bericht
hmm...
ik had 32gb versie.
begin toch wel een beetje zorgen te maken nu
Ow dan zal het denk ik zijn dat je de 2e bent met een 32 GB ;-) Ik stond in de winkel met de 1e en 2e, ik zelf was de 3e op de lijst en de 2e die een iPhone 4 16 GB zwart had.

De eerste had ook een iPhone 4 16 GB Zwart, de 2e een witte iPhone 4 16 of 32 GB en ik had dus ook een 16 GB Zwart. Dan zal jij de 2e op rij zijn voor een iPhone 4 32 GB ;-) Geen zorgen dus )) komt allemaal goed!

Hij krijgt 6x iPhone 4 32 GB dus als jij de 2e bent voor een 32 GB hoef je je geen zorgen te maken. Wij lopen dus gewoon de 30e met onze iPhone 4 naar buiten!

PS. Hoe laat ga jij je iPhone halen?
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee

Laatst gewijzigd door john1979; 27-07-10 om 20:37.
  #123  
Oud 27-07-10, 20:44
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jappe1994 Bekijk bericht
Ja klopt, maar die winkel waar die het over had, dat was een redelijk kleine shop zei die. Maar jij had dus om half 2 besteld en was 2e?
De man van T-mobile Enschede, zei dat er al heel veel voor ons waren, maar zei niet precies hoeveel.. Maar dit was om half 10 s'morgens..
Het is inderdaad een nog vrij nieuwe shop. Toen de iPhone 3GS uit kwam waren ze net open. Ook is het de kleinste Shop van Haarlem en nog erg onbekend hier. Veel mensen weten niet dat hij hier zit.

Wel zullen de grote shops meer iPhone's krijgen dan de kleine shop waar ik het over had. Ze proberen de boel denk ik in verhouding een beetje eerlijk te verdelen. Kleine shop een paar iPhone's en de grotere shops wat meer aangezien de wachtlijsten daar ook een stuk langer zijn.

Laatst gewijzigd door john1979; 27-07-10 om 20:59. Reden: Kleine toevoeging.
  #124  
Oud 27-07-10, 21:01
MikeNL MikeNL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1979 Bekijk bericht

PS. Hoe laat ga jij je iPhone halen?
Als de winkel open gaat.
  #125  
Oud 27-07-10, 21:05
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeNL Bekijk bericht
Als de winkel open gaat.
Ja haha dat was een inkoppertje ;-) 10:00 uur dus ;-) Ik ook. Misschien komen we elkaar nog wel tegen. Als je een vrachtwagen in de straat voor de winkel ziet staan dan ben ik het ;-)
  #126  
Oud 27-07-10, 21:16
tmgtmgtmg tmgtmgtmg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

Ten eerste hulde aan degene die afgelopen week na sluitingstijd van de reserveringpagina nog even de link postte van de t-mobile pagina die nog online stond. Ik heb me uiteindelijk na 23:00 uur nog kunnen inschrijven en kreeg vandaag via de klantenservice een bevestiging dat ik rustig bij de "eerste" lichting zit. Yes.

De man zei tevens dat de kans zeer nihiel / vrijwel niet aanwezig was dat phonehouses en externe verkooppunten de Iphone 4 kunnen leveren op vrijdag 30 juli, logistiek gezien is het erg onvoordelig om winkels te bevoorraden met kleine aantallen, vandaar dat er waarschijnlijk gewacht wordt op grotere partijen en vele verkooppunten dus niet bevoorraad kunnen worden.

De hoeveelheid Iphones die naar verwachting de 30e beschikbaar zouden zijn is erg klein waardoor een groot deel van de reservingen pas na een aantal weken verwerkt kunnen worden. Hij raadde mij aan om mijn reservering ( no. 38 op de lijst PhoneHouse H'lem) te cancellen aangezien mijn T-mobile reservering vele malen sneller zou worden verwerkt. Dit is wat mij verteld is door de klantenservice.

Hij verzekerde dat ik hem voor de herfst in mijn bezit zou hebben. afwachten dus. hahaha can't wait.

PS. had m vandaag 15 min. in me hand van een kid uit NYC. 32 GB zwart. werkte perfect, geen problemen met bereik e.d. en bizar vette pics en filmpjes. hij is supermooth in my opinion.

Laatst gewijzigd door tmgtmgtmg; 27-07-10 om 21:31.
  #127  
Oud 28-07-10, 01:50
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmgtmgtmg Bekijk bericht
Ten eerste hulde aan degene die afgelopen week na sluitingstijd van de reserveringpagina nog even de link postte van de t-mobile pagina die nog online stond. Ik heb me uiteindelijk na 23:00 uur nog kunnen inschrijven en kreeg vandaag via de klantenservice een bevestiging dat ik rustig bij de "eerste" lichting zit. Yes.

De man zei tevens dat de kans zeer nihiel / vrijwel niet aanwezig was dat phonehouses en externe verkooppunten de Iphone 4 kunnen leveren op vrijdag 30 juli, logistiek gezien is het erg onvoordelig om winkels te bevoorraden met kleine aantallen, vandaar dat er waarschijnlijk gewacht wordt op grotere partijen en vele verkooppunten dus niet bevoorraad kunnen worden.

De hoeveelheid Iphones die naar verwachting de 30e beschikbaar zouden zijn is erg klein waardoor een groot deel van de reservingen pas na een aantal weken verwerkt kunnen worden. Hij raadde mij aan om mijn reservering ( no. 38 op de lijst PhoneHouse H'lem) te cancellen aangezien mijn T-mobile reservering vele malen sneller zou worden verwerkt. Dit is wat mij verteld is door de klantenservice.

Hij verzekerde dat ik hem voor de herfst in mijn bezit zou hebben. afwachten dus. hahaha can't wait.

PS. had m vandaag 15 min. in me hand van een kid uit NYC. 32 GB zwart. werkte perfect, geen problemen met bereik e.d. en bizar vette pics en filmpjes. hij is supermooth in my opinion.
Vorig jaar werd de 3GS ook maar smal bevoorraad over de T-Mobile Shops. Is nog altijd goedkoper om een stuk of 10 a 20 toestellen naar 1 winkel te sturen dan die 10 a 20 toestellen naar 10 a 20 verschillende personen
  #128  
Oud 28-07-10, 10:00
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

@MikeNl & John1979 is er al bekend hoelaat de winkels gaan bellen?
  #129  
Oud 28-07-10, 11:11
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RalfdeBoer Bekijk bericht
@MikeNl & John1979 is er al bekend hoelaat de winkels gaan bellen?
Ik vermoed zo ongeveer vrijdag om 09.31 uur...

Om 09.30 uur steekt een shopmedewerker zijn hoofd een stukje buiten de deur om al die uren wachtende mensen de mededeling te doen eerst de "gereserveerden" te gaan bellen ... als er dan iemand toch geen iPhone wil, zijn zij aan de beurt !!
  #130  
Oud 28-07-10, 12:15
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RalfdeBoer Bekijk bericht
@MikeNl & John1979 is er al bekend hoelaat de winkels gaan bellen?
Dit is afhankelijk van wanneer de iPhones geleverd worden in de shop. De shop waar ik heen ga verwacht of donderdag aan het eind van de dag, of vrijdag ochtend vroeg een sms te versturen naar de gelukkige. Hier bij ons word je niet gebeld maar krijg je een sms als je kan komen voor je iPhone.

De manager hier verwacht de iPhones donderdag binnen te hebben. Ik denk dat dit voor veel shops het zelfde is. Hou dus rekening met vrijdag morgen.
  #131  
Oud 28-07-10, 12:29
JuztPaultje JuztPaultje is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik lees dit net op twitter.

tmobile_iphone
Als de kleur van je gereserveerde iPhone 4 door de klantenservice gewijzigd wordt, behoud je hoe dan ook je huidige plek op de (1)


(2) reserveringslijst. Houd er aub wel rekening mee dat we een beperkte voorraad hebben voor as vrijdag, levertijd blijft 8 -10 weken.

Kan niet wachten.
  #132  
Oud 28-07-10, 14:47
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Woehoew, ik heb goed nieuws! voor mezelf dan! haha

Ik was net even bij mijn T-shop waar ik mijn reservering had gedaan, na zo vaak slecht geholpen te zijn door 1 medewerker was er vandaag een andere. Ik had op 9 Juli 50,- aanbetaald en een witte besteld. Ik ging maar eens vandaag naar de winkel toe om het om te ruilen naar een zwarte aangezien wit toch niet zo geweldig mooi is en het nog Veelste lang duurt.

Ze keek op haar reservering lijst die ze onder de balie had liggen, ik was 4de/5de op de lijst en ik kon het gewoon wijzigen en dan zou mijn plek ook gewoon behouden(!!!!) Ze vertelde dat ze donderdag avond 11 16GB zwarte I4 binnen krijgt, en geen enkel 32GB, nog niet leverbaar zij ze? Ze beginnen vrijdag in de morgen met bellen, en ze zou geen extra i4 krijgen die ze los kon verkopen, tekorten... Ze vertelde dat ik er BIJNA vanuit zou kunnen gaan dat ik het vrijdag zou kunnen halen. Ik ga gewoon vrijdag in de morgen voor de deur staan ookal hebben ze nog niet gebeld!

Ik denk dat het per winkel verschillend is hoeveel ze er krijgen, en of je je plek behoudt bij het wijzigen van je kleur. Ik had net eindelijk een keertje geluk vandaag!
  #133  
Oud 28-07-10, 14:55
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Nou de dame aan de lijn gaf aan dat er via telefonische lijn niet veel mensen bediend konden worden door de grote vraag. Via de shop komen er nu wel al aantallen binnen, zo heeft de shop hier in Nijmegen 12 x 32GB versies binnen gekregen.. Ik val hier nu net buiten want ben net pas in de map gezet (sta dus op 16 of zo) en verwachten dat ik bij de volgende lichting gebeld ga worden door de shop. Dit voelt zoveel beter dan de vage orderstatussen op het internet en het blijven hameren op 8-10 weken levertijd.... Ben benieuwd.... De kans is groter dat er na deze levering 4 stuks nog ergens geleverd worden dan 1000 via de telefonie lijn..
  #134  
Oud 28-07-10, 14:59
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Hoop dat ze in Enschede ook 12 x 32GB krijgen, dan heb ik er vrijdag misschien een.. Weet niet op welk nr ik sta, maar was er om half 10.
  #135  
Oud 28-07-10, 15:10
jappe1994 jappe1994 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Weet iemand misschien hoeveel iPhones de Apple Premium Resellers er krijgen?
Krijgen die er redelijk wat of net als Belcompany, 2 ofzo?
  #136  
Oud 28-07-10, 18:28
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

darn...

Krijg net een sms:

Citaat:
Beste Klant,

Via deze weg bevestigen wij nogmaals uw bestelling van de iPhone 4.
De eerder gecommuniceerde levertijd blijft gelijk namelijk 8 ? 10 weken.

Indien deze wijzigt zullen wij u z.s.m. informeren.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile.
Ik maak hier dus uit op dat ik -ondanks dat ik echt réte vroeg heb gereserveerd via de telefoon op de bewuste maandag- niet bij de eerste lichting zit.. :grmbl:...

Hebben meer mensen zo'n reactie gehad? En nog belangrijker: zijn er ook mensen die een reactie hebben gehad waarin staat dat ze er wél bij horen?
  #137  
Oud 28-07-10, 18:48
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Yep, heel veel mensen hebben die SMS gekregen. Zie ook: Leveringssituatie iPhone 4 bij T-Mobile: beperkte voorraad, eerste microsims komen binnen, gewijzigde reserveringen - iPhone - iPhoneclub.nl
  #138  
Oud 28-07-10, 19:15
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

De voorraad bij de shops is niet zo zeker. Dit zegt T-Mobile op Twitter:


FrankNanninga @tmobile_iphone Kan ik nu wel of niet vrijdag bij een van de T-Mobile shops of Apple stores een iPhone 4 halen? Omvervolgens microsim halen.
about 3 hours ago

tmobile_iphone @FrankNanninga naar verwachting zijn alle beschikbare iPhones nodig voor de voorinschrijvingen. ^AdW
about 2 hours ago*in reply to FrankNanninga
  #139  
Oud 28-07-10, 19:22
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

@koelkastlampje; daar bedoelen ze uiteraard dat je niet hoeft te gaan als je niet hebt vooringeschreven. De winkels krijgen wel een aantal toestellen voor de mensen die in de winkel hebben vooringeschreven lees ik op meerdere plekken.
  #140  
Oud 28-07-10, 19:38
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

De T-Mobile shops krijgen inderdaad zeker iPhones voor a.s. vrijdag. Ze bedoelen hier mee dat mensen die niet hebben ingeschreven geen kans maken om een iPhone 4 in de shop te halen aangezien alles dat ze krijgen nodig is voor de voorinschrijving a.s. vrijdag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 12:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 18:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.