//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een aantal teleurstellende gesprekken met de klantenservice was ik het zat en stond ik in de wacht om m'n abonnement op te zeggen. *tuut ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-07-10, 19:37
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Na een aantal teleurstellende gesprekken met de klantenservice was ik het zat en stond ik in de wacht om m'n abonnement op te zeggen. *tuut tuut* zei m'n iPhone; wordt ik onderwijl gebeld door T-Mobile hoe of mijn voorinschrijving is verlopen. Ongelofelijk, hoe timen ze het! Mijn verhaal gedaan en vervolgens kreeg ik van hem de derde versie van hoe het gaat lopen. Er komen geen iPhones in NL op 30 juli en iedereen die gisteren of vandaag heeft ingeschreven moet 6 tot 8 weken wachten en krijgt tegelijk het toestel uitgeleverd. Geloofwaardig? Niet echt. Op het feit dat de winkel geen lijst had bijgehouden gaf hij aan dat dat niet de juiste werkwijze is en vervolgens bood hij me aan om de voorinschrijving nu telefonisch rond te maken, heb aangegeven dat ik daar nog even over na wil denken en dat was prima. Hij zou me morgen terugbellen. Ik zit nu in dubio wat ik doe, opnieuw bij de winkel verhaal halen en wachten tot 30 juli, morgen alsnog telefonisch voorinschrijven of toch maar m'n (al verlopen abonnement) opzeggen. Zucht wat een gedoe voor een smartphone, door het nare gevoel dat ik hier van krijg nijg ik sterk naar opzeggen. :-(
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-07-10, 19:55
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik heb ook vernomen dat 30 juli helemaal niet zeker is voor de aankomst de de 4

doe er verder mee wat jullie willen
  #23  
Oud 21-07-10, 20:04
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Weet je dit zeker, want ik heb ook in een shop gereserveerd en dat zou wel mooi zijn als het zo was...
Lijkt me wel logisch.. tenslotte krijgen de mensen die hem op internet besteld hebben hem thuis gestuurd en moet je hem bij de winkel zelf ophalen
  #24  
Oud 21-07-10, 20:18
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Personen die op 9 juli een reservering hebben geplaatst staan bovenaan de reserveringslijst. De personen daaronder zijn de mensen van gisteren die hebben gereserveerd. Als je officieel via de Shop heb gereserveerd, heb je een bon meegekregen.

Elke shop draait een kopie van dat bonnetje uit en wordt (digitaal) verwerkt. Automatisch houdt dit in dat als je 9 juli heb gereserveerd, je zeer waarschijnlijk bij de eerste lichting zit.
  #25  
Oud 21-07-10, 20:38
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

@Stefano, kijk jij zorgt voor klantbehoud. Eerste goede nieuws dat ik rond dit onderwerp hoor vandaag. Toch nog een aanvullende vraag; mijn shop zegt zelf niets te hebben bijgehouden (geen map met reserveringen o.i.d.) Ik heb wel een bon maar ben dus als het ware "verdwenen" in het T-Mobile kassasysteem. Wat moet mijn shop nu doen om een (tijdige) uitlevering niet te laten mislukken? De filiaalmanager van mijn shop kon me niet veel vertellen en die verwacht actie in de vorm van een soort reserveringenlijst vanuit 't hoofdkantoor.

Alvast bedankt!
  #26  
Oud 21-07-10, 20:55
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
@Stefano, kijk jij zorgt voor klantbehoud. Eerste goede nieuws dat ik rond dit onderwerp hoor vandaag. Toch nog een aanvullende vraag; mijn shop zegt zelf niets te hebben bijgehouden (geen map met reserveringen o.i.d.) Ik heb wel een bon maar ben dus als het ware "verdwenen" in het T-Mobile kassasysteem. Wat moet mijn shop nu doen om een (tijdige) uitlevering niet te laten mislukken? De filiaalmanager van mijn shop kon me niet veel vertellen en die verwacht actie in de vorm van een soort reserveringenlijst vanuit 't hoofdkantoor.

Alvast bedankt!
Ik had vorig jaar de 3GS gereserveerd en het lijkt precies het zelfde te werken als met de iPhone 4. Vorig jaar kreeg je precies de zelfde later mee, op 1 ding na: toen stond er reservering en nou staat er voorinschrijving.

Toen ik op 26 juni (launch dag 3GS) naar de T-Mobile Shop ging moest ik de brief meenemen met het bonnetje (want ze hadden alleen gekregen wat er was gereserveerd, meer niet). Dan gingen ze in het magazijn even kijken en op elke 3GS zat een briefje geplakt: model en bij welke bestelling het hoorde. Ze kijken dus naar je bonnummer en zoeken dan datzelfde bonnummer in het magazijn. Ik heb een vaag vermoeden dat dat dit jaar hetzelfde zal zijn.
  #27  
Oud 21-07-10, 21:06
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Simon bedankt, al weer goed nieuws! Ik heb de 3G nog gehaald in R'dam tijdens de launch dus heb de verkoop van de 3GS eigenlijk niet echt gevolgd maar dit klinkt logisch en goed. Nou hopen dat 't ook zo loopt. Ik wacht wel even met opzeggen en andere acties tot na de 30e.
  #28  
Oud 21-07-10, 22:29
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

aah stefano20 ik heb je gemist hier op het forum! haha! Zoals Acrobat al zegt, jij zorgt tenminste voor klantbehoud.

@Acrobat, naar mijn idee, persoon die jou heeft benaderd over de telefoon, ik zou er niet mee ingaan. Je had toch al aangegeven dat je een 'reservering' had gedaan bij een shop en een bon hebt meegekregen. Ik denk met alle eerlijkheid dat dat een stuk sneller gaat dan als je nu nog een bestelling zou plaatsen. Ik denk dat we teveel vrije tijd hebben (vakantie) en we rare dingen gaan denken, ongeduldig worden en rare dingen gaan doen! haha... Ik ook heb een reservering met aanbetaling gedaan, en krijg net zo 'veel' info bij mijn T-shop als jij bij de jouwne.

Ik heb trouwens al een abbo. lopen. Ik ben benieuwd of ik mijn I4 met een nieuwe abbo zou kunnen afsluiten (opnieuw aansluitkosten betalen) ben van plan om mijn oude abbo van nu aan mijn broertje te geven met een verlenging zonder toestel. Ben benieuwd of dit zou kunnen ....?
  #29  
Oud 21-07-10, 23:24
BossF BossF is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard The big "T-Mobile" True or False game

Ik vind dit forum al een poos erg nuttig. Vandaar dat ik me juist op de vooravond van de lancering van Apple's mobiele oogappeltje genoodzaakt voel om mijn ervaring en antwoorden te posten.
Ben een bezitter van een 3G vanaf die bewuste avond in Rdam 2 jaar geleden en ben zoals velen van jullie de jacht op de iPhone 4 begonnen.

Na het bericht van maandag direct de klantenservice gebeld en 'k heb me op de terugbellijst laten zetten.

Dinsdagochtend natuurlijk ook getracht te bellen, maar eigenlijk vertrouw ik niemand meer aan de andere kant van de lijn (die nb service heet).

Toen nog voor openingstijd naar de T-Store in Utrecht gegaan, daar was ik de eerste op dat moment.
Toen heb ik gereserveerd met € 50,- en het bonnetje in ontvangst genomen. De prijzen waren toen nog niet bekend bij de verkoper, hij vertelde me wel dat er al eerder 1 dag een lijst open stond.

's Avonds ben ik nog telefonisch benaderd omdat ik op de terugbellijst stond, ik heb toen aangegeven dat ik geen interesse had omdat ik meer vertrouwen had in de winkelreservering.

Vandaag (woensdag) ben ik nog 2 keer gebeld door verschillende verkopers. Ze konden me "een uniek en exclusief" aanbod doen; dat ik in de eerste lading zou zitten. Die zou een levertijd hebben van 6 weken!
Ik weet niet hoeveel mensen er zo zijn benaderd, maar erg speciaal voelde ik me niet.
Ze hadden natuurlijk maar 4 min tijd en ik moest meteen beslissen, maar ik heb zoveel mogelijk info over deze deal geprobeerd te krijgen voordat ik het afsloeg.
Ze zouden eerst alle bestellingen verzamelen en op 26/7 daadwerkelijk bestellen.
Op dat moment zou dan ook mijn nieuwe contract in gaan! En dan dus nog 6 weken zitten wachten zonder de mogelijkheid om in de winkel evt. te verlengen.
Ze zouden zelfs de release van 30/7 uitstellen, omdat Apple nog 600.000 stuks in backorder heeft staan in de VS en er misschien maximaal 10 stuks naar de retaill (T-stores, PhoneHouse, MediaMarkt) zou gaan, of dat de 30ste lukt was maar de vraag.
De tweede verkoper wist te vertellen dat een bestelling in de winkel langer zou duren, met geluk in de tweede batch, maar dat kon wel langer dan 10 weken duren.

Nu is dit wellicht een beetje geruchten herkauwen, maar ik word natuurlijk erg nerveus als ik dat tmobile zie stuntelen. Ik stel het wel erg op prijs dat de bestaande klanten eerst mochten reserveren. De nieuwe klandizie staat nu helemaal in de kou. Al zitten wij volgens mij ook niet echt warm...
  #30  
Oud 21-07-10, 23:29
sermedg sermedg is offline
• iOS 8.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 58
Stuur een bericht via MSN naar sermedg
Standaard

Ik denk echt dat de klanten 'service' mensen aan het opbellen is om gewoon pure scores binnen te halen. Ik heb naast mijn studie een baan bij een callcenter bij Vodafone en ik herken heel veel van deze praktijken. Release van een nieuw toestel, wetend dat het nog heel lang gaat duren voordat je daadwerkeljik kunt leveren, wetend dat als de klant in de winkel bestelt hij het eerder heeft en dan nog proberen om een sale te scoren. Nou zeg ik niet dat T-mobile dat ook doet, maar daar begint het wel erg op te lijken met de verhalen wat ik allemaal lees.... Ieder verkoper heeft weer zijn eigen verhaal
  #31  
Oud 21-07-10, 23:36
BossF BossF is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sermedg Bekijk bericht
Ik denk echt dat de klanten 'service' mensen aan het opbellen is om gewoon pure scores binnen te halen. Ieder verkoper heeft weer zijn eigen verhaal
Daar dacht ik ook doorheen te prikken, het leek alsof ik midden in een Tell Sell reclame zat. Al stond 1 van de verkopers zelf ook op de lijst.
  #32  
Oud 21-07-10, 23:43
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BossF Bekijk bericht
Daar dacht ik ook doorheen te prikken, het leek alsof ik midden in een Tell Sell reclame zat. Al stond 1 van de verkopers zelf ook op de lijst.
1 van de verkopers stond zelf ook de lijst? Dus net als in TellSell?

Citaat:
And you know, because this is such an awesome item I've ordered it too my self!
Maar ik heb gewoon een vaag gevoel dat je het veel sneller krijgt als je in de winkel hebt gereserveerd. T-Mobile Shops zullen altijd wel wat toestellen krijgen om toch een lancering te hebben op 30 juli, en ze gaan echt niet 6 - 10 weken wachten om de winkels weer te bevoorraden.

Daarnaast herinnerde ik me vorig jaar nog berichten: mensen die via de telefoon hadden besteld of op internet moesten 6 weken wachten voor een 3GS terwijl dat je een week na de release van de 3GS eigenlijk al gewoon verschillende T-Mobile Shops binnen kon lopen waar de 3GS gewoon op voorraad was. In ieder geval: ik heb er vertrouwen in dat er niet 8 weken op hoef te wachten. Sterker nog, ik geloof zelfs dat met een beetje geluk, ik het gewoon op 30 juli heb en dat ze gewoon de winkels precies genoeg proberen te geven voor de reserveringen (net zoals vorig jaar bij de 3GS). Ook denk ik dat omdat ik denk dat minder mensen bereid zijn om direct 50 euro te betalen bij reservatie in de T-Mobile Shop.
  #33  
Oud 22-07-10, 00:08
Klako93 Klako93 is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Weetje, misschien is het goed om je aan de rompslomp te onttrekken en gewoon niet moeilijk te doen en lekker de 30e kijken of er een telefoon beschikbaar is. Zo niet? Jammer en dan alsnog reserveren. Geen gezeur over wie er eerst is en gewoon op die oldskool manier. Vroeg op, in de rij en wachten.

Persoonlijk denk ik dat Apple het niet zo ver laat komen dat ze geen telefoons voor de verkoop hebben in de landen op de 30e juli. Dat is al 2x niet het geval geweest en kan me niet voorstellen dat ze het nu anders zal zijn. Er zullen (denk ik) in ieder geval ongeveer 10 toestellen vrij liggen in de "grotere" t-mobileshops. Hoe het in de kleinere zit kan ik niet inschatten, ik vermoed dat het daar tussen de 0 en de 5 zal liggen.

Dit is slechts mijn visie. Je hoeft hier niet in mee te gaan, maar ik lig denk ik de 30e gewoon op de stop
  #34  
Oud 22-07-10, 00:09
BossF BossF is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Goed nieuws!

Ik geloof ook meer in het traditionele systeem, je zou het moeilijk een lancering kunnen noemen als je alleen in distributiecentra pakjes aan klanten doorstuurt.
Ik hoop het, T-mobile zal nog wel een poos misleidende informatie verspreiden.
  #35  
Oud 22-07-10, 00:18
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Ik baal van de onduidelijkheid. Ik heb gisteren telefonisch een witte 32Gb besteld. Ik zat bij 'de eerste lichhting'. Levertijd: 6 tot 8 weken!
Vandaag teruggebeld door T-Mobile: ivm iPhone reservering. Hij zag mijn reservering staan en wilde melden dat alles in orde was. Ik vroeg wanneer ik de iPhone kon verwachten en toe moest ie mij vragen wat voor iPhone ik gereserveerd had! :-S
Een witte duurde nog langer. 8-10 weken! Ik zei dat ik dat toch wel vreemd vond omdat in de media wordt rondgebazuind dat de iPhone 30 july in NL komt. "ja, dan wordt ie geintroduceert!" was zijn uitleg. "maar nog niet beschikbaar" vervolgde hij. Volgens hem kregen de shops ook nog geen iPhones geleverd 30 july...

We zullen volgende week weten wat er nou allemaal van waar is. Gedoe. Dat wel!
  #36  
Oud 22-07-10, 00:27
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

ik heb hem telefonisch besteld de koerier zou contact met me opnemen maar de levertijd heb ik niet gevraagd
  #37  
Oud 22-07-10, 00:34
Glutinous Glutinous is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Onderstaande heb ik gekopieerd van het tweakers.net forum, lijkt mij een zeer logische uitleg.


Just my 2 cents.
Shopreserveringen van 09-07 gaan voor op de shopreserveringen van gisteren en evt vandaag. Een shop krijgt een x aantal toestellen en uit die voorraad worden de reserveringen in de shop afgewerkt. Dit staat los van de landelijke bestellingen vanuit het HK.
Er is een periode geweest van 45 min. ( volgens mij tussen 10.45 en 11.30 uur) dat je via my TM al daadwerkelijk kon bestellen. Deze mensen hebben meteen een ordernummer gekregen. beginnend met 2416xx. Staan dus voor in de rij.
De mensen die er via het 1200 of 0800 nummer door zijn gekomen hebben ook een bestelling geplaatst. Echter hebben de medewerkers de bestellingen genoteerd en zijn pas na 12.00 uur begonnen met het invoeren van deze orders in het systeem, waarschijnlijk lag het systeem weer plat daarvoor.. (ordernummers vanaf 2433xx)
De mensen die het webformulier hebben ingevuld of hun nummer hebben achtergelaten worden nu allemaal gebeld om te vragen of men nog wil bestellen. Aan de telefoon wordt de order aangenomen en meteen of later ingevoerd. (ordernummers onbekend)
Dus pas als je een ordernummer hebt weet je je plekje in de rij.
Dit is m.i. de volgorde die TM hanteert.
Dit is mijn conclusie na het doorspitten van veel fora en topics de afgelopen 2 dagen. Ik nodig eenieder uit alle fora af te struinen en aan te geven hoe TM het volgens hun gaat doen

  #38  
Oud 22-07-10, 10:11
Punica Punica is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Drachten
Berichten: 6
Standaard

Volgens deze uitleg zit ik dan redelijk goed... bestelnummer 2417xxx

Punica
  #39  
Oud 22-07-10, 10:18
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

@ Acrobat
Lijkt met sterk. Elke shop is genoodzaakt de voorinschrijvingen/reserveringen bij te houden. Er moet wel sprake zijn van een volgorde anders heeft ''voorinschrijven'' geen nut

Jij heb op 9 juli gereserveerd, dan mag je er vanuit gaan dat je bij de eerste lichting zit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
@Stefano, kijk jij zorgt voor klantbehoud. Eerste goede nieuws dat ik rond dit onderwerp hoor vandaag. Toch nog een aanvullende vraag; mijn shop zegt zelf niets te hebben bijgehouden (geen map met reserveringen o.i.d.) Ik heb wel een bon maar ben dus als het ware "verdwenen" in het T-Mobile kassasysteem. Wat moet mijn shop nu doen om een (tijdige) uitlevering niet te laten mislukken? De filiaalmanager van mijn shop kon me niet veel vertellen en die verwacht actie in de vorm van een soort reserveringenlijst vanuit 't hoofdkantoor.

Alvast bedankt!
@ iedereen
Uiteraard is het zo dat er op de launchdag zelf, (30juli) een (beperkt) aantal toestellen beschikbaar zal zijn. Deze zullen waarschijnlijk voor de mensen die gereserveerd hebben op 9juli + eventueel een deel van de reserveringen van gisteren. De voorraad verspreiding wordt gebaseerd op de grootte van de shop. Shop a/b/c. Waarbij C-Shop de ''grotere'' T-Mobile Shops zijn en automatisch een grotere voorraad krijgen toegestuurd

@ Sermedg,
Heey , jaa kan nu weer wat info geven, want ik zie heel veel vragen en vooral onduidelijkheid Je kan je huidige abonnement geven aan je broertje,dat is geen probleem. Je kan dan tijdens je aankoop van je iPhone 4 aangeven dat je een nieuwe contract wilt. Vraag dan wel naar de Pre to Post mogelijkheid. Dan betaal je namelijk geen aansluitingskosten. Kort gezegd; Je koopt een prepaidkaart bij T-Mobile (nummer mag jezelf uitzoeken) en laat deze daarna omzetten naar abonnement. Voila , geen aansluitingskosten alleen de kosten voor het prepaidkaartje (6,95 of als je family neemt bij je contract slechts 1 euro). Procedure is nadien exact hetzelfde. Je kan direct gebruik maken van je abonnement en de aanvraag duurt ook niet veel langer. Hopelijk helpt deze tip je!

Citaat:
Ik heb trouwens al een abbo. lopen. Ik ben benieuwd of ik mijn I4 met een nieuwe abbo zou kunnen afsluiten (opnieuw aansluitkosten betalen) ben van plan om mijn oude abbo van nu aan mijn broertje te geven met een verlenging zonder toestel. Ben benieuwd of dit zou kunnen ....?
@ Klako93,
De kans dat je een iPhone 4 kan bemachtigen op de launchdag zonder te hebben gereserveerd, acht ik klein. Ookal sta je een avond van te voren voor de winkel, mensen die hebben gereserveerd gaan eenmaal voor. En de kans dat er iets overblijft..... achjaa

@ Simon
Denk dat het ook meer te maken heeft dat veel mensen nog aan hun iPhone 3g abonnement vast zaten. Die was immers een jaar geleden uitgekomen. Het verschil tussen de iPhone 3 en 3Gs was blijkbaar voor veel mensen niet de moeite (lees:verlening) waard. Op dit moment lopen heel veel 3G abonnementen af. En de stap van iPhone 3G naar iPhone 4 biedt een stuk meer verbetering dan vorig jaar. Dit zou eventueel een verklaring kunnen zijn waarom en zo'n stormloop op is.

Citaat:
Daarnaast herinnerde ik me vorig jaar nog berichten: mensen die via de telefoon hadden besteld of op internet moesten 6 weken wachten voor een 3GS terwijl dat je een week na de release van de 3GS eigenlijk al gewoon verschillende T-Mobile Shops binnen kon lopen waar de 3GS gewoon op voorraad was.

Laatst gewijzigd door Stefano20; 22-07-10 om 10:36.
  #40  
Oud 22-07-10, 12:38
PDAHazzard PDAHazzard is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar PDAHazzard
Standaard

Vandaag 1200 weer gebeld, want ik wilde mijn ordernummer achterhalen: T-Mobile: In de mail die u is gestuurd staan alle gegevens. Ik: Ik heb geen mail gehad. Heb gisteren wel bevestiging telefonisch gehad dat er een bestelling open staat. T-Mobile: U krijgt alleen een bevestiging als de telefoon ook geleverd wordt. De telefoons worden pas 31 juli geleverd (!). Ik: maar er zijn mensen met een ordernummer. Die hebben toch ook nog geen telefoon geleverd krijgen. T-Mobile: die zullen dan de bestelling iets eerder dan u gedaan hebben. Ik: maar hing om 10.00u al met een medewerker aan de lijn en ben verzekerd in de 'eerste batch' te zitten. U kan daarvan niets zien in het systeem? T-Mobile: nee, alleen de verkoop afdeling kan dat soort dingen zien. Ik: Vreemd. Lange stilte. T-Mobile: zal ik u doorverbinden met de afdeling verkoop? Ik: Ja doe dat dan maar. Amy McDonald.... Krijg ik dezelfde medewerker weer terug: Ik heb even overlegd met de afdeling verkoop en daar zeggen ze dat U vandaag of morgen de schriftelijke bevestiging krijgt waarin alle gegevens staan.

Mooi. Weer een nieuwe variant..

Laatst gewijzigd door PDAHazzard; 22-07-10 om 12:39. Reden: typos
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 11:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 17:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.