//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Wist je dat ik nog een iBrick heb liggen? Kopen? Hij is gebaseerd op de petrock Hahaha Nee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 22-07-10, 18:04
PardyHardy71 PardyHardy71 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Wist je dat ik nog een iBrick heb liggen? Kopen?
Hij is gebaseerd op de petrock

Hahaha Nee dankt je!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 22-07-10, 19:12
Joenahh Joenahh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 20
Standaard

Weer slecht nieuws jongens en meiden, ik heb net de klantenservice gebeld om te vragen of ze weet wat mijn ordernummer is, maar dat kunnen ze me alleen in de shop vertellen. Aangezien ik volgens mij al zo raar wordt aangekeken als een iphonenerd inmiddels, ga ik daar eventjes niet meer naartoe.

Ik vroeg haar of ze wel wist van de shop waar ik de Iphone had gereserveerd (Zuidplein, Rotterdam), hoelang de levertijd zou zijn. Ze zei tegen me dat het telefonisch sowieso 8 tot 10 weken is. Toen vroeg ze het even na bij een collega en die beaamde dat en zei dat het voor de shops ook zo is. Ik snap er niks meer van! Maar het is lang wachten.. Ik heb dus vanuit de shop én de klantenservice hetzelfde antwoord gekregen; 8 tot 10 weken!
  #63  
Oud 22-07-10, 19:15
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rhndy Bekijk bericht
Hoe heet jij op Twitter, ik volg Webcare de hele dag en heb ook meerdere malen contact gehad!
Zie: surroundingme (surroundingme) on Twitter
  #64  
Oud 22-07-10, 19:16
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joenahh Bekijk bericht
Weer slecht nieuws jongens en meiden, ik heb net de klantenservice gebeld om te vragen of ze weet wat mijn ordernummer is, maar dat kunnen ze me alleen in de shop vertellen. Aangezien ik volgens mij al zo raar wordt aangekeken als een iphonenerd inmiddels, ga ik daar eventjes niet meer naartoe.

Ik vroeg haar of ze wel wist van de shop waar ik de Iphone had gereserveerd (Zuidplein, Rotterdam), hoelang de levertijd zou zijn. Ze zei tegen me dat het telefonisch sowieso 8 tot 10 weken is. Toen vroeg ze het even na bij een collega en die beaamde dat en zei dat het voor de shops ook zo is. Ik snap er niks meer van! Maar het is lang wachten.. Ik heb dus vanuit de shop én de klantenservice hetzelfde antwoord gekregen; 8 tot 10 weken!
Ze weten echt niets bij de klantenservice en die 8 tot 10 weken moeten ze nu tegen iedereen zeggen lijkt het. Ik zou ook vrijdag even afwachten en dan bij de shop langs gaan.
  #65  
Oud 22-07-10, 19:25
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Dat van 8-10 weken is gewoon omdat er veel onduidelijkheid is.. Ik denk dat het grootste deel van de iPhones gewoon in de 1e week van augustus bezorgt gaan worden.

Mark my words
  #66  
Oud 22-07-10, 19:28
Joenahh Joenahh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Ridderkerk
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Dat van 8-10 weken is gewoon omdat er veel onduidelijkheid is.. Ik denk dat het grootste deel van de iPhones gewoon in de 1e week van augustus bezorgt gaan worden.

Mark my words
Ooh dat hoop ik dan maar zo he, haha!
  #67  
Oud 22-07-10, 19:31
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joenahh Bekijk bericht
Ooh dat hoop ik dan maar zo he, haha!
Ik ook hoor hoop dat ik hem lekker snel krijg want was speciaal voor de pre-order om 8 uur op gestaan

In Amerika zijn tenslotte de iPhones ook op de afgesproken datum afgeleverd dus ik neem aan dat apple die 30 juli ook wel nakomt..
  #68  
Oud 22-07-10, 20:00
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Ik ook hoor hoop dat ik hem lekker snel krijg want was speciaal voor de pre-order om 8 uur op gestaan

In Amerika zijn tenslotte de iPhones ook op de afgesproken datum afgeleverd dus ik neem aan dat apple die 30 juli ook wel nakomt..
En amerika is een stuk groter dan ons kleine Nederland! Dus zou Zomaar kunnen
  #69  
Oud 22-07-10, 20:03
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rockywoman Bekijk bericht
En amerika is een stuk groter dan ons kleine Nederland! Dus zou Zomaar kunnen
Klopt, maar ik denk toch echt dat apple hun afspraak gaat nakomen hoor.. Volgens mij hebben ze zich altijd aan de release datum gehouden..
  #70  
Oud 22-07-10, 20:29
brunobanani brunobanani is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 45
Standaard

als TM op 30 juli slechts 1 iphone op voorraad heeft en die via een launch verkoopt...dan is de iPhone4 officieel op 30 juli gelaunched in NL. Los van de overige 10.000 orders die op backorder staan...vanaf 30 juli begint TM met het versturen van de telefoontjes op volgorde van plaatsen order. Totdat de voorraad van de 1e levering op is. Dan gaan ze weer door als de 2e batch binnen is.
  #71  
Oud 22-07-10, 20:49
Rhndy Rhndy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brunobanani Bekijk bericht
als TM op 30 juli slechts 1 iphone op voorraad heeft en die via een launch verkoopt...dan is de iPhone4 officieel op 30 juli gelaunched in NL. Los van de overige 10.000 orders die op backorder staan...vanaf 30 juli begint TM met het versturen van de telefoontjes op volgorde van plaatsen order. Totdat de voorraad van de 1e levering op is. Dan gaan ze weer door als de 2e batch binnen is.
Feitelijk wel inderdaad, maar T-Mobile zei al: Introduceren is iets anders als verkopen. Ik meen dat Apple de iPhone 4 op 24 juni had geïntroduceerd(dus eigenlijk verkocht)?

T-Mobile wil zich graag indekken, ze kunnen het zich niet veroorloven om na de netwerkissues en de waardeloze voorinschrijving nog meer imagoschade te krijgen. Want wees nou eerlijk, je moest je inschrijven op de nieuwsbrief om iets te horen en er zijn gewoon achteraf pas mails verstuurd.
Ik ben dan misschien een apple-freak en was hier van op de hoogte, maar ik vind dit echt een slechte zaak van T-Mobile.

Ook het feit dat je bij de klantenservice steeds andere antwoorden krijgt getuigt niet van een goede zaak. Het enige waar ze eenzijdig in zijn, is dat de release ongeveer 6-8 weken duurt. Dit zal dan ook wel van hogerop erin gestampt zijn.

Ik wacht lekker af tot volgende week, ik hoop morgen/zaterdag een brief te krijgen als bevestiging. Zo niet dan zie ik het volgende week wel...

Laatst gewijzigd door Rhndy; 22-07-10 om 20:50. Reden: spelfoutje
  #72  
Oud 22-07-10, 20:52
M1ch3l M1ch3l is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 165
Standaard

Deze reactie die op tweakers werd geplaatst geeft nog wel enige hoop:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andromedaan


Net weer met T-Mobile gebeld, hier de info:

Het leukste: Meneer vertelde mij dat de iPhones in principe al de 30e worden verzonden, en dat we in de week van de 30e waarschijnlijk onze iPhones al krijgen. Ze worden zo goed als direct naar hun koeriersservice verzonden.
Meneer verteld mij dat het niet uitmaakt of je ordernr met 24 of 26 (in mijn geval) begint. Ik zit bij de 'eerste lading' iPhones en zal de iPhone hoogstwaarschijnlijk niet later ontvangen dat mensen die een ordernr hebben die met 24 begint.

Ook vertelde hij dat ze niet meer orders hebben aangenomen zodat ze in ieder geval de mensen die in de 'eerste lading' zitten goed van dienst kunnen zijn en snel kunnen leveren. Dit scheelt een hoop teleurstelling bij mensen die bij de 'tweede lading' komen te zitten, die zouden dan namelijk veel langer moeten wachten dan mensen die al bij de 'eerste lading' zaten.

Het is wel zo dat als je 5x belt, je ook 5 verschillende antwoorden krijgt. Maar jeetje wat geloof ik graag dat we 'm in de week van de 30e ontvangen, en niet 7 weken later.
  #73  
Oud 22-07-10, 21:05
Juan-Paolo's schermafbeelding
Juan-Paolo Juan-Paolo is offline
• iOS 17.4.1
• iPadOS 17.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acrobat Bekijk bericht
Normaal zou ik daar ook in berusten maar nu kan niemand me met zekerheid vertellen óf ik op een lijst sta, laat staan welke en dat frustreert me.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik sta (volgens een meneer van TM , zie mijn post in Ervaringen)wel op de lijst, dus ik wacht gewoon rustig af
  #74  
Oud 22-07-10, 22:28
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PardyHardy71;496228[...
EN NU KOMT HET!!! Ze zei dat ik dus volgende week DONDERDAG (29 juli) waarschijnlijk in de ochtend en ieder geval rond 12 uur (afhankelijk van de tijd van levering) gebeld ging worden door haar om hem op te halen! DAT IS DUS 1 DAG VOORDAT T-MOBILE ZE OFFICIEEL IN DE SHOPS UITBRENGT WHOOHOOO!!!!!

Dus zoals jullie kunnen verwachten loop ik sindsdien met een grote grijns op m'n gezicht rond!
Ik denk dat je een beetje te blij bent. Laat je daar niet gek door maken. Vorig jaar verwachtten zowel BelCompany als T-Mobile Shops de iPhone 3GS leveringen op woensdag. Toen werd het donderdagochtend, en daarna donderdagavond. Uiteindelijk kwamen ze in de meeste winkels pas ergens in de nacht van donderdag op vrijdag aan. Niet te vroeg juichen dus.

Apple is nog best wel punctueel met de leveringen. Ze willen niet graag dat hun producten al een dag van te voren worden verkocht. Maar goed, wie weet heb je geluk. iPads zijn nu al in grote getallen geleverd en de iPhone 4 in de USA was ook een dag eerder bezorgd. Maar met iPods en met de iPhone 3GS bezorgden ze meestal pas de avond van te voren (of in de nacht zelfs).

Laatst gewijzigd door S¡mon; 22-07-10 om 22:30.
  #75  
Oud 23-07-10, 12:36
PardyHardy71 PardyHardy71 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
........ Apple is nog best wel punctueel met de leveringen. Ze willen niet graag dat hun producten al een dag van te voren worden verkocht. Maar goed, wie weet heb je geluk. iPads zijn nu al in grote getallen geleverd en de iPhone 4 in de USA was ook een dag eerder bezorgd. Maar met iPods en met de iPhone 3GS bezorgden ze meestal pas de avond van te voren (of in de nacht zelfs).

Al is het vrijdagochtend... ik weet nu in ieder geval dat ik 'm eind volgende week heb!

Trouwens net in de MediaMarkt geweest en ze hadden (zoals apple beloofd had) gewoon vandaag de iPad's in de winkel
Dus ik ga er vanuit dat ze ook donderdag en/of in ieder geval vrijdag de toestellen hebben klaarliggen hehe
  #76  
Oud 23-07-10, 18:18
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik ben vanmiddag in de T-shop geweest waar ik 9 juli gereserveerd heb. Ik heb daar hetzelfde verhaal gehoord als Stefano20 verteld. Reserveringen van 9 juli zijn als eerste aan de beurt, daarna de mensen die deze week gereserveerd hebben. Ik word gebeld als de iPhone 4 er is, maar ik ga sowieso vrijdag vroeg naar de shop!

Laatst gewijzigd door Aeros; 23-07-10 om 18:21. Reden: Tikfout
  #77  
Oud 23-07-10, 18:23
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Ik heb een aantal dagen geleden als niet-T-Mobile klant bij de BelCompany in mijn dorpje een reservering geplaatst. Ik was 20ste op de lijst, wel erg aan het eind helaas. Weet niet hoeveel jullie schatten dat een doorsnee BelCompany er de 30ste binnenkrijgt, maar 20 denk ik niet.

Echter, nu lees ik dat er problemen zijn met de witte iPhone 4. Gezien het feit dat ik in Zandvoort woon en de inwoners daar kennende, is de kans dat zeker de helft een witte in reservering heeft staan zeer groot. Dat is goed nieuws, want die worden achteraan gezet (als het zo gaat zoals Apple en T-Mobile zeggen) dus schuif ik weer een paar plaatsen omhoog.

Het is dus voor mij dit weekje hopen op twee dingen. Ten eerste dat er minimaal 20 iPhone's naar de middengrote filialen van BelCompany worden verzonden, ten tweede dat half Zandvoort een witte iPhone 4 wil en ik de lone ranger ben die uiteindelijk een zwarte heeft. Help me hopen.
  #78  
Oud 23-07-10, 20:53
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pizza Luigi Bekijk bericht
Ik heb een aantal dagen geleden als niet-T-Mobile klant bij de BelCompany in mijn dorpje een reservering geplaatst. Ik was 20ste op de lijst, wel erg aan het eind helaas. Weet niet hoeveel jullie schatten dat een doorsnee BelCompany er de 30ste binnenkrijgt, maar 20 denk ik niet.

Echter, nu lees ik dat er problemen zijn met de witte iPhone 4. Gezien het feit dat ik in Zandvoort woon en de inwoners daar kennende, is de kans dat zeker de helft een witte in reservering heeft staan zeer groot. Dat is goed nieuws, want die worden achteraan gezet (als het zo gaat zoals Apple en T-Mobile zeggen) dus schuif ik weer een paar plaatsen omhoog.

Het is dus voor mij dit weekje hopen op twee dingen. Ten eerste dat er minimaal 20 iPhone's naar de middengrote filialen van BelCompany worden verzonden, ten tweede dat half Zandvoort een witte iPhone 4 wil en ik de lone ranger ben die uiteindelijk een zwarte heeft. Help me hopen.
Je plek hoeft niet perse iets te zeggen. Ze kunnen bijvoorbeeld 10 16 GB toestellen ontvangen en 10 32 GB toestellen.

Als 15 mensen een 16 GB hebben gereserveerd, en jij 32 GB dan heb jij je iPhone eerder dan op z'n minst 5 andere mensen Maar ik ben er helaas wel bang voor dat je niet op launch day direct een iPhone krijgt. Misschien krijgen maar 5 toestellen, misschien wel 20. Is te onzeker. Met de iPad dacht ook iedereen, net zoals nu met de iPhone 4, dat we in Nederland maar een beperkt aantal kregen maar uiteindelijk bleken dit er ook veel meer te zijn dan gedacht. Het is echt afwachten... nog maar 7 daagjes..
  #79  
Oud 23-07-10, 20:59
Pizza Luigi Pizza Luigi is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zandvoort
Berichten: 29
Standaard

Ja dat is ook weer zo. Ik kan alleen heel lastig inschatten hoe die verdeling ligt.

Toevallig las ik vanmorgen iets over een verhoogd aantal iPhone's die de komende week geleverd zal worden, ivm de grote vraag. Ben benieuwd of dit ook echt zo is.

Ik ga er gewoon vanuit dat ik moet wachten, kan het alleen maar meevallen. Behalve als de meneer van de BelCompany mij vraagt of ik nog tot eind September kan wachten.
  #80  
Oud 23-07-10, 21:11
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pizza Luigi Bekijk bericht
Ja dat is ook weer zo. Ik kan alleen heel lastig inschatten hoe die verdeling ligt.

Toevallig las ik vanmorgen iets over een verhoogd aantal iPhone's die de komende week geleverd zal worden, ivm de grote vraag. Ben benieuwd of dit ook echt zo is.

Ik ga er gewoon vanuit dat ik moet wachten, kan het alleen maar meevallen. Behalve als de meneer van de BelCompany mij vraagt of ik nog tot eind September kan wachten.
Waar heb je dat dan gelezen? Is wel interessant. En inderdaad: gewoon van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen. Ik probeer ook van augustus of september uit te gaan, maar dat lukt me niet echt: ergens hoop ik nog altijd op vrijdag de 30e van juli

Ik hoop gewoon stiekem dat Apple er veel meer levert dan verwacht, en dat iedereen die heeft gereserveerd er ook eentje op de 30e krijgt. Ik ben trouwens wel blij dat de nieuwe iPhone een betere speaker heeft: ik heb het altijd wel zonde gevonden dat 'het bedrijf dat de iPod heeft gelanceerd' geluidskwaliteit zo ver achteruit had laten gaan

Laatst gewijzigd door S¡mon; 23-07-10 om 21:13.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 11:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 17:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 03-08-08 23:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 00:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:18.